Huppu päässä treenaamisen ideologia?

ei tajuu

Miksi helvetissä joku treenaa huppu päässä tai pitkähihaisessa hupparissa?

Joku trendikö?

20

2929

Vastaukset 20

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • luulen näin

Varmaan joku: keskimääräistä pienempi penis tvs.

• niinnoinnäin

Noh ottakaapas huomioon esimerkitenkin sellanen seikka että kroppa toimii paremmin kun se on lämmin. Mm. niskan alue on aika arka paikka vedon ja kylmän suhteen joka etenkin talvisin on hyvä suojata, suomen salit kun eivät talvisin ole mitään hellepaikkoja

Mutta eihän tyhmät amikset jotka viihtyvät kavereiden painostuksen takia -30 pakkasilla T-paidassa tajua tuommoisia asioita.

Ja katsellaampas kellä se 50 vuotiaana lirisee kusi housuun.

• imes nyt munaa stna

Hah hah, vittu joku peelo kattelee jotain Hulkin treenivideoita tai jotain muuta spedeä ja saa vaikutteita. Kohta treenaa huppu päässä. Varmaaan treenaisitte vaikka tekokyrpä perseessä ja lenkkimakkara suussa jos Hulkkiki tekis niin videolla.

Missä saatanan pihalla treenaatte siellä takahikiällä, kun huppu päässä pitää vedolta suojautua?

• teinit vittuun

Aidolla wanhanajan punttisalilla jossa voi ja saa TREENATA tosissaan, ei siis millään hi-tech hinttari fitness klubilla joita nykynuoriso suosii kun niissä on telkkarit ja voi lukee seiskaa.

• Miski

treenata pipo päässä tai hihattomassa? Miksi täytyy tatskata käsivarret ja treenata hihattomassa hauviskääntöä tai miski ylöönsä treenata? Öhö yyy nyt alko jo itkettääää äää!!!!!!!!!!!

• tietysti!

Näyttää coolilta ja saa rispektiä kanssasalillakävijöiltä.

• CollegeMies*

Pitää lihakset lämpimänä. t-paita hikoaa liikaa niin ei kastele paikkoja. näyttää isommalta (golds gym college rocks!) . Tottumiskysymys. Kukaan ei matki hulkkia tässä. jos kehtaat tulla vittuilemaan pitkähihasella treenaamisesta niin hakkaan sun pään paskaks käsipainolla vitun mulkku!

• he he hehheeee

se on pieni kikkeli tai iso maha se syy ja se, kun on lapsena kiusattu lihavaksi. Sama syy on siinäkin, kun ei voi mennä yleiseen saunaan.

• jiihaaa2

sen takia et sun päivän voi pilata sillä

• JOU JOU

JOU JOU MÄ OON GANGSTALOOK KATO MÄ RENAA HUPPUPÄÄSSÄ RISPEKTII MÄ SKULAA RÄPPII LUUREIST KATO MÄ OON KUUL PIIS KAIKILLE JA RISPEKTII

• selko

Pipo voi toimia hikipantana, eikä tarvi pyyhettä raahata mukana. Kylmille päiville tai jos on saanut vähän kylmää huppari on ok. Hupparin huppu päässä toimii vedon suojana niskaan. Saleilla kuinka ollakaan aina jonkun laitteen yläpuolella on ilmastointi/ jäähdytyslaite joka puhaltaa suoraan laitteen päälle.

• MITTÄÄN EN OO OTTANU

No mikä vika siinä hikipannassa on? Olisiko se, että näyttää ihan vitun typerältä niinkuin pipokin salilla.

Millään käymälläni salilla ei ole ollut niin kylmä etteikö t-paidalla pärjäisi ja siitä huolimatta aina on hiki tullut. Vähän jodia naamaan niin ei palele enää koskaan. Ja jos sittenkin on vielä kylmä niin voi treenata välillä muutakin kuin niitä käsivarsia.

• jotajuu

Se on katsokaas neidit niin, että jos reenaa vaikka ulkona ilman huppua, saattaapi tikka tulla nakuttamaan klania.

