Ostos TV rintaliivit?!

HuonotLiivit__

Näin tässä Nelosella mainoksen uusista italialaisista rintaliiveistä, joiden pitäis tukea kunnolla ilman kaaritukia ja näyttivät muutenkin mukavilta eikä niissä ole saumoja. Unohdin jo kuitenkin osoitteen, josta niitä voisi tilata?! Ja onko kenelläkään kokemuksia kyseisistä liiveistä...?

196

48353

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äskentulimainos

      www.bestdirect.fi

      Just äsken tuli kyseinen mainos telkkarissa, kyseessä Comfortisse Bra - niminen tuote.

    • tintsi

      Sama mainos nähty. Osoite oli www.bestdirect.fi, mutta sivustoilla ei ollut tuotetta myynnissä. Hakusanalla comfortisse bra avautui (englantilainen?) sivusto.
      Siis www.bestdirect.tv, jossa niitä myynnissä. Yritin heti mainoksen jälkeen suomalaiselle sivustolle, mutta se ei avautunut, oli jokin tietoturvailmoitus englannin kielellä. Puhelinnumero löytyy bestdirect.fi osoitteesta.

      • piadora

        Innostuin myös kun näin televisiosta mainoksen Tein samoin ja kirjauduin myös jäseneksi, tuotetta ei löytynyt best direct fi sivuilta. comfortisse bra 3 pack löytyi UK sivustolta. En sieltä tilannut . Mielestäni mainoksen pitäisi informoida että vain per puh jos verkosta ei tuotetta voi tilata.


    • viola54

      löytyykö niitä comfortisse liivien ostopaikkaa, tv mainoksessa luvataan useammat liivit oliko peräti seisemät, yritin puhelimella siellä pyydettiin odottamaan, hassua kun mainostetaan mutta sitten tuotetta ei löydykkään yriyksen sivuilta?????ja puhelimella ei pääse
      oletteko saaneet tilattua?

      • liiviä vailla

        tilasin kerran ja palautin. nyt tilasin Aire Bra, ei näissäkään ole toppauksia, joten palautan. kokeilen viellä hakea netistä Genie Brata.


    • Comfortisse Bra

      Hei, uskaltauduin tilaamaan kyseiset liivit, koska ihastuin niihin itsekin (toivottavasti on myös mieleiset). Soitin numeroon, joka oli mainoksen yhteydessä eli 0291930303. :)

      • tv Bra

        liivit vaikutti kivalta mutta kertokaa sitten kuinka kauan meni siihen kun liivit toimitettiin perille?


    • rintaampiainen

      Heips vaan. Kertokaa onko ne hyvät, olin myös innostunut niistä.

      • huijausta

        ÄLKÄÄ VAAN TILATKO TVINSILTÄ ! Tilasin kolmet liivit pakkauksen samanlaisia mutta eri merkillä varustettuja liivejä. Täyttä soopaa, eivät tosiaankaan tue isoja rintoja XL. Palautin paketin ja sieltä on sanottu että perille on tullut ja minulla on kaikki kuitit tallessa. Silti odotan edelleenkin palautusrahoja vaikka palautuksesta on monta viikkoa jo aikaa. Se oli ensimmäinen ja viimeinen kerta kun tilaan mitään siitä talosta.


    • maarizka

      Heippa! Käyttökokemuksia ko.liiveistä kaipaan myös!!! Olisin kovin kiitollinen niistä, sillä isorintaisena ja rehevänä mainoksen lupaukset tuntuvat jopa liian hyvilä ollakseen totta...
      Eniten oikeastaan itseäni arveluttaa se, että onko kuppien kohdalla oleva kangas niin ohutta, että niistä näkyy ns. nännit läpi esim. kylmällä kelillä, jos ne pukee esim. paitapuseron alle??
      Voi olla tyhmä kysymys, mutta liivien kuppien materiaalirakenne ei oikein selviä mistään mainoksesta... mahtaako siinä siis olla vain se yksi kangaskerros...?

      • Tilaaja49

        Tilasin itselleni, valkoiset, mustat ja ihonväriset, siis sen pakkuksen kokoa XL. Ohjeitten mukaan minun olisi pitänyt tilata XXL. . Nämä ihonväriset ovat nyt oleet päälläni kahtena päivänä, ensin ne tuntuivat tusi tiukoilta ja alareunakin rintojen alla tuntui tukevalta. Nyt on alkanut alareuna rullautuun ja huomasin jälleen kerran, että pitää ostaa kaupasta, missä saa sovittaa ja näkee heti tuotteen. Itse olen rintava ja minulla on kokoajan tunne, että rinnat ovat nyt liian alhaalla, pitää varmaan lyhentää, koska harteilla on saumat.Nännit ei näy ja ja kupiiosa on yksinkertaista kangasta, muuten nämä on kyllä mukavatt päällä, ainoa vika on se, että rullalle menevät. En aio kuitenkaan palauttaa, vaikka vähän harmittaa.


      • Mä vaan
        Tilaaja49 kirjoitti:

        Tilasin itselleni, valkoiset, mustat ja ihonväriset, siis sen pakkuksen kokoa XL. Ohjeitten mukaan minun olisi pitänyt tilata XXL. . Nämä ihonväriset ovat nyt oleet päälläni kahtena päivänä, ensin ne tuntuivat tusi tiukoilta ja alareunakin rintojen alla tuntui tukevalta. Nyt on alkanut alareuna rullautuun ja huomasin jälleen kerran, että pitää ostaa kaupasta, missä saa sovittaa ja näkee heti tuotteen. Itse olen rintava ja minulla on kokoajan tunne, että rinnat ovat nyt liian alhaalla, pitää varmaan lyhentää, koska harteilla on saumat.Nännit ei näy ja ja kupiiosa on yksinkertaista kangasta, muuten nämä on kyllä mukavatt päällä, ainoa vika on se, että rullalle menevät. En aio kuitenkaan palauttaa, vaikka vähän harmittaa.

        Minä olen tilannut kadelta eri taholta noita liivejä. Mielestäni ne ovat avout samoja.
        Ei kannata ostaa yhtä kokoa isompia. Mulla on L-kokoa yksi setti ja toinen XL-kokoa.
        Tulee pidettyä enemmän tuota L-kokoa, on napakampi minulle.


      • mnenie

    • Aure71

      Näin saman mainoksen ja innostuin myös heti. Mutta tarjous kuulosti liian hyvältä ollakseen totta, joten googletin BestDirect:in nähdäkseni käyttäjäarvioita asiakkailta. Ja ainakin BestDirectin kanadalaista sivustoa (bestdirect.ca) koskevissa arvioissa oli mielestäni aivan liian paljon huonoja arvosteluita: asiakaspalveluun ei saa puhelimitse yhteyttä, tilauksen etenemistä (milloin poimittu, postitettu) yrityksen nettisivuilla ei päivitetä tai sitä ei edes näy nettisivuilla, tilaus on veloitettu heti vaikka toimitus kestää useita viikkoja, eräs joutui odoteltuaan peräämään rahoja palautetusta tuotteesta tekemällä valituksen PayPalille joka maksun oli välittänyt.

      Jos tämä sama tuote olisi myynnissä esim. Tvinsillä, voisin uskaltaa tilata, mutta en luota noin epämääräiseen toimittajaan.

      • Pettynytäippä

        Tilasin liivit syyskuussa ja maksoin ne luottokortilla. Tuote ei todellakaan vastaa odotuksia. Ne eivät tukeneet lainkaan.
        Palautin välittömästi liivit, mutta en ole saanut rahoja takaisin vieläkään. Olen odottanut palautusta yli 2,5 kk.


    • Eila J

      Enemmänhän tuo on kuin urheilutoppi kun oikeat rintsikat? Ja niitä pääsee sentään sovittamaan.
      Kivan näköiset kyllä ilman paitaa, mutta isorintaisena en kyllä uskalla tilata sovittamatta.

    • tintsi

      Hei Comfortisse bra liiveistä tietoja janoaville!!!
      Tilasin tuotteen puh. 029 193 0300( ma-pe 10-18 ).
      Tarjous on 3 liivit 69.99 rahti 7.99 sekä toiset 3 liiviä pelkän rahdin hinnalla=
      6 liivit hintaan 85,97 3 euroa jos haluaa maksaa paketin mukana tulevalla
      laskulla. Tuote hygieniatuote, jotenka jos avaat paketin ja liivit eivät sopivat, et voi vaihtaa niitä. Minulle kävi näin, mutta vaihtavat kyllä ilman kuluja avaamattoman paketin sopiviin. kokoluokitus mielestäni epäselvä koska tilaat paitakokosi mukaan. Tilasin M- koon ja minulla rinnan alta mitta 83 cm rinnan päältä 93. kuppikoko 85B
      M- koko oli aivan liian pieni minulle. Soitin asiakasneuvontaan ja sanoivat, että koko kasvaa n. 5 cm:llä seuraavaan kokoon. Materiaali on 92% polyamidia ja 8%
      elastaania.Pesu: konepesu kylmässä vedessä. Muuten tuntuivat napakoilta ja
      varmasti selkääkin tukevat. Ainakin valkoisista liiveistä nännit näpöttää, mutta nännipiha ei näy pahasti läpi. Yksinkertainen kangas kuppien kohdalla ja materiaali hiukan kiiltävää. Paketista otettaessa näyttävät tosi pieniltä mutta venyvät kyllä.

    • tintsi

      Niin ja unohdin laittaa comfortisse bra- liivien toimitusajasta tietoa.
      Toimitettiin 13 vrk:ssa. Myyvät liivejä vain puhelinmyynnissä, ei voi tilata netistä.

      • Kyllä onnistuu

        Tilasin tänään 31.8.11 kyseiset paketit netistä osoitteesta www.bestdirect.fi ! Saa siis tilattua myös netistä, tilausvahvistuskin tuli heti, ja laskulle ! Kyseinen osoite näkyi mainoksessa niin siitä sen nappasin :D


    • leitz

      Voi että ko uskaltais tilata. Olen niin epäluulonen tämmösissä hommissa, että varmaan jää tilaamatta. :/

    • kummastelen!

      Tänään 18.8 aamulla taasmainos tv:ssä. Pitkään jonotettuani puhelimessa asiakas palvelun numeroon sain tietää että värilliset liivit oli loppu, eikä uusia tarjouksia kannata odottaa(sanottiin), sensijaan musta/valk/ihonväri löytyi tarjouksena ja lähetyskulut joutuisi maksamaan kahdesta lähetyksestä! Ihmettelen kun edelleen 9 liivin tarjousta mainostetaan, mutta edelleenkään ei tarjous pidä paikkaansa, värilliset on loppu ja uusia ei kuulemma kannata jäädä odottamaan, ovat sitten eri hinnalla josko olleenkaan saatavissa. Netti osoite bestdirect.fi ei sisällä lain kyseistä tarjousta edelleenkään, vaikka tv mainoksessa se edelleen mainitaan. Mitähän tämä on?

      • Laatua peliin akat

        Osta tavalliset rintaliivit ei noihin tv shopin tuotteisiiin ole luottamista. johan sen ämmän ääni joka siinä mainoksessa on . puhuu hoono soomi eli huono suomi


    • Blues06

      Tilasin kanssa kyseiset liivit 10.8 ja asiakaspalvelu henkilöt ammattitaidottomat. Lukevat kuitin puhelimitse vaikka se täysin laiton. Tuotteesta kun tuotteesta pitää olla kirjallinen kuitti/tilausvahvistus. Rintsikoita en ole saanut vaikka 10pvä tilauksesta. Olen ruvennut katuamaan ostosta ja pohdinkin tässä että lähetän tuotteet takaisin koska näköjään edellisista kommenteistä päätelleen nännit näkyy. En tee sellaisilla mitään. Koska osasin pyytää kirjallisen vahvistuksen/kuitin aion myös taistella tuotteiten ja rahojen palautuksesta.
      Todella epämääräinen yritys, tvins on paljon luotettavampi.

    • ihmettelen vaan

      Aika outoa ettei muka saa vaihtaa vaikka koko on väärä!?? Olen tilannut liivejä netistä ja AINA olen saanut vaihtaa jos koko ei ollut sopiva. Tai vain siksi ettei niitä halua.

      Lisäksi en oikein usko että kovin hyvin tukea voi antaa liivit, joissa ei ole tarpeeksi tarkkaa kokoa.

      Vaikuttaa oudolta että näitä ei saa kokeilla ja niitä myydään vain tv:n avulla...

      Kuvista päätellen ovat myös kovin peittävät, eli jos on lyhyt yläselkä ja käyttää puseroita, joissa syvään uurrettu kaula-aukko, niin eikös nuo liivit näy?

