Olen nyt ollut suhteessa 4v mieskaverini ja nyt jo avomieheni kanssa.
2v seurustelun jälkeen muutettiin yhteen ja samalla mies alkoikin
vaatimaan ja vahtimaan minua kuin haukka. Ennen seurusteluaikana
oltiin tasaveroisia ja luotettiin toisiimme, nyt en saa käydä missään ja jopa ystäväni on joutunu jollekkin petturilistalle.
Minulla on vielä opiskelu muutamaa kuukautta vaille kesken ja avomies on 4v vanhempi ja käy työssä kokopäiväisesti. Minulla on töitä vkloppuisin ja enempi painottuu iltaan ja myöhäseen iltaan. Siis yleensä loppuu 24.00 tai 01.
Näin oli kyllä seurusteluaikanakin.
Minulla ei ole autoa joten kävelen kaupungin läpi öisin kotiin kun mies ei ole nähnyt aihetta hakea minua, mutta kun tulen alkaa kuulustelu mitä kautta tulin ja miksi kesti näin kauan.
En tiedä miten suhtautuisin turhiin epäilyihin ja välillä on käynyt mielessä onko hänellä itsellä tapana työkamujen tai kavereittensa kanssa pettää avokkia?
Olo on välillä epätoivonen mitä teen eroanko vai muuttuuko tämä mitenkään?
Tasa-arvoa
Anni-Liisa22
1
94
Vastaukset
- mk
lähde äkkiä enne kun tapahtuu jotain muuta tai sano ettet ole kenelekkään tilivelvollinen ja tuollainen vahtiminen ja kuulustelu on sairasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1076842
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h915105Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1113349Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333232Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska282391Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191746Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961391Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391332Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311246- 481014