Onko teistä normaalia pitää saappaita kesällä?

Muotinikkari

Onko teistä outoa pittää saappaita kesällä? Kysyn vaan ku ei mun mielestä ne oo kuumat jonku 25 asteella ainakkaan mulla ne saappaat. Se näyttää mun mielestä hyvältä jos on jokku minishortsit, joku lörtsö toppi ja suunnillee ehk 13-16cm nilkasta semmoset saappaat/bootsit. Eli sanokaa vaan rohkeasti omat mielipiteenne tästä.

36

3641

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hikiset jalat

      Jalat hautuu kesähelteellä, jos pitää saappaita. Mikset pidä avokkaita tai sandaaleja??
      Voi ne lenkkaritkin joskus olla hyvät..

      tai aamutossut:-D

    • sipsuttelijatar

      ehkä paremmin iltamenossa laittaisin korkosaapikkaat jalkoihini...avokkaita ja korkealla korolla..nekin näyttävät ja saavat sääret näyttämään paremmilta jos satut olemaan lyhytsäärinen..

    • o

      Mä vastaan rohkeasti, että mun mielestä on typerää käyttää saapikkaita kesällä. Suomessa on kolme vuodenaikaa - syksy, talvi ja kevät - jolloin niitä voi käyttää. Mun mielestä kesällä nautitaan avokkaista ja ennenkaikkea varpaat paljastavista sandaleteista.

      Mä en oikeesti ymmärrä mistä toi muoti on tullut, iltamenoissa eli yökerhoissa tosi monella on saapikkaat. Mä odotan koko pitkän talven että saisin taas alkaa käyttää kesäkenkiä... Tykkään kyllä saapikkaista - talvella! :)

    • Ei ollenkaan, minäkin pidän saappaita, tosin niissä on avoinaiset kärjet, ja "reikiä" muutenkin, ovat vilpoisat myös helteellä, ja ovat juuri alle pohkeen.
      Olen teettänyt ne oikein suutarilla mittatilaustyönä, ja ovat aivan ihanat...mielestäni niitä voi hyvin pitää myös kesällä.

    • lalaw

      kihkih...polvet koukussa ahteri pitkällä suurimmalla osalla...ei siis ollenkaan typerää, saapi naurahdella ainakin

    • ---

      Mokkasaapikkaat, jotka eivät lämmitä, kesällä näitä pidetään, no ei helteellä.

    • spllrd

      Kyllähän sitä tuolla marjametsässä tuli käytettyä.

    • Saapastelemaan

      Kovalla helteellä mikä tahansa umpikenkä on lämmin, mutta ei se saapas ole sen kuumempi, kuin mikään muukaan umpikenkä.
      Iltamenoihin saappaat sopivat helleaikaankin erinomaisesti.

    • Linnea a

      Mikä ettei saappaita voisi pitää kesälläkin? Pari vuotta sitten ainakin Hollywood- tähdet pitivät karvavuorisia ugg- saappaitakin kesäkuumallakin. En siis näe mitään syytä, miksi ei voisi pitää kesällä vuorettomia saappaita, jos ne sopivat muuhun asuun. Esimerkiksi prätkäbootsit näyttävät älyttömän hyvältä ja sopivat yhteen melkein kaiken kanssa.

    • +6 astetta

      No ainakin tänä kesänä =(

      • Aamulla +1 astetta

        Niinpä. Täällä pohjoisessa satoi aamulla lunta maan valkoiseksi, joten mikäpä onkaan parempi valinta kaupunkijalkineiksi, kuin kunnon talvisaappaat, vaikka onkin juhannusviikko.


    • Louboutin

      Etelä-euroopassa on aina ollut saappaat lämpimällä ilmalla muodikas juttu. Onhan se nyt hyvän näköistä, ei siitä mihinkään pääse :)

      • high heels

        Ja se tuntuu seksikkäältä kun hikinoro valuu säärtä pitkin ja varpaat on kosteat :)


      • saappaat rules
        high heels kirjoitti:

        Ja se tuntuu seksikkäältä kun hikinoro valuu säärtä pitkin ja varpaat on kosteat :)

        Samalla lailla se hikinoro valuu, jos on todella kuuma, olipa jalassa mitä hyvänsä. Vaikka ne kusiluistimetkin eli sandaalit.
        Saappaat nyt vain sattuvat olemaan ne seksikkäimmät jalkineet. Ei siitä mihinkään pääse. Näyttää vain kertakaikkisen hyvältä aina ja kaikkina vuodenaikoina.


      • on on kuuma nyt
        saappaat rules kirjoitti:

        Samalla lailla se hikinoro valuu, jos on todella kuuma, olipa jalassa mitä hyvänsä. Vaikka ne kusiluistimetkin eli sandaalit.
        Saappaat nyt vain sattuvat olemaan ne seksikkäimmät jalkineet. Ei siitä mihinkään pääse. Näyttää vain kertakaikkisen hyvältä aina ja kaikkina vuodenaikoina.

        Sullahan on ihmeelliset sääret jos ne hikoo ihan samalla lailla täysin paljaana tai sitten mustassa nahka varressa.


      • Helteet harvassa
        on on kuuma nyt kirjoitti:

        Sullahan on ihmeelliset sääret jos ne hikoo ihan samalla lailla täysin paljaana tai sitten mustassa nahka varressa.

