Kun naisten profiileja selaa niin lähes kaikilla naisilla on ihannemiehen työssäkäynti kohdassa - kokopäivätyössä.
Ei taida työttömällä tai esim. aikuisopiskelijalla juurikaan olla mahdollisuuksia ja toinen silmiinpistävä seikka on tulovaatimus miehelle, varsin usein se on 31000-51000 euroa vuosi, vaikka suuri osa tavallisista duunareista jää alle 30000 euron vuosiansioihin.
Kelpaako työtön mies?
81
1120
Vastaukset
- Minun mielestäni
Se on vaan siinä, että jos itse on kokopäivätyössä, suhteesta tulee tietyllä tapaa "ontuva" jos toisella ei ole mitään tekemistä (=lorvii) sillä välin. Sitten kun toinen tulee töistä ja haluaisi ehkä vähän huilata tms ja toinen taas kun on koko päivän odottanut jotain äksöniä, pitäisi sitten illalla olla kovin aktiivinen.
On siinä tietty sekin, että on ihan erilailla mahdollisuus käyttää rahaa vaikkapa matkusteluun, ulkona syömiseen tai huvituksiin kun on kokopäivätyössä olevalla ja säännöllistä palkkaa nauttivalla. Ikävää, jos menot on aina siitä kiinni ettei toisella ole varaa.
Jos opiskelee tai on joku oiken aikaa vievä harrastus, asia on ihan ok tuon ajan käytön kanssa.- Ihme touhua...
Olikos tuo nyt sitä kuuluisaa naisen mustavalkoista ajattelua, vai mitä ?
Entä tilanne, jossa työssä käyvä nainen joutuu yllättäen työttömäksi, eikä uutta työpaikkaa kuulu siinä missä Manulle sitä kuuluisaa illallista ? Kysymys kuuluu, eikö tuossakin tapauksessa suhteesta tule "ontuva", kun mies käy töissä, mutta nainen "lorvii" kotona ?
Jos ollaan rehellisiä, minä en ainakaan lähtisi tämän tyyppisiin on/off-suhteisiin, jossa ihmisen kelpoisuus kumppaniksi lasketaan sillä, onko tarkasteluhetkellä työpaikkaa vai ei. Silllä on sen sijaan merkitystä, onko ihminen ylipäätänsä osaava ja työhaluinen, vai onko tapumusta "laakereilla lepäilyyn".
Jos ihmisiä arvotettaisiin sen mukaan, onko työpaikkaa vai ei, suuri osa yt-neuvottelujen jälkeen työttömäksi joutuneista voitaisiin viedä saunan taakse. . No, tässä olisi se hyvä puoli, että hetken päästä ei olisi työttömiä, ja tarjolla olisi vain 31000 tienaavia ihannekumppaneita. - Anonyymi
Mitä jos Sinä saat potkut?
- tuulituulia
Tämä tulojen laitto ilmoitukseen on typerää. Miten se nyt liittyy kumppanin
hakuun. Itsellä ei ollut omia tuloja esillä, enkäpä tietenkään laittanut
vaatimuksia miehellekkään.
En etsinyt elättäjää, no en tietysti elätettävääkään, mutta nämä asiat selviää
sitten, mikäli alkaa viestittelemään.
Eihän se työttömyys ole este, mutta jos ei vähenpää vois työnteko kiinnostaa,
niin silloin on. No toisille tietysti ylitse pääsemätön stop, mutta pitäs muistaa,
että kuka tahansa voi joutua kilometritehtaalle milloin vain !- 8+15
Sinäpä sen sanoit " kuka tahansa voi joutua kilometritehtaalle milloin vain!"
Nykyisin ei lähde pelkästään duunariporrasta, vaan myös toimihenkilöitä " Kengän kuva perseessä" , joten kenelläkään ei ole varaa luulla ettei voi joutua työttömäksi. - Näin on kyllä
8+15 kirjoitti:
Sinäpä sen sanoit " kuka tahansa voi joutua kilometritehtaalle milloin vain!"
Nykyisin ei lähde pelkästään duunariporrasta, vaan myös toimihenkilöitä " Kengän kuva perseessä" , joten kenelläkään ei ole varaa luulla ettei voi joutua työttömäksi.Kyllä meitä takuutyöllistettyjäkin löytyy, tosi paljon....
- työssäkäyvä sinkku
Miehen työllisyys on naisille yhtä tärkeä asia, kuin miehille naisen ulkonäkö. Yleensä yksi ekoja kysymyksiä joka mulle esitetään tuolla treffipalstalla on se mitä teen työkseni. Siitä nainen voi sitten omassa päässään vetää monenlaisia johtopäätöksiä miehen kelvollisuudesta parittelukumppaniksi.
- eräs nainen
Minua kiinnostaa miehen ulkonäkö, mutta ei hänen työssäkäyntinsä.
- Lusmunpuolisona
Exäni oli työtä vieroksuva yksilö ja elätti itsensä minulla tosi pitkään. "Haki ahkerasti" töitä, mutta aina sellaisia pestejä, joihin ei ollut pätevyyttä, jotta ei varmasti joutuisi töihin. Vastaavaa lusmuilijaa en enää ottaisi vastuulleni.
Eri asia on, jos oikeasti hakee töitä ja on valmis tekemään hanttihommiakin välillä.
Totta on kuitenkin, että elokuviin meno, tansseihin meno ym. maksaa ja aika tylsää on, jos ei toisen rahattomuuden takia voi niihin mennä. Kyllä sekin pitemmän päälle este on.
Mitä työtä teet ? -kysymys on ihan luonnollinen kysymys treffeillä, yksi kysymys toisen tutustumisessa muiden joukossa. Toki työkin kertoo henkilöstä paljon.
Luulen, että mieluiten seurustelisin jonkun kanssa, joka on myös työelämässä ja saa palkkaa viitaten tuohon historiaani exän kanssa.
- --------------------
Työttömät miehet dokaa.
- deitti..
Ja työlliset vetää kokaa. Hä?
- n. stk
deitti.. kirjoitti:
Ja työlliset vetää kokaa. Hä?
Minä ainakin tunnen yhden, joka ei juo, eikä edes sauhuttele, että yleistys
työttömistä on turhaa p:skan jauhamista. Itse käyn töissä, sitä en tiedä
milloin sanotaan, heippa ja hellät tunteet. - tp-83
Minä en dokaa koskaan, vaikka työtön!