• gorilla1

treenaan ensinnäkin hupparissa että saa pidettyä lämmön kropassa tauoilla ja ojentajat tuppaa menemää kipeiksi jos on vetoa tai kylmä jota tulee tuulettimista kesälläkin. ja en tiedä tehostaako se myös rasvanpolttoa jos hikoilee vähän runsaammin. joten pitäkää vitun pensseliviiksi amispojut se turpanne kiinni tai vetelen hampaat kurkusta sisään

• hifipelle

Ojentajat tulevat kipeiksi nejj! Rasva palaa ja pylly pysyy piukkana. Ei taida olla turpiin pistelemään ketään.

• teepaitapäällä

Tavallisessa t-paidassa treenaaminen on tietysti järkevintä. Mutta erityisesti roinaajat ovat niin epävarmoja kropastaan, että heidän on pakko valita tiukka ja lihakset paljastava pusero tai sitten huppari, kun tuntevat olevansa niin epätäydellisiä. Huppari voidaan riisua vasta lopuksi, kun on pumppi. Perusteluna lämpimänä pysyminen, mikä on tietysti täyttä höpöhöpöä. Mitä se haittaa, jos on tavallinen t-paita, joka on vähän löysä?

• minäolenrobotti

Mulla pilkki haalarit ja karva lakki ja kumi saappaat

• mikkihiirimömmö

Muistakaa doupata kunnolla että tulee leveä selkä, samalla kyllä munat surkastuu ja värkki ei seiso mutta järki seisoo kyllä. Finnejä tulee hevetisti ja sellaista teini angstia niin että hävettää katella ja kuunnellasitä aikuisten miesten lapsellista lässytystä turpiinveto juttuja.

Menkää nyt itteenne douppaajat teitä ei kunnioita kuin toiset roinaajat. Kaikki muut pitää teitä friikkeinä otuksina.

Normi salitreenaus on ok mutta hormoonit ei.

Olen puhunut.

• Vkhöigg

Minkä verran kulkee oma treeni paremmin kun miettii muiden pukeutumista?

• vitunkovaäijä

Treenaan huppu päässä kun kova pakkanen tulee.
      Pihalla treenatessa on ainoa vaihtoehto pukeutua lämpimästi.
      Siellä ei lihoja näytellä muille kuten te helvetin neidit teette.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskallanko laittaa sulle viestiä?

Se viesti on tossa valmiina ja lähettämistä vaille valmis. Kun ei kauhee sti tunneta niin eipä sillä olisi niin väliä. S
      Ikävä
      59
      832
    2. Mikä tekee kaivatustasi

Haluttavan?
      Ikävä
      34
      795
    3. Mies joka on oikeasti kiinnostunut

Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää
      Ikävä
      125
      756
    4. Onko nyt kaikki asiat käyty läpi?

Mun mielestä on👍
      Ikävä
      92
      704
    5. Vieläkin saat

Sydämen tykyttämään. Vaikka emme näe
      Ikävä
      31
      622
    6. En tahallaan sua välttele...

Olis niin kiva nähdä jossain muualla kuin kaupassa!
      Ikävä
      40
      537
    7. 42
      519
    8. Rauha, sopiiko

Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.
      Ikävä
      71
      516
    9. Lehtikankaan oppilas kuolema

Mistä lie tyttöparka löytyny, mikä ajaa tekemään itsemurhan tuon ikäsenä 😞
      Kajaani
      9
      512
    10. Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!

Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle
      Ikävä
      63
      509
    11. Pystyisitkö liikkumaan

Tai tapailemaan kaivattuasi julkisesti?
      Ikävä
      45
      426
    12. Nyt kaatuu Kuisla

Reima Kuisla hakee saneeraukseen – Joitakin velkoja on jo ulosotossa https://www.ilkkapohjalainen.fi/reima-kuisla-hakee
      Seinäjoki
      24
      420
    13. Kumpi tästä nyt

Teki niin vaikeaa?
      Ikävä
      57
      419
    14. Minkä kappaleen

haluaisit soivan, kun astellaan alttarille?
      Ikävä
      36
      417
    15. Kunnanhallitus

Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.
      Puolanka
      23
      408
    16. Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys

Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev
      Sinkut
      104
      405
    17. Olit hyödytön.

Mulle hyödytön..
      Ikävä
      72
      403
    18. 39
      403
    19. Vieläkö tykkäät

Minusta niin paljon että olisit valmis?