Jutta haukkui ensin sijoittajat ja nyt hän odottaa sijoittajilta ratkaisua.
STAKEHOLDERS RUN THE WÖÖÖÖÖRLD!!!!
Jutan talousosaaminen
15
<50
Vastaukset
- näytä tissit
..
- frost-free
( * ) ( * )
Miten se eroaa Kataisen "osaamisesta"?
- frost-free
No minkä eron kuvittelisit olevan luokanopettajan ja valtio-oppia lukeneen välillä?
frost-free kirjoitti:
No minkä eron kuvittelisit olevan luokanopettajan ja valtio-oppia lukeneen välillä?
Eri pääaine.
- valtio-opilla
frost-free kirjoitti:
voit pyyhkiä pyllysi. Jutta pärjää siinä missä muutkin
(ovat epäonnistuneet) frost-free kirjoitti:
Ainoa ero on, että Jutalla ei ole matikka 6 päättötorkassa. Ja sitten se ratkaiseva ero, eli Juttaa ohjailee SAK missä Kataista EK.
- frost-free
ttuplai kirjoitti:
Eri pääaine.
Juu, sait täydet pisteet mutta mitä sitten? ;) Eikö luokanopettajan taloustietäminen poikkea pikkuisen valtio-oppia lukeneen tietotasosta.Sijoittajat. Valitettavasti he ovat tärkeimpiä. Jopa normaali yrittäjä voisi tämän todentotta tietää mutta vaikuttaa siltä että luokanopettaja etenee itsepäisesti ja määrätietoisesti "omaa opetussuunnitelmaansa" orjallisesti noudattaen.
Ettekö te ole muut hepulissa tästä asiasta??! - frost-free
valtio-opilla kirjoitti:
voit pyyhkiä pyllysi. Jutta pärjää siinä missä muutkin
(ovat epäonnistuneet)Juu onhan se karttaoppikin tavallaan "valtio-oppia" ....
- no kattoo
frost-free kirjoitti:
Juu onhan se karttaoppikin tavallaan "valtio-oppia" ....
suakin lukenutta? ja silti olet jo ihan kujalla jo tällä palstalla. hyppääs itse valtiovarainministerin paikalle niin nauretaan sulle, fiksu
frost-free kirjoitti:
Juu, sait täydet pisteet mutta mitä sitten? ;) Eikö luokanopettajan taloustietäminen poikkea pikkuisen valtio-oppia lukeneen tietotasosta.Sijoittajat. Valitettavasti he ovat tärkeimpiä. Jopa normaali yrittäjä voisi tämän todentotta tietää mutta vaikuttaa siltä että luokanopettaja etenee itsepäisesti ja määrätietoisesti "omaa opetussuunnitelmaansa" orjallisesti noudattaen.
Ettekö te ole muut hepulissa tästä asiasta??!Riippuu siitä mitä aineita on valinnut ja mikä on oma kiinnostus - itse tittelit eivät juurikaan tee eroa kyseisen aiheen osalta.
Eli onko oma tietotasosi riittävän korkea edes arvioimaan asiaa?- frosty_summer
ttuplai kirjoitti:
Riippuu siitä mitä aineita on valinnut ja mikä on oma kiinnostus - itse tittelit eivät juurikaan tee eroa kyseisen aiheen osalta.
Eli onko oma tietotasosi riittävän korkea edes arvioimaan asiaa?Sinä nyt et tiedä yliopisto opiskelusta mitään. Älä sinä tule neuvomaan akateemikkoa luopio! Jo tuli vittupäät avautumaan täysin asialliseen ketjuuni.
hahahahahhahahahah! - frosty-summer
no kattoo kirjoitti:
suakin lukenutta? ja silti olet jo ihan kujalla jo tällä palstalla. hyppääs itse valtiovarainministerin paikalle niin nauretaan sulle, fiksu
Enhän minä ole edes kertonut mitä alaa olen lukenut, kerroin vain oman mielipiteeni. Sinä vittupää tosin tuskin pärjäät yhtään missään..
- fristy-summer
PlatosMorbidDust kirjoitti:
Ainoa ero on, että Jutalla ei ole matikka 6 päättötorkassa. Ja sitten se ratkaiseva ero, eli Juttaa ohjailee SAK missä Kataista EK.
Ai tarkoitatsä niinku peruskoulun päättötostusta? hahahahahah!
- on syvältä ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2895445- 705026
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484136- 513830
- 413458
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo873107Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv692972- 382130
- 442081
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami272068