- Sossupummimies36v
Oispa kyllä vittumaista seurustella akan kanssa joka aina.. "me lähetään tyttöjen kans kahdeks viikoks Thaimaaseen.. mutta sullapas ei ole varaa.. hajoa siihen..=(
- ;-)
Tässä sulle sossupumminainen34v
- sss...sss...
Minusta miehen työssäkäynti on tärkeää. En haluaisi seurustella miehen kanssa, joka on työtön. Työ merkitsee paljon enemmän ihmiselle kuin pelkkä palkkatulo ja haluaisin, että olemme jokseenkin samanlaisessa sosioekonomisessa tilanteessa.
Jokainen voi joutua työttömäksi, totta, mutta työtä on myös paljon tekemättä.- tulos/ulos
"Työtä on myös paljon tekemättä" no niin on, mutta usein paikat onkin sellaisia
ettei rahkeet riitä, tai toisella puolella suomea. Miksi muuten näin paljon
työttömiä ois ? Joukossa on toki niitä syrjäytyneitä, ketkä ei sovellu työ
elämään. Kuitenkin jatkuvasti yrityksiä viedään kiinaan, tai muualle ulkomaille.
Mitä jos rakastuu ja mies jää työttömäksi, niin tuleeko hänestä toisenluokan
kansalainen, joka heivaataan ulos elämästä. Häh ? - sss...sss...
tulos/ulos kirjoitti:
"Työtä on myös paljon tekemättä" no niin on, mutta usein paikat onkin sellaisia
ettei rahkeet riitä, tai toisella puolella suomea. Miksi muuten näin paljon
työttömiä ois ? Joukossa on toki niitä syrjäytyneitä, ketkä ei sovellu työ
elämään. Kuitenkin jatkuvasti yrityksiä viedään kiinaan, tai muualle ulkomaille.
Mitä jos rakastuu ja mies jää työttömäksi, niin tuleeko hänestä toisenluokan
kansalainen, joka heivaataan ulos elämästä. Häh ?Voi hyvänen aika. Kysyttiin mielipidettä ja minä vastasin.
Kysymys oli käsittääkseni siitä, että olisinko kiinnostunut JO valmiiksi työttömästä miehestä? Siihen vastaukseni on siis ei, tuskin voisin kiinnostua miehestä, joka on työtön. Ehdoton ei olisi mies, joka on pitkäaikaistyötön ja valittaa työttömyytensä johtuvan rakenteista, liian matalasta koulutuksesta tai työmatkan pituudesta. Mikäli työttömyys olisi suunniteltu tilanne esim. työpaikan vaihdoksen väliaikana, olisi se ok.
Usein työllistyminen on paljolti kuitenkin henkilöstä itsestään kiinni. Suomessa on maksuton koulutusjärjestelmä ja hyviä mahdollisuuksia kouluttaua myös aikuisena. Myös työmarkkinatuella voi kouluttautua, mikäli tietyt ehdot täyttyvät.
Tiedän, että työllistyminen ei ole helppoa tietyille ihmisryhmille ja esim. ikärasismi on todellisuutta työmarkkinoilla. Siihen minulla ei ole vastausta, miksi työt ja ihmiset eivät kohtaa aina.
Työttömiä en pidä toisen luokan kansalaisina, haluan tulevan puolisoni jakavan tiettyjä piirteitä kanssani, yksi niistä on tietynlainen työorientaatio ja asenne työllistymistä kohtaan. - tulos/ulos
sss...sss... kirjoitti:
Voi hyvänen aika. Kysyttiin mielipidettä ja minä vastasin.
Kysymys oli käsittääkseni siitä, että olisinko kiinnostunut JO valmiiksi työttömästä miehestä? Siihen vastaukseni on siis ei, tuskin voisin kiinnostua miehestä, joka on työtön. Ehdoton ei olisi mies, joka on pitkäaikaistyötön ja valittaa työttömyytensä johtuvan rakenteista, liian matalasta koulutuksesta tai työmatkan pituudesta. Mikäli työttömyys olisi suunniteltu tilanne esim. työpaikan vaihdoksen väliaikana, olisi se ok.
Usein työllistyminen on paljolti kuitenkin henkilöstä itsestään kiinni. Suomessa on maksuton koulutusjärjestelmä ja hyviä mahdollisuuksia kouluttaua myös aikuisena. Myös työmarkkinatuella voi kouluttautua, mikäli tietyt ehdot täyttyvät.
Tiedän, että työllistyminen ei ole helppoa tietyille ihmisryhmille ja esim. ikärasismi on todellisuutta työmarkkinoilla. Siihen minulla ei ole vastausta, miksi työt ja ihmiset eivät kohtaa aina.
Työttömiä en pidä toisen luokan kansalaisina, haluan tulevan puolisoni jakavan tiettyjä piirteitä kanssani, yksi niistä on tietynlainen työorientaatio ja asenne työllistymistä kohtaan.Vai niin.
- Ihmisarvoko?
tulos/ulos kirjoitti:
Vai niin.
Olet hupaisa.
- m30+
Ettekö seuraa aikaanne? Viimeistään seuraavana vuonna on tulossa suurlama, ja sitä seuraava suurtyöttömyys. Asuntojen hinnat saattavat laskea noin 20%, mutta uskoisin enemmänkin. Viitteitä tulevasta katastrofista löytyy kaikkialta, kullan ja hopean jatkuva hinnan nousu viime viikkoina, USA on romahduksen partaalla, ja niin ovat monet muutkin euromaat.
Jos teillä on asuntolainaa, te olette huonossa asemassa, vaikka olettekin palkkatyössä nyt. Periaatteessa kaikki tekevät kaiken aina väärin, mikäli mahdollista, ja niin tekin teette, mutta luulette olevanne oikeassa, ja kävelette nokka pystyssä kaiken aikaa. Se ei vaan auta, vaikka paiskitte työtä miten paljon, koska teette aina vääriä asioita.
Oikein tehtyinä asiat olisivat seuraavat: EI mitään LAINAA, sijoittakaa rahanne hopeaan ja kultaan. Asuntoon ei pidä ottaa lainaa koskaan, ei minullakaan koskaan lainaa ole ollut, ja omistan silti asuntoni. Jos ette peri kuten minä, niin asutte kotona, niin kauan kunnes on tienattuna rahaa asuntoonne. Turha kuvitellakaan että tuollainen leveäperäinen eläminen on mahdollista, mitä nyt harrastatte. Ei kenelläkään ole siihen oikeasti varaa, velat vaan on siirretty tulevaisuuteen, ja nyt se kupla puhkeaa. 80-luvulla ei elintaso ollut yhtä korkea kun nyt, mutta silloin ei myöskään otettu velkaa samassa mittakaavassa kuin nyt. Elämme yli varojemme koko ajan.
