Tarkoitus olisi maahantuoda 750kg jarruton henkilöauton peräkärry. Kärry on uusi ja saksalaiseen tieliikenteeseen hyväksytty.
Kuinka mahdotonta olisi saada tämä Suomen kilpiin?
Muistelen että suomalaisissa peräkärryissä vaaditaan eteenpäin näyttävät valkoiset valot. Saksalaisissa peräkärryissä tuollaiset ovat kiellettyjä.
EU säädöksethän sanelevat että saksalaiset määräykset täyttävät kelpaavat muissakin EU maissa mutta käytännössähän Suomi on tietenkin erityistapaus ja mikä muualla kelpaa ei täällä käy.
Onko kellään tietoa tai kokemusta peräkärryjen tuonnista, vaatiiko jotain muutoksia vai meneekö heittämällä läpi?
Peräkärryn maahantuonti
7
1448
Vastaukset
- 21
Kyllä etuvalojen suhteen määräyksien pitäisi olla samat Suomessa ja Saksassa. Yli 1,6 m leveässä ne on pakolliset, kapeammassa vapaaehtoiset.
- unohda-
Tuskin äitisi lainaa sinulle rahaa siihen.
- unohda-
- unohda-
- Minkä hintainen?
M i n k ä hintainen on kärry Saksassa?
Onko siinä esim kuomu vai onko se sellainen peli joita ei Suomessa edes tehdä?
Olen ajatellut samaa näiden suomalaisten muulien sijaan - siksi kysyn - imäkää_sitä_hååkkanit
olihan se
- Anonyymi
Hampurista lähdössä juhannuksen jälkeen E-mersun perässä autotraileri tyhjänä kohti suomea ruotsin ja haaparannan kautta lahteen. Mikäli tarvitse edullista rahtia tuontiautolle tai tiedät jonkun?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2324431Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii742862- 472403
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431687- 781379
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘751114PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137919- 64860
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86854Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53832