Eestiläiset miehet!

Ihastunut!!!!!

Olen tavannut Eestiläisen miehen.
Onko kellään kokemusta Eestiläisistä miehistä??

29

855

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • en unohda

kokemusta ainakin sängyssä tosi mahtavia.
      Pidä kiinni!

• missä tapasitte ?

Olen saanut sen käsityksen, etteivät he paljon biletä baareissa ja
        discoissa.

• ap.
        missä tapasitte ? kirjoitti:

Olen saanut sen käsityksen, etteivät he paljon biletä baareissa ja
        discoissa.

ei kuulema käykkään lähti kun kaverit houkuttelit ja sit me tavattiin..
        ihanaaaaaaa :))))

• siis wautsi wau !

Onnittelut !!!!!!!!!! ; )

• kun.-

itse kysyy ja itse vastaa niin hyvä tulee.

• miksi olet kade ?
        kun.- kirjoitti:

itse kysyy ja itse vastaa niin hyvä tulee.

Eikös ennemminkin kannattaisi oppia jotain näiltä virolaisnuorukaisilta ?
        Joskus ehkä suomalainenkin mies on ollut samantapainen...

• mutta enää ei ole
        miksi olet kade ? kirjoitti:

Eikös ennemminkin kannattaisi oppia jotain näiltä virolaisnuorukaisilta ?
        Joskus ehkä suomalainenkin mies on ollut samantapainen...

Jopa ruotsalainen mieheni on enemmän mies kun nämä soomalaiset miehet.Ei mikään ihme, että tämä (pieni) maa kohta makselee koko etelä-euroopan velkoja verovaroistaan.

• Nähty on

Ainakin Virossa asuvat, Suomessa töissä olevat reissutyöläiset ovat kovia pettämään Virossa asuvia vaimojaan ja viinakin maistuu kovasti.

• Eestiläiset kunniaan

Niin onhan niitä pettäjiä Suomalaisissakin. Mitä siihen viinaan tulee niin mielestäni Suomalaiset rakennusmiehet juovat arkenakin, ja hommat kusee työmailla, pyytävät sitten Virolaisia miehiä paikkaamaan, kun ovat aina valmiita töihin ja tekevät pitkää päivää, eikä se viina niin arkena maistu heille, ovat todella komeita miehiä ja urheilullisia, hoitavat hyvin itsensä! Mielestä ovat hauskalla tavalla vielä ujoja, ja arvostavat naista,ken sellaisen miehen saa omaksi saa olla tyytyväinen, aina koti ja perhe etusijalla. Toista ne ovat nämä Suomalaiset rapajuntit..Katselkaa vaikka ympärille.

• Väga hea!

Eestiläiset miehet on IHANIA! Kohteliaita, pitävät naista kuin kukkaa kämmenellä, sopivassa suhteessa poikamaista ujoutta ja miehistä turvaa, hyviä sängyssä ja monilla vielä loistava suomen kielen taitokin.

Ite on tullut Tallinnassa aikoinaan asuttua ja siellä useampaankin helmeen tutustuttua, kunnes löysin sen parhaimman :)

Entinen Miss Suomikin, Tarja Smura, on nykyään naimisissa eestiläisen Raoul Gescheimerin kanssa.

Me mieheni kanssa asumme nykyään Suomessa ja kesä-asunto löytyy Eeestistä, Saarenmaalta.

Suosittelen eestiläismiehiä lämpimästi!

• ap.

Mitenköhän tämä helmen saisin kokonaan itselleni?
        Aivan ihana mies. siis täydellinen.
        Hän itse kokoajan ehdottaa tapaamista, ja soittaakin kokoajan, erittäin kohtelias!
        Tekee paljon töitä, niinkuin minäkin!
        Vei kyllä ensi kohtaamisesta jalat alta :)

• haarasumma

"Eestiläiset miehet on IHANIA! Kohteliaita, pitävät naista kuin kukkaa kämmenellä, sopivassa suhteessa poikamaista ujoutta ja miehistä turvaa, hyviä sängyssä ja monilla vielä loistava suomen kielen taitokin."

Montako kävit läpi haarat levällään että sait näin "kattavaa" tietoa voidaksesi yleistää tuon koskemaan kaikkia virolaisia miehiä?

• sieppo-siekki

Anna palaa vaan! Tapaa sitä ja katso miten alkaa siitä luistamaan. Itse en ole tavannut eestiläistä miestä kunnolla, vaikka haluaisinkin, olen jo sen verran vanha nainen. Mutta mitä nyt olen töissä katsellut noita eestiläisiä miehiä ja naisia, niin monet ovat ainakin kovia tekee töitä ja kivoja, mukavia jne.. On pakko sanoa miesten olevan hieman ujohkoja jollain tapaa, puheliaita (joskus liiankin) komeita ja hyvin kasvatettuja. Naiset melkein aina kauniita:-)

Teen remonttia asunnossani nyt. Oma remonttireiskani on virolainen mies, alle kolmekymppinen. Ihana! Syötävän suloinen!! Kiltti ja hyväkäytöksinen, ollaan päästy yhteisymmärrykseen kaikessa. Valitettavasti jouduin tyrmäämään suomalaisen remonttireiskan, koska oli liian tyrkky ja ylimielinen.