    • CatCill

      Samantyyppinen tuote on myynnissä Tvinsillä. Kolmet liivit 49,95 euroa.

      • Liivitön

        Juu niin on myynnissä, mutta ei kaikille, yritin tänään ostaa ja kysyin käykö jälkivaatimuksella, mutta ei käynyt.
        Eli sellainen henkilö joka haluaisi ostaa käteisellä ei saa niitä.
        Ehdotin että lähettävät laskun sähköpostilla ja maksan sen heti ja sitten lähettäisivät liivit, ei käy.
        Sanoin että antaa olla, pitäkää liivinne.
        Taitaa olla niin että olen ikuisesti leimattu 1990 luvun devalvaatioiden seurauksena ettei edes rintaliivejä saa netin kautta.


      • Liivit on
        Liivitön kirjoitti:

        Juu niin on myynnissä, mutta ei kaikille, yritin tänään ostaa ja kysyin käykö jälkivaatimuksella, mutta ei käynyt.
        Eli sellainen henkilö joka haluaisi ostaa käteisellä ei saa niitä.
        Ehdotin että lähettävät laskun sähköpostilla ja maksan sen heti ja sitten lähettäisivät liivit, ei käy.
        Sanoin että antaa olla, pitäkää liivinne.
        Taitaa olla niin että olen ikuisesti leimattu 1990 luvun devalvaatioiden seurauksena ettei edes rintaliivejä saa netin kautta.

        Jatkona edelliseen kirjoitukseeni, reklamoin Tvinsille asiasta samantien 22.08,.2011 ja automaattivastaus tuli että tutkivat asiaa, eipä ole vielä vastattu. Eikä ole edes väliksikään.
        Olen muuten päättänyt että olen vaikka loppuikäni liivitön jos se on vain näiden TV:n myyntien varassa.

        Kait sitä pitää lähteen oikein kaupunkiin ostoksille josta saa heti kokeiltua ja maksettua ettei tarvii ostaa "sikaa säkissä" niinkuin sanonta on.
        Kyllä mulla liivit on vaikka nimimerkiski laitoin tuon Liivitön, koko on 95F että silleen.


    • kikkini

      kuluttajasuojalain mukaan kaikkea mitä tilaat netistä tai puhelimitse on 14 vrk palautusoikeus, kun tuote on myyntikuntoinen. rintsikat ovat myyntikuntoiset jos ne on kerran sovitettu. taidan jättää tilaamatta kuulostaa turhan hankalalta. enkä usko paskaakaan että mulle mahtuis koko M vaikka puserokokoni se onkin. liivit on vähän eri asia. ja liivi kokoni on 90C. jos M koko oli 85B:lle liian pieni. pöh ja pah.

    • Heiliky

      Mulle tuli liivit ja koko ei pidä paikkaansa. Mulla t-paidan koko on M ja tilasin varmuuden vuoksi rintaliivit koolla L ja silti erittäin tiukat. Eivätkä kovin tukevia. Harrastan juoksua joten urheiluliiveinä menevät just ja just mutta muuten aika käyttökelvottomia mm. todella ohkainen kangas eli nännit näkyy läpi. Mulla kuppikoko D joten istuvuus ei todellakaan ole parhaimmasta päästä. Kaikille ketkä harkitsee ostoa: EI KANNATA. En ikinä voisi kuvitella pitäväni niitä ns. toppina ym. jokapäiväsessä käytössä.

    • Liivitön

      kuluttajasuojalain mukaan kaikkea mitä tilaat netistä tai puhelimitse on 14 vrk palautusoikeus, kun tuote on myyntikuntoinen. rintsikat ovat myyntikuntoiset jos ne on kerran sovitettu.

      Onneksi tulin järkiini enkä tilannut.

    • oppia ikä kaikki

      Heippa! Myös minä tilasin ks. liivit ja vielä kaiken lisäksi otin sen tuplapaketin toimituskulujen hinnalla tuli siis tuo extra 3 kpl liivejä.Mutta kun avasin sen laatikon ja luin ne paperit mitkä oli mukana,niin äimistyin kun paperissa luki,että avattu ja sovitettu tuote ei kelpaa enää palautettavaksi hygieniasyistä.Minä pistin laatikon kiinni ja vein sen takaisin postiin asiakaspalautuksena.Nyt vain odotan että palautuuko maksu Visalleni kohtuuajassa vai pitääkö sitä kysellä perästä useastikin.En siis uskaltanut sovittaa koko tuotetta sen vuoksi että mahd.minulla olisi ollut 6 paria käyttökelvottomia liivejä ja lasku olisi ollut 85,97.Opin tästä sen,että ostan tämän kaltaiset tuotteet vain suoraan kaupasta,tai kauan tunnetuilta postimyyjiltä esim. Klingel,Ellos,Cellbes,näiden kanssa ei ole mitään ongelmia palautuksen/vaihdon kanssa.

    • Yksi tyytyväinen

      Minäkin tilasin liivit. Ne tulivat 9 pv:ssä, eli nopeammin kuin luvattiin. Aion pitää ne ja myös käyttää niitä.
      Liivit tosiaan rullautuvat alhaalta jonkin verran, kun iän mukana on tullut kiloja, mutta niissä on muita hyviä ominaisuuksia. Olen pienirintainen ja yleensä tavalliset liiivt nousevat rintojen puoliväliin, jos vähänkin liikutan käsiäni. On noloa joutua kiskomaan jatkuvasti liivejä alas, ja mikä näky T-paidan alla, kun liivit nousevat sinne minne ei pitäisi. Comfortisse-liivit eivät nouse, vaan rinnat pysyvät nätisti niiden sisällä tein mitä hyvänsä.
      Kaapistani löytyy muutamia paitoja ja mekkoja, joiden kaula-aukko on avara ja joita en ole voinut käyttää. Nyt voin! Liivit tuntuvat muutenkin mukavilta päällä. Siinä mainosteksti pitää paikkansa.
      Tilasin L-koon - kiitos Tintsin viestin, muuten olisin tilannut pienemmän. Koko on sopiva minulle. Rintojen alta otettu mitta on 86 cm. Vähän vaikea on tilata paidan koon mukaan, kun koot vaihtelevat niin paljon. Itselläni on vaatteita, joidet koko vaihtelee S - XL välillä.
      TV:ssä malleilla täytyy olla toppauksia liivien sisällä, koska valkoisista ja beigeistä liiveistä kyllä nännit erottaa. Liivit eivät kuitenkaan ole läpinäkyvät. Mustissa ei tätä ongelmaa ole.

    • kokeiltu on

      Tilasin laskulla, paketti tuli 2 viikossa. Koko ei täsmää, M-oko on liian pieni vaikka paidan koko on M, rullaantuu ja E-kuppikoon ihmisenä tarvitsen liiveihin TUEN, se näistä puuttuu.

      • Edelleen liivitön

        Eikö olisi paikallaan kysellä kuluttaasiamieheltä tai mitä ne nyt nykyisin ovatkaan, tuntuu nyt laittomalta tohulta.
        Tällainen lause oli täällä palstalla:
        .Kuluttajasuojalain mukaan kaikkea mitä tilaat netistä tai puhelimitse on 14 vrk palautusoikeus, kun tuote on myyntikuntoinen. rintsikat ovat myyntikuntoiset jos ne on kerran sovitettu.


    • mukavuus tärkeintä

      Peesaan tässä -yksi tyytyväinen- nimimerkkiä. Olen myös hankintaani todella tyytyväinen ja juurikin täysin samoista syistä. Sopivat erittäin hyvin pienirintaisille, eivätkä minulla edes rullaannu lainkaan. Ainoastaan olkaimet ovat tämmöiselle hyvin kapeaharteiselle hivenen epämukavan etäällä , mutta eivät läheskään niin kuin normiliiveissä, joita sai olla koko ajan kohentelemassa. Lisäksi liivit ihmeekseni antavat pienoista tukea selkärankareuman kipeuttämälle selälleni.

      Sen verran kritiikin paikkaa, että alun perin tilasin tosiaankin T-paitakokoni mukaisesti M:n, mutta jo sovitettuani liivejä huomasinkin niiden olevan peräti XL-kokoa! En tiedä johtuiko kömmähdys hivenen epävarman oloisesta asiakaspalvelusta vai laittoivatko tarkoituksella tilattua isommat. Mutta todellakin onni onnettomuudessa, sillä ovat ilmeisen pientä mitoitusta. Halusinkin vain mahdollisimman mukavat paikallaan pysyvät liivit liian läpinäkyvien tai avarien asujen kaveriksi. Ja mittani ovat siis n. 75 ja 95 cm.

    • älkää ostako

      Tämä firma on huijari ja myyjä puhelimessa todella töykeä, älkää tilatko!! Minullekin suosittelivat kokoa M, (olen 85A muuten) ja liivit olivat todellakin liian pienet. Nyt niitä ei muka voi edes palauttaa tai vaihtaa juuri tämän hygieniasäännön perusteella vaikka liivit eivät menneet miksikään ja paketin saa vielä siististi kiinni. Mitenkähän sitten Ellokselle yms. postimyyntifirmoihin voi palauttaa myös rintsikat ?? Olen samaa mieltä kuluttajansuojalain kanssa. Pitäisiköhän nostaa tästä joku (joukko)kanne? Harmittaa vietävästi jos rahat menevät hukkaan, enkä tee mitään liian pienillä liiveillä.

      • Voisinko sovittaa niitä M liivejä minä olen kyllä S kokoa ja B kuppi olisikohan nuo minulle sopivat?
        missä asut voisiko tulla käymään ja sovittamaan ja jos ne olisivat hyvät ostan pois ne sinulta?

        Nimeni Minja Zeus 0417254740


    • Näin meillä.

      Kuulin ystäviltäni etteivät uskaltaneetkaan tilata kun oma koko oli 75E niin ei tahtonutkaan löytyä sopivaa kokoa ollenkaan. Tarkoitan siis että joko pieni kuppi tai ympärys liian löysä.

      Varoituksena siis - tuo paidan koolla tilaaminen - ei taida ihan kuitenkaan olla niin.

    • Blues06

      Kerroin jo Blues ja Heiliky nimimerkillä omasta kokemuksesta:
      Tilasin kokoon L vaikka t-paita kokoni on M. Rintaliivit eivät vastaa tuotekuvausta enkä SUOSITTELE normaalirintaselle. Itselläni on C kuppi ja L koko ei TODELLAKAAN tue rintojani. Olen samaa mieltä että lisäksi ne rullaautuvat jos jotain teet sekä hikoilevat normaalia enemmän. En jaksanut taistella (vaikka jälkikäteen harmittaa koska rahat meni hukkaan) ja olen käyttänyt rintaliivejä juostessaan. Tosin normaali urheiluliivi tukee paaaaljon paremmin. Olen myös pessyt jo kerran rintaliivit ja nyt ovat jo menettäneet muotonsa eli suomeksi paska KUN paskaa. Toivotavasti kukaan ei osta niiltä niin ymmärtävät itsekin! En ole pitkään aikaan huomannut enää heidän mainosta tekkarista. En tosin istukaan koko ajan Tv ääressä.

      • Marina

        Kiitos todellakin kokemuksien lukemisesta, olisi rahat menneet hukkaan. Olen isorintainen ja juostessakin pitää olla napakat urheiluliivit, koko on M-XL puseroissa ja koko 85-90 D nuo on varmaan pieni rintaisille hyvät kesätopit.


    • 75H

      Tuolla se mainos tulee taas. Onneksi googlasin tuotteen nimen ja törmäsin tähän keskusteluun. Jäävät todellakin tilaamatta.

    • +

      Kiitos varoituksista. Olin kiinnostunut mainoksen jälkeen, mutta nyt kyllä jää tuote tilaamatta.

      • Elletelle

        Tilaamatta jää minullakin vaikka kiinnostuin kun mainostivat mukaviksi. Tietääkö kukaan saako liiviliikeistä jotain vastaavia tuotteita mitkä kävisivät niinkuin topiksi puseroiden alle?


    • Ostan kaupasta

      Olipa hyvä kun tulin tänne lukemaan mielipiteitä liiveistä. Näin mainoksen ja kiinnostuin, mutta onneksi en kerennyt vielä tilata. Enkä aio tilata, kiitos teille, säästän nekin rahat johonkin parempaan!

    • whitefish

      Kiitos teille, minä taidan ostaa myös kaupasta

    • Velma4

      Kiitos teille kokemustenne jakamisesta! Meiltä monelta jää ansiostanne turha ostos tekemättä.