Itselläni ei ole tällä hetkellä mitään työtä; mutta te olette lähes kaikki työttöminä seuraavana vuonna. Itselläni ei ole lainaa, teillä taas suurimmalla osalla on, sekin menee piloille, kuten asuntonnekin. Itselläni on sijoituksia kultaan ja hopeaan, teillä taas ei ole. Itselläni on velaton omistusasunto, teillä taas suurimmalla osalla ei ole.
Nettideiteissä monet pitävät sitä että olen työtön isona miinuksena (olkoonpa sitten että minulta löytyy omaisuutta), mutta tosiasiassa te olette paljon suuremmassa pinteessä seuraavana vuonna kuin minä.
Oikein tehtynä, te myisitte pois velka-asuntonne nyt ja heti, kun siitä vielä saa jotakin (asuntomarkkinat ovat jo viilenemässä), ja maksatte velkanne pois, ja siirrytte johonkin halpaan vuokra-asuntoon. Säästetyt rahat laitatte kultaan ja hopeaan. Kun lama tulee, voitte helposti ostaa itsellenne asunnon, kun toisaalta asuntojen hinnat romahtavat, ja toisaalta sen vuoksi että sijoituksenne kultaan ja hopeaan on poikinut sievoisen summan rahaa.- markkix
Jos osaat ennustaa tulevaisuutta yhtä hyvin kuin arvioida tuntemattomien ihmisten sijoituksien suuntaa, niin reisille menee, herra perijä.
Heikkoja olettamuksia, niitäkö täällä tarjoat? - Nimimerkki-Erkki2
Minä "seuraavana vuonna"? Tarkoitatko ensi vuonna? Seuraavana vuonna liittyy menneeseen aikaan, esim. muutin Turkuun v. 1990 ja seuraavana vuonna sieltä Lahteen.
- m30+
markkix kirjoitti:
Jos osaat ennustaa tulevaisuutta yhtä hyvin kuin arvioida tuntemattomien ihmisten sijoituksien suuntaa, niin reisille menee, herra perijä.
Heikkoja olettamuksia, niitäkö täällä tarjoat?En vitsaillut, lukekaa tämä uutinen:
Maailmantalous matkalla uuteen kuiluun
http://www.taloussanomat.fi/kansantalous/2011/08/03/maailmantalous-matkalla-uuteen-kuiluun/201110781/12 - m30+
Nimimerkki-Erkki2 kirjoitti:
Minä "seuraavana vuonna"? Tarkoitatko ensi vuonna? Seuraavana vuonna liittyy menneeseen aikaan, esim. muutin Turkuun v. 1990 ja seuraavana vuonna sieltä Lahteen.
http://www.taloussanomat.fi/kansantalous/2011/08/03/maailmantalous-matkalla-uuteen-kuiluun/201110781/12 - m30+
m30+ kirjoitti:
En vitsaillut, lukekaa tämä uutinen:
http://www.taloussanomat.fi/kansantalous/2011/08/03/maailmantalous-matkalla-uuteen-kuiluun/201110781/12Minulla ei ole työtä, mutta minulla EI OLE VELKAA
Minulla on kultaa ja hopeaa
Minulla on velaton asunto
Mitä teillä on? Miten aiotte pärjätä, hyvät maisterinaiset vaikka?
Tämä ei tullut minulle yllätyksenä, koska en elä laput silmien sivuilla, kuten te. Sain varoituksen tästä jo vuoden pari sitten. - m30+
m30+ kirjoitti:
Minulla ei ole työtä, mutta minulla EI OLE VELKAA
Minulla on kultaa ja hopeaa
Minulla on velaton asunto
Mitä teillä on? Miten aiotte pärjätä, hyvät maisterinaiset vaikka?
Tämä ei tullut minulle yllätyksenä, koska en elä laput silmien sivuilla, kuten te. Sain varoituksen tästä jo vuoden pari sitten.No, miten työssäkäyvät paremmat asiantuntijat ovat sijoittaneet varansa?
Sijoitukset osakkeisiin? Tänään ovat suomalaisten yritysten osakkeet romahtaneet rajusti, jotkut jopa pari kymmentä prosenttia.
Piditte varmaan myös sitä omituisena että sijoitin kultaan ja hopeaan, mutta katsokaa niiden kursseja, niin tiedätte miksi =)
Jos kaikki virheet haluatte tehdä kerralla, niin pidätte myös sijoitusasuntoja, tai omistatte velallisen asunnon. - sos.pääoma
m30+ kirjoitti:
http://www.taloussanomat.fi/kansantalous/2011/08/03/maailmantalous-matkalla-uuteen-kuiluun/201110781/12Silloin kun TODELLA kovat ajat koittavat, vain suhteilla on merkitystä. Kultaa ei voi syödä. Noin veemäisellä jätkällä tuskin kovin montaa sellaista ystävää on, jotka tosipaikan tullen auttaisivat.
- sir_von_baughen
niiiin,no,ehkä tuollaisen joka asennoituu että työttömyys on ihan jees kannatakaan ottaa velkaa koska olisi kusessa tuota pikaa.
Velanotto on tarkoitettu ihmisille,joilla koulutus ja tarkoitus pysyä töissä.Ja ovat valmiita kehittämään itseään siten että eivät ole ensinmäisinä saamassa potkuja.
Toisekseen,ei kaikki voi elää 20 vuotta kotona kerätäkseen asuntoa varten rahaa joten on pakko ottaa velkaa.Ja ei tuo sunkaan asema välttämä ole mikään hyvä,jos asunto on vanhemman puoleinen niin silloin niitä kuluja alkaa helposti tulemaan mm.putkiremontti,ulkonpinta saaneeraus tms.
Elätin 15 vuotta pätkätöissä/työttömänä ollutta miestäni.
Koskaan ei kiittänyt, vaan oli kateellinen, kun minulla oli töitä.
Palkaksi petti minua muiden kanssa, eikä satsannut yhtään avioliittoon.
Eroa hain.
