tulisit hyvin toimeen? Minä kukkomiehen ja geniomenten.
Kenen palstalaisten kanssa
26
88
Vastaukset
- tulisin hyvin juttuu
samassa kahvipöydässä genion, dazun ja kirpelan kanssa voi kuinka siinä ilta vierähtäisi
Jos eewarin ja dazun kanssa lähtis kaljalle joku kaunis päivä.
- TUli mieleen,
dazuhan pyysi eewaria treffeille viime keväänä ihan tosimielellä. eewari ei vastannut.
TUli mieleen, kirjoitti:
dazuhan pyysi eewaria treffeille viime keväänä ihan tosimielellä. eewari ei vastannut.
Fiksu tyttö.
TUli mieleen, kirjoitti:
Ois päässy kukkiksen jälkiliukkaille :)
livenä varmaan kaikkien kanssa
- ihailija.
yybeen
Mä tuun yleensä ottaen hyvin juttuun kaikkien kanssa. Vasta siinä vaiheessa, kun toisesta ihmisestä paljastuu jotain sellaista mitä en voi miteenkään hyväksyä/sietää, niin alkaa ongelmat. (Esim. jotkin mielenterveysongelmat, väkivaltaisuus, pedofiiliset mieltymykset)
Meinaas et esim. väkivaltanen tyyppi ei voi olla hyvä keskustelemaan monista asioista? Vai et sä et pääse yli kyseisen ominaisuuden tietämyksestä?
ttuplai kirjoitti:
Meinaas et esim. väkivaltanen tyyppi ei voi olla hyvä keskustelemaan monista asioista? Vai et sä et pääse yli kyseisen ominaisuuden tietämyksestä?
Tapauksesta riippuen vaikutus on suurempi tai pienempi, mutta esimerkiksi yhden lapsuuden ystäväni kanssa en pysty keskustelemaan/viettämään aikaa juuri ollenkaan miettimättä, että vetääkö se akkaansa turpaan illalla vaiko eikö. Viimeksi kun keskustelin sen kanssa (vuonna 1999? 2000?) niin keskustelimme tuosta aiheesta. Sen jälkeen on ollut vähän hiljaisempaa....
Toisaalta taas vietin kerran pitkän baari-illan keskustellen juuri linnasta päässeen vaimontappajan kanssa. Oli ihan hyvä keskustelu, hän halusi avautua omista taustoista esim. isäpuolensa tekemästä seksuaalisesta väkivallasta yms.Richartti kirjoitti:
Tapauksesta riippuen vaikutus on suurempi tai pienempi, mutta esimerkiksi yhden lapsuuden ystäväni kanssa en pysty keskustelemaan/viettämään aikaa juuri ollenkaan miettimättä, että vetääkö se akkaansa turpaan illalla vaiko eikö. Viimeksi kun keskustelin sen kanssa (vuonna 1999? 2000?) niin keskustelimme tuosta aiheesta. Sen jälkeen on ollut vähän hiljaisempaa....
Toisaalta taas vietin kerran pitkän baari-illan keskustellen juuri linnasta päässeen vaimontappajan kanssa. Oli ihan hyvä keskustelu, hän halusi avautua omista taustoista esim. isäpuolensa tekemästä seksuaalisesta väkivallasta yms.Mulla oli kans tos muutama vuosi sitten ihan mielenkiintoinen keskustelu yhden tyypin kanssa, joka oli tappanut 3 (nykyään 4) muijaansa ja sitten juteltiin noista päihteiden vetämisestä ja miten hän kehui suoneen osumistaan vaikka kaappipimeässä jne. Kyllä siinä vähän kylmäs, että mitä vittua MINÄ!kin tällaisessa seurassa teen, mutta kännissä ihan ok hemmo, ei mitään häikkää. Enhän mä oo nainen- varsinkaan sen. Hitto, ei oo hemmoa näkynyt, vaikka yli puoli vuotta vapaalla ollut kuulemma taas. Ja uus muija kierroksessa.
PlatosMorbidDust kirjoitti:
Mulla oli kans tos muutama vuosi sitten ihan mielenkiintoinen keskustelu yhden tyypin kanssa, joka oli tappanut 3 (nykyään 4) muijaansa ja sitten juteltiin noista päihteiden vetämisestä ja miten hän kehui suoneen osumistaan vaikka kaappipimeässä jne. Kyllä siinä vähän kylmäs, että mitä vittua MINÄ!kin tällaisessa seurassa teen, mutta kännissä ihan ok hemmo, ei mitään häikkää. Enhän mä oo nainen- varsinkaan sen. Hitto, ei oo hemmoa näkynyt, vaikka yli puoli vuotta vapaalla ollut kuulemma taas. Ja uus muija kierroksessa.
Ja mitä piileekään niiden joukossa, ketkä eivät ole moisia yksityiskohtia maininneet.
ttuplai kirjoitti:
Ja mitä piileekään niiden joukossa, ketkä eivät ole moisia yksityiskohtia maininneet.
No, ryyppyporukassahan kaikki tulee selville- ennemmin tai myöhemmin. Pahimpiahan nää pikkutakkirosvot on jotka meidän Ratikkakuskin kanssa hännystelee harva se päivä :(
- ratikkakuskin,
ja yksinkertaisen.blondin
- alv-liskot
täyteläisten naisten
No parin kanssa ainakin olen tullut toimeen irl. Lopuista en osaa varmaksi sanoa. Luultavasti aika monen kanssa toimeen tulis, eri asia haluanko tulla. :-) Mä kun osaan olla myös hienotunteinen ja diplomaattinen, erittäin niin halutessani. :-)
- oiuytrewsdfghjkmnbvc
Eiköhän ihmiset pääsääntöisesti tule toistensa kanssa toimeen niin kauan, kun ollaan sellaisella 'kaunis päivä' -akselilla tekemisissä.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1454676Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1033931Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363559- 513330
- 553241
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest322650Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182559- 232256
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami201898Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?361768