Salaisia palstaihastuksia

.............

Onko niitä?

51

260

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hercules-mies

      Kultsi!

    • Herkulez-mies

      Haluaisin laskea elämän eliksiirini hahmotelman peräsuoleen.

    • amatsonisi

      eATMe änkyrä wänkyrä söpöliini. En tiedä pussatako vai pieksää?

      • eATM.lle piiskaa

        Näissä pieksäjäiskemuissa minä niin tahtoisin olla mukana. Ah, pelkkä kuvittelukin saa nesteet valumaan.


    • Älyn haamu

      Veikkaan että Eewuli ja ES ovat molemmat ihastuneet minuun.

      • Herkules-mies

        Ja minä!


      • ...

        Eewuli on ainakin selkeesti. Saat vielä lappalaista persettä!


      • Käytetty hanuri
        ... kirjoitti:

        Eewuli on ainakin selkeesti. Saat vielä lappalaista persettä!

        Sitä persettä on jo rassattu.


    • tyttö hesasta

      Darth!

      • dfgdgfjdfdgd

        Helsinkiläiset eivät sano että "Hesa" eli olet trolli maalta.


      • tyttö hesasta
        dfgdgfjdfdgd kirjoitti:

        Helsinkiläiset eivät sano että "Hesa" eli olet trolli maalta.

        Tiedän sen! Olen Iisalmesta mutta en trolli.


      • hesalainen.
        dfgdgfjdfdgd kirjoitti:

        Helsinkiläiset eivät sano että "Hesa" eli olet trolli maalta.

        kyllä jotkut sanoo.


      • Darth

        Kiitos. Saat plussan mutta kateelliset miinustaa ;)


    • dfhdfhd

      Tahtoisin rakastella Miss Furya pitkän romattisen illan päätteeksi.

      • ...

        Tahtoisin rakastella White Wolfia hyvin vihaisesti takaapäin. Suukapula neidille myös.


    • ah ja oih!

      Gordon Gekko.

    • Eipä ole tarvetta moiseen.

    • Mies1985

      Ikävä kyllä ei. Ei oikein erotu persoonallisuuksia tai sitten he eivät pidä minusta.

    • Tyttönen_82

      Olen hiukan ihastunut yhteen palstalaiseen, mutta se ei oikeastaan ole edes salaisuus.

      • utelija

        Jos se ei ole salaisuus, kerro!


      • ....
        utelija kirjoitti:

        Jos se ei ole salaisuus, kerro!

        Itsestään selvyyshän se on: maaninen vege bodari


    • Tyttönen_82

      En mä taida uskaltaa. Tarkkanäköiset ja -lukuiset ovat ehkä jo arvanneet. :o)

      • palstakyttääjä

        Jotain sutinaa on ollut ainakin Jackaroon, sillitroolin ja Hahmiksen suuntaan...


      • fghfjfg

        Se on älymies!


      • Gordon Gekko

        Kyllä sen melkein kaikki jo arvaavat. Voit siis kertoa vapaasti.


    • Tyttönen_82

      "Kyllä sen melkein kaikki jo arvaavat. Voit siis kertoa vapaasti."

      Enpä usko että arvaavat...:o)

    • Kaihoava mieli

      Sir_eino. Mikä mies, mikä karisma. Hänen sanoissaan olen sulaa vahaa.

      • ...

        Olet mieheksi kovin helposti vieteltävissä. Älyn haamu oletan.


      • Kaihoava mieli
        ... kirjoitti:

        Olet mieheksi kovin helposti vieteltävissä. Älyn haamu oletan.

        Heh, mistä arvasit?


    • Tyttönen_82

      Sen voin sanoa että ei ole Eino eikä älymies, mitenkään väheksymättä kumpaakaan.

      • ....

        Musta hevonen: balttian mies?!


    • Tyttönen_82

      "Musta hevonen: balttian mies?!"

      Noup. Joku tuolla jo arvasikin oikein...

      • arvaus..

        Siili!


      • Darth

        Saitkos Jackaroolta sähköpostiosoitteen, kun sitä kerran kyselit kaveruuden merkeissä?


      • 19+6
        Darth kirjoitti:

        Saitkos Jackaroolta sähköpostiosoitteen, kun sitä kerran kyselit kaveruuden merkeissä?

        Pyydä sinä s-postiosoite tuolta Hesan tyttöseltä.


      • palstaetsiväinen
        Darth kirjoitti:

        Saitkos Jackaroolta sähköpostiosoitteen, kun sitä kerran kyselit kaveruuden merkeissä?

        Tyttönen ja Jackaroo kumpikin kertomansa mukaan viettäneet yö/öitä vastakkaisen sukupuolen edustajan vieressä... kiinni jäitte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • Darth
        19+6 kirjoitti:

        Pyydä sinä s-postiosoite tuolta Hesan tyttöseltä.

        Hmm. Hassua että keväällä epäilin Iisalmesta kotoisin olevan tytön tunnistaneen minut tai itsensä eräästä kirjoituksestani ja kummittelevan palstalla. Se vain tuntuu aivan liian epätodennäköiseltä ellei vain sattumaa. Iisalmelaisnaiset taitavat tehdä vainoharhaiseksi.


      • Tyttönen_82
        palstaetsiväinen kirjoitti:

        Tyttönen ja Jackaroo kumpikin kertomansa mukaan viettäneet yö/öitä vastakkaisen sukupuolen edustajan vieressä... kiinni jäitte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Kyllä, kyllä!


    • Tyttönen_82

      Kyllä se on tuo Jackaroo josta kiinnostuin heti kun hän alkoi tänne kirjoitella.

      • 4r34r

        Tässä se nähdään: Menestys tulee menestyksen luokse (huom. Jackaroon äskettäinen paljastus sutinoistaan). :)


    • Tyttönen_82

      "Saitkos Jackaroolta sähköpostiosoitteen, kun sitä kerran kyselit kaveruuden merkeissä?"

      Jos tuo oli mulle tarkoitettu niin joo kyllä sain.

    • Ei ole ainakaan mulla. Kukaan ei oikeen erotu oikealla tavalla hyväkseen, ehkä muutamaa vois harkita mutta joo ei sittenkään mitään. Eli siis ei ole.

      • .......

        ???


      • ....... kirjoitti:

        ???

        No eikö ollut selvää? Okei pari on mun mielestä mielenkiintoisia. Itteasiassa yks vaikuttaa hyvin mielenkiintoiselta. En kerro kuka :)
        Mutta koska hän ei etsi seuraa niin turhaa haaveilen, eli ei ole.


    • Mölstäpalo

      Olen ihastunut ES:n tapaan kirjoittaa, lauseisiin jotka ovat kuin pieniä runoja itsessään.

    • Harry Hevonen

      Sama täällä! Essin tuhmat jutut ne todella kääntää mun pään.

    • AM ja PP

      Salaisia ei ole, mutta mekin olemme julkisesti ihastuneita Essiin ja nimenomaan hanen monia merkityksia kantaviin lauseisiinsa. P aina ryhdistaytyy, kun tulee Essista ja Essin lauseista puhe.

      Niin, olemme kesalomaa viettamassa muilla mailla, kuten nokkelimmat voivat eraista taman viestin piirteista huomata. Mina tulin nettikahvilaan kaymaan, enka voinut vastustaa kiusausta kurkistaa Sinkkujen kuulumisia, mutta raukea P jai hotellin uima-altaalle loikoilemaan ja rusketusta hankkimaan.

    • Ihailijasi sinun

      Olen ihastunut Sillitrooliin. Hän on taatusti sellainen pieni hipsteripoikapeikko, vähän ujo, mietteliäs, harmaansiniset silmät sotkuisen hiuspehkon kehystämänä. Hän opiskelee tai on juuri valmistunut yliopistosta. Hänellä on kotona lemmikkinä pieni kääpiösiili, jolle hän hykertää illalla lempeästi. Sillitrooli on kaikkien kaveri, vaikka vähän taka-alalla.

      • sillitrooli

        Keskityn tyyliin aivan liian vähän ollakseni hipsteri. Enkä sitäpaitsi tee asioita "ironisesti". En voi käsittää sitä, lähinnä Facebookin kautta levinnyttä ajattelua, jossa vähän kaikkea tykätään "ironisesti", mutta mihinkään ei sitouduta syvemmin. Otetaan nyt esimerkiksi tämä nörttityyli, joka on näitä hipsterijuttuja. Olen ollut vähintään jossain määrin nörtti koko elämäni, ja jostain syystä minua jollain tavalla melkein loukkaa, että joku supertrendikäs vaatekaupan myyjä -metroseksuaali hipsterijäbä pukee ironisesti nörttivaatteita ja sillä ironisella nörttiyden esittämisellä viehättää naisia. En osaa sanoilla selittää tätä kuviota, että miten siinä loukataan niitä ihmisiä, jotka ovat vähintään jossain määrin aitoja nörttejä, mutta jotenkin siinä tehdään pilkkaa oikeista nörteistä. Ehkä Hämärän rajoilta osaisi pukea sanoiksi sen, miksi se loukkaa oikeita nörttejä.


      • sillitrooli

        Niin siinä olet kyllä oikeassa, että olen mietteliäs. Sitä vain tavataan yleensä kutsua nörttiydeksi. Ja silmätkin ovat siniset.


      • Ihailijasi sinun
        sillitrooli kirjoitti:

        Keskityn tyyliin aivan liian vähän ollakseni hipsteri. Enkä sitäpaitsi tee asioita "ironisesti". En voi käsittää sitä, lähinnä Facebookin kautta levinnyttä ajattelua, jossa vähän kaikkea tykätään "ironisesti", mutta mihinkään ei sitouduta syvemmin. Otetaan nyt esimerkiksi tämä nörttityyli, joka on näitä hipsterijuttuja. Olen ollut vähintään jossain määrin nörtti koko elämäni, ja jostain syystä minua jollain tavalla melkein loukkaa, että joku supertrendikäs vaatekaupan myyjä -metroseksuaali hipsterijäbä pukee ironisesti nörttivaatteita ja sillä ironisella nörttiyden esittämisellä viehättää naisia. En osaa sanoilla selittää tätä kuviota, että miten siinä loukataan niitä ihmisiä, jotka ovat vähintään jossain määrin aitoja nörttejä, mutta jotenkin siinä tehdään pilkkaa oikeista nörteistä. Ehkä Hämärän rajoilta osaisi pukea sanoiksi sen, miksi se loukkaa oikeita nörttejä.

        Mielestäni taas imagonörttiys on jollain tapaa itseäni kohtaa imartelevaa. Kuinka joku voi väkisin koettaa laittautua mahdollisimman nörtiksi, kun ei enää tavallisella, valtavirtaan uppoavalla pukeutumisella herätä lainkaan mielenkiintoa? Se, että liika yrittäminen ja trendikkyys eivät tee enää kenestäkään erikoista ja siksi täytyy yrittää pukeutua mahdollisimman epätrendikkäästi, kertoo jotain olennaista ihmisen persoonasta (lue: heikko itsetunto, jota peitellään ulkokuorella). Ehkä aitous on sana, jota kaipaisin yleensäkin ihmisten tyyleissä. Olkoon se sitten nörttiyttä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      411
      2326
    2. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      71
      2038
    3. Miksi toisten toiveet ahdistavat teitä?

      Kertokaapa miksi toisen ihmisen toiveet mahdolliselle kumppanilleen ahdistavat niin kovasti? Oletatko, että hän vaatii j
      Sinkut
      220
      1586
    4. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      157
      1304
    5. Mitä tuntemuksia

      sinulle tulee, kun hän ilmestyy näköpiiriin? Vaihtelevatko ne?
      Ikävä
      87
      1197
    6. T mies missä oot

      T mies pääsetkö lähtemään sieneen villasukat tein sulle 💕🐶
      Ikävä
      81
      1185
    7. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      56
      1103
    8. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      58
      1008
    9. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      66
      980
    10. Homouden synti

      Kerrotaan faktoja alkuun. On olemassa vain kaksi sukupuolta ja aviolIiitto on vain ja ainoastaan miehen ja naisen välin
      Luterilaisuus
      283
      970
    Aihe