Rehelliset miehet

biux

..ja taas kävi näin.

Mukava mies, kirjoiteltiin paljon ja vaikeistakin asioista. Suunniteltiin tapaamista heti kun hänen lomansa alkaa. Useaan otteeseen kirjoitti olevansa erittäin kiinnostunut minusta ja kuvien vaihtamisen jälkeen innostui vain lisää. Kertoi profiilissaan ja viesteissään olevansa rehellinen ja suorapuheinen.

Ja yhtenä aamuna oli poistanut profiilinsa eikä vastaa meileihin. Ei mitään selitystä, edes "ei kiinnosta enää" lausetta. Ei mitään.

Mua ärsyttää. Samalla ihmettelen, miten näin voi käydä taas; sama kuvio. Kolme tai neljä kertaa peräkkäin eri "rehdin" miehen kanssa. Eikö jumalauta voi sanoa suoraan, ettei enää napaa?

Mulla alkaa hiipua usko "rehteihin" miehiin. Ja miehiin siksi, että heterona yritän deitailla miehiä. Uskon, että tämä ei ole sukupuoleen liittyvä asia ennemminkin välinpitämättömään ja toisia ihmisiä arvostamattomaan asenteeseen liittyvää luonnevikaa.

Huh. Piti päästä purkaa kurja mieli.

19

252

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yksin.kotona

Sillä meni pupu pöksyyn niin sanotusti. Kyllä sinä vielä jonkun löydät. Mulle ei edes kukaan ole ikinä vastannut, joten minä olen yksin loppuelämäni.

• biux

Samat sanat sulle..;)
        Kyllä sinäkin omasi löydät. Ihan varmasti.

• yksin.kotona
        biux kirjoitti:

Samat sanat sulle..;)
        Kyllä sinäkin omasi löydät. Ihan varmasti.

Hah hah. Miten minä löydän ketään kun naiset ei edes puhu mulle. ei ol yhtään nais ystävää edes. Ei ruma mies saa naisia. Pitäsi olla juoppo ja haukkuu huoraksi ja muutenkin huonotapainen et nainen kiinnostuu. Sehän on meinaan nähty. Naiset ei kiinnostu kilteistä miehistä.

• Biux
        yksin.kotona kirjoitti:

Hah hah. Miten minä löydän ketään kun naiset ei edes puhu mulle. ei ol yhtään nais ystävää edes. Ei ruma mies saa naisia. Pitäsi olla juoppo ja haukkuu huoraksi ja muutenkin huonotapainen et nainen kiinnostuu. Sehän on meinaan nähty. Naiset ei kiinnostu kilteistä miehistä.

Kaikki naiset eivät ole pinnallisia tapauksia. Meitä on monia, joita kiinnostaa suomalainen mies; sellainen hyvä, rehti ja hieman kilttikin mies. Joka arvostaa naista ja läheisiään. Jolla on suora ja vahva selkäranka.

Miksi sanot, itseäsi rumaksi? Mikä mielestäsi tekee sinusta ruman? En ole eläessäni nähnyt yhtään rumaa ihmistä; ylimielisiä ja ilkeitä kyllä. Kaikki eivät tietenkään ole minun makuuni,mutta rumaa en ole tavannut. Kaikissa meissä on jotain hyvin kaunista, kun osaa vain katsoa:) Ja haluaa nähdä.

• yksin kotona
        Biux kirjoitti:

Kaikki naiset eivät ole pinnallisia tapauksia. Meitä on monia, joita kiinnostaa suomalainen mies; sellainen hyvä, rehti ja hieman kilttikin mies. Joka arvostaa naista ja läheisiään. Jolla on suora ja vahva selkäranka.

Miksi sanot, itseäsi rumaksi? Mikä mielestäsi tekee sinusta ruman? En ole eläessäni nähnyt yhtään rumaa ihmistä; ylimielisiä ja ilkeitä kyllä. Kaikki eivät tietenkään ole minun makuuni,mutta rumaa en ole tavannut. Kaikissa meissä on jotain hyvin kaunista, kun osaa vain katsoa:) Ja haluaa nähdä.

No mä olen ruma kun naiset välttelee mua. Kertoo sekin jotain ettei mulla ole yhtään naisystävää. Baarissa joskus yrittin jutela niille monta vuotta mut ne haihtuu aina paikalta. Enkä edes yrittän vonkata pillua, enkä ollut edes kännissä paljoo. Nyt en edes käy baareissa enään. ihan turha paikka ja rahaa menee turhaan.

