palstalaisen kanssa menisit eväsretkelle metsään?
Oma listani:
Pikku-murri
weawery
NtiBebs
xena-183
alruna
au-liskot
Ratikkakuski
monte
Kenen
18
94
Vastaukset
- mun olis..
timanttia
y.b.
tosi.typy
frost-free
xena-183
Quiterie- iso karvainen mies
Olet homo.
- kuin niin,
iso karvainen mies kirjoitti:
Olet homo.
itselläs oli pari miestä, mullei ainuttakaan
toim.huom. - iso karvainen mies
kuin niin, kirjoitti:
itselläs oli pari miestä, mullei ainuttakaan
toim.huom.Niin oli, mutta voi heteromiehetkin mennä eväsretkelle.
Ps: mikäli frost-free on nainen, niin sitten minäkin olen - voit ollakin,
Niin oli, mutta voi heteromiehetkin mennä eväsretkelle.
Ps: mikäli frost-free on nainen, niin sitten minäkin olenmistä sen tietää. Joka tapauksessa vaihda frostyn tilalle ziselin, niin ei pitäis olla valittamista, olis varmaan hauskempaa seuraakin.
- ei, jos mulle
vastasit. itse asiassa sanoin sun nikkis noinkin myöhään, kosken muistanut sua heti!
- cs
Maistuisko jambon froid a la Quiterie:)
- sullahan on jo
Richartti kirjoitti:
Jep, just sitä mä tarkoitin =)
akka,
"älä vie naista muiden atm:ien nenän edestä"
vanha inkojen sananlasku
mius ois kiva käydä kaikkien kanssa yhdellä kertaa.
ois hauska katsoa miten kukakin mussuttais kuka suu auki louskuttaen kuka ikävästi maiskuttaen kuka siististi pienin haukkauksin siveästi suu kiinni pureskelis.
takaan et miul olis eläimellisin tyyli syödä, varsinkin ku hyvää härän lihaa heitettäis miun nenän eteen, siinä nälkiintyny susilaumakin pysyis nöyrästi sivussa.- iso karvainen mies
Eli sinulle ei riitä pulla ja kahvi?
Eli sinulle ei riitä pulla ja kahvi?
eihän eväsretkellä pelkällä kahvilla ja pullalla tuu toimeen
- iso karvainen mies
monte24 kirjoitti:
eihän eväsretkellä pelkällä kahvilla ja pullalla tuu toimeen
Selvä, siis grilli ja kahden tuuman pihvit mukaan.
Xenan nyt ainakin, ja monten. :-)
- oiuytresdfghjmnbvcx
Eipä tuohon oikein jäänyt kun monte. Ratikan ja muiden mettässä viihtymisestä en tiedä. Listan ulkopuolelta löytyisi niitä metsäretkeläisiä.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h562950Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062711Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv382431- 332269
Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501928Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151549- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1051235- 1771203
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731060