Huppu päässä treenaamisen ideologia?

ei tajuu

Miksi helvetissä joku treenaa huppu päässä tai pitkähihaisessa hupparissa?

Joku trendikö?

20

2622

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • luulen näin

Varmaan joku: keskimääräistä pienempi penis tvs.

• niinnoinnäin

Noh ottakaapas huomioon esimerkitenkin sellanen seikka että kroppa toimii paremmin kun se on lämmin. Mm. niskan alue on aika arka paikka vedon ja kylmän suhteen joka etenkin talvisin on hyvä suojata, suomen salit kun eivät talvisin ole mitään hellepaikkoja

Mutta eihän tyhmät amikset jotka viihtyvät kavereiden painostuksen takia -30 pakkasilla T-paidassa tajua tuommoisia asioita.

Ja katsellaampas kellä se 50 vuotiaana lirisee kusi housuun.

• imes nyt munaa stna

Hah hah, vittu joku peelo kattelee jotain Hulkin treenivideoita tai jotain muuta spedeä ja saa vaikutteita. Kohta treenaa huppu päässä. Varmaaan treenaisitte vaikka tekokyrpä perseessä ja lenkkimakkara suussa jos Hulkkiki tekis niin videolla.

Missä saatanan pihalla treenaatte siellä takahikiällä, kun huppu päässä pitää vedolta suojautua?

• teinit vittuun

Aidolla wanhanajan punttisalilla jossa voi ja saa TREENATA tosissaan, ei siis millään hi-tech hinttari fitness klubilla joita nykynuoriso suosii kun niissä on telkkarit ja voi lukee seiskaa.

• Miski

treenata pipo päässä tai hihattomassa? Miksi täytyy tatskata käsivarret ja treenata hihattomassa hauviskääntöä tai miski ylöönsä treenata? Öhö yyy nyt alko jo itkettääää äää!!!!!!!!!!!

• tietysti!

Näyttää coolilta ja saa rispektiä kanssasalillakävijöiltä.

• CollegeMies*

Pitää lihakset lämpimänä. t-paita hikoaa liikaa niin ei kastele paikkoja. näyttää isommalta (golds gym college rocks!) . Tottumiskysymys. Kukaan ei matki hulkkia tässä. jos kehtaat tulla vittuilemaan pitkähihasella treenaamisesta niin hakkaan sun pään paskaks käsipainolla vitun mulkku!

• he he hehheeee

se on pieni kikkeli tai iso maha se syy ja se, kun on lapsena kiusattu lihavaksi. Sama syy on siinäkin, kun ei voi mennä yleiseen saunaan.

• jiihaaa2

sen takia et sun päivän voi pilata sillä

• JOU JOU

JOU JOU MÄ OON GANGSTALOOK KATO MÄ RENAA HUPPUPÄÄSSÄ RISPEKTII MÄ SKULAA RÄPPII LUUREIST KATO MÄ OON KUUL PIIS KAIKILLE JA RISPEKTII

• selko

Pipo voi toimia hikipantana, eikä tarvi pyyhettä raahata mukana. Kylmille päiville tai jos on saanut vähän kylmää huppari on ok. Hupparin huppu päässä toimii vedon suojana niskaan. Saleilla kuinka ollakaan aina jonkun laitteen yläpuolella on ilmastointi/ jäähdytyslaite joka puhaltaa suoraan laitteen päälle.

• MITTÄÄN EN OO OTTANU

No mikä vika siinä hikipannassa on? Olisiko se, että näyttää ihan vitun typerältä niinkuin pipokin salilla.

Millään käymälläni salilla ei ole ollut niin kylmä etteikö t-paidalla pärjäisi ja siitä huolimatta aina on hiki tullut. Vähän jodia naamaan niin ei palele enää koskaan. Ja jos sittenkin on vielä kylmä niin voi treenata välillä muutakin kuin niitä käsivarsia.

• jotajuu

Se on katsokaas neidit niin, että jos reenaa vaikka ulkona ilman huppua, saattaapi tikka tulla nakuttamaan klania.

• gorilla1

treenaan ensinnäkin hupparissa että saa pidettyä lämmön kropassa tauoilla ja ojentajat tuppaa menemää kipeiksi jos on vetoa tai kylmä jota tulee tuulettimista kesälläkin. ja en tiedä tehostaako se myös rasvanpolttoa jos hikoilee vähän runsaammin. joten pitäkää vitun pensseliviiksi amispojut se turpanne kiinni tai vetelen hampaat kurkusta sisään

• hifipelle

Ojentajat tulevat kipeiksi nejj! Rasva palaa ja pylly pysyy piukkana. Ei taida olla turpiin pistelemään ketään.

• teepaitapäällä

Tavallisessa t-paidassa treenaaminen on tietysti järkevintä. Mutta erityisesti roinaajat ovat niin epävarmoja kropastaan, että heidän on pakko valita tiukka ja lihakset paljastava pusero tai sitten huppari, kun tuntevat olevansa niin epätäydellisiä. Huppari voidaan riisua vasta lopuksi, kun on pumppi. Perusteluna lämpimänä pysyminen, mikä on tietysti täyttä höpöhöpöä. Mitä se haittaa, jos on tavallinen t-paita, joka on vähän löysä?

• minäolenrobotti

Mulla pilkki haalarit ja karva lakki ja kumi saappaat

• mikkihiirimömmö

Muistakaa doupata kunnolla että tulee leveä selkä, samalla kyllä munat surkastuu ja värkki ei seiso mutta järki seisoo kyllä. Finnejä tulee hevetisti ja sellaista teini angstia niin että hävettää katella ja kuunnellasitä aikuisten miesten lapsellista lässytystä turpiinveto juttuja.

Menkää nyt itteenne douppaajat teitä ei kunnioita kuin toiset roinaajat. Kaikki muut pitää teitä friikkeinä otuksina.

Normi salitreenaus on ok mutta hormoonit ei.

Olen puhunut.

• Vkhöigg

Minkä verran kulkee oma treeni paremmin kun miettii muiden pukeutumista?

• vitunkovaäijä

Treenaan huppu päässä kun kova pakkanen tulee.
      Pihalla treenatessa on ainoa vaihtoehto pukeutua lämpimästi.
      Siellä ei lihoja näytellä muille kuten te helvetin neidit teette.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      27
      2900
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      33
      2545
    3. 148
      2274
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      54
      2249
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1870
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      391
      1706
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      104
      1652
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      311
      1561
    9. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      135
      1459
    10. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1446
    Aihe