Toivon todella onnea yrityksillesi, mutta älä pety, jos siellä tautalla onkin oma pikku vaimo kotona!!!

• ap.

Ollaan niin alkuvaiheessa etten ole sitä kysynyt.
        On asunut Suomessa jo 10v ja tehnyt kokajan töitä..mene ja tiedä..pitää rauhassa katsoa!
        Osaan kyllä ottaa asiat oikeanlaisesti, enkä hötkyile, ja toiseksi naiseksi en rupea, olen kuitenkin sen verran älyä päässä ja kauniskin olen ja hyvässä ammatissa..antaa ajan kulua..Kiitos mukavasta palautteesta :)

• sieppo-siekki
        ap. kirjoitti:

Ollaan niin alkuvaiheessa etten ole sitä kysynyt.
        On asunut Suomessa jo 10v ja tehnyt kokajan töitä..mene ja tiedä..pitää rauhassa katsoa!
        Osaan kyllä ottaa asiat oikeanlaisesti, enkä hötkyile, ja toiseksi naiseksi en rupea, olen kuitenkin sen verran älyä päässä ja kauniskin olen ja hyvässä ammatissa..antaa ajan kulua..Kiitos mukavasta palautteesta :)

Onnea vaan ja varmaan saat jatkossa hyvän ihmissuhteen hänen kanssaan. Ne kaikki ei edes ryyppää samalla tavalla kuin suomalaiset miehet.Kyllä kelpaa muillekkin kuin kevytkenkäisille suomikanoille Eestin mies:-) Enkä tiedä onko sen enempää eprvoa porukkaa kuin minkään muunkaan maalaiset ja mikäs siinä pikku pervoilu piristää:-)

• Eestiläisen vaimo.

Ei niillä kaikilla vaimoja ole Eestissä, ja moni voi olla jopa eronnut.
      Eestiläiset naiset vähän laiskoja tekemään töitä. Monasti miehet pitävät Suomalaisista naisista. Onnea sinulle yritykselle. saat olla onnellinen jos mieheksesi hänet saat!
      Täälläkin kateellista kommenttia.

• uskis.

Voi luoja.
      Sopii jollekkin kevytkenkäiselle suomikanalle.
      Alkoholi maistuu, pettävät mielellään jne....pervoa porukkaa.

• pitkä seukka-aika

Ei mitään probleemia. Pidetään pitkä seukka-aika. Katsotaan sitten.

• ei vastuita heti
        pitkä seukka-aika kirjoitti:

Ei mitään probleemia. Pidetään pitkä seukka-aika. Katsotaan sitten.

Kannatetaan. Eestin mees on hyvä sängyssä muuten.

• onko näin ?
        ei vastuita heti kirjoitti:

Kannatetaan. Eestin mees on hyvä sängyssä muuten.

Hrrrrrrr, kisumirri kehrää jo...

• kisulle kermaa
        onko näin ? kirjoitti:

Hrrrrrrr, kisumirri kehrää jo...

Tänäkin aamuna upearunkoiset eestinpojat oli rakennustyömaalla
        pantterimaisesti kävellen. Huh ! Meinasin jäädä auton alle.

• kihloissa jo

Siis pitäkää kiinni niistä, jos vaan saatte kiinni..
      Minulla on aivan ihana, arvostaa naista, on mies silloin kun tarvitaan, ihana
      olen niiiiiiin rakastunut tähän Eestin mieheen :))

• suloista onnea

Paljon onnea ! Rakkautta on ihana katsoa.

• Kohteliata ja

mukavia ihmisiä yleisestiottaen ihan kuten venäläisetkin. Venäläiset saattavat joskus olla vain hitusen ylimielisemmän oloisia muuten ovat aika samanlaisia siis virolaiset ja venäläiset.

Itselläni on Venäläinen mies ja on aivan ihana, hyväkäytöksinen ja miellyttävä. toista on suomalaisten miesten laita, nuo kaljamahaiset örisijät!

• rokete

Noohnoh,eipä mollata kotimaisia raksamiehiä,kaksi huippuhienoa jälkeläistä paahtaa sillä alalla :)
      Ihan tiedonhalusta eksyin sivulle..on tälläkin mamalla Eestimies harkinnassa. Hirmu vaikea löytää tietoa siitä,mitä kaikkea pitää tehdä että saadaan jalat yhteisen pöydän alle. Maistraatti ehkä osaa kertoa..tai mistä sitä oikeaa tietoa löytäisi? Tuntuu aika vaikealle,minä en Eestiin kotoani lähde,en :D

• ILoveEstoniaGuys!