Mikäli kaikki muu olisi ollut kunnossa, en minä työtöntä vieroksuisi, mikäli myös oikeasti hakisi realistisia työpaikkoja, eikä niin kuin minun exäni, sellaisia töitä, joihin rahkeet eivät riittäneet (=ettei vain töihin joutuisi).- Että silleen...
PROVO !
- Believe me
Että silleen... kirjoitti:
PROVO !
Uskon ettei ollu provo. Miehen itsetunto romahtaa, jos nainen 1) tienaa enemmän 2) on sosiaalisesti lahjakkaampi. Sitten voi luikkia rakastajattaren helmoihin . Jolla asiat omassa liitossaan tasan päinvastoin kuin itsellä!
- nainen ... vanha
Ei kelpaa enää, mutta sanompa, että tulotason ilmoittaminen ei ole tarpeellista. Olen nähnyt persaukisia hyvätuloisia, kuin työttömiä jotka jopa ovat saaneet rahaa säästöön.
Kokemus kuitenkin osoittanut, että työtön/eläkeläinen pian unohtaa, kuinka paljon vapaa-aikaa on työssäkäyvällä. Eikä se "vapaa-aika" ole kokonaan ohjattavissa kumppanille, vaan silloin on siivottava koti, pestävä pyykit, annettava aikaa omille harrastuksille, ystäville ym ym.
Jossain kohtaa tämä ei koskaan enää mene perille?
Vain töissä olevia kiitos...ihan sama, mikä on tulotaso.- Minun mielestäni
Tätähän minäkin juuri tarkoitin tuon ajankäytön kanssa.
Olen sen myös huomannut kun olen seurustellut työttömän/työkyvyttömyyseläkkeellä olevan kanssa. En siis mitenkään ennakkoluuloisesti ole heihin suhtautunut, seurustelu on voinut alkaa, mutta käytäntö on kuitenkin kantapään kautta osoittanut ettei sellainen suhde oikein toimi. Kun itse on n. 9-10 tuntia poissa kotoa, töissä ja työmatkalla, pitäisi toisella olla vähintään joku sellainen harrastus johon lähes päivittäin menee paljon aikaa. Yksi deitti (työkyv. eläkkeellä oleva) korjasi autoja ja mopoja kaiken päivää hallissa ja se oli minusta ihan ok, kunhan tekee jotain "järkevää".
- viennetta_
omalta ajattelutavalta voisin sanoa että jos minun ikäluokkaani oleva on työtön ja ollut sitä vaikka koko ikänsä ( 35 - 45) niin kyllähän se aika ontuvaa silloin on. Tottakai sitä saattaa saada käsityksen että mitä se toinen tekeejos ei työtä, sitä kun itse on ettinyt aina työnsä ja on sitä mieltä että työtä saa jos sitä haluaa tehdä. Ei sillä väliä mitä työtä kunhan työtä on.
- wwwwwwwwwwwwwwwww
En voisi kuvitellakaan seurustelevani työttömän miehen kanssa, kutsuisin lähinnä onnenonkijaksi....en koskaan ole seurustellut työttömän kanssa, vaan aina ovat mieheni olleet hyvissä viroissa.
henkilö joka ilmoittaa olevansa työtön, ei minua enää kiinnosta vaikka oliisi kuinka hyvännäköinen tai fiksu.
IItse olen kouluttautunut , ja minulla on aina ollut töitä.- hupsis kupsis
Sopii toivoa, että onni säilyy. Koskaan ei koskaan pidä olla noin varma.
No tuossa on se puoli, jotta jos niin käy, että tulee lunta tupaan ja jäitä
porstuaan, silloin putoaa ja lujaa....typerää jeesustelua muutenkin.
- -
Aikamoista rasismia täällä.
- 2+9
Miehellä on oltava hyvä koulutus, työpaikka, omaisuutta, harrastuksia, hyvät supliikkitaidot, komea ulkonäkö .... Ainakin jos suomi24 akantolvakkeita on uskominen
- hipsuntipsun
Rasismia pukkaa....
Eipä voi kukaan satavarma olla
oman työpaikkansa pysyvyydestä.
Kyllä kelpaa työtön mies,
miksi leimailla ketään, sillä se työ
on voinut tuotannollisista ja taloudellisista syistä loppua.
Watch out ;) - HIPSUATIPSUA
hipsuntipsun kirjoitti:
Rasismia pukkaa....
Eipä voi kukaan satavarma olla
oman työpaikkansa pysyvyydestä.
Kyllä kelpaa työtön mies,
miksi leimailla ketään, sillä se työ
on voinut tuotannollisista ja taloudellisista syistä loppua.
Watch out ;)Hipsuntipsun , mitäs arvostelLIJA LUULET OLEVASI.Pitäsikö olla kanssasi samaa mieltä että työtön mies on niin ihana..:)))SINUSTA ONKIN, MUTTA EI KAIKISTA MUISTA...
- 17+12
HIPSUATIPSUA kirjoitti:
Hipsuntipsun , mitäs arvostelLIJA LUULET OLEVASI.Pitäsikö olla kanssasi samaa mieltä että työtön mies on niin ihana..:)))SINUSTA ONKIN, MUTTA EI KAIKISTA MUISTA...
Myönnä pois vaan että kyllä sullekin sellainen jännä maahanmuuttajamies kelpaisi - oli hänellä työtä tai ei!
Kyllä sinäkin huolisit heti jonkun tummahipiäisen Afrikasta tulleen Orhin ... - Vai ihan rasismia
Missä sitä rotuun perustuvaa syrjintää sitten olet havainnut?
Taidat olla vain yksi niistä monista tämän palstan tolloista jotka eivät edes ymmärrä koko rasismi-sanaa. Siis rautalangasta: se liittyy rotuun, EI esim. ikään, sosioekonomiseen asemaan tai työttömyyteen. Niihin liittyen voi puhua niiden perusteella harjoitetusta syrjinnästä. - jännääää....
17+12 kirjoitti:
Myönnä pois vaan että kyllä sullekin sellainen jännä maahanmuuttajamies kelpaisi - oli hänellä työtä tai ei!
Kyllä sinäkin huolisit heti jonkun tummahipiäisen Afrikasta tulleen Orhin ...Mikä on "jännä" maahanmuuttaja mies...? Sinulla varmaan on itselläsi kokemusta heistä......:)))Mitä sulle muuten toisten miesasiat kuuluu,mee hakeen töitä , luuseri....