    • Mainosten uhri

      Onneks olen oppinut ottamaan selvää näistä tv-shopin ihmetuotteista palstojen kautta :D Oisin tilannu kaikki tissiliivit, karvanpoistajat, säärtensilottajat, hiustensuoristajat, vatsalihaslaitteet ja imurit ynnä muut siivousvälineet. Muutama huti on tullu tehtyä joten en mee mihinkään halpaan enää ennen kun selvitän onko joku muu kokeillu ja millä menestyksellä. KIITOS JÄLLEEN KERRAN IHMISET, KUN JAATTE KOKEMUKSENNE! :)

    • Lidl

      Onneks googlettelin tuon tuotteen ennne kuin tilasin! En usko et minullekkaan olisi olllut sopivat!
      Ja Lidlissä muuten on myyty melkein samamoisia ja semmoiset minulla onkin, ei mitenkään erityisen hyvät...

    • HanniH

      Hei kati. viertola ja muut liivejä ostaneet!
      Onko jolla kulla vielä ylimääräisiä XL-koon liivejä, joista haluaisi eroon? Olisin kiinnostunut ostamaan yhdet ihan kokeilumielessä =)

    • kaarituet, kaarituet

      Parhaiten tukee kunnon kaarituki! Anteeksi, mutta asiaa tutkineena ja kaiken kokeilleena minä ja minun 75F rinnat, ja monet muut tuntemani ihmiset, ovat todenneet asian olevan näin..

      Jos teistä tuntuu, että kaarituet painavat tai tuntuvat muuten vain inhottavalta, käytätte VÄÄRÄÄ kokoa! Noita mittataulukoita löytyy netistä, mutta usein pitää miinustaa rinnan alta otettavasta mitasta -5 tai -10cm, että niistä saadaan paikkaansapitävät..
      Googleta rintaliivien tiukempi kokotaulukko, niin löydät hyvän taulukon, joka pitää ainakin paremmin paikkaansa kuin yleensä nuo taulukot. En enää muista missä se oli.

    • Epäreilua

      Olipa hyvä että googlaus Comfortesse rintaliiveistä toi esiin myös tämän keskustelun kokemuksista, koska melkein jo innostuin. Paitsi tuote, niin varsinkin myyntitapa panee kyllä ajattelemaan. Tilauksen tehneet: Ovatko kaikki kolme liiviä samassa paketissa, niin että jos sen avaa ja kokeilee yhtä, mitään ei voi palauttaa? Tässä olisi teiltä vinkin paikka Kuningaskuluttajaan, ellei asiaa ole jo käsitelty aikaisemmin. Voisivat selvittää asiaa.

    • älkää ostako

      Muitakaan ei voi palauttaa koska ne ovat samassa paketissa, varmaan tarkoituksella laitettu voittojen maksimoimiseksi. Joo kyllä tämä olisi ehdottomasti Kuningaskuluttajan asia, varmaankaan ei ole käsitelty aiemmin.

    • Epäreilua

      Voisitko sinä "älkää ostako" laittaa vaikka oheiseen sähköpostiin linkiksi tämän keskustelun ja mahdollisesti kertoa omasta kokemuksesta, jos olet tilannut ko firmasta. Minua sapettaa tuo myynnin periaate, mutta ei ole omaa kokemusta tilaamisesta.

      Kuningaskuluttaja
      PL 88
      00024 YLE

      Vinkkipuhelin: 09 1480 2703
      Sähköposti:
      [email protected]

    • älkää ostako

      Vielä kysymys nimimerkille "oppia ikä kaikki" jos vielä liikut tällä palstalla: ovatko jo palauttaneet sinulle rahat palauttamistasi liiveistä ??

      • oppia ikä kaikki

        Eivät ole.Soitin Bd:n asiakaspalveluun 7.9 ja sieltä sanottiin että vie aikaa kun palautukset menevät Espanjaan mistä tulevatkin.Toissa viikolla soitin myös tähän asikaspalveluun ja minulle kerrottiin että lähetys on saapunut Helsingin logistiikkakeskukseen jo 26.8 (lähetin paketin 23.8 takaisin) Että ota siitä sitten selvää onko paketti Helsingissä vai matkalla Espanjaan.Lähden ensivk.lopulla lomalle ulkomaille 2 vk:si. ja jos ks.maksua ei ole hyvitetty visalleni tultuani takaisin,niin sitten nostan metelin.Otan yhteyttä kuluttaja-asiamieheen ja vaikka poliisiin jos on tarvis.Kerron kyllä palstalla sitten ,miten kävi.Erittäin omituinen tämä pulju kyllä on,ei voi muuta sanoa.


    • lauta10

      Hei!
      Onko kenelläkää myytävänä ylimääräisiä XL-kokoisia? Voisin ostaa testimielessä kokeiltavaksi.
      Laita postia: [email protected].

    • melkein tilasin

      Tänään 11.9 klo.7.00 näin itsekin mainoksen -ja edelleen mainostetaan 9kpl liivejä "yksien hinnalla"!
      Kiitos kun kerroitte tuotteen ja myyjän epäluotettavuudesta!
      Minultakin jää kyllä rintaliivit ja kaikki muukin ostamatta ko."puljusta".
      Ja te ihmiset ketkä ette saaneet palauttaa tuotetta, niin ottakaa yhteys kuluttajasuojaviranomaiseen, tai oikeusaputoimistoon. Itse olin kerran samantyylisen huijauksen kohteena ja taistelin rahani takaisin! Tsemppiä! :)

    • lauta10

      Näppivirhe edellisessä viestissäni!!
      Siis sähköpostiosoitteeni: [email protected], jos löytyy ylimääräisiä liivejä koko XL myytäväksi.

    • toiv palautus sujuu

      Ensimmäistä kertaa tilasin ostostv.stä jotain. Aire Bra rintaliivit twinsiltä. Halusin liivit joita ei huomaa vaatteiden alta. Materiaali on pehmeää ja joustavaa, mutta aivan sama kuin yllä olisi paksusta sukkahoususta valmistetut liivit. Tissit näytävät ihan muodottomilta. En voisi koskaan laittaa noita töihin t-paidan alle, niín kuin suunnittelin.

    • _pettynyt_

      Hei,

      Sain tänään postissa Tvinssiltä tilaamani XL kokoiset Aire Bra rintaliivit. Liivit ovat todellakin sellaiset, että ei edes huomaa niiden olemassa oloa, joka tarkoitta myös, että rinnat eivät saa tukea, eli saman kuin olisi ilman rintaliivejä.

      Olen todennut, että tvinssiltä tai mistään muustakaan televisio humpuuki firmasta ei kannata tilata mitään!

      • Joko tai

        En ole tilannut Tvinsistä mitään muuta kuin muotoilevan alusasun ja se oli juuri sellainen kuin halusin. Nyt kanavasurrffailun yhteydessä osui sellaisella hetkellä ao. kanavalle jossa esiteltiin uutta versiota alusasusta niin nyt en enää ostaisi. Malli on vaihtunut juuri sellaisiksi jonka takia hylkäsin muotoilevat sukkahousut. Pitää siis olla tarkkana mitä aikoo ostaa ettei tule pettymystä. Nuo televisiomainokset ovat yliampuvia joten kannattaa katsella kriittisesti ja yrittää poimia tietoja. Nettisivulta voi etsiä lisätietoja jotta saa selvyyden tuotteen todellisesta laadusta.


      • __hieman pettynyt_

        Hei taas,

        Nyt täytyi palata tänne kertomaan, että en palauttanut kyseistä tuotetta, koska huomasin, että on niissä jotain hyvääkin.

        Olen käyttäny tilauspäivästä saakka näitä liivejä päivittäin, koska ne on helppo vetää ylleen ja on jotenki kevyt ja huoleton olo. Olen kokoa C95 ja minun on todella hankala lähtee kaupoista ettimään kokoisiani liivejä. Nämä eivät anna mitään maailman parasta tukea, mutta ovat mukavat päällä. Se, että näitä voisi myös käyttää lenkillä, on täyttä paskaa. Juostessa rinnat hyppivät ja pomppivat kunnollisen tuen puutteen vuoksi.


    • Härkä 1980

      Taas tulee Comfortisse Bra mainos telkkarista, luvaten yhdeksät liivit ko. hinnalla ja kauheat ylistys puheet liiveistä! Melkein innostuin tilaamaan rintavana (90E). Mutta luojan kiitos tajusin tällä kertaa Googlettaa Comfortisse Bra ja osuin tälle palstalle! Tulin todellakin järkiini luettuani palautteet ko. humpuukista ja oon tosi tyytyväinen, että eksyin tänne lukemaan! Taitaa jäädä ne liivit ostamatta myöskin minulta! Kuulostaa aika pahalta huijari firmalta, jos pakettia ei voi edes palauttaa, kerran avattua! Ja jos pitää vielä soittaa telkkariin tilatakseen ne ja maksaa PayPallilla! Hmm..!! Onneks mulla ei oo edes Visaa. Tilasin taannoin Tvinsiltä Aire Bra liivit ja tulikin se vartalo sukka, palautin paketin heti. Samalla tein päätöksen, että en IKINÄ enää sorru tilaamaan TELKKARISTA MITÄÄN, vaikka myisivät ilmaiseksi ja MINKÄ laisen vaan ihme värkin tai rättejä! Olen myös sattunut huomaamaan että jälkeenpäin myydään esim AB DOERia Anttilassa ja H2O Moppia Hong Kong Tavarataloissa! Että silleen... se siitä TELKKARI shoppailusta! Toivottavasti Kuningas Kuluttaja tai joku ottaisi asian aiheekseen...!!!

    • rahansa säästänyt

      Omasta puolestani myös lämmin kiitos, en aio tilata ja rahat säästyivät!

    • tokaluokkalainen

      Mulla olis kahdet käyttämättömät Aire bra XL-koon liivit, jos joku haluaa ostaa kokeiltavaksi. Ilmeisesti ovat juuri samanlaiset kuin BD Comfort Bra liivit.

      Lisätietoja [email protected]

    • NapakkaTytsy

      Jos jollain lojuu XL-kokoiset Comfortisset tai AireBra't niin täällä olisi yksi kiinnostunut ostamaan ne pois.
      Samoin Lidlin Jolinesse muotoilevat liivit ja/tai toppi on hakusessa.

      kaale(miukumauku)luukku.com

    • Oululaine naine

      Onneksi luin minäkin tämän keskustelun. Vielä pitää sukulaistätejä varoittaa. Ovat kaikki tilaamassa, vaikka hieman skeptisenä yritin heitä varoittaa. Mikrokuitutoppeja kun löytyy kaupasta 5-10 eurolla ja näyttävät ihan samalta!

      Ja nämä tädit ovat vielä HYVIN rinnakkaita kaikki, ja miettivät tilaavansa varmuuden vuoksi M-kokoa. Että tukee hyvin.

    • älkää ostako

      Palautin liivit. Sain takaisin koko summan postikuluineen kolmen viikon jälkeen kun uhkasin kuluttaja-asiamiehellä.

      Yksiä oli kokeiltu, mutta ne eivät menneet siitä miksikään. Laitoin liivit takaisin pakkaukseen alkuperäiseen asentoon ja paketin sai vielä kiinni niin että se näyttää avaamattomalta.

      Suosittelen että jos tilaatte liivejä niin tilatkaa vain kokoa XL, koska itse olen todella pienirintainen ja silti koko M puristi ihan vietävästi.

      No loppu hyvin, kaikki hyvin.

    • t

      Heippa!
      Minulla olisi kaupan yhdet ylimääräiset puuterin väriset COMFORTISSE-liivit kokoa XL.
      Ota yhteyttä, jos haluat ostaa edullisesti: [email protected].

    • m

      Moikka!

      Tilasin noi rintsikat ja sen jälkeen kun luin täältä tosta, ettei vois palauttaa, lähetin tiedustelun palautusoikeudesta bd asiakaspalveluun ja sieltä vastasivat, että liivit saa sovittaa kotona ja jos ei sovi, niin saa palauttaa ja rahat saa takaisin. Kuulemma se lappu mikä on ollut pakkauksessa kertoen sen olevan hygieniatuote on virheellinen ja asiaa pahoiteltiin kovasti. Elikkä tosiaan ihan samallalailla kun esim. ellokselta tilattaessa voi rauhassa sovitella ja päättää pitääkö.

    • satuatu

      Moi
      Jos jollakulla L tai XL koon liivejä olis käyttämättä jäänyt niin voisin ostella?:)
      [email protected]

    • Epäreilua

      Hyvä kuulla, että "älkää ostako" on saanut palautetuksi ja rahansa takaisin ja "m" on myös asiaa selvittänyt. Kumma juttu, että hygieniatuotelappu on "vahingossa" joutunut niihin paketteihin.

