Mitäs alv-lisko (ent. gekko) tästä sanoo?
16
104
Vastaukset
- aIv-Iiskot
Sanon, että voi minnuu parkaa. Sadan vuoden yksinäisyyskö tästä seuraa...
- Mua on aina
hermostuttanut tuo alv-liskot. Miksei sitä kiusata vaan muita..
- rose18
jospa johtuu siitä että se kiusaa muita ??
- *muisteleepi*
Eiks zisel uhannut hakata alvin joskus... tai järjestää jonkun jengin hakkaamaan se.
- joulu pukki
rose18 kirjoitti:
jospa johtuu siitä että se kiusaa muita ??
Ho ho ho. Pieni ja kiltti nainenhan hän on.
- pieni,
joulu pukki kirjoitti:
mutta pureskellut kynnet
- joulu pukki
pieni, kirjoitti:
mutta pureskellut kynnet
Hou? Varpaistaankinko?
- julu pukki
Onko tuo jotenkin gekon näkyvin ruumiinosa vai miksi siitä kannattaa mainita?
- rose18
joulu pukki kirjoitti:
ei ole ollut.
ikävä totuus.
- ...
nyt gekko lihoiksi1!1!
Tuolla kilohinnallahan sen myy oma äitinsäkin.
Muistaakseni se on pieni. Syötetään sille ensin ongenpainoja!!!11! luin tuon aiemmin, mut en uskaltanut tehdä aloitusta siitä :)
Meinasin aloittaa viestin: "Toimin nyt vara-montena kaikkien iloksi ja riemuksi.", mutta en ollut varma, otatko sen vittuiluna. ;-)
Ratikkakuski kirjoitti:
Meinasin aloittaa viestin: "Toimin nyt vara-montena kaikkien iloksi ja riemuksi.", mutta en ollut varma, otatko sen vittuiluna. ;-)
en missään nimessä :) sillo ku mie en uskalla niin toimikoot joku muu rohkelikko
monte24 kirjoitti:
en missään nimessä :) sillo ku mie en uskalla niin toimikoot joku muu rohkelikko
Pidetään mielessä. ;-)
- alv-liskot
hyvä että virheellistä tietoa korjataan. Ei lisko auta mihinkään. Oikea menetelmähän on tietenkin liskonkusen käyttäminen. Se toimii sekä sisäisesti että ulkoisesti.
Mutta olet sinäkin terävä tapaus! Ajoin tänään ratikalla ja kysyin kuskilta mihin ratikka on menossa. Neljä kertaa piti kysyä ennen kuin ymmärsit kysymyksen.Pahoittelen kollegoideni puolesta tapahtunutta. Minä kun olen tänä kesänä lopettanut lijan 5 ajamisen kokonaan ja pysyttelen vain linjalla 2.
Sinä vissiin käytit linjaa 3(B) tai 7(A tai B), jotka ovat ympyrälinjoja, eivätkä koskaan aja "mihinkään".
Ps. Kävisiköähän liskon kusi voiteluaineeksi joko ratikkakiskojen vaihteisiin tai politikkojen päätöksiin?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa1424361Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.382500Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1442157Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet261226Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.711092- 601062
En unohda sua
En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on37964Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen63926- 48879
Kyllä nainenkin voi ottaa yhteyttä
Ja on ihan kiva jos ottaa yhteyttä mieheen. Minä ainakin olisin onnessani jos nainen ottaisi yhteyttä. mies106842