tuleeko mistään mitään ilman tunnelmamusaa?
seksiä ilman musiikkia
18
225
Vastaukset
- Tyhmä kysymys!
Ei tietenkään tule.
- onko niin tyhmä.....
oletko koskaan kokeillut! kehtaisitko kuunnella sitä litinää ja lakanoiden hankausta?
- millon mitäkin
mitä te soitatte? onko joku vakioplaylist vai radio vaan päälle jos tulis sopivaa
- Sisältää esileikin
Chopinin Minuuttivalssi on aina varma valinta.
- h4f6
- Ei oo kokeiltu
Pitäiskö seksin aikana kuunnella musiikkiakin?
- kuulemma
jotkut tekee niin. luulen kyllä että keskittyminen on toisaalla!
- Sekä että
Esileikkivaiheessa voi tuoda fiilistä. Sen jälkeen en huomaisi musiikkia, vaikka se soisi täysillä eli taitaa olla aika sama ;-)
- eerin<3
Aina kun ratsastan.........soi..
http://www.youtube.com/watch?v=NZEflDdqgqs Pöh, tunnelma lähtee sydämestä. Sen parempaa musiikkia ei ole olemassakaan. :-)
- GigoloFromHell
Pantera & Sepultura on oikeaa panomusiikkia, tuossa ryminässä tekee mieli antaa kunnolla meisseliä..
Ilmeisesti tulee, koska en ole ikinä soittanut musaa hommien aikana. Ainakaan tuossa tarkoituksessa.
Mä luulin että tuo seksimusiikki on vaan urbaanilegendaa tai leffojen siirappisia juttuja, mutta kyllä sitä näköjään taviksetkin.. :OVastauksista päätellen, ei juuri kukakaan muukaan musiikkia käytä tuossa mielessä ei. Paitsi joku mies kuuntelee ratsastaessaan vanhaanaista hunningolla joka ainoa kerta. Luulisi partneria ärsyttävän se.
Yleensä ei ole tainnut olla musiikkia... Nyt kun mietin. Aika harvoin on ollut...
- Ou jee!
Kalmah!
Ou jee! kirjoitti:
Kalmah!
Joo
Evil in You
ja kyllä siinä kinkympikin sessio toimii.
http://www.youtube.com/watch?v=dQX4tuY0qoE
Kuka kumma rupeaa kuuntelemaan musiikkia muhinoidessa?
Kerran oli romanttista musaa taustalla, kun olin sen laittanut paljon aiemmin soimaan, mutta eipä sitä silloinkaan hirveästi muistanut kuunnella..Tulipa seksimusiikista mieleen "Felix linnun" hengen tuotteet!
Pakko linkittää tähän! On niin ratkiriemukasta tavaraa! :D
http://kuvake.net/clubs/thread.php?topic_id=17242&page=1
====
"Teen ite räppii ja täs on yks "panobiisi"...mun sanottama ja säveltämä
"come here beibi, shou me your tits and ass
you look that im horny and redy...redy to fuck you ass...your tits is ok but i feel horny when we fuck dog style and i not can sea your tits.
i am mony man and i can give mony and fuck you ass...it ok when you have pussy and i have very bic dig...""
--
merkonomi06 (Felix lintu)
====
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m894484Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013870Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363539- 513220
- 432892
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182539Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222412- 232116
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami161791Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351725