http://www.nettiauto.com/volvo/s80/4123881
Yksityinen myyjä mutta auto on liikkeen rivissä???
Onko tämä joku autoliike?
4
179
Vastaukset
- mikävolvokellä
Onko täysin vieras ajatus jotta soitat omistajalle ja kysy mitä mieltäsi askarruttaa.
No tosiasia on, että ei sulla ole edes varaa auton ostoon. Haluat vain huomiota myyjälle. Kateutta on niin vaikeaa hallita. - ohi aiheen
Omistaja saa 30te ja autoliike 2400e välittäjänä.
Sama kuin asuntokaupassakin, voit ostaa palvelun asunnon myymiseen,
autollekkin saa saman palvelun.
Sitten täti käy ostaa vuoden ikäisen toisen volvon joka
maksaa autoliikkeessä vaikkapa 55 000e.
Yksityisellä maksaisi 52 000e
Palveluiden hinta yhteensä: 5400e.
Tässä sitä eroa mistä tuolla on
kirjoiteltu 234543545345kpl kirjoituksia aiheesta
kumpi on edullisempi autoliike vai yksityinen.- v 3ww4gt4w
Mutta tuossahan on yksityinen henkilö nimetty myyjäksi. Jos olisi noin kuten kuvasit niin silloin myyjänä olisi liike ja olisi ehkä maininta että auto on myyntitilissä.
Mutta muutenhan myyntitili on ihan positiivinen asia. Suomalaiset autonostajat ja ostattelijat ovat kuitenkin sellaisia että vähänkin vaikeammin myytävä auto ja mitä halvempaan hintaan niin sitä surkempaa porukkaa joutuu kohtaamaan.
Esim. kysymys, "miksi myyt?" Eihän tuo itselleni mitään meinaa, eikä monelle muullekaan, kun syynä nyt voi olla perheen kasvu, pienempään asuntoon muutto tai harrasteauton ollessa kyseessä kiinnostuksen lakkaaminen. Mutta jollekin joka on vaikkapa diabeteksen vuoksi menettänyt kävelykykynsä tuollainen "miksi myyt, onko jotain vikaa, ootko huijari" saattaa olla jo loukkaavaa.
- JobJob
Mika tuo liike on jossa tuo auto kuvassa on?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242401Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3442017Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261883Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101683Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581498Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121032Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181009- 55870
- 63865
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2818