kontrollifriikki

kyllästynyt valituks

Miesystäväni sanoi suoraan, ettei luota naisiin pätkääkään, kun eka vaimo teki sitä ja sitä ja sitä.... Itse en ole pettänyt tai antanut aihetta edes epäillä siltä. Olen sanonut, että minkä takia minulle pitkää kostaa se, mitä joku muu on tehnyt joskus. Asiat kun tuppaa kuitenkin kasautua jos niitä ei koskaan käy läpi ja uskalla kokea sitä tuskaa, vaan aina lykää ne asiat jonnekin mieleensä. Itsehän on on kyllä sitten pettänyt nista joka oli avoliiton jälkeen monia kertoja, minua ei myönnä pettäneensä, mikä nyt ei ihme ole etteu myöntäiskään. Minua vahtiin ja en sais käydä missään, kun tietää mitä SELLAISET naiset tekee jotka yksin haluavat ravintolaan. Tietääkseni se on ihan normaali tarve ihmiselle päästä tulettumaan joskus.
Et kun me ollaan tavattu niin olin semmonene ja semmonen ja jos minä petäni niin hän ei koskaan enää halua minua.
Alkaa oikeesti kyrsiin tuollainen lapsellinen ja sairas asenne. Itse voi tehdä mitä vaan, mutta toista vahditaan sairaalloisesti, taitaa mies joutua vaihtoon....

9

165

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mk

Miehesi on henkisesti jäänyt se luottamuksen puute naisiin ex takia ja jos rupeea tommoista olemaan niin eroa tai sitten pitää sopia pelinsäännöt joka perustuu luottamukseen koska kukaan ei voi tuollaisessa suhteessa olla koska se on henkisesti raskasta. Sano miehellesi että minä elän niinkuin haluana jos ei sovi niin silloin pitää erota.

• kyllästynyt valituks

Olen kyllä sanonut ja yrittänyt ymmärtää, mutta minua ainakin loukkaa se että syytetään semmoisesta johon en ole syyllistynyt. En minä ainakaan voi omien voimavarojen yli ymmärtää toisen menneisyyttä, on minuakin petetty ja olen eronnut, mutten kuitenkaan syytä toista siitä.

• 16+4

Kuulostaa niin tutulta.. Kauanko olette olleet yhdessä ja kuinka suhteenne alkoi?

• Valitse oikein

Vaikka olen nainen, en todellakaan ymmärrä tuota baareissa ja ravintoloissa notkumista perheelliseltä äidiltä. Tuulettumaan kyllä pitää päästä, mutta rjansa kaikella ja ennenkaikkea paikalla.
      Baarit ja ravinolat ovat täynnä katekeroituneita ihmisiä, jotka luulevat saavansa olonsa paranemaan juopottelulla ja yrittämällä saada seksikummpanin vieraasta ihmisestä. Ei hän välitä siitä, rikkooko toisen perheen, osaavat kyllä olla kaunopuheisia ja osaa ottavia, mitähän mies ei tekisi saadakseen jos on addikti.

Kyllä ne tuuletuspaikat pitäisi olla henkevämpiä ja tuulettavampia kuin nuo monesti pimeät ja tuhruiset baarit ja ravintolat.
      Minä aikain itse olisin kiitollinen saman sukupuolen todellisista ystävistä, joiden kanssa voi käydä erilaisissa kohteissa, teatterissa, messuilla, pien matkan toiseen kaupunkiin vaikkapa jouluostoksille ym muuta tämäntapaista.
      Jo sekin, että tämän ystävän kanssa voi mennä kävelylenkille illalla jos puolison kanssa ei mahdollista antaa virikettä kummasti.

• mieli sama on +

Olen täysin samaa mieltä! Miksi mennä paikkoihin, joissa voi saada ongelmia niskaansa? Jos tuulettua haluaa, sen voi tehdä puolisonsakin kanssa esim. niissä ravintoloissa.

• aviomies-007

"kun tietää mitä SELLAISET naiset tekee jotka yksin haluavat ravintolaan. "

NO en kyllä päästäis vaimoani yksin ravintolaan. Kavereiden kanssa eri juttu mutta jos yksin pitää päästä viihteelle niin sitten sinne voi mennä täysin vapaana ilman parisuhteen kahleita.

• joikhaaja

Entäs, jos tietää siellä olevan tuttuja (kyseessä paikallinen ja karaokea) niin voiko sinne lähteä nainen ns. yksin laulamaan?

• 1+11=12

Ja mitäs ne SELLAISET miehet tekee jotka ykin haluavat ravintolaan?
        Mitäs sitten sellainen tilanne, että naisen kaverit ovat pääasiassa miespuolisia? Lasketaanko miespuolisetkin kavereiksi ja ns. sallituiksi paariseuralaisiksi?

• Joikhaaja

Voiko mies mennä yksin baariin ja jos voi niin miksi?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      99
      6023
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4782
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      96
      3035
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      28
      2823
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2095
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1506
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1067
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1028
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      970
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      774
    Aihe