        Suomessa hellepäivät ovat yhden tai parhaassakin tapauksessa kahden käden sormilla laskettavissa. Muulloin, kuin hellepäivinä hikinorot tuskin valuvat keneltäkään, vaikka olisi miten kova hikoamaan.


      • tulis jo kuuma
        Helteet harvassa kirjoitti:

        Suomessa hellepäivät ovat yhden tai parhaassakin tapauksessa kahden käden sormilla laskettavissa. Muulloin, kuin hellepäivinä hikinorot tuskin valuvat keneltäkään, vaikka olisi miten kova hikoamaan.

        Eihän kyse ollutkaan hellepäivien määrästä vaan siitä valuuko hiki sääressä kun ulkona todella kuuma ja jos meillä on paljas sääri vs. sääri mustassa nahkavarressa niin eipä epäilystkään kummassa se hiki valuu.


      • Raesateessa
        tulis jo kuuma kirjoitti:

        Eihän kyse ollutkaan hellepäivien määrästä vaan siitä valuuko hiki sääressä kun ulkona todella kuuma ja jos meillä on paljas sääri vs. sääri mustassa nahkavarressa niin eipä epäilystkään kummassa se hiki valuu.

        Nytkin kun näitä Suomen keskikesän niin tavallisia juhannussäitä katseli, niin eipä tuosta hien valumisesta ole ainakaan pelkoa. Vilunväreitä sai, jos ulkona vietti aikaa ja unohtui villapaita.


    • ei tullut kuuma

      Onneksi oli saappaat juhannuksena jalassa, sellaiset paksumpipohjaiset ja paksumpi korkoiset.Kiva katsella jalat kuivina muita jotka koettivat ballerinoissa tulla toimeen.

    • No big deal

      Normaaliuden saa päättää jokainen itse. Minua ei ainakaan haittaa pätkääkään, vaikka joku pitäisi kenkää päässään, eikä jalassa.

    • Lörtsöt

      Suomalaiselle "lörtsölle" mikään sovi...

      • fema

        Mutta, jos nyt unohdetaan lörtsöt ja keskitytään ihan tavallisiin naisiin.


      • fema

        Mutta, jos nyt unohdetaan lörtsöt ja keskitytään ihan tavallisiin naisiin.


    • Tanakka tähtäys...

      Meijän akka pitää reisisaappaita sängyssäki.... ja kesälläki ! Ylleensä mulle tullee hiki silloin...... on vaan painettava.

      • Tyyyyyyyyyyytyväinen

        Sama juttu.
        Nytkin käytiin hotellilomalla ja vaimolla saappaat koko ajan jalassa. No, suhkussa käynnin ja nukkumisen ajaksi otti pois. Ihana reissu, mutta hieman rankka noin äkkiseltään.


    • SaappaatNaisille4eve

      Pitäkää vaan naiset saappaita kesälläkin jalassa jos suinkaan mahdollista, että ei haittaa jos vähän hikeentyy, it's Ok! ;)

      • Saappaiden ihailija

        Aivan. Olen täysin samaa mieltä. Onneksi elokuussa jo ilmat viilenevät ja saappaat ilmestyvät taas yleisemminkin katukuvaan ihailtaviksi.


    • Katja99

      Oli normaalia tai ei, mulla piikkikorkoiset polvimittaiset saapikkaat kesällä, sisällä ja ulkona.

      • Femaleleather

        Ei taida olla, mutta mitä sellainen muille kuuluu! Olen helteellä nähnyt tytöllä pitkävartiset mokkanahka lännensaapaat jalassa. Erällä neidillä näin reijitetyin varsin piikkikorkoiset nahkasaappaat.


      • Anonyymi

        Tänään näin mustat nahkasaappaat, vaikka olikin erittäin lämmin päivä.
        Näytti kyllä hyvältä. Saappaat pääsevät ikäänkuin paremmin oikeuksiinsa näin lumettomaan aikaan, kuin talvikeleillä.


      • Anonyymi

        Talvella oli hyvinkin tarpeen ylipolven saappaat, kun löytyisi reijitetyin varsin olevat nahkasaappaat, voisi vieläkin pitää saappaita jalassa.


    • Anonyymi

      Onhan se kommeeta kun kauppaseuran nainen on sisävesilaivan keularavintolan pöydällä selällään reisisaappaineen ja kundit sitä joukolla "tuupiskelee"...... siinä on ikkäänkuin hommat jaettu ettei tule pahasti hiki.

    • Anonyymi

      Kaikki on normaalia.jopa se,että jotkut naiset käyttää myös kumppareita,vaikka ei sadakkaan , niin minäkin, vieläpä sisätöissä kokopäivään.Varpaat vähän litsut,mut mitähaittaa kun on kivaa !

      • Anonyymi

        Ja valkoiset sukat..


    • Anonyymi

      Normaalia tai ei, niin lähes kaikenlaiset saappaat ja saapikkaat näyttävät pirun hyviltä kesällä vaikkapa farkkushortsien kansssa. Maiharit liiankin hyvältä.

    • Anonyymi

      Mitäpä sitä turhia kyselemään muiden mielipiteitä tuollaisista asioista, jotka eivät mitenkään muille kuulu. Jos tuntuu, että nyt haluan pitää saappaita helteestä huolimatta, niin pidä kaikin mokomin. Kyseinen asia ei kuulu kenellekään toiselle.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6263
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4006
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2416
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1960
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1413
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1316
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1087
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1060
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      996
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      971
    Aihe