- dsssssddssss
2+9 kirjoitti:
Miehellä on oltava hyvä koulutus, työpaikka, omaisuutta, harrastuksia, hyvät supliikkitaidot, komea ulkonäkö .... Ainakin jos suomi24 akantolvakkeita on uskominen
Niinpä. Siksipä ne akantolvakkeet ovatkin yksin. Ja joutavat ollakin.
- tp-83
Työttömän miehen markkina-arvo on hyvin alhainen, lähellä nollaa! Ehkä yhdeksään kymmenestä aloitteesta jätetään vastaamatta. Tiedän kokemuksesta, että tavallinen nainen voi saada muutamassa viikossa kymmeniä viestejä ja voi siinä ajassa löytää miehen, jos ei ole niin nirso että etsii herra täydellisyyttä.
- 16+20
Naiset varmaan saavat viestejä, ikään, näköön, kokoon ja yhteikunnalliseen asemaan katsomatta.
Toisin on asiat miehillä ( lukuun ottamatta afikka/ lähi-itä suunnalta tulleita maahanmuuttaja miehiä) mies ei kelpaa ellei ole työtä ja ulkonäköä.
Maahanmuuttajilta sitä ei vaadita - he eivät tunnetusti työtä tee, mutta menevät parisuhdemarkkinoilla kun kuumille kiville
Eli naiset saavat kyllä viestejä, mutta siellä on naisia ( etenkin maistereita) jotka roikkuvat treffipalstoilla vuosikausia - taitavat olla aika ronkeleita.
- työn tekijä
Ootteko työttömät ajatellu, että teidän olisi helpompi saada nainen jos menisitte sinne töihin, niinkuin me normaalit oikeatkin ihmiset? Sitten ei tarttisi täällä katkerana itkeä naisten pahuutta kun ne eivät halua jotain syrjäytynyttä sossuspedeä elätikseen.
- €
Ei hitsi "niinkuin me normaalit oikeatkin ihmiset" tuolla asenteella olevaa
en katselis.
Hyvähän sitä jeesustella niin kauan, kun itellä on töitä.
- uuuuuhh...
Kyllä miehellä täytyy olla työpaikka, sehän on ihan itsestään selvä asia, miksi tuollaista kyselee. Nykyaikana eläminen, asuminen ja kaikki muu on niin kallista ettei voi edes ajatella työttömän kanssa seurustelua...
Ei muuta kuin työtä hakemaan vaan, tai koulutukseen pikaiseti ...Vasta sitten naista etsimään kun tarjota tälle jotain muutakin kuin munaa...- kypsätäti
No kyllä kelpaisi työtön mies, sillä hänellä olisi aikaa suhteelle paaaaljon enemmän kuin kokopäivätyössä käyvällä!
Kuka tahansa voi milloin tahansa työnsä menettää, vaikka olisi millainen huippuosaaja ja työmyyrä. Eri asia onkin sitten se, mitä työn menettämisen jälkeen tekee: hakeeko työpaikkaa, päivittääkö osaamistaan opiskelulla, kuntoileeko, remontoiko kotia, panostaako ihmissuhteisiin - vai istuuko kotona tai kapakassa ryyppäämässä ja rypemässä itsesäälissä.
Jos mies on työtön, mutta aktiivinen selviytyjä eikä päihdeongelmissa painiva luuseri, niin ei se työttömyys mikään este tutustumiselle todellakaan ole.
- tuumaillut
Jaa´a.......entäpä tämä tälläinen. Mies..hyväkuntoinen, aktiivinen, ei juo..viettää normaalia säänöllistä elämää. Pienet tulot. Velaton. On hyvät harrastukset....toisaalta...ei omaisuutta, ikä kohta 50v. Ollut sairaseläkkeellä psyykisten syiden takia 4v. Haluaisi tehdä töitä...järjestelmä vain on sellainen, että siihen ei ole vara. Opiskelee ja kehittää itseään mm. iltalukion kautta. Mies siinä kunnossa sekä fyysisesti että psyykisesti, ulospäin tuskin tietäisit hänen olevan eläkkeellä. Kokee, että jos hänellä olisi naisystävä ja asuisivat yhdessä. Hänen miehuuttaan ei söisi yhtään ajatus siitä, että hän on se ken kotona hoitelee pääasiassa ns. kotiaskareet...Pyykkääminen ,ruuanlaitto, siivoamien. Periaate..se tekee kumpi ehtii. Kuitenkin......väitän, että tuo, jos mies on eläkkeellä karkoitaa naiset. Silloin on miehessä automaattisesti vika ja iso. Huomiota on herättänyt se...varsin moni nainen ken on syystä tai toisesta psyykisten syiden takia sairaseläkkeellä...on myös naimisissa. Miehet taas........suurinosa elää yksin. Väitänkin, että naiset ovat tässä asiassa hyvin paljon ennakkoluuloisempia kuin miehet. Heiltä puutuu ns. empatiakyky enempi. Raadollista...mutta moni nainen ajattelee ensin lompakkoa ja sen paksuutta.
- Tämä selkeää!
Kyllähän naiset ovat laskelmoivampia ja jopa kylmiä. Heille miehen sosioekonominen asema on tärkeää ja työttömällä/ eläkeläisellä tai sellaisella
jolla on jokin fyysinen sairaus ei ole parisuhdemarkkinoilla juurikaan kysyntää.
Jos mies on esim. pyörätuolia käyttävä, niin hänen on tavattoman vaikea löytää naisystävää, kun taas pyörätuolinaiselle riittää ottajia sama on kaikessa muussakin siis nainen saa olla köyhä, työtön, sairas, lihava. ruma .... niin ottaja löytyy.
Miehellä taas pienikin vika tai puute aiheuttaa naisissa lähes tulkoon pakoreaktion.
- -
Musta tuntuu, että monille naisille miehen työttömyys on suurelta osin myös sosiaalinen ongelma. Sellaista ei haluta joutua selittelemään lähimmäisilleen.
- khgksjvan
Niin miehet ja naisetkin, miksi ihmeessä jos jää työttömäksi ei voi ottaa jotain muta duunia vastaan? Nykyisin ei enää näe siivoojina kuin ulkomaalaisia, miksi tuo työ ei kelpaa suomalaisille?
