Mahtaako olla viimeinen. Yksiäkään treffejä ei vain ole kymmenistä naisista syntynyt. Minusta tuntuu että joku sairas osa minussa nauttii siitä että voin todistaa teoriani miesten ällöttävyydestä (naisten silmissä) oikeiksi näkemällä koko ajan omassa elämässäni miten vähän aikaa naisilla mieheen tutustumiseen on.
Eräs nettituttunikin joka on aiemmin leikkisästi sanonut haluavansa seksiä oli todella kylmä ja inhottava minua kohtaan tänään kun sanoin että minusta on kiva että hän muuttaa lähelle paikkakuntaani.
Mutta täytyy osata arvostaa itseään kuten Arasvillekin palstalla opettaa. Mitä vanhemmaksi ja kokeneemmaksi tässä tulee, sitä vähemmän tuntuu siltä että kukaan nainen olisi liian hyvä minulle.
Sinne lähti vielä yksi vastaus deitti-ilmoitukseen.
3
147
Vastaukset
- Reipas Mies
Minusta on naiseen helppointa tutustua netin kautta, sillä kirjoitan paljon paremmin kuin puhun-toki se puoli on nyt paremmin minulla balanssissa.
Nettideittin itse opin ottamaan "pilke simmuissa" tutustumis platformina ja siitä se juttu naisen kanssa lähtee jos lähteäkseen-omalla painollaan. Koskaan ei ole varmaa miten pitkään naista kiinnostaa tai onko itse sijalla x naisen kanditaatti listalla- se tilanne on vain kestettävä ja pyrittävä vetämään pisin tikku naisen silmissä.
Yllätyin tosin omasta "kysynnästä" siellä nettideitissä ja treffeillekkin onnistuin muutaman mielenkiintoisen naisen kanssa päätymään.
Hyvä maku minulle siitä jäi, varmasti opin paljon itsestäni uutta. - Älä yleistä
Useimmat miehet eivät ole naisten mielestä ällöttäviä. Sinä taidat kyllä olla.
- vain komeat kelpaa
Suurin osa miehistä ON ällöttäviä ihan todellisuudessakin eikä vain naisten mielestä. Älä kuvittele itsestäsi liikoja. Viimeistään alastomana se totuus paljastuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1014954
Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.2502037- 891673
Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste
Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan2401190Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?
Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.3371163Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd1051100- 501099
Nojatuoli !
Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en1481070- 1111029
Milloin ymmärsit
Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os85984