Nöyrä anelu

Täällä vain jaetaan muille palstajulkisuutta, mutta minut on jälleen kerran unohdettu.
Voisiko vaikka siitä taannoisesta mesetysjutusta kehittää jotain palstariehuntaa?
Ihan vain kiltisti ja ketään ärsyttämään pyrkimättä kyselen.

*vetäytyy muihin hommiin odottamaan merkittävää palstasolvausryöppyä*

34

192

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voidaan kuule kehittää! *ittu buddy, ootko koskenut täällä johokuhun muuhun, kuin minuun?

      ps. olen siis heteroseksuaali, mutta olen mustasukkainen myös palstan miehistä.

    • rose18

      olisihan se mukavampaa kun kyselee ihan suoraan, ihan sisäisesti postina.
      mikä on homman nimi??
      kuin alkaa huutelee perättömiä jokaiselle 8D

      • Tästä tulikin mieleen etten ole maininnut, että minulla on nykyisin täällä päässä annettu ohje, jonka mukaan voin lähettää sinulle vain privameilejä.


        (saavatkohan ne edes tuosta jotain mellakointia aikaan)


      • rose18
        buddy-love kirjoitti:

        Tästä tulikin mieleen etten ole maininnut, että minulla on nykyisin täällä päässä annettu ohje, jonka mukaan voin lähettää sinulle vain privameilejä.


        (saavatkohan ne edes tuosta jotain mellakointia aikaan)

        harmillista.


    • Jos oisit minun kanssa mesettänyt joskus, niin ihan varmasti sen julkaisisin täällä. Mutku ei.

      • Kiitollisuudella otan vastaan tuon huomaavaisuusmahdollisuuden, mutta harmi tosiaan että mesetysharrastukseni on todellisuudessa ollut lähes olematonta.

        (mutta erään ketjun mukaan se oli mittavaa, sekä sangen julkeaa ja tuosta olisinkin halunnut saada lisää palstajulkisuutta sekä mittavia spekulaatioita)


      • .

        Moi!

        t. TMM.


      • . kirjoitti:

        Moi!

        t. TMM.

        *vilkuttaa takaisin*

        :)


      • *nauraa *
        buddy-love kirjoitti:

        *vilkuttaa takaisin*

        :)

        *nauraa poskihampaat maitohapoil*


      • *nauraa * kirjoitti:

        *nauraa poskihampaat maitohapoil*

        *nauraa hapantuneille maidoille*

        (jukurtti on hieno keksintö)


    • Voisko siitä

      kehittää jotain että olet niin kuiva mr. nobody ettei ketään kiinnosta edes sun ärsyttämisesi :)

      • Höh, etkö sä ole tajunnut miten laajaa toimintaa harrastan täällä lähes kenenkään huomaamatta. Kyllä ne fiksummat puskat ovat jo tajunneet aika ison osan.


    • heh,

      kerro vain jotain valheita parisuhteesi tilasta, niin johan alkaa ryskyä...

      • Ok.
        Exäni voitti lotossa ja osti Espoosta rivitalonpätkän.
        Kaikki kamat ovat nyt poissa ja koko huusholli siivottu lattiasta kattoon.
        Kiltteyksissään osti minulle myös uudet huonekalut, sekä kaiken mahdollisen elektroniikan.
        Jätti myös viisaasti sen algeerin ja sillä on siellä nyxänä nyt joku isotuloinen konepuolen DI.

        http://www.youtube.com/watch?v=qdEWIzc3jck


      • Oletko opistoinsinöö
        buddy-love kirjoitti:

        Ok.
        Exäni voitti lotossa ja osti Espoosta rivitalonpätkän.
        Kaikki kamat ovat nyt poissa ja koko huusholli siivottu lattiasta kattoon.
        Kiltteyksissään osti minulle myös uudet huonekalut, sekä kaiken mahdollisen elektroniikan.
        Jätti myös viisaasti sen algeerin ja sillä on siellä nyxänä nyt joku isotuloinen konepuolen DI.

        http://www.youtube.com/watch?v=qdEWIzc3jck

        .

        Olet siis opistoinsinöörinä kateellinen dippatutkinnosta??????

        .


      • Oletko opistoinsinöö kirjoitti:

        .

        Olet siis opistoinsinöörinä kateellinen dippatutkinnosta??????

        .

        Olen vertailevan naistutkimuksen dosentti.


      • Kaameeta:.!1%#?+
        buddy-love kirjoitti:

        Olen vertailevan naistutkimuksen dosentti.

        .

        olet siis se desantti-dosentti!!!111!!!11!1!11!!1!!1!!1!

        .


    • Ei voi auttaa - täysin hajuttomat, mauttomat ja tylsät eivät muutu mielenkiintoisiksi edes seiskan toimittajien käsissä.

      • Höh, täytyy lähettää niille muutamia kuvia itsestäni, niin alkaa raportointi kiinnostaa.


    • Palasin sorvin äärestä ja mitä kummaa, eikö täällä saada mitään allekirjoittamatonta kohtaan suunnattua julkisuuskampanjaa aikaiseksi.

      Puskien taso käy yhä vain matalammaksi ja risukkoisemmaksi.
      Alan kohta oikeasti lannoittaa noita aluskasvustoja jollakin ohittamattomalla paljastuksella.

    • Jospa alkaisit provoprivailun palstalaisten kanssa. Ensin voisit vongata useampaakin pirkkoa yhtä aikaa ja sitten levitellä palstalla katteettomia saavutuksiasi. Lisäksi kannattaa tehdä parit diagnoosit ja vittuilla oletetuille mustasukkaisille miespalstalaisille.

      Jos ei palstasolvaus pikkuhiljaa ala, niin sitten vain olet toivoton nahjus.

      • Hetkinen nyt, eivätkö ne ole tajunneet että teen noita kaikkia juttu vain muilla nikeilläni.
        (palstalaisten päättelykyky aiheuttaa jatkuvia pettymyksiä)


      • Aforismi...

        *älä manaa sitä esiin*


      • buddy-love kirjoitti:

        Hetkinen nyt, eivätkö ne ole tajunneet että teen noita kaikkia juttu vain muilla nikeilläni.
        (palstalaisten päättelykyky aiheuttaa jatkuvia pettymyksiä)

        Elämä yhtä pettymyksestä seuraavaan tarpomista.

        Ottaisikohan Dazu sinut kisälliksi? Se on oikea mestari aiheuttamaan hämminkiä.


      • Ratikkakuski kirjoitti:

        Elämä yhtä pettymyksestä seuraavaan tarpomista.

        Ottaisikohan Dazu sinut kisälliksi? Se on oikea mestari aiheuttamaan hämminkiä.

        Kyllä minun varmaan kuitenkin täytyy säilyttää tämä nykyinen salattu tyylini ja odottaa milloin joku oikeasti tajuaa toimintani mittakaavan.

        *juonii lisää*


      • Aforismi... kirjoitti:

        *älä manaa sitä esiin*

        " Fiat LUX ! "


      • hähä.
        buddy-love kirjoitti:

        Hetkinen nyt, eivätkö ne ole tajunneet että teen noita kaikkia juttu vain muilla nikeilläni.
        (palstalaisten päättelykyky aiheuttaa jatkuvia pettymyksiä)

        Moi!

        TMM. olet toivoton nahjus.


      • hähä. kirjoitti:

        Moi!

        TMM. olet toivoton nahjus.

        Mutta muista että se on vaatinut jatkuvaa ja tiukkaa harjoitttelua, eikä näin täydelliseen nahjusteluun tavallinen ihminen pysty koskaan.


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1623
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      18
      641
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe