Mistä Nfu Oh lakkoja?

M

Elikkä mistä näitä saisi tilattua? Y-tunnusta minulla ei ole joten tuolta Näytä Kyntesi sivuilta en voi tilata. En myöskään haluaisi tilata Euroopan ulkopuolelta. Viis Ilusalong on ainoa jonka olen tähän mennessä löytänyt.

11

755

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ok

Ainahan voit laittaa sinne sähköpostia ja kysyä tilaamisesta. Kyseessä on kuitenkin ihan tavallinen kynsisalonki Tampereella, joten luulis niiden voivan lähettää ihan yksityishenkilöillekin tilauksia. Oli muuten aika mahtavat kokoelmat lakkoja, kun itse tuolla keväällä kävin.

• seitikki06

Hei, kyllä voi tilata vaikka ei olisikaan y-tunnusta. Itse olen tilannut monet kerrat ja hyvin on mennyt.

• M

Ongelmana on että sivustolle pitää rekisteröityä, mikä vaatii Y-tunnuksen. Eli en voi rekisteröityä ilman Y-tunnusta tilatakseni kynsilakkoja. :D

• eleSTAR

Laita siihen Y-tunnuksen kohdalle 0000-0

• M

Toimiiko jos laittaa vaan tuon nollarivin?

• cc
      • M

Tossa alotuksessa mainitsinkin tuon Viis Ilusalongin jo. ;)

• M

Tilasin tuolta Viis:istä noita Nfu Oh lakkoja. :) Tosi hienosti toimi kaikki ja sinne voi maksaa ihan pankkisiirrolla eli luottokorttia tai paypalia ei tarvitse. Lakat tulivat parissa päivässä ja oli pakattu tosi hyvin. :)

Päivitin noista lakoista ja tilauksesta juttua blogiini joten jos kiinnostaa niin kurkatkaapa
      http://nailiaison.blogspot.com/2011/09/nfu-oh-lakat-saapuivat.html

• ;( !!!!!!!!

Loppui sit se leikki, laitoin kyselyä Viis.ee sivustolle, kun sieltä koittaa tilata ihan mitä vaan Nfu Oh:n merkkistä tuotetta, niin tulee teksti että ei voi tilata eikä toimittaa maahan josta koittaa tilata. Viis:iltä vastasivat, että suomalainen Nfu Oh:n jälleenmyyjä oli pyytänyt kieltää kyseisen merkin myyntiä Suomeen..

• .

Näinhän sen kuulukin olla, kukin maahantuoja myy omassa maassa ja omalle markkina-alueelleen.

• h

pretty.fi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alle 15 oli

Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata
      Vimpeli
      101
      2791
    2. Heh, persut = vassarit = 10,0 %

Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f
      Maailman menoa
      207
      1737
    3. Onko kaivattusi yllättänyt sinut?

Piditkö häntä toisenlaisena ihmisenä?
      Ikävä
      118
      1661
    4. Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!

Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois
      Suomalaiset julkkikset
      44
      1532
    5. Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla

Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v
      Ikävä
      64
      1272
    6. Juhannusterveiset kaivatulle

Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻
      Ikävä
      84
      1078
    7. Kaupunki osti Absin

Nyt vaan yrittäjiä kaivataan
      Haapavesi
      57
      1024
    8. Rakastan sinua

Kohta sanon tämän livenä, älä pelästy.
      Ikävä
      83