    • se puhelintilaaja

      Tilasin liivit 2.10. mainoksen katsottuani. Nyt pyydän ja anon etten tulisi petetyksi.
      Ihastuin mainokseen ja kerroin puhelimessa koni, painoni ja paidan koon, joka on L ja kun luin noita keskusteluja alkoi harmittaa. Mutta olkaa rehellisiä ja lähettäkää ne liivit, joista oli puhe puhelimessa. Olen vanha ja halvaantunut enkä ääse kauppoihin vaitsemaan. - lähettäkää hyvät rintaliivit niin mainostan.
      terv. Maija Kauuhanen Jäppilä

      • Ei auta!

        Nämä todellisuudessa ulkomaalaiset postimyyntifirmat eivät lue tällaisia keskustelupalstoja. Aina löytyy sen verran mainokseen haksahtavia ostajia jotka vielä uskovat sitä pakkaukseen "unohtunutta" lappua etteivät palauta tuotetta ja raha jää myyjälle vaikka tuotetta ei voi käyttää.


      • Järkiinsä tullut

        Jos ei nouda postista ne palautuvat takaisin lähettäjälle.
        parempi ettei ota tosiaan edes vastaan.


    • hempukka27

      hei! Onko jollain vielä nuita kyseisiä aire bra liivejä XL-kokoa? jotka joutavat myydä..voisin ostaa ihan kokeilu mielessä :)

    • Ennemmin täältä
    • Ei koskaan enää

      Tästä viesti alapuolelta löydät tosiaan Elloksen mainoksen,
      tutustukaa siellä rintaliiveihin, taitaa olla rehellisempi ostopaikka kuin TV:n kusetusjutut.

    • nirppanokka111

      Onko kenelläkään Tvinsin liivejä kokoa M tai sitten tuolta BestDirectiltä tilattuja M-kokoa... Jos on ylimääräisenä, niin tarjotkaa s.postiin [email protected]

    • mummot!

      Tämä on nyt ihan offtopic, mutta nuo on kyllä niin rumat rintaliivit etten ostaisi ikinä! "Seksikkäät comfortisse brat mustien läpinäkyvien vaatteiden alla", tässä vaiheessa nauroin jo ääneen.........

    • a-e

      Ihana keskustelu immeiset! Kiitos kokemuksista, onneksi googletin tuotteen nimen!!! Olin myös juuri tilaamassa kun ajattelin et ihanat liivit yöimetyksiin ja päivälläkin. Mutta enpä usko et tukevat näitä maitotankkeja tarpeeksi :) Vaikuttavat *askata tuotteelta!

    • Genie Bra nainen

      Tyttäreni toi amerikasta kuulemma markkinoiden suosituimmat rintaliivt nimeltään Genie Bra. Olen erittäin tyytväinen ja pyysin niitä lisää. Saa kullemma erivärisinä. Nyt huomasin että niitä saa myös Suomesta.

      • L on XL

    • oppia ikä kaikki

      Hei ! Palasin tänne kertomaan miten kävi palauttamalleni lähetykselle BD:lle. Hyvitys visalleni tapahtui vasta 7 viikon kuluttua siitä kun lähetys oli saapunut logistiikkakeskukseen Helsingissä.Jouduin soittamaan kymmenisen puhelua tämän asian vuoksi.Päällimmäisenä nousee mieleen asiakaspalvelun tympeän vihamielinen asenne ,kun peräsin tietoa miksi tämä viive palautuksessa.Eräs nuori naisääni sanoi minulle mm. näin että "eihän me voida teille mitään maksaa kun ei ole tullut mitään lähetystä takaisinkaan".Tällöin oli jo kulunut 6 viikkoa palautuksesta.Vastasin tälle "neiti näpsälle":Väitätkö per..le että pienen paketin tulo Lahdesta Helsinkiin kestää 6 viikkoa? Nainen vastasi siihen ,että paketti on varmaan sitten kadonnut ja että minun pitää alkaa itse etsimään sitä.Soitin Itellan as.palveluun ja sieltä kerrottiin että katoaminen on postin ja BD:n välinen ongelma ja että yritys on velvollinen heti palauttamaan summan asiakkaalle.Soitin taas BD:lle ja vaadin hyvitystä välittömästi.Nyt tuli vastaus ,että lähetys on laitettu kadonneitten lähetysten listalle ja maksetaan vasta kun löytyy.Vaadin hyvitystä heti,uhkasin kuluttaja-asiamiehellä,soitin taas Itellalle,taas pari kertaa BD:lle ja peräsin hyvitystä heti.Pari päivää viimeisen soiton jälkeen sain puhelun BD:ltä,että summa on kokonaisuudessaan hyvitetty 13.10 visalleni.En tiedä oliko paketti tosiaan hävinnyt vai mitä,mutta pääasia on,että sain hyvityksen.Mutta koskaan en tule ostamaan mitään tästä puljusta,oli sen verran hyvä opetus tämä.

      • Kuluttajasuoja exp

        Saitko kuluttajasuojan edellyttämällä tavalla ilmaisen palautuksen BD'lle? Palautettiinko sinulle myös toimituskulut niinkuin Suomessa pitää?

        Jos et saanut niin ota uudestaan yhteyttä sinne viranomaisiin sillä he ovat sinulle auki vielä kutakuinkin 15- 20 egee.


      • oppia ikä kaikki
        Kuluttajasuoja exp kirjoitti:

        Saitko kuluttajasuojan edellyttämällä tavalla ilmaisen palautuksen BD'lle? Palautettiinko sinulle myös toimituskulut niinkuin Suomessa pitää?

        Jos et saanut niin ota uudestaan yhteyttä sinne viranomaisiin sillä he ovat sinulle auki vielä kutakuinkin 15- 20 egee.

        Palautus meni asiakaspalautuksena,koko maksamani summa hyvitettiin kyllä.Mutta mitään eivät tarjonneet hyvitystä vaivasta jonka olivat minulle tuottaneet,puhelinkulut jäivät tietysti minun maksettavakseni.Kaikkein eniten tässä asiassa ärsyttää näiden asiakaspalveluihmisten nokkava ,ylimielinen ja vähättelevä asenne ,kun yritti saada selvyyttä asiaan.Ja alussa yrittivät sepustaa palautusten Espanjaan menosta ja viiveestä tämän vuoksi.Itellan as.palvelusta sain kuulla että palautukset tällä yhtiöllä menee Keravalle.Minun puolesta tämä asia saa nyt jo olla näin kun on ,mutta p..kan maku tästä jäi. Mutta hyviä liivikauppoja kaikille muille ja hyvää syksynjatkoa!


    • Mainoksen uhri

      Muuta hyvää Comfortisse liiveissä ole kuin niitä voi käyttää yöpuvun alla. Olen kokoluokkaa XL, kuppikoko on D/E ja ikääkin jo kertynyt melkein 50. Iho on jo veltostunut ja joskus kun joutuu olemaan yöasussa muiden seurassa niin sen alle kaipaa jonkinlaista kohotusta. Noilla liiveillä sitä saa, mutta päiväkäytössä niitä en voi käyttää, koska raskaat rinnat tarvitsevat kunnon tuen, ettei tule niskahartiavaivoja eikä ihon venymisestä aiheutuvia särkyjä. Nyt minulla on 9:t liivit yökäyttöön. Jee. Oli ens ja viim kerta kun tilasin Best Directiltä mitään.

      • ryntäisä

        Huh, onneksi guuglasin ja löysin teidän varoitukset!
        Sai taas pääni pyörälle tv-shop, ja nämä iki-ihanat Aire Brat!
        3 yksien hinnalla eikä liivit hiosta ja mitä vielä...

        Ikää on minulla 57, kokoa riittaa, oliskohan XXL mahtunutkaan.
        Siksikin ihastuin noihin, kun olen sairastanut rintasyövän ja imusolmukkeet vasemmalta poistettu eli en voi pitää kaarituellisia liivejä ollenkaan.
        Mutta olishan nyt maalaisjärjen pitänyt tällekin tädille kertoa, ettei nuo tuettomat hetaleet käy todella isoille rinnoille.

        Kuten eräskin täällä kertoi, minä olen aikonut tilata kaikkea, magic bullet, höyrymoppi ja mitä niitä voimisteluvimpaimia shop myykään...mutta onneksi mietin aina hetken ja lueskeln joskus kokemuksia.

        Suuri kiitos kaikille:) liivien metsästys jatkuu ihan kauppojen hikisissä sovitushuoneissa!


      • -kk

        Hei

        Myytkö muutamat? Kysyy 050 - 357 3344
        -kk


    • Pauksu

      Tilasimpa juuri Genie bra:t (6kpl), ja luin vasta nyt tätä viestiketjua.. Huh, vielä en ole onneksi maksanut mitään!! Myyjä asiakaspalvelussa sanoi, että liivit voi palauttaa jos ne eivät ole sopivat, mutta siihen mennessä olen vissiin jo maksanut kyseisen paketin, ja joutunut kokeilemaan niitä.. Ei maininnut puhelimessa nainen mitään tästä, että voiko niitä palauttaa enää jos on sovittanut!! Uudelleen ei viitti soittaa ja kysyä, kun ei tiedä kuinka hemmetisti maksaa rimputella sinne..
      Alkoipa epäilyttämään,, Ja tässä googlettaessa selvisi, että ilmeisesti kaikki nämä liivit ovat samoja ?! Comfortisse bra ja Genie bra ovat aivan täysin samoja tuotteita, miksi eri nimet ? Mitkäs sitten on Aire brat? Nimi vaan muuttuu... ?!!

    • Britney_S1

      Tilasin liivit, joita koskaan ei saapunut. En saanut mitään tilausvahvistusta ja myyjäkin oli töykeä. Unohdin jo koko asian, kunnes eilen tulin kotiin ja minulle oli tullut bestdirectiltä perintäkirje, miltein 100€. Soitin tästä ja he eivät mukamas tienneet mistään mitään, joten en kyllä suosittele!

    • Viipi80

      Mietin myös onko Comfortisse bra ja Genie bra samoja tuotteita... ainakin Comfortisse brat ovat paljon halvemmat, eikä sen mainoksessa mainita mitään "taikataskuista" jonne voi laittaa täytettä, ettei ne nännit näpötä ja genie Brassa on "joustava everlast -stretch -kangas", jota ei Comfortisse brassa mainosteta.

    • ostan

      Onko jollain noita liivejä koossa L tai XL ? voisin ostaa kokeilumielessä.
      laita viestiä ; [email protected]

    • zeptu

      Hei! jos joku haluaa ostaa air bra de luxe (vahvikkeella olevat liivt) koko :xxl ja
      väri: valk. ja musta 20, - /kpl niin ilmoittele palstalla?

    • Genie Brat tulossa

      Ehdin tilata Genie Bra-liivit sekä itselleni että äidilleni ennen kuin luin tämän ketjun. Ajattelin heti, että taisi tulla vikaostos. Mutta, katsotaan nyt vielä, kunhan paketti saapuu perille. Vertasin Comfortisse Bra:n ja Genie Bra:n kuvia, näyttävät olevan eri tuote. Onneksi. Toivotaan, että ovat hyvät. Ainakin amerikkalaisella sivustolla niitä kovasti kehutaan.

    • HeiniK

      genie bra:t, onko niissä tukea yhtään?? Kertokaas kellä niitä jo on :)

    • spaingirl

      Ei ostos tvsta kannata mitaan ostaa.. asun talla hetkella espanjassa ja ostin tollaset liivit kinkkikaupasta 2e :D eipa paljoo haittaa jos ei ookkaan hyvat!

    • Sonija

      Hyvä että tutkin asiaa ennenku ratkesin mainoksen uhriksi..
      Itsekkin haaveillut hyvistä liiveistä jo pitkään ja kun kyseisen mainoksen näin ni tuntui että elämäni on pelastettu.. Suuri pettymys kun ei näin olekkaan.. :(
      Komppaan tuota "Liian hyvää ollakseen totta".. Unohdan kaikki mainokset tästä lähtien ja käyn ihan kaupassa mieli haluta jotain..

      Kiitos teille infosta..! :)

    • tissiliivi-tyttö

      Kiitän minäkin tästä keskustelusta, olen miettinyt jo jonkin aikaa tilaavani joko aire bra- tai comfortisse bra-liivit, kun vaikuttivat mahtavilta. Onneksi löysin tämän keskustelun! :)

      • HM

        Minäkin olin jo tilaamassa kun vaikuttavat ihan upeilta. Harmi, ettei mainoksissa ole mitään tolkkua! Parempi käydä vaikka halpahallin kautta ja napata jotkut sieltä testiin:-)


    • xl

      ne rintaliivit on vain kusetusta ei ne oikeesti oo mukavat oon kokeillu itekkin!!!

    • Jenny

      Jos joku haluaa ostaa multa tuon 3 liivin setin, niin saa ostaa. Itse en voi sitä ostaa... Itsellä todella isot rinnat ja pitoa ei ole (ainakaan) minulle. Jos kukaan ei ehdi tähän vastata ostaakseen ne pois, niin lähetän paketin takaisin.

      Koko setti samaan hintaan eli 59.90e (sis. pkulut 3 liivit koko L)
      Sijaitsee Tampereella. maaninka(at)gmail(.) com

    • kiitos siskoille

      Olen nyt kokeillut kolmet eri rintaliivit eli Genie Bra, Aire Bra ja Comfortisse Bra. Kiitos tämän palstan avulialle siskoille joilta sain ostaa halvalla koekappaleita. Minusta Genie Bra oli selkeästi paras koska se istuu napakasti ja oli mukavin. Onneksi tilaisin ensimmäisenä Genie Braat ja sain kokeilla noita muita.Kannattaa tilata paitakokoa isompi koko. Näin minä tein ja sain sopivat.

    • En harkinnutkaan

      Tuosta televisiomainoksesta jo näkee ettei kysessä ole rintaliivit vaan todellisuudessa lyhyt toppi. Sen perusteella pitäisi jo ymmärtää etteivät ne voi olla kovin tukevia. Materiaalista ja riittävän pienestä koosta johtuen tukeakin voi löytyä jonkun verran, mutta minä kaipaan kunnollista rintaliivien antamaa tukea rinnoille vaikka rintani eivät ole suuret.

    • caution!

      Ei kannata tilata! :( Se "liivien koko on sama kuin paidan koko" on täyttä kukkua. Tilasin tämän periaatteen mukaan, ja pienet ja puristavat ovat. Olkaimet ovat aivan liian ohuet. Annoinkin S-kokoiset liivini pikkuruiselle XS-kokoiselle serkulleni synttärilahjaksi, koska en jaksanut alkaa taistella palautusten kanssa ja kuitenkin tämmöisten teeveeshoppifirmojen kanssa niissä menisi tuhottoman kauan aikaa ja pitäisi soitella sinne ja tänne ja sieltä seliteltäisiin ties mitä se hygieniatuotesyy. No opinpa nyt virheestäni ja en enää ikinä tilaa mistään teeveeshoppijutuista mitään. Oli ensimmäinen ja vihoviimeinen kerta. Kaiken tarpeellisen saa kyllä lähellä olevista vaateliikkeistäkin ja vieläpä asiantuntevan palvelun kera.

    • Täältä ^^-

      Osoitteesta tvshop.com niin siin etusivulla on mainos niistä :)

    • tisukka

      MInäkin tilasin comfortisse bra:t syksyllä. Odotukset olivat korkealla ja pettymys suuri kun olin kokeillut liivejä. Ihan kuin olisi ollut päällä ihan tavallinen hieman tukvampi toppi. Urheiluun nämä liivit eivät varmastikaan sovellu, koska liivit ei tue rintoja ollenkaan, tissit heiluu juoksun tahtiin oikein kivasti. Lisäksi kangas on niin ohutta että nännit on kokoajan esillä. Kuka mistäkin tykkää, mutta itse haluan pitää nännit piilossa.

      Palauttaminen oli oma prosessinsa. Sain palauttaa liivit vaikka olin niitä kokeillut. Soitin asiakaspalveluun ja sain sieltä ohjeet kuinka toimia palauttamisen kanssa. Säästin postista saamani palautuskuitin, koska minulla ei ollut aikaisempaa kokemusta best direct-firmasta. Onneksi säästin, sillä pari viikkoa myöhemmin minulle tuli lasku maksamattomasta tuotteesta. Niin minulla oli mustaa valkoisella että olen palauttanut liivit, posti on vastuussa lopusta.

      JOs rakkaat kanssasisaret tilaatte liivit ja kuitenki päädytte ne palauttamaan, neuvon pyytämään postista virallisen kuitin siitä että olette palauttaneet tuotteen. Oma selustanne on sillä turvattu, ettäkä joudu maksamaan tyhjästä.

    • kokemusta on paljon

      Lisää hyviä vinkkejä nettiostajalle

      Älä maksa tilauksia koskaan etukäteen.

      Pyri aina ostamaan jos mahdollista tutulta ja turvalliselta kotimaiselta yritykseltä. Näin saat varmasti kotimaisen kuluttajasuojan ja voit hoitaa asiasi suomenkielisesti. Ulkomaisilla yrityksillä on erilaisia toimitusehtoja. Palautusoikeus esim. USA'sta tai Kiinasta voi olla kuinka pitkä ja hyvä tahansa mutta joudut itse maksamaan tuotteen palautusmaksun mikä tekee palauttamisen usein täysin turhaksi. Palautusmaksun lisäksi voit menettää myös itse tuotteen joten palauttaminen ei useinkaan kannata. Ulkomaisten yritysten esim USA/Kiina kanssa on palautusasioissa erittäin vaikea kommunikoida.

      Säästä aina tilausvahvistus, kuitit, käyttöohjeet ja paketin mukana tulevat dokumentit mahdollisten takuuasioiden ja muiden ongelmien varalta. Laita yhden kaupan kaikki dokumentit yhteen ja samaan vanhaan kirjekuoreen. Tee näin myös kaikille tuotteille jotka ostat normaalista kaupasta. Säilytä kaikkia kirjekuoria yhdessä ja samassa paikassa ja tuhoa vanhoja tarpeen mukaan esim kerran vuodessa.

      Kun palautat tuotteen laita mukaan vain kopioita ja säästä alkuperäiset kuitit ja dokumentit aina itselläsi.

      Takuuasioiden hoitaminen ulkomaisten yritysten kanssa on usein erittäin hankalaa joten yritä suosia kotimaisia nettikauppoja.

      On olemassa todella paljon muitakin syitä ostaa kotimaisilta tai turvalliseksi todetuilta yrityksiltä mutta tässä nyt malliksi muutama.

    • Marit testasivat

      Nyt minä ja työkaverini olemme kokeilleet Genie Brata ja Comfortisse Brata. Genie Bra rintsikat ovat todella hyvät kun taas Comfortissen materiaali on aivan liian löysää ja hötöstä ja näin tukevuutta on olemattomasti.

      Genie Bra rintsikat ovat suorastaan niin hyvät että suosittelemme niitä. Käy hyvin myös topista.

      Koska Genie Bra materialli on niin napakkaa niin pitää ottaa isompi koko aivan kuten tilausohjeissa oikein neuvottiin.

      • viivi

        Onko materiaali parantunut, vai mistä kehut? Mikähän olisi oikea kokoni (Genie Bra) 95 E, t-paita M--XXL riippuen valmistajasta. Tulossa comfortisset XL, jotka taidan palauttaa noutamatta. Tämä kysymys edelliselle "Marit taestasivat".


    • Genie Brat hyvät!

      Tilasin Genie Brat TV-shopista ja tykkäsin. Kysyin ennen tilausta asiakaspalvelusta saako sovittaa ja palauttaa jos ei sovi ja vastattiin että yksiä saa varovasti sovittaa. On tukevat, itselläni kuppikoko 70C mitta rintojen alta 73cm, paitakoko S-M ja Genie Brat koossa M. Ovat tosi napakat päällä, mutta itse en kyllä tilaisi suurempaa, koska eihän ne tue jos eivät ole napakat, mutta makuasia tuokin. TV-shopilta siis uskaltaa tilata!

    • Vihdoin löytyi hyvät

      Nyt huuto.netissä myytävänä uusia, täysin samoja liivejä kuin TV-shopin Genie Bra liivit hintaan vain 12 euroa kappale postikulut 0.75 euroa ! Myytävänä kolmea isointa kokoa XL - 3XL ja tilata voi vain yhdet liivit jos haluaa ensin varmistua koosta. Itse tilasin huuto.netistä ja olin tosi tyytyväinen kun sai ensin tilata kokeeksi yhdet eikä tarvinnut heti sitoa niihin niin isoa pääomaa niinkuin TV-shopissa. Ja sen verran vielä niistä kokovaihtoehdoista, että näissä liiveissä suomalaisille taitavat todellakin sopia vain isoimmat koot (nämähän ovat pienikokoisten kiinalaisen tekemiä), itse olen hoikka ja pienihintainen ja minulle sopiva koko oli 2XL ! Materiaali on myös tosi hyvä. Liivit löytyvät huuto.netistä hakusanalla genie bra.

    • 75 E

      Genie Brat tuli tänään postista! Ihanat ja tukevat liivit. :) Ensimmäinen päivä liivien kanssa takana ja uskon, että joudun tilaamaan vielä toisenkin paketin kyseisiä liivejä! Aivan ihanat! TV SHOP:sta tilasin ja maksoin ennakkoon eikä mitään ongelmia. Toimitus vei vain 3 päivää!

    • Raisaursula

      Kiitos kaikille ostotarinoistanne! Katsoin juuri TV:stä kahta mainosta eri kanavilta kyseisistä liiveistä- ja suuri innostukseni hankkia sellaiset on totisesti laantunut..jos ei nyt Genie Bra olisi minulle sopiva- paita L-kokoa pitäiskö ottaa XL koon liivi kun rinnan alta ympärys on 83 cm ja rintojen päältä 100 cm? Nuo liivit kuulostavat olkaimiensa vuoksi hyviltä- tavalliset aina putoavat ja saa olla korjaamassa jatkuvasti.

    • Mummeli Espoosta

      Tilasin Tvinsiltä TV-mainoksen innoittamana.Toimitus oli tosi nopea.Tuote ei vastaa mainoksen antamaa kuvaa.Materiaali ei ole tukevaa ja olkaimet ovat reilusti ohuemmat kuin mainoksessa.Tilasin myös yksinkertaisen mallin ja tuli pitseillä koristelut reunat lisätoppaukset, tosin samaan hintaan, vaikka piti olla kalliimmat.
      Nyt askarruttaa saanko rahat takaisn j akuinka kauan kestää, maksoin jo etukäteen
      Älkää tilatko ja pettykö niinkuin minä.Sorry, TV-Tvins.Mummeli

      • Joskus ostanut

        Joskus kun olen tilannut Tvinsiltä, en ole maksanut ennakkoon vaan ottanut laskuun. Ihmettelin kun lasku ei ollut paketissa mukana eikä sitä vaan kuulunut. Sitten selvisi että lasku lähetetään vasta kun 30 päivän kokeiluaika oli kulunut eikä tuotetta palautettu. Jokin samansuuntainen maininta näytti olevan telkkarimainoksessakin.


    • Miranda

      Onko kukaan ostanut näitä ; Slim 'N Lift™ Aire™ Bra, tvins.comista?

    • huoh................

      Juuri tänään hain postista ja kokeilin. Tilasin pienintä mahdollista kokoa, ja tuntuvat isoilta. eivät tue ollenkaan. Kunnon urheiluliivit ovat paljon tukevammat. Palautukseen siis.

    • Lappliisa

      Älkää vain ostako ostoskanavalta Tvins-nimisestä firmasta Aire Bra-nimisiä
      muka "huippuhyviä ja sensaatiomaisia" rintaliivejä. Minä pöljä haksahdin, koska
      inhoan liivien rautaisia kaaritukia. Mainos oli todellakin houkutteleva:ei enää puristavia kaaritukia eikä läskimakkaroita selässä!! Maksoin visalla. Kun liivit tulivat,
      totesin ne todella löysiksi, ympärysmitta ok, mutta eivät tukeneet yhtään, vaan rinnat roikkuivat entistä enempi, olkaimet rullaantuivat ja ja valuivat löysinä olkapäiltä alas. Kaikenlisäksi ei muka konepesua.
      Ei kannata ostaa, samalla rahalla saa kunnollisetkin.

    • TyytyväinenGenieBra

      Olin tilaamassa Comfortisse- liivejä, mutta onneksi eksyin tälle foorumille. Viime viikolla laitoin tilauksen Genie Bra- liiveistä TV-shopin kautta ja 7 päivän kuluttua sain lähetyksen. Nyt olen kaksi päivää ihastellut hienoja ja mukavia ja tukevia liivejä päälläni ja olen tosi tyytyväinen! Normaalit liivit on kokoa 75 C ja Genie Bra L-koko on juuri sopiva. Suosittelen!

