Onko teillä kokemuksia Pulanna-nimisistä kiinalaisista ihonhoitotuotteista? Niitä saa ainoastaan maahantuojalta verkkokaupasta.
Olen kovasti kiinnostunut ko. ihonhoitosarjoista, mutta en tunne ketään, joka olisi käyttänyt Pulanna-tuotteita.
Pulanna ihonhoitotuotteet?
4
316
Vastaukset
- kiinalaista
Ihan uusi juttu minulle. En ole edes mainoksia lehdissä huomannut tuosta kiinalaisesta tuotteesta.
Internetistä löysin tietoa Pulanna-tuotteista ja niiden hinnoista. Täytyisköhän tilata ihan kokeilu mielessä? - Netistä löytyy...
http://www.pulanna.com/web/en_cindex1-2.asp?tab=&menuid=2318
Minustakin tuoteet vaikuttavat aika mielenkiintoisilta, mutta pitkän epäilyksen asialle heittää se, että tuotteet ovat Kiinasta.
He ovat itse pilanneet maineensa tuottamalla kaikenlaisia halpoja kopioita, ja lisäilemällä hengenvaarallisiakin aineita kosmetiikka- ja lääkekopioihin. En menisi luottamaan, ennenkuin olisi joku Suomessa tehty tutkimus ja todistus siitä, että mömmöt sisältävät todella sitä mitä lupaillaan. - etäinen juttu
Miksihän tuota Pulannaa myydään vain netissä? Miksei vaikka Stokkalla tai hyvän tason kosmetiikkamyymälöissä? Miksei mainosteta missään?
- pula
Olen käyttänyt yli 30 vuotta kosteusvoidetta eli valkoisia helmiä geelissä. Sis. gingseng. Erinomainen tuote. Verkossa myy virolainen rva- hyvä tuote. Olen sieltä kerran ostanut useampaa tuotetta. Voin suositella.
Tutustuin ystävättäreni kautta Pulannaan. Hän oli lentoemäntä ja matkoiltaan toi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!881998- 821800
- 541449
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai481405- 1461348
Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I481282Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1441234Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!261084- 39975
Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket25972