AINA löytyy jotain työtä, mutta onhan se tietysti helpompaa ottaa kaikki tuet vastaan kun tehdä vastaavalla palkalla jotain. Turha kuitenkaan täällä valittaa ettei naisille työtön kelpaa..
Ja tietysti poikkeuksena sairauden takia työttömät, sillehän ei voi mitään. Mutta jos 40 v mies nostaa mielummin tuet kun siivoaa työkseen niin onhan se aika turn off.
Itselläni on hyvä koulutus mutta jos työttömäksi omasta työstäni jäisin niin tekisin melkein mitä vaan muuta hommaa, en ikinä turvautuisi sossuun jos olisi toinenkin mahdollisuus.
Raha ei ole tärkeää treffiseuran haussa, vaan yleinen asenne itsensä elättämiseen on.- ....................
"Niin miehet ja naisetkin, miksi ihmeessä jos jää työttömäksi ei voi ottaa jotain muta duunia vastaan?"
Entä jos sillä tarjolla olevan työn palkalla ei tule toimeen? Esimerkiksi työtunteja on niin vähän, että käteen jäävä raha esimerkiksi työmatkakulujen jälkeen on suurin piirtein sama kuin työttömänä?
Mikä ihmeen itseisarvo se työnteko nykyään on? Ennen työtä tehtiin rahan vuoksi, mutta nykyään on tärkeämpää raataa töissä vaikka palkatta, sillä "pääasia, että käy töissä."
Etenkin naiset tunutvat olevan näissä asioissa täysiä idiootteja. - noh_
.................... kirjoitti:
"Niin miehet ja naisetkin, miksi ihmeessä jos jää työttömäksi ei voi ottaa jotain muta duunia vastaan?"
Entä jos sillä tarjolla olevan työn palkalla ei tule toimeen? Esimerkiksi työtunteja on niin vähän, että käteen jäävä raha esimerkiksi työmatkakulujen jälkeen on suurin piirtein sama kuin työttömänä?
Mikä ihmeen itseisarvo se työnteko nykyään on? Ennen työtä tehtiin rahan vuoksi, mutta nykyään on tärkeämpää raataa töissä vaikka palkatta, sillä "pääasia, että käy töissä."
Etenkin naiset tunutvat olevan näissä asioissa täysiä idiootteja.Joillekkin tuo työssä käyminen näyttää olevan kansallis velvollisuus,
muuten olet maanpetturi. noh_ kirjoitti:
Joillekkin tuo työssä käyminen näyttää olevan kansallis velvollisuus,
muuten olet maanpetturi.Samoilla linjoilla edellisten kanssa. Voisin määkin kai siivoojaks alkaa. Toisaalta ajatus siitä, että tienaa suunnilleen saman verran käteen kuin nytkin, siihen lisäksi että vituttaa mennä töihin, vituttaa tulla töistä ja reilusti vähentyvä vapaa-aika... Miksi lähtisin sellaiseen? Pelkkä ajatus omasta hyödyllisyydestä yhteiskunnalle ei mulle riitä perusteeksi. Kyllä mun omanarvontunto löytyy jostain muusta kuin töissä käymisestä.
Toisaalta mulla on selkeät ammatilliset tavoitteet ja teen sen mitä tehtävissä on sen eteen, että pääsisin niihin töihin.- kahta työtä tekevä
stc kirjoitti:
Samoilla linjoilla edellisten kanssa. Voisin määkin kai siivoojaks alkaa. Toisaalta ajatus siitä, että tienaa suunnilleen saman verran käteen kuin nytkin, siihen lisäksi että vituttaa mennä töihin, vituttaa tulla töistä ja reilusti vähentyvä vapaa-aika... Miksi lähtisin sellaiseen? Pelkkä ajatus omasta hyödyllisyydestä yhteiskunnalle ei mulle riitä perusteeksi. Kyllä mun omanarvontunto löytyy jostain muusta kuin töissä käymisestä.
Toisaalta mulla on selkeät ammatilliset tavoitteet ja teen sen mitä tehtävissä on sen eteen, että pääsisin niihin töihin."toisaalta tienaa suunnilleen saman verran käteen kuin nytkin..."
Mitä nyt TIENAAT... et mitään. Saat meidän muiden selkänahasta maksamista veromarkoista elatuksesi. Jos jokainen ajattelisi noin niin milläs me elettäisiin. Veroista kiristetään - jopa eläkeläisten - koko ajan, yhteiskunnan palveluja poistetaan ja kiristetään kun ei niihin ole varaa.
Ymmärrän sairaille tai vanhuksille, jopa yksinhuoltajille maksettavan jotain yhteiskunnan varoista mutta että maksetaan terveille, nuorille ihmisille elatus - se ei mene jakeluun.
Tiedätko, että vaikka sinulla on selkeät ammatilliset tavoitteet mihin töihin pyrit, mitä kauemmin olet työttömänä, sitä kauemmas se tavoite karkaa.Nuoremman poikani kaveri on ollut työttömänä heti ammattiin valmistumisensa jälkeen nyt 2 vuotta ja kävi työhaastattelussa jossa kysytiin mitä olet tehnyt tämän ajan. Kun hän kertoi olleensa työttömänä, seinä tuli vastaan. Jokainen tietää että töitä on haluaville ja tekeville. Hänelle oli tarjottukin töitä kyllä mutta 70 km päästä (olisi ollut myös asunto) mutta ei halunnut muuttaa.
Muutamankin vuoden työttömyys saa ihmisen passiiviseksi kuten sinullekin on käynyt : "miksi lähtisin sellaiseen... vapaa-aikakin vähenee.... niinpä. - ----------
kahta työtä tekevä kirjoitti:
"toisaalta tienaa suunnilleen saman verran käteen kuin nytkin..."
Mitä nyt TIENAAT... et mitään. Saat meidän muiden selkänahasta maksamista veromarkoista elatuksesi. Jos jokainen ajattelisi noin niin milläs me elettäisiin. Veroista kiristetään - jopa eläkeläisten - koko ajan, yhteiskunnan palveluja poistetaan ja kiristetään kun ei niihin ole varaa.
Ymmärrän sairaille tai vanhuksille, jopa yksinhuoltajille maksettavan jotain yhteiskunnan varoista mutta että maksetaan terveille, nuorille ihmisille elatus - se ei mene jakeluun.