    • Jepsuis

      Mulla oli tollaset jo joskus 2000 -luvun alussa, tilasin jostain Babyidealta tms joka sillon möi kaikkia vauva ja raskaus yms juttuja. En muista niiden liivien nimeä enää mutta olivat just yhtä huonot kun nuo edellämainitutkin, kun eka kerran näin nuo mainokset niin aattelin heti että pskapuhetta se tukeminen isoille rinnoille...

      • Jepsuis

        Ne oli tämän merkkiset: Carriwell Seamless Maternity Bra ja ei mitään tukea, olkaimet meni rullalle ja inhottavasti hiersi olkapäissä ja pureutu ihoon. Nyt tilasin sitte kokeeksi tuolta huutonetistä nuo geniet, luin muitakin keskusteluja ja isotissiset kehuu niitä. Katotaan, en usko ennenkun nään...


    • Tyytyväinen

      Lueskelin näitä sivuja ja uskaltauduin tilaamaan TV-rintsikat, kahdetkin. Toiset olivat Aire Bra- ja toiset Genie Bra-merkkiset. Molemmat tulivat postin kautta kahden viikon sisällä lasku mukana paketissa.
      Etenkin jälkimmäisiin olen ollut tosi tyytyväinen. Etumus on kaksinkertainen ja sisään voi pujottaa mukana tulleet kevyet täytteet, jos haluaa.
      Minun rintaliiviongelmani ovat olleet luisuvat olkaimet ja pienet rinnat. Kiitos kirjoittajien ymmärsin valita koon, en paidan vaan rintojen alta mitatun pituuden mukaan, ja tilasin kokoa XL vaikka olen tosi pienirintainen.
      Liivit ovat mukavat päällä, hiukan reunus edestä rullaantuu, mutta se ei haittaa.
      Aire Brat ovat ohuemmat, muuten samanoloiset. En ole niitä paljonkaan pitänyt, kun tykästyin näihin tukevampiin.

      • Annora

        Tilasin genie brat ja tykästyin todella. Hyvät arkiliivit töihin ja jne.
        Ei todellakaan urheiluliivit tai jos ois jotkut juhlat niin laittaisin vähän tukevemmat ja rintoja korottavat. Itse olen kokoa 70-75 E.
        Hyvät on arkena ja mukavan sileät, ei paina sekä huomaamattomat paidan alla.


      • TUHLARI
        Annora kirjoitti:

        Tilasin genie brat ja tykästyin todella. Hyvät arkiliivit töihin ja jne.
        Ei todellakaan urheiluliivit tai jos ois jotkut juhlat niin laittaisin vähän tukevemmat ja rintoja korottavat. Itse olen kokoa 70-75 E.
        Hyvät on arkena ja mukavan sileät, ei paina sekä huomaamattomat paidan alla.

        MINKÄ KOON TILASIT? ITTELLÄNI SAMAT MITAT KUIN SULLA JA TUNTUIS TOSI HÖLMÖLTÄ TILATA JOKU XL-KOKO!


      • Tyytyväinen

        Aivan samat tunnelmat. Tilasin Genie brat, koska täällä niistä on annettu paras palaute. Normaali rintaliivikokoni on 80B, tilasin XL koon Genie brata Ostostv:stä ja olen nyt tosi tyytyväinen. Tavalliset rintaliivit puristavat aina pahasti ja en ole voinut ostaa niistä isompaa ymärysmittaa kuin 80, koska silloin kuppikoko on minulle liian iso. Mutta ämä XL koko on nyt sopiva, eipä purista.


      • paksukainen
        Tyytyväinen kirjoitti:

        Aivan samat tunnelmat. Tilasin Genie brat, koska täällä niistä on annettu paras palaute. Normaali rintaliivikokoni on 80B, tilasin XL koon Genie brata Ostostv:stä ja olen nyt tosi tyytyväinen. Tavalliset rintaliivit puristavat aina pahasti ja en ole voinut ostaa niistä isompaa ymärysmittaa kuin 80, koska silloin kuppikoko on minulle liian iso. Mutta ämä XL koko on nyt sopiva, eipä purista.

        Jos ympärysmittaa pitää suurentaa, niin kaiketikin pitäis ottaa sitten pienempi kuppikoko, muttei sekään aina auta. Ite olen 85C ja yritin löytää 90 mitalla sopivaa, mutta ei onnistunut C-B kupeilla ja A:ta ei ollut olemassakaan. Genie Bra -liivejä myy nyt myös Klingel, joten yritän niitä, koska en tykkää kaarituista enkä hakasista.


    • geniet?

      Genie bran ostaneet osaisittekohan neuvoa, minulla on 95c rintaliivit ja kiinostaiisi tilata geniet, en löytänyt kun ulkomaankieliset sivut ja tämän kerkustelun, voisiko joku tilanneista auttaa? sähköpostini [email protected] kiitos(:

      • Mikä myy mitäkin!

        Katselin tänään telkkaria ja samanaikaisesti meni kahdella eri kanavalla mainos noista liiveistä. Rupesin miettimään että mikä ero niillä on ja eksyin tänne nettiin niitä tutkimaan. BestDirect myy noita Comfortisse-liivejä, Tvins myy AireBra:ta ja OstosTv (niitä alkuperäisiä) Genie Bra:ta. Ovat siis eri yrityksiä ja eri tuotteita!
        Ja ainakin mitä olen lukenut tältä keskustelupalstalta niin bestdirect:n Comfortisse:t ovat aivan surkeita, ainakin hyvin monen mielestä ja palvelu on todella ala-arvoista. Eniten kehuja on saanut TvShop ja sieltä tilatut GenieBra:t.
        TvShop on toiminut jo yli 20 vuotta joten on varmaan saanut jo jonkinlaista mainetta. Olen itse tilannut sieltä muutaman kerran ja olen todella tyytyväinen ollut. Tilaukset on tullut nopeasti ja palautusten kanssa ei ole koskaan ollut mitään ongelmia. On siis todella paljon merkitystä mistä ostaa ja itse ainakin suosittelen TvShopia, ja meinaan sieltä tilata nämä GenieBrat.


    • Mikä koko?

      Mikäköhän koko?
      Olen tässä myös tullut siihen tulokseen, että aion kokeilla noita GenieBra-liivejä. Kotona ollessa ei aina jaksa pitää kaarituellisia ja usean vuoden imetyksen jälkeen ei ilman liivejäkään voi olla. Mietin nyt vain kovasti, että onkohan tuo koko S mahdollisesti sopiva vai pieni... Onko siis kenelläkään kokemusta tuosta koosta? Mittani rintojen alta on 68cm.

    • seme

      Heippa,

      minä tilasin ensin Tvinsiltä ne Slim 'N Lift Aire Bra Deluxe Set -liivit kokoa XL (liivikoko 90F). Joo ei todellakaan ollee hyvät! Olkaimet oli kauheet lirut ja ne muka "nätit" pitsitkin oli ihan hirveen rumat plus, että ne liivit oli ihan liian pienet. Tilasin kuitenkin sieltä kokoa isommat ja odottelen nyt niiden tuloa. Liivit tuntu melko tukevilta kuitenkin niin päätin antaa vielä mahdollisuuden.. saa nähdä, että palautanko isommankin koon. Paketissa oli kolmet (musta, valkea, puuteri) liivit.

      Sitten tilasin BestDirectiltä Comfortisse Bra:t, kokoa XXL. Kävin juuri ne postista hakemassa. Paketissa on kuudet liivit (musta, valkea, puuteri). Ja voin sanoa, että nämä oli kyllä sopivat, mutta eivät antaneet minkäänlaista tukea. Kangas on niin ohutta, että ei sovi painaville rinnoille ollenkaan! Oli kun ei ois ollenkaan liivejä (eli rinnat roikkuu :D). Ihan järkyttävää! Ehkä käyvät pieni povisille, mutta EI TODELLAKAAN ISOPOVISILLE!!! Että takasi lähtevät nämä todellakin! No oiskin ollu liian hyvä ollakseen totta.. kerrankin kun ajatteli, että sais helposti ja edullisesti liivit.. haaveeks jäi.

      Mutta jään nyt odottelemaan niitä Tvinsin isomman koon liivejä. Jos ne vaikka olis hyvät (epäilen kyllä) :/

      Ja noista palautuksista.. Ihan normaalisti voi liivit palauttaa kunhan laittaa takasi ALKUPERÄISISSÄ PAKKAUKSISSA! Palatusoikeus ei koske sinetöityjä tilauksia, jotka on avattu. Esim CD tai DVD, jonka muovit on poistettu, jollon voi olettaa, että tuottetta on käytetty. Poikkeuksena tietenkin jos avaa tuotteen ja huomaa vaikka pahan naarmun CD:ssä tms.

      Eli yhteenvetona: EN SUOSITTELE TVINSIN ENKÄ BESTDIRECTIN LIIVEJÄ YHDELLEKKÄÄN ISOPOVISELLE!

      • nm657

        Se on nyt todettu vaikka kuinka monta kertaa että Genie Brat on parhaat. Mutta ei nekään varmaan ihan kaikille sovi.


    • Tvins OK

      Tilasin Tvinsin netistä Slim 'N Lift Aire Bra Deluxe Set koko S ja hyvin toimii. Kokeilin myös niitä tavallisia mutta isonännisenä ne eivät käy paidan alle, mutta nämä Deluxe liivit ovat mainiot. Niissä on ohut toppaus joka tekee poven kyllä sileäksi. Ja ainakin näin pienirintaisella ne toimivat tosi hyvin hieman jopa nostaen.

    • kerrankinhyväostos

      oooooh, tilasin Genie Brat kun niitä todella moni palstoilla oli kehunut
      ja nyt niitä käyttäneenä
      pakko todeta että mainokset piti paikkansa!

      Ei pullistele, todella mukavat. Sileät, pehmeät, ihan nätit.
      Otin koon L , rintsikat yleensä C80 ja ei nuo genie brat edes litistä povea, eli ihan täydelliset arkeen ja kevyeen liikkumiseen!! :)

      JES!!

    • riippa

      Tv-mainosten liivien edullinen pakettihinta sai etsimään lisää tietoa tuotteista. Näköjään sama vedätys ja liioittelu mainoksissa jatkuu, "tämä on jopa liian hyvää ollakseen totta!"
      Pitäydyn siis edelleen tuttujen kauppojen valikoimista löytyvissä toppiliiveissä. Minulla rinnat on suurehkot, hieman eripariset ja riippuvat, tukea siis tarvitaan. Kaveri vinkkas joskus muinoin, että vaihda kaarituetut liivit toppiin, ei valu olkaimet. Ja niin tein, enää vain harvoin käytän jonkun juhlavamman asun kanssa perinteisen mallisia liivejä. Toppi ei ehkä kohota ja tue sivuilta samalla lailla kuin topatut kupit, mutta istuu hyvin, eikä purista ja ennenkaikkea olkaimet ei valu! Viimeiset pari vuotta olen käyttänyt Prismasta bongaamiani Finwearin toppiliivejä. Ei varsinaisesti urheiluliiivi, mutta malli on vähän sinnepäin. Hyvin on neulos napakkuutensa pitänyt pitkässäkin käytössä. Eikä ole niin kalliit kuin varsinaiset urheiluliivit, hinta tais olla 15e :n luokkaa. Suosittelen!

    • Liian pieni kuppiosa

      Juuri hain postista GenieBra XXXL-liivipaketin. Tuntuvat päällä muuten mukavilta ja napakoilta, mutta ovat minulle hiukan liian pienet.Tässä GenieBrassa on mielestäni hiukan liian pieni kuppi, joten toppi litistää rinnat.

      Ystävättäreni on pienirintainen ja hän on ollut GenieBrahan niin tyytyväinen, että tilasi uuden erän.

      Käytän normaalisti 105C ( jatketulla takanauhalla) tai 110B-rintsikoita.

    • air bra- ja on hyvät!

      • airbra1

        MInäkin haksahdin tilaamaan Air bra liivit ! Kyllä muuten oli todella huonot !!
        aivan uskomatonta valehtelua tuossa mainoksessa . Liivit eivät tue ollenkaan , sama kun ostat olkaintopin jossa elastaania mukana . Palautukseen meni, onneksi ostin laskulle . Älkää ikinä tilatko ....


      • neweragain
        airbra1 kirjoitti:

        MInäkin haksahdin tilaamaan Air bra liivit ! Kyllä muuten oli todella huonot !!
        aivan uskomatonta valehtelua tuossa mainoksessa . Liivit eivät tue ollenkaan , sama kun ostat olkaintopin jossa elastaania mukana . Palautukseen meni, onneksi ostin laskulle . Älkää ikinä tilatko ....

