Jeeeeeeeeeee :D

zisel

Mä lähen tänään sinne mökille. Piti siis lähteä jo viimeviikonloppuna mutta sattuneesta syystä se siirtyi tälle viikonlopulle. Kyseessä on siis yks mies jonka kans mä ramppasin siellä mökillä ennen useesti mutta se sitten jäi. Yhtäkkiä se soitti mulle pitkästä aikaa viimeviikolla ja pyysi mökille mutta siitä ei tosiaan sitten heti tullut mitään. Mä kerroin täällä joskus (no kukaan ei mun juttuja varmaan muista kuitenkaan :D ) yhestä tyypistä joka on katsonut mua alaspäin ja sitten se soittelikin ja rupes vonkaa yhtäkkiä. Sen jälkeen se on suht säännöllisesti soitellu mulle sillontällön ja pyydelly sinne sun tänne enkä ole koskaan suostunu lähtee mihinkään. No jokatapauksessa, se tulee sinne mukaan kans. Sitten kerran siellä mökillä kävi niin että siellä oli mun ja tän "mökkimiehen" lisäks mökkimiehen kaveri tyttöystävänsä kanssa. Mentiin koko porukalla saunaan ja mä menin sieltä saunasta makaa viileelle nurmikolle ulos. Tää mökkimiehen kaveri tuli mun viereen makaa ja sano että "vittu mä haluisin **** **** " jne. Sen muija oli saunassa sillon. Mä sanoin vaan jotain "just...", nousin ylös ja menin takas saunaan. En tietenkään puhunut tosta välikohtauksesta mitään kenellekkään enkä olis puhunutkaan. Seuraavana päivänä tälle mökkimiehen kaverille tuli ilmeisesti paniikki päälle morkkiksissaan ja se meni kahdenkesken puhuu tyttöystävälleen sen tilanteen täysin päinvastoin - siis että se tuli nurmikolle mun viereen ja minä olin se joka oli alkanut ehdottelee.

11

65

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Meitä yhdistää tässä yksi asia, sulla on mökkimies ja mulla oli yksi vaatekaappimies, jonka nyt saa unohtaa.
      Ei tiedä hyvää;(

• zisel

No tosta porukasta se mökkimies fiksuin on eikä se alaspäinkatsoja- mieskään mulle mitään pahaa varmaan halua kun en ole tehnyt sille mitään. Ja loppuviimein mitä sillä valehtelija-miehellä mua vastaan vois olla? Ite meni valehtelee ja puhuu ja sotki asiansa, syytön mä siihen olin. Ja kyllä se valehtelija tietää etukäteen että mä olen myös tulossa joten voi jättää tulematta mökille jos ahdistaa. Taidan varmuuden vuoks ottaa teltan mukaan ja pystytetään se pihalle - jos siellä tulee liian kuuma tilanne niin potkin ne sinne telttaan, pistän ovet lukkoon ja meen mökkiin maate.

• tuhkaluukku

Meinaatko saada tänään reissullas?

• zisel

Luitko sä ton mun jutun?

• älä sitten
        zisel kirjoitti:

Luitko sä ton mun jutun?

ota tuhkaluukkuun...

• zisel
        älä sitten kirjoitti:

ota tuhkaluukkuun...

Mä luulin että me puhuttiin kalastamisesta ;D

• tuhkaluukku
        zisel kirjoitti:

Mä luulin että me puhuttiin kalastamisesta ;D

Makkarat paistetaan grillissä...

• Tuo kuulostaa

taas sellaiselta reissulta joka kannattaisi jättää väliin.

• 'hi

Eipä näitä lapsellisia aloituksia viitsi enää edes kommentoida.

• Sir Von Baughen

nojaaa,enemmin näitä lukee kuin jotain ATM:ien tai DF:n valitusta.

• .

Hei nyt ois kiva saada Ziselistä paras kasvokuva mitä vaan joku palsta hörhö on tallentanu johoki Aijaasee tai muualle. Haluun verrata yhteen naamaan Alastonsuomi.comissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      19
      2815
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2631
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      24
      2343
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      49
      1894
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1473
    6. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1463
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1173
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      102
      1163
    9. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      71
      1005
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      958
    Aihe