Parisuhde...

...

VlTTu mitä paskaa.

Miksi se naisten (ja muiden homojen) mielestä tarkoittaa hellyyttä, yhteistä aikaa, yhteistä puuhastelua, yhteistä sitä sun tätä...

ja miesten mielestä seksiä sekä jaettua asumiskuluja

VlTTu kun täällä saa enää kiroillakaan. Kyllä ottaa päähän tämä ihmissuhdepaska. Vielä toteutan haaveeni ja muutan erakoksi!

8

75

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei jaksa

Kaipaat sitten tinkaa taas lässyttämään ja tinkaamaan tähänkin ketjuun, voi oksu, lähen VITtuun

• ...

en kyllä tunne tinkan ajatusmaailmaa - sen verran harvoin nykyään tällä palstalla käyn, mutta siinä mielessä olet oikeassa että tämä on erakkoluonteiselle ihmiselle mitä parhain tapa vaihtaa ajatuksia muiden kanssa.

Täällä hallitsee täysin itse sitä, minkä verran jaksaa kenenkin kanssa keskustella, tai mitä keskusteluita ylipäätään lukee. Kunpa tällainen toimisi reaalissakin.

• Ai nyt on keksitty jo Tinkan manauskin, Genion manaus riitin jatkoksi. :-) Mun poissaoloni mitä ilmeisemmin on ollut joillekin kamalan vaikeaa aikaa.

• *spottista*
        tinka_tiger kirjoitti:

Ai nyt on keksitty jo Tinkan manauskin, Genion manaus riitin jatkoksi. :-) Mun poissaoloni mitä ilmeisemmin on ollut joillekin kamalan vaikeaa aikaa.

mut ethän sä ole ollu pois...moneeeeen vuoteen

• *spottista* kirjoitti:

mut ethän sä ole ollu pois...moneeeeen vuoteen

Just olin viikon pois. Ilmeisesti sekin oli liikaa? :-( No nyt yritän jatkossa olla paikalla jokapäivä joka viikko. :-D Niin ei tarvi laatia musta aloituksia eikä kannanottoja mun olemassaolooni. Mitä enemmän on läsnä, sitä vähemmän luulis riittävän puhuttavaa?

• tinka_tiger kirjoitti:

Just olin viikon pois. Ilmeisesti sekin oli liikaa? :-( No nyt yritän jatkossa olla paikalla jokapäivä joka viikko. :-D Niin ei tarvi laatia musta aloituksia eikä kannanottoja mun olemassaolooni. Mitä enemmän on läsnä, sitä vähemmän luulis riittävän puhuttavaa?

Anteeks, meni vahingossa yhteen tuo joka päivä. Mulle sattuu joskus niin, kirjottelen pötköön ja paukuttelen välilyöntejä yms. jälkeenpäin. :-)

• neuvo.

Sun ei kannata seurustella naisten, eikä muittenkaan homojen kanssa. Ota kunnon heteromies.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      56
      2950
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2731
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      38
      2441
    4. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      33
      2359
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      50
      1928
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1559
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1473
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      105
      1235
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1203
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      73
      1060
    Aihe