        Mulle kävi ihan samoin, haksahdin... eihän noita voi liiveiksi sanoa, kun ei ole mitään tukea mihinkään suuntaan. Miten ihmeessä ne mainokset on tehty, kun ne Air brat näyttää niissä ihan toimivilta?? Onneksi ostin laskulle myöskin, niin palautan samantien enkä ole menettänyt euroakaan. Oppia ikä kaikki, ikinä ikinä ikinä en enää tilaa mitään Tvinsin tai muunkaan tv-shopin kautta.


    • Teepa

      Hei
      Kiitän kovasti teidän viesti-ketjusta. Olen jo kauan miettinyt tilausta. Olen c-d kuppikokoa 80-85, ei ne varmasti olisi tarpeeksi tukevat. Pienempi rintaiselle ehkä menettelee sitten. Ja tuo palautus..huh huh..kuluttajasuojaan yhteys vaan..

    • geniebra1

      Hei! Nyt on K-citymarketeissa myynnissä näitä rintsikoita ja niitä voi sovittaa huoletta, eikä näitä palautusongelmia ole, sinne siis! :)

      • cittari ei kannata

        Ei ollut ainakaan enään, kun kävin viikko sitten katsomassa. :(


    • L ok minulle

      Tilasin Genie Braat ja olen tosi tyytyväinen. Lähetin Comfortisset takaisin kun ovat niin ohutta ja hepposta materiaalia. Genie Braat ovat huomattavasti tukevammat.

    • Eija-55

      Ainakin Koivukylän CM Vantaalla myy noita samoja liivejä. Mainostavat vielä "TV:stä tutut". Varmaan myydään muissakin Cittareissa. Hinta 3kpl/49,90. Ja voi sovittaa :)

      • täti jpää

        Kävin katsomassa ja Cittarista ei saa Genie Bra rintsikoita. Olen kokeillut lähes kaikkia ja Genie Bra on paras. Noi Cittarin rintsikat oli siitä ohuesta materiaalista.


    • tytöt isuomesta

      Genie Bra on ilman muuta paras. Tukee parhaiten ja mukautuu ihanasti. Olen kaverini kanssa kokeillut myös muita mutta Genie Bra materiaali on laadukkain.

    • genie bre

      Itse en tilais air brata tai sitä toista ohutta, niistä näkyy varmasti nännit läpi, ja näitä "kuin sukkahousut" kommetteja on tullut paljon.

      Genie brat sitä vastoin on aivan mahtavat! Itselläni on melko vähän rintaa, kuppikoko B. Ainakin suht pienirintaiselle tuki on aivan riittävä! Laitoin eilen pitkästä aikaa normi rintsikat, kun kaikki geniet oli pesussa. Yh, miten inhottavilta tuntuivat!

    • geniebra M

      Onko kellään genie bra -liivejä? Käytän itse S kokoa ja olen pienirintainen niin mietin että onkohan tuo M liian iso? Tai jos jollain ois myydä samaiset liivit niin olen kiinnostunut, testimielessä :)

      Vastaile! :)

    • Nasuliini
      • nettitytskät

        Olemme isossa naisporukassa kokeilleet lähes kaikkia noita saumattomia liivejä sekä huuto.net, groupon ja eri nettikauppojen kautta mutta todenneet että ne ovat lähes aina huonolaatuisia halpakopioita. Jatkamme testejämme löytääksemme parhaat liivit mutta tähän mennessä Genie Bra on selkeästi paras.

        Olennaisin ero on materiaalissa. Halpakopiot näyttävät täysin samanlaisilta mutta materiaali on ohuempaa ja heikompaa ja näin ne eivät tue tarpeeksi. Joidenkin halpaliivien saumat eivät myöskään kestä. Useille halpaliiveille suositellaan vain käsipesua. Kannattaa maksaa pari kolme kymppiä enemmän niin saa huomattavasti paremmat liivit jotka kestävät ja antavat tarpeeksi tukea. Aivan kuten monessa muussakin asiassa kun ostaa kunnon laatua niin säästää huomattavasti enemmän.


      • tyytyväinen seniori
        nettitytskät kirjoitti:

        Olemme isossa naisporukassa kokeilleet lähes kaikkia noita saumattomia liivejä sekä huuto.net, groupon ja eri nettikauppojen kautta mutta todenneet että ne ovat lähes aina huonolaatuisia halpakopioita. Jatkamme testejämme löytääksemme parhaat liivit mutta tähän mennessä Genie Bra on selkeästi paras.

        Olennaisin ero on materiaalissa. Halpakopiot näyttävät täysin samanlaisilta mutta materiaali on ohuempaa ja heikompaa ja näin ne eivät tue tarpeeksi. Joidenkin halpaliivien saumat eivät myöskään kestä. Useille halpaliiveille suositellaan vain käsipesua. Kannattaa maksaa pari kolme kymppiä enemmän niin saa huomattavasti paremmat liivit jotka kestävät ja antavat tarpeeksi tukea. Aivan kuten monessa muussakin asiassa kun ostaa kunnon laatua niin säästää huomattavasti enemmän.

        Olen tyytyväinen GenieBra-käyttäjä. B-kuppi, mutta läski ja 3XL on sopivan napakka. Tuskin enää muita käytän, niin mukavat nämä ovat. Ennen ongelmana oli mm, valuvat olkaimet, joita piti nostella. Tyynyjen ansiosta nännit eivät näy. Kevyeen liikuntaankin riittävä tuki pienehkörintaiselle. Rinnanalusnauha rullaantuu tällaisella läskillä, mutta ei se haittaa. Selvä ongelma on, että neuleen pintaan tarttuu vaatteista pientä nyppyä, joten liivit eivät ole jonkin ajan kuluttua ihan siistin näköiset. Pesussahan nuo nypyt eivät lähde, mutta eiväthän ne vaatteiden alta näy.
        Tilasin nyt Huutonetistä setin täältä liettuani, toivottavasti ihan oikeasti ovat samat kuin GenieBra


      • ,,,,,,,,
        tyytyväinen seniori kirjoitti:

        Olen tyytyväinen GenieBra-käyttäjä. B-kuppi, mutta läski ja 3XL on sopivan napakka. Tuskin enää muita käytän, niin mukavat nämä ovat. Ennen ongelmana oli mm, valuvat olkaimet, joita piti nostella. Tyynyjen ansiosta nännit eivät näy. Kevyeen liikuntaankin riittävä tuki pienehkörintaiselle. Rinnanalusnauha rullaantuu tällaisella läskillä, mutta ei se haittaa. Selvä ongelma on, että neuleen pintaan tarttuu vaatteista pientä nyppyä, joten liivit eivät ole jonkin ajan kuluttua ihan siistin näköiset. Pesussahan nuo nypyt eivät lähde, mutta eiväthän ne vaatteiden alta näy.
        Tilasin nyt Huutonetistä setin täältä liettuani, toivottavasti ihan oikeasti ovat samat kuin GenieBra

        Nuo kertomasi ongelmat vaikuttavat sen että käytän mieluummin tavallisia rintsikoita. Topit on sitten asia erikseen ja nämähän onkin sellaiset.


    • janna22

      Oisko www.ostoskanava.fi tai tvshop.fi tai tvins niitähän on erilaisia ja erilaisia liivejä.

      • saumaton d

        Genie Brat löydät www.tvshop.com. Katso hyvä mittataulukko. Kannattaa tehdä hyvät mittaukset ennen tilaamista muuten tulee helposti tilattua liian pienet.


    • saumatonta

      genie Brat ovat tosiaan parhaimmat päällä näistä saumattomista liiveistä. olen ostanut myös Comfortisse Brat sekä Airet.Ainoa haittapuoki on huono laatu. muutaman pesukerran jälkeen olkapään kohdalta tulee resorista esiin ohuita kuminauhan pätkiä. Huuhteluainetta en käytä sillä sen sanotaan löysyttävän kuminauhoja.En tiedä viitsinkö näitä enempää ostella vaikka mukavat ovatkin!

      • M4154 69

        moiks, tää viesti ei varmaankaan teitä paljoa hetkauta tai mtn mutta kumminkin.. Näin eilen shittaris sellaset aire brat ja ne näyttivät ihan tavallisilta topeilta en ymmärrä että miksi ihmeessä tilata ihan saatanan kallista jostain teeveeshopist.. Ne pitäis kieltää lailla.. Ite oon kokoo 75b ja s-liivit näyttää ihan 8vuotiaan harjotus liiveilt.. Mut shittarist saa noit 20e ja 2vkon palautusoikeus. Ei tuu säätöö näitten asiakaspalveluiden kanssa.. Seki maksaa hirveesti.. Äiti tilas aire brat oli pienet ja mäki kokeilin niit ni ne oli mullekki pienet eli kusetust toi paidan koon mukaan tilaaminen..


      • !
        M4154 69 kirjoitti:

        moiks, tää viesti ei varmaankaan teitä paljoa hetkauta tai mtn mutta kumminkin.. Näin eilen shittaris sellaset aire brat ja ne näyttivät ihan tavallisilta topeilta en ymmärrä että miksi ihmeessä tilata ihan saatanan kallista jostain teeveeshopist.. Ne pitäis kieltää lailla.. Ite oon kokoo 75b ja s-liivit näyttää ihan 8vuotiaan harjotus liiveilt.. Mut shittarist saa noit 20e ja 2vkon palautusoikeus. Ei tuu säätöö näitten asiakaspalveluiden kanssa.. Seki maksaa hirveesti.. Äiti tilas aire brat oli pienet ja mäki kokeilin niit ni ne oli mullekki pienet eli kusetust toi paidan koon mukaan tilaaminen..

        Eikö koulussa opeteta enää äidinkieltä ja oikeinkirjoitusta. Kyllähän tuosta sekavasta tekstistä asia tuli selville ja samaan on päätynyt moni muukin.


    • sandra89

      Uskokaa jo nyt että Genie Bra on se alkuperäinen laatutuote ja noi muut on halpakopioita. Näyttävät täysin samalta mutta Genien materiaali on kirkkaasti parasta ja noi muut on tehty jostain ohuesta materiaalista joka ei jaksa tukea juuri lainkaan ja pitävät huonosti ryhdin. Mitä halvempi sitä huonompi materiaali eli älkää ostako sitä shittiä halvalla.

    • O

      Joo ite käytän niitä tyynyjä

      • maisa45

        "!" vittuileks? Eiks tänne saa muut vai kirjottaa ku jokku 58w-t? Ja sori äikkä oli iha vaa 9 et mieti ny vitun lehmä itekki! "eikö koulussa opeteta oikeinkirjotusta" etkö sinä mummeli ymmärrä nuoriso slangia? Eri murteita yms


      • Yksi mummeli
        maisa45 kirjoitti:

        "!" vittuileks? Eiks tänne saa muut vai kirjottaa ku jokku 58w-t? Ja sori äikkä oli iha vaa 9 et mieti ny vitun lehmä itekki! "eikö koulussa opeteta oikeinkirjotusta" etkö sinä mummeli ymmärrä nuoriso slangia? Eri murteita yms

        Nuorisoslangi on puhekieltä. Sitä ei käytetä kirjoitetussa tekstissä. Sinäkään et ymmärtäisi mitä kirjoitan jos kirjoittaisin murretekstiä. Slangilla kirjoittaminen osoittaa tyhmyyttä, erityisesti tuollaiset "mieti ny vitun lehmä itekki!" lausahdukset. Ei siis ihme että vanhemmat ihmiset eivät kunnioita nykynuorisoa kun nuorisokaan ei kunnioita vanhempiaan. Olemme omassa nuoruudessamme saaneet koulussa opetusta kuinka vanhempia ihmisiä pitää kunnioittaa.


    • Oonaps

      Yks mummeli, olen kyllä täysin samaa mieltä mutta nuo nuoret ovat nuoria eivatkä he ymmärrä kunnioittaa vanhempia ihmisiä... Olemme itsekkin olleet nuoria ja vähän tehneet typeriäkin asioita... Nykynuoriso on vain tuollaista mitä on kun ei saa edes tukistaa että oppisivat olemaan...

    • okokojojioi

      Ostin joskus tammikuussa 2012 Twinsiltä 3 kpl tavallisia ja 3 kpl pehmustettuja (topattuja) rintaliivejä. En ole sen jälkeen käyttänyt mitään muuta, ihanat!