• yksin kotona
        yksin kotona kirjoitti:

No mä olen ruma kun naiset välttelee mua. Kertoo sekin jotain ettei mulla ole yhtään naisystävää. Baarissa joskus yrittin jutela niille monta vuotta mut ne haihtuu aina paikalta. Enkä edes yrittän vonkata pillua, enkä ollut edes kännissä paljoo. Nyt en edes käy baareissa enään. ihan turha paikka ja rahaa menee turhaan.

niin ja kuvalliseen treffi ilmoitukseeni ei ole vastannut kukaan kolmeen vuoteen. Mulla on ihan normaali ilmoitus jossa rehellisesti kerron itsestäni. kukaan ei ole myöskään vastannut takas kun olen kirjoittanut. Eikös se jo kerro siitä ettei tän näköselle kukaan halua tutustua.

• Biux
        yksin kotona kirjoitti:

niin ja kuvalliseen treffi ilmoitukseeni ei ole vastannut kukaan kolmeen vuoteen. Mulla on ihan normaali ilmoitus jossa rehellisesti kerron itsestäni. kukaan ei ole myöskään vastannut takas kun olen kirjoittanut. Eikös se jo kerro siitä ettei tän näköselle kukaan halua tutustua.

Jos laitat profiilisi yhteystiedot, käyn lukemassa. Kerron sulle sit naisen, tosin 39- vuotiaan mielipiteen siitä. Siis jos haluat.

Se, ettei ihmiset ota yhteyttä kuvalliseen profiiliisi ei tee sinusta tai kenestäkään rumaa. Takaisin vastauksia saa odottaa monet. Käytöstavat nettitreffailussa on monelta unohtuneet...

• yksin kotona
        Biux kirjoitti:

Jos laitat profiilisi yhteystiedot, käyn lukemassa. Kerron sulle sit naisen, tosin 39- vuotiaan mielipiteen siitä. Siis jos haluat.

Se, ettei ihmiset ota yhteyttä kuvalliseen profiiliisi ei tee sinusta tai kenestäkään rumaa. Takaisin vastauksia saa odottaa monet. Käytöstavat nettitreffailussa on monelta unohtuneet...

All right. Alue on satakunta. nimimerkkinä mr.special olen 35 vuotta ja otsikkona on heaven can wait. et voi erehtyy. Mullaon ollut ainakin tuhat erilaista ilmoitus tekstii kolmen vuoden aikana et se mikä siel nyt on niin eipä toimi ainakaan.

• 4+1
        yksin kotona kirjoitti:

All right. Alue on satakunta. nimimerkkinä mr.special olen 35 vuotta ja otsikkona on heaven can wait. et voi erehtyy. Mullaon ollut ainakin tuhat erilaista ilmoitus tekstii kolmen vuoden aikana et se mikä siel nyt on niin eipä toimi ainakaan.

Älä hyvä mies poseeraa kaljatuopin kanssa. Muutoin ulkonäössäsi ei ole mitään sellaista vikaa, mikä selittäisi vastausten puutteen. Se vähän pistää silmään että haet kovasti paljon itseäsi nuorempiakin naisia, silloin saman ikäiset naiset eivät välttämättä ole kiinnostuneita vastaamaan.

• yksin kotona
        4+1 kirjoitti:

Älä hyvä mies poseeraa kaljatuopin kanssa. Muutoin ulkonäössäsi ei ole mitään sellaista vikaa, mikä selittäisi vastausten puutteen. Se vähän pistää silmään että haet kovasti paljon itseäsi nuorempiakin naisia, silloin saman ikäiset naiset eivät välttämättä ole kiinnostuneita vastaamaan.

ihan sama, ei kukaan vastaa vaikka hakisin saman ikäisii

• yksin kotona
        4+1 kirjoitti:

oleksää kattonut niitten Muitten ilmotuksii. suurel osal miehist on alaraja 18 vuotta vaikka mies on yli 30. Tuskin haittaa jos mulla on 26 vuotta alaraja. kuvan olen vaihtanut ainakin tuhat kertaa kolmen vuoden aikana. Oli tuoppi tai ei niin ei vastauksia.

