Tarkoittako mies läheisyydellä aina seksi vai voisko se olla kenties jotain muuta, myös miehen mielestä? Mietin vain, että mitä mies tarkoittaa kun kertoo deitti-ilmoituksessa pitävänsä fyysistä läheisyyttä tärkeänä.
Läheisyys = seksi?
20
137
Vastaukset
Hmm, itellä tulee tuosta mieleen et tykkää olla sekä seksuaalisesti että muutenkin fyysisesti lähellä. Yhdessä ehkä paljon. Toki se voi olla kaunistellumpikin ilmaus pelkästään seksuaaliselle läheisyydelle.
- ...
Itse tykkäisin olla muutenkin lähellä kuin seksuaalisessa mielessä. Olis kiva käpertyä oman kullan kainaloon elokuvaa katselemaan yms.
- tulkintaaa
mekko korviin ja ropsi pyllyyn on sillä mielessä
Mitähän se tarkoittaa kun nainen kertoo deitti-ilmoituksessaan olevansa sub?
*raapii päätään*- Päivystävä filologi
Maalainen (suburban)
weawery kirjoitti:
Dom on dominoiva, niin SUB on alistuva "submissive"
Kai, en ole ihan varma.Nojoo-o, kai mä nyt sen tiedän. Pisti vaan silmään viimeksi kun oli juttua palstalla noista deitti-ilmoista ja kävin tsekkaas paikallisen tarjonnan. Eipä sytyttänyt kukaan- varsinkaan jos tosimielellä on hakemassa muka kumppania ja alistuneisuuttaan pitää mainostaa. Nyt muuten ukkostaa. Äkkiä sinne kauppaan.
- neitokainen*
PlatosMorbidDust kirjoitti:
Nojoo-o, kai mä nyt sen tiedän. Pisti vaan silmään viimeksi kun oli juttua palstalla noista deitti-ilmoista ja kävin tsekkaas paikallisen tarjonnan. Eipä sytyttänyt kukaan- varsinkaan jos tosimielellä on hakemassa muka kumppania ja alistuneisuuttaan pitää mainostaa. Nyt muuten ukkostaa. Äkkiä sinne kauppaan.
Olisipa kiva kuulla, millaine olis sut sytyttävä nainen. Kertoisitko?
neitokainen* kirjoitti:
Olisipa kiva kuulla, millaine olis sut sytyttävä nainen. Kertoisitko?
Vaikea kuvailla. No, just tiäksä sellanen. Sellanen, jonka sisin tulee esille tiäksä silleen ihan huomaamatta. Niinku Kokonainen Ihminen, joka joka solullaan ON sitä mitä on. Rakkautta jumaluuden luomaa hetkeä varten, odottaen vain MINUA! ja täyttymystään kaikkeuden temppelissä ollen kerrankin Ehyt, Puhdas, Ainoa. Ööö. dazuilenks mää lisää?
Vaikea kuvailla. No, just tiäksä sellanen. Sellanen, jonka sisin tulee esille tiäksä silleen ihan huomaamatta. Niinku Kokonainen Ihminen, joka joka solullaan ON sitä mitä on. Rakkautta jumaluuden luomaa hetkeä varten, odottaen vain MINUA! ja täyttymystään kaikkeuden temppelissä ollen kerrankin Ehyt, Puhdas, Ainoa. Ööö. dazuilenks mää lisää?
Vittu mitä paskaa : )
Sä olet joskus ehkä jo reilusti toista ? vuotta sitten, no, ehkä kolmatta... sanonut sen, mitä naisesta haluaisit, millaista toivoisit. Se oli kyllä ihan kaunista shittiä, todetaan nyt näin.Cinnamon.Girl kirjoitti:
Vittu mitä paskaa : )
Sä olet joskus ehkä jo reilusti toista ? vuotta sitten, no, ehkä kolmatta... sanonut sen, mitä naisesta haluaisit, millaista toivoisit. Se oli kyllä ihan kaunista shittiä, todetaan nyt näin.Piti ottaa kirosanafiltteri pois käytöstä kun näin romantiikasta puhutaan.
Öh. Jaa, en mää vaan muista. Mutta eikai se "halu" tai "toive" siitä mihinkään katoa, jos ei sitä löydä?- *
"...lisää?"
Noo, jos haluat... Ei vainenkaan. Kiitos tästä, vaikka lie ollut satiirilla kyllästettyä, mutta silti. ♥ PlatosMorbidDust kirjoitti:
Piti ottaa kirosanafiltteri pois käytöstä kun näin romantiikasta puhutaan.
Öh. Jaa, en mää vaan muista. Mutta eikai se "halu" tai "toive" siitä mihinkään katoa, jos ei sitä löydä?Rakkauteen ei tuhlata sanoja, halu on Tunnetta ja toive menee pilalle jos sen ääneen sanoo...
Cinnamon.Girl kirjoitti:
Rakkauteen ei tuhlata sanoja, halu on Tunnetta ja toive menee pilalle jos sen ääneen sanoo...
No vähän samoilla linjoilla sun kanssa joo.
* kirjoitti:
"...lisää?"
Noo, jos haluat... Ei vainenkaan. Kiitos tästä, vaikka lie ollut satiirilla kyllästettyä, mutta silti. ♥*ei tipu*
:)PlatosMorbidDust kirjoitti:
No vähän samoilla linjoilla sun kanssa joo.
Ai vähän... Haista ite! (kiitos ratikka, se oli hyvä...)
on jo niin kauan ku oon yhdynnässä ollut etten enää muista miksi yhdyin
- ???
Kyllä, miehet tuntuu aina odottavan että läheisyys johtaa seksiin. Ei niitä helliminen muuten kiinnosta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454970Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121560Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481069- 131033
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome17977Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy75940Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella8867Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v2822Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah55742Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27703