Olen nainen, 165 cm ja paino 54 kg. Kuinka paljon minun on laihduttava, jotta olisin kaunis?
KUINKA PALJON ON LAIHDUTTAVA?
7
202
Vastaukset
- Porvoosta, moroo!
Vähintään parikytä olis vielä hyvä saada pois, sori vaan. Ei miehet tollasia läskejä viitti kattella.
- Cloetta...
Olen saman mittainen kuin sinä ja painan 70 kg ja olen kaunis. Joten älä murehdi turhia.
- ...
Lopeta tuo typerä huomion kerjääminen, niin kaunistut.
- Sir Von Baughen
Niiin,siis kauneutta ei mitata puntarilla vaan ihan maalaisjärjellä.Sen näkee kun katsot peilistä.Ja se ei sitten tarkoita sitä että susta on enään jäljellä luuta ja nahkaa,se ei ole kenestäkään kaunista.
Sanoisin että olet nyt aivan täydellinen,-11kg pituuteen nähden.Yhtään et saa enään laihduttaa!:)
Oikeastaan ajattelen itse silleen että kun paino ja pituus on tasan niin sillon ihan hyvä(esim.165cm/65kg).Loppu kauneus tulee sinun sisältäsi siitä kuka sinä olet.
Niin,ja voit jättää huomioitta tuon edelläni olevien huutelut.Olet varmasti kaunis nuori neitokainen. - 14+10
Olen 172 m ja innostuin lasten synnytyksen jälkeen laihduttamaan. Kun olin päässyt 66 kiloon mies sanoi, että nyt ei yhtään enää - pitää olla jotain mista ottaa kiinni.
ilmeisesti vartaloni oli malliltaan jotenkin muuttunut koska kun tavattiin miehen kanssa, painoin 58 kg ja silloin olin kai ok.
Vartalomallistakin riippuu, ei vaakaan voi tuijottaa. - ei kiloista kiinni
Ei se ole kiloista vaan ruumiin mallista kiinni. Jotkut näyttävät läskeiltä, vaikka rasva-% olisi nolla.
- iopo
ei yhtään..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064572Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 391418
- 361343
- 381196
- 141102
- 1591026
- 27978
- 6944