onko toivoa

Yhdessä eteenpäin

Olen n 30 v kristitty nainen helsingistä.olen 6lla viikolla raskaana koeputkihedelmöityksellä.nyt kaipaisin miestä rinnalleni ja elämääni.mistä tapaisin kristityn miehen?

12

171

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eihän

      Miksi kukaan mies alkaisi deittailla/seukata raskaana olevan naisen kanssa? Eikö sinunkin pitäisi nyt keskittyä tulevaan lapseesi ja ajatella pariutumista uudelleen vaikkapa parin vuoden päästä?

    • Älyn haamu

      Ihana on naimattoman osa. Niinhän Paavalin kirjeissä sanotaan. Nainen vaietkoon netissä ja seurakunnassa. Tyydy osaasi!

    • tehomies

      Keskity vaan raskauteesi äläkä edes mieti tässä vaiheessa miehiä!

    • Ei pidäkään olla.

      No miksi sä et sitten ensin ettinyt sitä miestä? Sulla olis ollut vielä ihan hyvin vuosia aikaa, ennen koeputkihedelmöityksiä, mutta et ehtinyt etsiä miestä... Ja nyt se sitten pitäs löytää pullat uunissa? Elättäjää vai mitä etsit? Suhde alkaisi siis suoraan vaikeimmasta osuudesta ilman molempien sitoutumista siihen... Joo, kuule, sulla menee seuraavat 3 vuotta hyvin 24h/vrk sen lapsen kanssa. Sen lapsen, jonka olet itse valinnut ja hankkimalla hankkinut. Pidä se nyt etusijalla ja unohda muutamaksi vuodeksi omat halusi (kuten olet valinnut) ja pidä se pili ihan toissijaisena juttuna. Sä et tarvinnut sitä lapsen tekoon joten et sä sitä heti tartte elämäänkään.

      Juttele neuvolassa jos tukea tarviit, soita kavereille ja sukulaisille. Siinä sitä on. Susta tulee äiti nyt ja pieni vauva tarvitsee ensimmäisen vuoden ajan vanhempiaan (vähintään toista) koko ajan, maksimiaika jättää hoitoon on muutama tunti. Muu on vastuutonta. Pieni vauva kärsii vaikkei osaa sitä ilmaista: sen koko identiteetti on se vanhempi. Joten. Vuoteen et tule menemään minnekään synnytyksestä. Ja tarhaanhan nyt ei kukaan varmaan halua laittaa alle 3 vuotiasta ellei ole pakko. Joten. Unohda miehen metsästykset.

      Kyllä sä ehdit sitten vanhempanakin. Omista valinnoistaan pitää kantaa vastuu ja hyväksyä se, ettei kaikkea voi saada.

    • Sir Von Baughen

      jooo,ensinnäkin,kannattaa laittaa juttu tästä jonnekkin uskonto tms. osiolle.Täältä saat vaan paljon vittuilua todennäköisesti.

      Toisekseen,ilman että alan arvostelemaan niin tuota olisi kannattanut miettiä ennen tuota hedelmöitystä.En nimittäin jaksa uskoa että tuo on kauhea mies magneetti,koeputki lapsi.Varsinkaan uskonnollisissa piireissä.
      Mistä olet tähän mennessä miehesi löytänyt vai oletko aina ollut sinkku.

      tuossa on deitti saitti mikä löyty nopeella googlettamisella;

      http://www.kotisatamandeitti.fi/

      ja sitten on joku fb:ryhmäkin.

      Onnea etsintään.

    • Luulen että aloitus on provo, mutta vastaampa kuitenkin.

      Ei mun mielestä tuo haittais yhtään, mutta olethan vapaamielinen? Jos et niin en ryhtyisi.
      Itse kuulun kyllä kirkkoon ja ei tuo uskonnollisuus haittais mua, kunhan normaalisti muuten voi olla.
      Kuten käy ilmi niin välimatkaa on aivan liikaa, että se varmasti haittaa. Jos kävisi niin että vastaavassa tilanteessa on joku toinen täältä läheltä, tällöin en näkisi estettä.

    • tyilngfd

      Provo. Ja surkee sellanen.

    • Kirjoittaja

      Provo. Eikös koeputkihedelmöitys auta aviopareja, ei sinkkuja? Korjatkaa jos olen väärässä.

    • Näin se käy

      Ensin opettelet kirjoittamaan ja sitten laadit ilmoituksen hihhuleiden deittipalstalle.

    • dsfa

      Satunnaiselle mustalle miehelle tullut raskaaksi ja nyt pitäisi löytää elättäjä. En usko että montaa niin tyhmää miestä löytyy.

      • fgjfgjfj

        Kyllä suomesta löytyy!!!!!


    • Hämärän rajoilta

      Kun viestissä kerran katsotaan tarpeelliseksi mainita sekä kristillisyys että koeputkihedelmöitys, on pakko kysyä mahtoiko kyseisen hedelmöityksen suorittaa lääkäri vai Jumala.

      Tiedustelee nimimerkki "Odotanko suosikkikirjalleni jatko-osaa turhaan"

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      410
      2257
    2. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      62
      1933
    3. Miksi toisten toiveet ahdistavat teitä?

      Kertokaapa miksi toisen ihmisen toiveet mahdolliselle kumppanilleen ahdistavat niin kovasti? Oletatko, että hän vaatii j
      Sinkut
      218
      1525
    4. Mitä tuntemuksia

      sinulle tulee, kun hän ilmestyy näköpiiriin? Vaihtelevatko ne?
      Ikävä
      87
      1177
    5. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      135
      1160
    6. T mies missä oot

      T mies pääsetkö lähtemään sieneen villasukat tein sulle 💕🐶
      Ikävä
      76
      1132
    7. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      56
      1063
    8. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      58
      988
    9. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      62
      930
    10. Homouden synti

      Kerrotaan faktoja alkuun. On olemassa vain kaksi sukupuolta ja aviolIiitto on vain ja ainoastaan miehen ja naisen välin
      Luterilaisuus
      279
      926
    Aihe