Miksi käyn katsomassa profiileja?

kivaa puuhaa

Ihmiset täällä ihmettelevät, kun joku käy usein katsomassa profiileja eikä kuitenkaan kirjoita.

kun selaan profiileja, ja näen jotain "hassua", välillä uskomatonta, on ihan pakko mennä katsomaan, mistä on kyse, näkee samalla sen hassun kuvan suurempana, joskus se ei näytäkään enää isona niin hassulta. Se, että käyn vilkuilemassa ei tarkoita, että olisin ihastunut profiiliin. Käyn myös molempien sukupuolten. Olen nainen ja minua kiinnostaa muutamat naiset, joilla on valtavasti kuvia itsestään, luen myös vieraskirjat.

7

337

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toijota mies

Miten puutteessa pitää ihmisen muutenkin olla, jos jaksaa kytätä sitä ketkä käy ja miten usein omaa profiilia katsomassa :D Ite selailen paljon naisten profiileja, eikä mulla ole aikomustakaan ottaa yhteyttä niistä useimpiin. Siinähän itkette.

• pv. tää...

Minä en viitsi pelata kenenkään profiilien kimpussa, jos vähänkin näyttää,
      ettei ole sopiva. Se selviää niin helposti hiton pitkästä vaatimuslistasta,
      mutta itellä ei niin mitään vastapainoksi.

Ihan tavista miestä etsin, sellaista joka on päästänyt menneisyydestään
      irti, eikä vatvo x avioliittoaan enää. Itse olen ollut leski 3v. tosin raskasta
      oli jäädä nuorena yksin, mutta nyt elän tätäpäivää.

Ei kaikki kurkota kuuta taivaalta !

• siinähän...

Huvinsa kullakin, siinäpähän katselet...Mutta tuskin yhtään sen " hassumpia "ovat profiilit kuin sinäkään...
      Melkoisen epätoivoista puuhaa toisten ilmoitusten vahtaaminen. sairasta huomionhakua jota en einakaan palkitse huomiolla vaan jätän kaltaisesi tirkistelijät omaan arvoonsa.

• Hassuton

No kyllä kai niitä profiileja pitääkin käydä katsomassa. Ei kai sitä muuten edes kiinnostavaa ihmistä voi löytää? Ja saa sitä toki hassun tai minkä tahansa muunkin takia vierailla profiilissa. Mutta entä kun jotkut käyvät hyvin usein, jotkut kuulemma jopa päivittäin, vierailemassa toisen profiilissa eikä siltikään mitään viestiä kuulu. Onko siellä profiilissa niin hassua ja kummallista, että siinä riittää ihmeteltävää päiväkausiksi? Kyllä hyvin usein samassa profiilissa vierailtua varmasti muistaa mistä profiilista on kyse ihan nimimerkistä ja silloin siellä profiilissa pitää olla jotain muuta kiinnostuksen aihetta kuin hassua, jos siellä viitsii ehtimiseen käydä.

Joku kysyi miten puutteessa pitää olla, jos pitää kytätä ketkä käy profiilissa. Ei siihen kauheesti puutetta tai muutakaan tarvita, jos sama nimi keikkuu usein kolmen viimeisen vierailijan listalla. Asian kun näkee heti sisään kirjauduttua, niin se ei vaadi edes sen kummempaa tutkimista. Kyllä minä ainakin helposti muistan ihmisten nimimerkit, jos joku on jo palstalla tuttu.

• jonnenjoutavaa

Mitä lukekemista ja ihmeellistä niissä vieraskirjoissa on. Kuvalliset profiilit
      saa näitä samoja lurituksia ympäri maan ja aika usein samat sällit
      iästä riippumatta ympäri maan lähettelee näitä.

Toiset säästää ne kuvitellen olevansa ainoat ja ylvästelevät niillä.

Itse poistin heti luettuani nämä...

• 6+12

Itseäni huvittaa lähinnä nämä naisten vieraskirjoihin jotain treffikutsuja tai muuta kommenttia siihen tyyliin heittävät miehet, joista naisten muka pitäisi olla kiinnostuneita. Itse siis olen mies, enkä voisi kuvitellakaan kirjoittavani jotain sellaista naisen vieraskirjaan. Itseasiassa täysin turha koko toiminto. Toimii mielestäni ainoastaan siihen jos on jotain muunlaista kommentoitavaa. En tiedä kirjoittavatko nämä jotkut miehet lainkaan näille naisille yksityisviestejä vai mikä heidän tarkoituksensa on. Eräskin mies tuntuu kyselevän treffeille lähes jokaista naista ja kysyy kohta hetken päästä seuraavassa viestissä eikö kelpaakaan. Eräs toinen hieman vanhempi mies taas heittelee vieraskirjoihin jotain ihme aforismeja tai ties mitä ihme lauseita, joista ei ota välillä erkkikään selvää mitä ne meinaavat :D Näin miehen näkökulmasta naisen kannattanee pitää se vieraskirja tyhjänä.

• Päivi's
        6+12 kirjoitti:

Itseäni huvittaa lähinnä nämä naisten vieraskirjoihin jotain treffikutsuja tai muuta kommenttia siihen tyyliin heittävät miehet, joista naisten muka pitäisi olla kiinnostuneita. Itse siis olen mies, enkä voisi kuvitellakaan kirjoittavani jotain sellaista naisen vieraskirjaan. Itseasiassa täysin turha koko toiminto. Toimii mielestäni ainoastaan siihen jos on jotain muunlaista kommentoitavaa. En tiedä kirjoittavatko nämä jotkut miehet lainkaan näille naisille yksityisviestejä vai mikä heidän tarkoituksensa on. Eräskin mies tuntuu kyselevän treffeille lähes jokaista naista ja kysyy kohta hetken päästä seuraavassa viestissä eikö kelpaakaan. Eräs toinen hieman vanhempi mies taas heittelee vieraskirjoihin jotain ihme aforismeja tai ties mitä ihme lauseita, joista ei ota välillä erkkikään selvää mitä ne meinaavat :D Näin miehen näkökulmasta naisen kannattanee pitää se vieraskirja tyhjänä.

Mun profiilissa on määriteltynä, että treffikutsuja ja viestejä saa lähettää vain ne, joiden sukupuoli ja ikä vastaavat ihannettani.
        Vieraskirjaan kirjoittaminen on siis ainoa tapa saada minuun yhteyttä, jos ei täytä kriteereitä.
        Se onkin sitten eri juttu, miksi näin olen asettanut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      79
      4578
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      109
      3813
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      164
      3583
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      53
      2040
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      71
      1928
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1259
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      128
      1098
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      138
      1034
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      57
      953
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      27
      872
    Aihe