Tiedätko, että vaikka sinulla on selkeät ammatilliset tavoitteet mihin töihin pyrit, mitä kauemmin olet työttömänä, sitä kauemmas se tavoite karkaa.Nuoremman poikani kaveri on ollut työttömänä heti ammattiin valmistumisensa jälkeen nyt 2 vuotta ja kävi työhaastattelussa jossa kysytiin mitä olet tehnyt tämän ajan. Kun hän kertoi olleensa työttömänä, seinä tuli vastaan. Jokainen tietää että töitä on haluaville ja tekeville. Hänelle oli tarjottukin töitä kyllä mutta 70 km päästä (olisi ollut myös asunto) mutta ei halunnut muuttaa.
Muutamankin vuoden työttömyys saa ihmisen passiiviseksi kuten sinullekin on käynyt : "miksi lähtisin sellaiseen... vapaa-aikakin vähenee.... niinpä."Mitä nyt TIENAAT... et mitään. Saat meidän muiden selkänahasta maksamista veromarkoista elatuksesi. Jos jokainen ajattelisi noin niin milläs me elettäisiin."
Edelleenkin plus-miinus-nolla palkalla raatamisessa ei ole mitään järkeä. Tämä puhe on pelkkää syyllistämistä ja propagandaa - sen hyödyn tälllaisesta työskentelystä kuittaavat yleensä yrittäjät ja vuokratyönvälittäjät - kun ovat ulkoistaneet yrittäjän riskit työntekijöille, mutta jakavat tuotot keskenään. - 10+3
---------- kirjoitti:
"Mitä nyt TIENAAT... et mitään. Saat meidän muiden selkänahasta maksamista veromarkoista elatuksesi. Jos jokainen ajattelisi noin niin milläs me elettäisiin."
Edelleenkin plus-miinus-nolla palkalla raatamisessa ei ole mitään järkeä. Tämä puhe on pelkkää syyllistämistä ja propagandaa - sen hyödyn tälllaisesta työskentelystä kuittaavat yleensä yrittäjät ja vuokratyönvälittäjät - kun ovat ulkoistaneet yrittäjän riskit työntekijöille, mutta jakavat tuotot keskenään.Eikö yhtään ole eroa sillä syökö naapurin tienaamaa leipää vai itse ansaitsemaansa?
Minä tekisin jälkimmäistä vaikka olisi sitten miinusmerkkinen lopputulos. Raha ei ole elämässä kaikki kaikessa, on monta muuta arvokkaampaa asiaa. - ----------------
10+3 kirjoitti:
Eikö yhtään ole eroa sillä syökö naapurin tienaamaa leipää vai itse ansaitsemaansa?
Minä tekisin jälkimmäistä vaikka olisi sitten miinusmerkkinen lopputulos. Raha ei ole elämässä kaikki kaikessa, on monta muuta arvokkaampaa asiaa."Eikö yhtään ole eroa sillä syökö naapurin tienaamaa leipää vai itse ansaitsemaansa?"
Ei ole. Loppupeleissä sillä ei ole mitään väliä, eli miten tahansa niin kuolee kuitenkin. Eikä muutaman vuoden kuluttua kukaan muista että on koskaan ollut edes olemassa.
Mikä se arvokkaampi asia on? Mitä "muut" ajattelevat? kahta työtä tekevä kirjoitti:
Muutamankin vuoden työttömyys saa ihmisen passiiviseksi kuten sinullekin on käynyt : "miksi lähtisin sellaiseen... vapaa-aikakin vähenee.... niinpä."toisaalta tienaa suunnilleen saman verran käteen kuin nytkin...
Mitä nyt TIENAAT... et mitään."
Tarkoitukseni ei ollut sanoa sitä noin, ymmärrän että se aiheuttaa närkästystä. Sanotaankin näin: toisaalta tienaa suunnilleen saman verran käteen kuin SAAN nytkin.
Mun nähdäkseni verorahoja käytetään monen turhempaankin asiaan kuin työttömyyskorvauksiin. Ei se mun päätä pakota, eikä oo pakottanut töissä ollessanikaan.
"Vapaa-aikakin vähenee"... kyllä, mää arvostan vapaa-aikaani ja jos sen vapaa-ajan menettämisestä ei saa muuta korvausta kuin ahaa-elämyksen, että nyt olen hyödyllinen osa yhteiskuntaa, niin sori vaan mutta ei kiinnosta.
Mitä kaikkeen muuhun tulee niin samaa keskustelua voin halutessani käydä muuallakin. Tarkoitukseni oli kuitenkin tuoda ilmi, että monet työttömät (vaikka osa onkin sitä rupusakkia) ovat samanlaisia kuin töissä käyvätkin.
Mää tiedän mitä elämältäni haluan eikä se oo sellaisen työn tekeminen mitä inhoan, se ei myöskään ole sossun siivellä loputtomiin eläminen. Sen enempää mulla ei oo kiinnostusta tässä keskustelussa elämääni ruotimaan.
Sanonpa vielä, että ymmärrän osin kyllä sun mielipiteen. Ehkä mun vastaukseni auttaa sua tai jotain muuta henkilöä ymmärtämään mitä työttömän päässä saattaa liikkua. Sehän tässä tarkoitus on.- hohhoijaa!
kahta työtä tekevä kirjoitti:
Muutamankin vuoden työttömyys saa ihmisen passiiviseksi kuten sinullekin on käynyt : "miksi lähtisin sellaiseen... vapaa-aikakin vähenee.... niinpä.Työttömiä ihmisiä paljon säälittävämpiä ovat nämä "meidän selkänahasta maksetaan" -uikuttajat jotka kuvittelevat työssäkäynti on jokin ihmisen ainoa ja absoluuttinen mitta. Näiden ajatusmaailmassa ihmisellä ei myöskään ole varaa sanoa mitään mihinkään jos ei ole töissä. Tällaisten tapausten elämässä ei ole mitään muuta kuin työ ja siksi sen varjolla lokeroidaan ihmisiä ja yritetään tehdä siitä jokin ihmisen mitta. Paaaljon säälittävämpää kuin työttömänä olo.
t: TYÖSSÄKÄYVÄ
- mdlepfkn
Tunnen erään työttömän miehen, joka kiinnostaa minua, on ihastuttava. Minä, vastaavan koulutuksen omaava, viitisen vuotta nuorempi lapseton nainen en ilmeisesti viehätä häntä tai on mahdollista, että hän ei pidä itseään kelvollisena minulle.Mies ei makaile kovin paljoa pankolla, vaan toimii aktiivisena työttömien toiminassa ja vapaaehtoistöissä.
