Alkoi kai siitä kun kuntosalilla kerran nostin aivan liian suuren painon 100 kiloa onnistuneesti jalkaprässissä olin 14 vuotta silloin(olin tyhmä joo). Seuraavana päivänä polveni olivat aika kipeät ja kävelyssäkin ne olivat muistaakseni aika kipeät. pari päivää meni eikä kävelyssä tuntunut enää yhtään kipua mutta ei aikaakaan kun huomasin kyykystä meneväni nopeasti ylös niin heti tuli pistävä kipu polven ala puolelle, se kipu on vain silloin kun nousen nopeasti ylös ja joskus kun teen monta kyykkyä peräkkäin, eikä se kestä kun sen ajan kun nousen ylös se loppuu heti. helvetin pistävä kipu kyllä nyt vieläkin 17 vuotiaana se on ja se masentaa. fysioterapeutti anto joskus jotain vitun erilaisia kyykky liikkeitä mutta ei ne tunnu auttavan vaikka nyt olen alkanut kyykkyjä tekemään. eli kaikki nopeat rivaisut jopa juostessa kun esim tennistä joskus koulussa pelasin niin sekin kävi yhtäkkiä polviin kun nopean spurtin otin että yltäisin mailalla palloon, muuten pystyn ongelmitta käydä lenkillä jne..
auttakaa joku? mikä mun polvissa on menny rikki.. varmaan tässä pitää leikkaukseen mennä ja se menee pieleen enkä voi enää kävellä niin teen itsarin
polvi kipu jo 3 vuotta
kuukkeli321
2
79
Vastaukset
- minööö
Älä nyt vielä "kirvestä kaivoon heitä", lääkäriin ja tutkimuksiin. Todennäköisesti jänteet revennyt, korjattavissa leikkauksella.
Mutta lääkäriin että saat lähetteen tutkimuksiin. - Ll
Polvilumpion nivelpinta särkyy tuolla tavalla usein.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242501Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3492130Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261962Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o141800Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581568Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121102Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181079- 55950
- 63925
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2898