• viisastunut täti

Vuoden verran deittailin ja kirjoittelin.Miehet kuvauksissaan rehteja ja tositarkoituksella jne jne.Ykskaks voi hävitä palstalta, tai ei enää vastaa.
      Kyllä meni usko näihin rehteihin miehiin.

Itse en alkanut edes kirjeenvaihtoon jos profiili ei ollut "mieleinen".Vastasin kyllä ja kiitin viestistä, mutta kirjoitin ettei enempää kannata jatkaa.
      Mutta mitä tekivätkään nämä miekkoset, joiden kanssa pitkäänkin kirjoittelin...häipyvät vaan, noin vain.Joskus kuvanlähetyksen jälkeen, joskus ilman sitäkin.Meni maku tästä hommasta täysin, ei vaan jaksa enää.

• Biux

Eikö olekin kurjaa?
        Mietin itse myös taukoa koko touhusta...
        Olisko niin vaikeaa laittaa se "viimeinen " viesti?

• yksin kotona
        Biux kirjoitti:

Eikö olekin kurjaa?
        Mietin itse myös taukoa koko touhusta...
        Olisko niin vaikeaa laittaa se "viimeinen " viesti?

On se tosi vaikeeta kirjoitaa muutama rivi. Siihen ei monet pysty.

• viisastunut täti

No muutamalle ei vastaajalle ja häipyneelle laitoin kyllä tulenkatkuisen kirjeen, kun huomasin, että ovat kirjaantuneena edelleen, vaikka minulle eivät enää viitsineet kirjoitella.
      Haukuin heidät perinpohjin ja laitoin estot, ettei enää tarvitse heidän mahdollisia vastineita lukea.
      Eräs oli niin sinnikäs, että laittoi uuden profiilin ja kyllä sitten "runosuoni" minulle pulppusi.Sain kuulla millainen ämmä oikein olen !
      Kaikki tämä vain siksi, kun itse jättävät kirjoittelematta , tai edes sanomatta ettei enää nappaa.Kun sitten heitä siitä moitin ( kauniisti sanottuna), niin ykskaks minä olenkin se hirviöakka!!

Ei voi käsittää tätä touhua.

• Kyllästynyt blondi

Mikähän näitä miehiä vaivaa : minäkin kirjoittelin mukavanoloisen miehen kanssa ja sovimme kahdetkin rehvit ,jotka hän molemmat perui milloin milläkin tekosyyllä . Veti profiilinsa piiloon ja otti vähän ajan päästä takaisin ja halusi tutustua paremmin . No ,kun minäkin halusin tutustua ,hän ei enää halunnutkaan . Omituista ,sen jälkeen toivottelinkin hyvää jatkoa .

Toinen tapaus puolestaan kirjoitteli pari kuukautta ,mutta kun tapaamisesta oli puhe oli aina kiire tai lause "katsellaan " minä en ala odottelemaan koko ikääni milloin äijälle kenties sopisi tapaaminen . Ilmoitin hänelle ,että piilotan profiilini kun en jaksa enää . Vastaus oli ,että tule joskus kattelemaan josko hän olisi paikalla niin voitaisiin taas höpötellä .

Tuskin sitä tapaamista koskaan tulee :(

• yksin kotona

Mulla ei ole elämässä muuta kun aikaa. Sitä on ihan liikaa

• silleen sivusta

On ollut ukkomies joka sulle ehdotellut tapaamista, tutn kuuloinen tapaus, anna olla tuollaisen p***ahousun.

• Biux

Varmaankin. Ihmettelen, miksi ei alusta asti voinut asiaa rehellisesti kertoa. Varmasti on niitänkin naisia, joita se ei haittaisi. Itse tosin etsin sitä oikeasti rehellistä ja suoraselkäistä suomalaista miestä, mutta kyllä varatuillekin varmasti seuraa löytyy...

Harmittaa kun itse pyrkii rehellisyyteen ja toisen kunnioittamiseen ja saa kerta toisensa jälkeen sitä itteään silmille...

Ja harmittaa sekin, että olin oikeasti huolissani muutaman päivän; onko jotain ikävää tapahtunut? Onnettomuus? Turhaa huolta ja sit myöhemmin kiukkua. Plaah.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      45
      2929
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2701
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      36
      2419
    4. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      32
      2014
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      50
      1918
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1529
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1473
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      105
      1225
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1193
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      73
      1050
    Aihe