- Miksei kelpaisi?
Miksei kelpaisi työtön mies?
Mutta vain, mikäli työttömyyden taustalla ei ole esim. masennusta.
Oon ite sairastanut keskivaikean masennuksen, ja olin useamman kuukauden saikulla töistä, pariinkiin otteeseen. Mutta palasin työelämään. Joten tiedän omasta kokemuksesta, kuinka vaikeaa masentuneen ihmisen on palata enää ns. normaaliin elämänrytmiin, ja kertoohan tilastotkin jo karun totuuden: iso osa ei palaa.
- Joten ajatus suhteesta masentuneeseen työttömään ei ainakaan tule kyseeseen.
.. Toki jos nykyinen mieheni sairastuisi ja jäisi työttömäksi, olisinhan minä siinä tukena :)
Opiskelijakin kelpaisi, jos ei ole teekkari :D - yksin kotona
Mä en kelvannut naisille vaikka tein monta vuotta töitä ahkerasti. Nyt kesän alussa jäin työttömäksi ekan kerran pitkään aikaan.On täs lusmuilulla hyvätkin puolensa. Töitäkään ei ole helppo enään saada kun kaikkiin paikkoihin on kymmenia tai satoja hakijoita. Mut mikäs tässä ollessa.
- Reali-teetit
En viitsi käydä töissä kun en kuitenkaan saa naista ja pillua. Kokeiltu on eikä auttanut.
- kaikkeasattuu
Minä en katso onko työssä käyvä, vai työtön. Tuohon työttömyyteen voi liittyä
monia seikkoja.
Tämä nyt ei liioin liity asiaan, mutta kun aikoinaan päätin etsiä duunia, niin
aioin myös saada sen, vaikka junan vessoja siivoten.
Noh, menin yhteen ravitolaan kysyyn tiskaajan paikkaa, jep pomolle riitti
kun kerroin, ettei ollut edellistä kokemusta, kuin lehmän tisseistä ja
heinien seipäälle laitosta. Sain sen työn, sitten etenin siitä rav. päälliköksi.- 18+11
Näinhän se menee mutta moni ei sitä tajua. Pohjaltakin voi aloittaa ja päästä eteenpäin.
Meillä (ammattioppilaitoksessa) on siivojasta esim. tullut opettaja. Ja yksi entinen varastonhoitaja on myös nykyään ope.He ovat jossain vaiheessa innostuneet opiskelemaan lisää ja ison talon sisällä töitä tekevälle löytyy muiltakin osastoilta.
Työkkärin kautta ei haeta kuin työllistetyjä. Tosin jos sieltä hyvä sattuu tulemaan niin kyllä meiltä töitä löytyy ja jatkoakin tarjotaan.
- kakskyt
Kerronpa jotain joka menee ohi varsinaista aihetta, mutta miehet karsastaa
kun kerron eläväni tällä hetkellä omillani.
En ole työtön, vaan ihan tulen toimeen omillani ja joka päivälle riittää
jotain tekemistä. No siis omasta tahdosta nautin vapaudesta.
Sain perinnön ja en jätä sitä homehtumaan muiden käytettäväksi. - rikas työtön
Kelpaako työtön mies, jos sillä on niin paljon rahaa, ettei tee työtä siksi, kun ei tarvitse rahatilanteen vuoksi tehdä?
- Anonyymi
Ei työtön nainenkaan kelpaa. Onneksi ei olr tarvetta mihinkään.
- Anonyymi
No, mene töihin ja älä valita
- Anonyymi
Täälläkin tuo mene töihin. Joo o. Kerronko mitä. Itse en huolisi sellaista naista joka on töissä jossain isänsä frimassa. Tälläiseen tuli kerran törmättyä.
Joo ja olen ollut töissä, mutta tänäpäivänä ne työt voi vaan loppua keltä vaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täälläkin tuo mene töihin. Joo o. Kerronko mitä. Itse en huolisi sellaista naista joka on töissä jossain isänsä frimassa. Tälläiseen tuli kerran törmättyä.
Joo ja olen ollut töissä, mutta tänäpäivänä ne työt voi vaan loppua keltä vaan.Niin ja ihan vaan tiedoksi, että jos on työtön niin voi olla silti rahaa jota on jäänyt säästöön silloin kuin sitä työtä oli ja rahaa on voinut tulla työttömälle myös perintöjen kautta.
- Anonyymi
Enpä ole ikinä senssipalstoilla vieraillut, kun olen löytänyt ihmisiä elävästäkin elämästä, niin siitä syystä tarvii esittää kysymyksiä:
Oikeastikko siellä vaaditaan joku tietty tulotaso ja kokoaikatyöt?
Onko nämä naiset itse työssäkäyviä ja hyvätuloisia?
Ovatko yh:ia/lapsettomia, jotka hakee elättäjää, kun eivät itse vaivaudu töihin?
Entä ulkonäkövaatimukset?
Vielä muyta jotain "kivaa" vaatimusta?
No, tuosta hyväpalkkaisesta kokoaikatyöstä. Onko tullut edes mieleen, että se mies (siis päöosassa tässä aiheessa), mutta se nainenkin voi joutua työttömäksi? Pahimmassa tapauksessa molemmat. Mitäs sitten? Uutta metsästämään? - Anonyymi
Sama tilanne, aikuisopiskelija. Ei oikein nappaa kuitenkaan nämä maksulliset sovellukset. Ex-muijan tapasin suomi24 treffistä. Jos nainenkin työtön niin ehkä sitten ei ole paineita mutta...
- Anonyymi
Varmaan pinnallisten bimbojen kanssa miehen markkina-arvo on olla.
Raaka totuus vielä myös sekin, että venäläisiä naisia ei kiinnosta miehessä muu kuin lompakon paksuus.
Ehkä suomalainen nainen ei ole niin nirso jos mies on työtön jos mies on muuten kohtelias ja fiksu. - Anonyymi
Harvemmin naiselle työtön mies elätettäväksi kelpaa ja harvemmalle työssäkäyvälle miehelle si taas ei kelpaa työtön nainen lähtökohtana varmaan näissä on että tulot/tulotaso on parisuhteen etsimis syy ja suurella todennäköisyydellä lopulta parisude ei kuitenkaan toimi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821349Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä661134Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2071126Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1911115Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121029Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103983Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68896Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍125840Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123778- 77755