Minulla on virolainen mies ja on maailman ihanin mies mitä olen ikinä tavannut!! Ja joo onhan noita viinan litraajia ja pettäjiä paljon, muttta kyllä niitä suomestakin löytyy! Suomalaiset vain eivät näytä sitä niin hyvin, koska suomessa on vain ns. "rikkaita" perheellisiä vanhoja miehiä, jotka etsivät pettämis seuraa netistä tai työmatkoilta, mutta virolaiset ihan kaveri porukasta tai jopa kaverinsa naisesta!!

Mutta minun mieheni on aivan ihana, jos kenellekkään tulee virolainen mies eteen niin kokeilkaa!! Jos ette suhdetta haluu niin edes sängyssä, koska he ovat loistavia sängyssä!! ;) ;) ja ovat MIEHEKKÄITÄ ja PUKEUTUVAT hyvin ja ovat KOHTELIAITA! Oma miehenikin pitää naisellisuuttani ylhäällä hän esimerkiksi itse ehdottaa, että kun saa palkka rahansa niin käymme ostamassa minulle uudet hienot kengät tai vaatteita tai mitä haluan.. :) ja valehtelematta tuonut minulle vähintään kerran kuukaudessa kukkia tai suklaata! en enään ikinä halua suomalaista miestä, koska tiedän, että maan sisällä tai laiva matkan päässä on parempaa :)

• alkaa kiinnostaa

Mutta onko eestinpoika mustis ?

• Minu kallis armas

Minäkin olen saanut itselle viron miehen ja kihloissa olemme ja naimisiin menemme ennen joulua vielä.

Hän on minua muutama vuosi nuorempi ja rakastaa minun lapsiani niin kuin he olisivat hänen omiansa (puhuukin että hänen ja minun lapset).

Tosin tapasin hänet kun itse asuin Virossa ja sitten muutimme yhdessä Suomeen.

Virolainen mies tykkää olla mies ja nainen on nainen eli nainen hoitaa lapset ja on kotona .
      Virolaiselle miehelle on kunnia tuoda perheellensä rahaa eli mies tekee pitkää päivää ja tuo ansaitsemansa rahan minulle.

Minä maksan meidän laskut, ostan ruuat yms.

Silti hän pitkän päivän jälkeenkin leikkii lapsiemme kanssa ja pitää minua hyvänä.
      Tunnen olevani nainen jota en valitettavasti tuntenut Suomalaisen miehen kanssa ollessani 15v aikana!

Silloin minä olin se joka teki perheellemme kaiken rahan, hoidin silti kodin ja lapset mutta nyt kaikki onkin aivan toisinpäin ja nautin saamastani rakkaudesta.

Virolainen mies näyttää rakkautensa teoilla enemmän kuin sanoilla vaikka niitä sanojakin kuulen melkein päivittäin..heh.

Täytyy sanoa että mieheni keho on aivan jumalaisen ihana ja lihaksikas.

Itse en ole missi enkä ylipainoinen eli ihan perusnainen.

Mieheni ei pidä että meikkaan vaan hän onkin minulle sanonut että suurin osa Virolaisista naisista laittaa meikkiä liikaa naamaansa ja se ei ole hienoa katsottavaa.

Mieheni ei myöskään pidä että laittaisin päälleni huorahtavat vaatteet, no korkokenkiä käytän kun menemme iltaa istumaan , muuten ihan tavis kengät.
      Kyllä minä silti yritän pukeutua miestäni varten kun hän tulee töistä kotiin ja monesti hän onkin sanonut että kun kuljen kaupungilla niin monet miehet haluaisivat minut ja että hänelle tulee hyvä tunne koska minä olen hänen vaimonsa.

Samalla lailla minun mies pukeutuu minua varten kun on kotona, sellaisiin vaatteisiin joista minä pidän ja kun olemme ulkona niin minullakin on tunne että katsokaa vaan naiset mutta tuo komea mies on minun !

Tämä tunne on aivan mahtava , suosittelen kaikille jotka saa kiinni Virolaisen miehen että kyllä kannattaa...mitän muuta en kadu kuin sitä että miksen aikaisemmin muuttanut Viroon ja olisin löytänyt aijemmin minun unelmien miehen ja lapsilleni täydellisen isä puolen.

• armoke

Minu eesti mees on varattu eikä varmasti koskaan eroa.'Aivan ihana siis täydellinen.
      Nautin vaan nyt näístä hetkistä ja elän päivän kerrallaan.
      Ihanaa loppukesää kaikille :))

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      40
      3067
    2. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      80
      2831
    3. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      186
      2444
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      36
      2165
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      19
      1483
    6. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      23
      1403
    7. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1396
    8. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      10
      1274
    9. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      13