pitkävihaisuudesta, olen pitänyt itteäni pitkävihaisena

eilen paras kaverini kerto jutun lapsuudestamme.
kaverini oli pentuna saanut kotikemisti lahjan "mikä 70-luvulla oli hyvin suosittu poikien keskuudessa" minä kinusin kaverini kuullen äidiltäni kemisti vehkeitä , äitini oli kysynyt kaveriltani onko kemisti sarja vaarallinen, no kaverini ilkeyksissään sanoi äidilleni et hyvin vaarallinen, joten en koskaan saanut maailman parasta lahjaa kaverini takia, olin kuulemma hyvin käärmeissäni ku jäätiin kahdestaan :(

joku päivä vielä ostan kotikemisti sarjan, samari se on varma olkoot kuit haatanan vaarallinen, niin sen tuun tekemään.

jokaisella pojalla täytyis olla kotikemisti vehkeet.

kaverillani oli ikävä tapa tehdä epämääräisiä seoksia ja injektioruiskulla kokeilla niitä sammakoiden nuijapäihin, eli mengelen vikaa siinä oli.
jos näätte saimaan läheisyydessä sinisiä sammakoita, niin ne on kaverini kokeiden tuloksia.

4

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Te piilottelitte

Mengeleä perkeleet!

• Meilläpä oli mikroskooppi ja sillä oli kiva katsella kaikkea silmin näkemätöntä. Rokotuskokeita tehtiin onneksi vain mukeille.

Huh huh, onhan tuo sinun kaveri aika Mengele ollut. Pidä varasi. Eihän siitä tiedä mitä kokeita keksii sinulle tehdä. Muistahan kysyä jatkossa "mitä asiaa?", kun pyytelee kylään teille :)

• Niin joo. Mittaa peniksen ja peukalot kunhan on ensin olet juonut itsesi
        tainnuksiin XD

• frost-free

Joo toi on joku vaihe pikkupojilla. Kaksikin eri tapausta on tyhjentänyt mikroskooppiaan varten toinen meikinpuhdistusaineeni- toinen hammastahnatuubini sisällön.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      69
      6370
    2. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      58
      3083
    3. Mikä ihme sai sut käyttäytymään

Niin helvetin törkeästi mua kohtaan, jos kerta olet ihastunut?
      Ikävä
      31
      2243
    4. Tiedät etten tiedä

Mitä pitäisi tehdä.
      Ikävä
      13
      1847
    5. Voi helvetti

Mihin olet mut ajanut.
      Ikävä
      20
      1838
    6. Osuuspankki Kuhmo!

Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto
      Kuhmo
      19
      1813
    7. Rakkaalleni!

Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus
      Tunteet
      13
      1562
    8. hyvää yötä.

toivottavasti sulla oli kiva jouluaatto. 🤍
      Ikävä
      18
      1539
    9. Työttömyys kasvaa

Onneksi persujen kannatus ei kasva.
      Perussuomalaiset
      51