Tuleeko teille koskaan mökkihöperöitynyt olo liiasta kotona jumittamisesta?
Passivoituminen neljän seinän sisään -> lievä todellisuuden tajun hämärtyminen -> kun menet ihmisten ilmoille vasta tajuat miten flegmaattiseksi paskaksi olit jo luisumassa.
Mökkihöperöityminen
18
393
Vastaukset
Joskus voi käydä aika vähän pitkäksi. Mut harvoin sitäkään. Bruukaan keksiä itelleni ajankulua sujuvasti. :-)
- 6+4
Juuh. Valitettavasti ja höpertyy vaan kuukaus kuukaudelta enemmän ja enemmän.. Kun on mies ja ainut kaveriporukan sinkku, niin sosiaalisuus elämässä putoaa aika minimiin kun opiskelut on ohi...
- pisteviiva
Ei tule. Viihdyn yksin ja kaikenlaista puuhaa on aina niin paljon ettei tule tylsää. Tästä syystä olen kai sinkkukin kun on nuo sosiaaliset taidot huonontuneet.
- 25
Minäkin viihdyn liian hyvin yksin. Ja kun joudun ihmisten pariin, huomaan olevani aina vain tönkömpi sosiaalisesti. Muiden pariin meneminen on se ainoa tilanne, jossa oman "höperyytensä" huomaa. Sellaisen kokemuksen jälkeen viihtyy taas entistä paremmin yksin. Viime aikoina olen huomannut itsessäni, että ajatusten pukeminen puheeksi on hankaloitunut, koska puhun niin harvoin. Tämä ei enää ole tervettä.
- pisteviiva
25 kirjoitti:
Minäkin viihdyn liian hyvin yksin. Ja kun joudun ihmisten pariin, huomaan olevani aina vain tönkömpi sosiaalisesti. Muiden pariin meneminen on se ainoa tilanne, jossa oman "höperyytensä" huomaa. Sellaisen kokemuksen jälkeen viihtyy taas entistä paremmin yksin. Viime aikoina olen huomannut itsessäni, että ajatusten pukeminen puheeksi on hankaloitunut, koska puhun niin harvoin. Tämä ei enää ole tervettä.
Olen huomannut tuon saman vaikeuden ilmaista itseäni verbaalisesti. Luulin että se johtui vaan siitä että älykkyyteni on laskemaan päin.
- Kniff
Ei mökkihöperöityminen, mutta kapeakatseisuuteen se johtaa. Välillä on hyvä nollata, istahtaa ja vain antaa aivojen suoltaa suomi24 *****kaa ulos :)
- FF
Ei. Asunnossani on ovi ja siitä pääsee ulos.
- Baila baila b
Rolexanderin seuraan?
- Jumissa, kodissa
Mitä?! Voiko sitä ovea käyttääkin???
- sisusta ovilla
Jumissa, kodissa kirjoitti:
Mitä?! Voiko sitä ovea käyttääkin???
Ei, se on vaan koriste. Älä usko noita muita. ;)
- Älyn haamu
Kyllähän sitä aika erakoitunutta elämää tulee vietettyä ja muututtua sitä mukaa aina vain omalaatuisemmaksi.
- ikävä elämä
sen huomaa kun näkee yllättäen jonkun. vaikee puhuu luonnollisesti jne jne
- herra26_
Kun viettää liikaa aikaa yksin, niin elämänhallinta alkaa vähitellen rapistua. Vuorokausirytmi vääristyy (nukkumaan klo 3, ylös klo 14), ei jaksa laittaa kunnollista ruokaa (einespizzaa kaupasta), ei jaksa siivota (joka paikka täynnä pölyä, muttei sitä edes yksin ollessa juuri huomaakaan).
Kontrasti on kyllä aika iso ns. normaalielämään kun uskaltautuu ulos "luolastaan". Varsinkin näin kesäisin ihmiset ovat vilkkaita, nauravaisia ja täynnä energiaa. Koitapa siinä sitten vääntelehtiä kun joku puolituttu yrittää jututtaa kaupan jonossa...- Älyn haamu
Toi vuorokausirytmi tosiaan on vähän vinoutunut. Normaalisti menen nukkumaan klo 02-03 ja herään klo 11-13. Eineksiä ja pakasteaterioita mäkkisafkaa tulee syötyä mutta kyllä niistäkin osa on ihan terveellistä. Imuroin kerran viikossa.
"Kontrasti on kyllä aika iso ns. normaalielämään kun uskaltautuu ulos "luolastaan"."
ATM:n normaalielämään kuuluisi puurtamista töissä, häröilyä muiden luusereiden kanssa vapaa-ajalla. ja "hyvässä" tapauksessa joku susiruma kurppa seurana. Mieluummin elän erakkona ja työttömänä! - 20
Kun se puolituttu tenttaa lomasuunnitelmista ja parisuhdetilanteesta sekä muista saavutuksista, niin kyllä tulee ikävä kotiin. Siihen pieneen ja siivoamattomaan, mutta turvalliseen läävään.
- höpsö,
Se että kirjoittelen tähän jotakin tähän aikaa, riittänee kertomaan paljon.
- Älyn haamu
Musta on tullut ihan kahjo. hö höö :-)
- ghjghjghj
Ei tule koskaan mökkihöperöitynyt olo. On niin paljon tekemistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305822Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144374Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403247IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522961Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3391559Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861338- 661301
Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2321206- 791169
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul4011161