      Olen kokenut ne toimiviksi seuraaviin ongelmiini:
      Liian pienet kupit. TOIMII
      2. Rintojen pursuaminen kainaloiden alta TOIMII
      3. Kiusalliset selkämakkarat. TOIMII
      4. Hankaavat kaarituet. TOIMII !!!
      5. Luisuvat olkaimet. IHAN OK
      6. Ärsyttävät hakaset ja koukut. TOIMII
      7. Epämukavat pehmusteet ja täytteet TOIMII
      8. Rumien ja vanhanaikaisten liivien riittämätön tuki. NO JAA, MAKUASIA

      Huonot puolet: nännit töröttää kylmällä läpi. Pehmusteet menivät myttyyn pesukoneessa ja otin ne kokonaan pois. Ihana vapaa olo koko päivän, kuin ei olisi rintaliivejä ollenkaan. Minulla on a-kuppi, nämä eivät varmaan tue tai nosta isoja rintoja. Pesen nämä aina koneessa. Olen ajatellut lyhentää olkainta (ompelukoneella, niin ehkä nostaisi enemmän).

      Hyvänä puolena myös se, ettei tarvi sovitella kaupassa liivejä. On ollut vaikea löytää sopivia (aina puristi jostain tai jätti tilaa). Tietysti kaupasta saa urheilutoppejakin, ehkä nämä vastaavat enemmän niitä kuin rintaliivejä.

      • testaaja ladyt

        Isossa ladyporukassa testattiin urakalla näitä TV-liivejä ja Genie Bra (tvshop.com) oli selkeästi paras. Miksi? koska Genie Bra on valmistettu huomattavasti paremmasta Everlast materaalista.
        1. huomattavasti enemmän tukea mutta silti mukautuvat hyvin ja mukavan pehmeät.
        2. pitävät paremmin muotonsa.
        3. olkaimet antavat enmmän tukea mutta silti pehmeät.
        4. nännit eivät näy yhtä hyvin läpi.
        5. kestävät paremmin käytön ja konepesun (hienop 40C).
        6. hintaan sisältyi pushup tyynyt.
        7. parempi hinta/laatusuhde.

        Kokovalinta: jos epävarma kannattaa ensin tilata isompi koko.


    • Däps

      Hertsumarepale! Tilasin AireBrat ihan hupina. En siis uskonut tähän maagiseen mahdollisuuteen että ovat niin hyvät kuin hehkuttavat. Ehkä A-kupille sopii mainiosti. Ei tue eikä mitään. Sovitin ja olin saada semmoisen hepulikohtauksen ettei tolkkua, nauraa käkätin hulluna. Ja takas läks, älkää tilatko!!! =) Mä otin laskulle, ei tartte ku palauttaa vaan eikä ootella rahoja. Siinäkin oli vippaskonsteja pienellä präntättynä palautuksesta.

    • pettynyt99999

      Heippa, mulla juuri samanlainen kokemus kun nimim. Däps kirjoittaa..
      Siskoni oli tilannut ja kehui hyviksi niin päätin kokeilla. Eipä olis kannattanu.. Onneksi otin kans laskulla, niin ei jääny rahat palauttamatta.. Liiveistä EI MINKÄÄNLAISTA TUKEA, vaikka nimenomaan luvattiin hyvä tuki myös runsaammalle povelle... ÄLKÄÄ VAAN TILATKO, NE ON IHAN P****T.....

    • Eilen ostin

      Genie Bra ja Air Bra rintaliivejä on myynnissä Maxi-Marketeissa ja Tokmanni-ketjuun kuuluvissa kaupoissa. Ovat halvempia ja niitä voi kokeilla siellä.

      • GenieBra muttaGolden

        BKävin katsomassa...eli eivät ole aitoja nämä Geniebra Golden-liivit. Valmistuttaja Tokmanni, made in China. Tärkeää on varmaankin oikea materiaali. Ostin kommenteistani huolimatta kyllä Tokmannin version tuotteesta. En huomannut asiaa kaupassa ja alusvaatteilla ei ole palautusoikeutta. Sitten kotona tutkin asiaa, eli tuo Golden-sana on eri kuin alkuperäisissä. Samoin mitoitus eli Tokmannin versiossa koot s, m, l, xl, xxl ja alkuperäisissä xs, m, jne. Miksiköhän alkuperäisissä ei ole kokoa s?


    • Epelitär

      Ostin omat genie brat TARJOUSTALOSTA. Ovat nyt sinne ilmestyneet. 29,90 paketti missä on kahdet.

      • testimimmi

        Tarjoustalon Genie Braat eivät ole aitoja. Ne on tosi surkeita halpakopioita jotka eivät tue juuri lainkaan (aidon materiaali Everlastia). Lisäksi ne eivät kestä konepesua ja hajoavat saumoista. Ei kannata ostaa vaikka tarjoaisivat 10kpl kympillä.

        Kokeiltu on. Vaikka aidot Genie Braat ovat arvokkaampia niin hinta/laatusuhde on ylivoimainen. Jos jotain myydään latokaupoissa tosi halvalla niin se on suurella todennäköisyydellä liian halpaa ollakseen totta.


    • hahah

      Ettekö te osaa lukea, mistä ne liivit on valmistettu?

      Spandex, spandex.. Jenkkilän oma ihmekuitu.
      Elastaani kuolee heti.

      • ...

        Samaa tavaraa, mutta jenkit ovat rekisteröineet tuon spandex-nimen joten muut eivät voi käyttää sitä. Vastaavasti Euroopassa käytetään nimitystä Lycra.

        Kuidun laatukin voi vaihdella eri valmistajilla vaikka nimi olisi sama.


    • Vapauttakaa rintama

      Äitini tilasi tuossa jonkin aikaa sitten liian isot, niin antoi minulle.

      AIVAN JÄRKYTTÄVÄN HUONOT! Mainoksessa oli rehevä runsaspovinen tumma nainen niin iloisen näköinen, mut eipä tainnu olla mainoksen liivit päällä. Omat D/E-rinnat ei kyllä saa näillä minkäänlaista tukea. Ja kyllä vain niin rullautuu rintojen alta, ettei tosikaan.

      Ololiiveinä tulee satunnaisesti käytettyä. Pölyräteiksihän nämä kelpaavat.

      • daamihlinna

        Olisi pitänyt tilata Genie Braat


    • lilliputte

      Tilasin Tvinsiltä Aire Brat. Paketissa yhteensä 6 kpl noita liivejä, hintaa kertyi vähän yli 80 euroa. Muuten pitää paikkansa kaikki mainoslauseet, mutta tosiaan kovia kuppejahan noissa liiveissä ei ole, joten etenkin isompirintaisilla näkyy kyllä nännit läpi. Ei myöskään muotoile rintaa mitenkään pyöreäksi, pehmeää kangasta kun on. Aire Brat ovat vähän niin kuin mukavat urheiluliivit. Ovat kyllä ihanan huomaamattomat päällä. Ei voi käyttää ohuiden paitojen kanssa, liian ohutta kangasta tuo liivi. Minulla ei ollut mitään ongelmia toimituksen kanssa, tulivat viikossa, maksoi sen verran kuin pitikin. En tiedä, miten tuo palautus sitten tarvittaessa onnistuu... S-koko käytössä ja se passaa ihan hyvin, normaalisti XS-S-kokoa olen.

    • MAARIT 56

      minä tykkäsin liiveistä ei purista, kinnaa mistään MUTTA pettymys tuli PARIN PESUN JÄLKEEN, TOPPAUKSET RULLALLA,ONNISTUU PARI KERTAA SUORIMAAN MUTTA SITTEN OVATKIN JO PILALLA, ELI KERTAKÄYTTÖLIIVIT NUO OVAT, AIKA HINTAVAT SELLAISIKSI :(

      • testaavat leidit

        USKOKAA jo nyt hyvät naiset. Vain erittäin harvalla saumattomalla rintaliivimerkillä on tarpeeksi hyvä materiaali. Useimmat ovat ns. halpakopioita joita naiset ostavat hulluna kun saa halvalla ja joskus jopa muutamalla Eurolla/kpl. Sitten valitetaan kun eivät tue, eivät pysy muodossaan, eivät kestä pesua, ratkeavat saumoista, kangas repeää, rullautuvat, eivät ole tyylikkäät jne. Lopettakaa täysin turha valitus ja menkää itseenne - miksi ostatte sellaista mikä on liian hyvää ollakseen totta.

        Halpahalleissa ja marketeissa myydään saumattomia rintaliivejä joilla on usein jopa sama nimi tai lähes sama nimi kuin alkuperäisellä laatutuotteella - ja taas mennään täysin halpaan ja kirjoitellaan että sieltä ja sieltä saa samoja liivejä sikahalvalla ja että ne ja ne huijaavat myymällä niitä ja niitä liivejä kalliilla hinnalla.

        Ottakaa selville mitkä tuotteet ovat laatutuotteita (napakka ja kestävä materiaali) ja kokeilkaa niitä. Hyvän materiaalin tuotteet ovat arvokkaampia mutta hinta/laatu suhde on aivan eri luokkaa. Miksi ostaa halvalla jotakin mikä ei kuitenkaan kestä käytössä juuri mitään? Vastaavasti laatutuote voi kestää melko kovassakin käytössä pitkään ja tukevat sekä istuvat paljon paremmin.

        Olemme isossa naisporukassa testanneet näitä saumattomia rintaliivejä ja todenneet että vain yhdessä rintaliivimerkissä on hyvä materiaali. Pari muutakin melko hyvää löytyi mutta niitä ei suoraan markkinoida Suomessa ja saatavuus hankalaa. Emme halua mainostaa mutta lopettakaa aivan turha valitus. Kokeilkaa ja vertailkaa kuten me porukassa niin löydätte sen laadukkaan merkin.


      • Genie Bra vai Dålig?
        testaavat leidit kirjoitti:

        USKOKAA jo nyt hyvät naiset. Vain erittäin harvalla saumattomalla rintaliivimerkillä on tarpeeksi hyvä materiaali. Useimmat ovat ns. halpakopioita joita naiset ostavat hulluna kun saa halvalla ja joskus jopa muutamalla Eurolla/kpl. Sitten valitetaan kun eivät tue, eivät pysy muodossaan, eivät kestä pesua, ratkeavat saumoista, kangas repeää, rullautuvat, eivät ole tyylikkäät jne. Lopettakaa täysin turha valitus ja menkää itseenne - miksi ostatte sellaista mikä on liian hyvää ollakseen totta.

        Halpahalleissa ja marketeissa myydään saumattomia rintaliivejä joilla on usein jopa sama nimi tai lähes sama nimi kuin alkuperäisellä laatutuotteella - ja taas mennään täysin halpaan ja kirjoitellaan että sieltä ja sieltä saa samoja liivejä sikahalvalla ja että ne ja ne huijaavat myymällä niitä ja niitä liivejä kalliilla hinnalla.

        Ottakaa selville mitkä tuotteet ovat laatutuotteita (napakka ja kestävä materiaali) ja kokeilkaa niitä. Hyvän materiaalin tuotteet ovat arvokkaampia mutta hinta/laatu suhde on aivan eri luokkaa. Miksi ostaa halvalla jotakin mikä ei kuitenkaan kestä käytössä juuri mitään? Vastaavasti laatutuote voi kestää melko kovassakin käytössä pitkään ja tukevat sekä istuvat paljon paremmin.

        Olemme isossa naisporukassa testanneet näitä saumattomia rintaliivejä ja todenneet että vain yhdessä rintaliivimerkissä on hyvä materiaali. Pari muutakin melko hyvää löytyi mutta niitä ei suoraan markkinoida Suomessa ja saatavuus hankalaa. Emme halua mainostaa mutta lopettakaa aivan turha valitus. Kokeilkaa ja vertailkaa kuten me porukassa niin löydätte sen laadukkaan merkin.

        Mikä on tuo hyvä merkki?
        Ystävällisesti kerro tuotteen nimi?

        Nyt tv:ssä on Genie Bra mainos nelosella, siinä väitetään, ettei alareuna rullaudu!

        Kokemuksia Genie Bra:sta?

        Kiitos!


      • testaavat leidit
        Genie Bra vai Dålig? kirjoitti:

        Mikä on tuo hyvä merkki?
        Ystävällisesti kerro tuotteen nimi?

        Nyt tv:ssä on Genie Bra mainos nelosella, siinä väitetään, ettei alareuna rullaudu!

        Kokemuksia Genie Bra:sta?

        Kiitos!

        Genie Bra on se mitä tarkoitamme.

        Tiedoksi
        Tällä hetkellä meillä onkin leidien kanssa isot laihdutustestit käynnissä. Yritämme yhdistellä kokemuksia erilaisita menetelmistä. Tähän voi kuitenkin mennä paljon aikaa. Jatkammme myös muita testejä.


    • isoeukko

      alareuna rullautuu jos omaa mahaa, kuten esimerkiksi minä. isona naisena ostin koon xl, olivat kuitenkin liian isot, litistävät, eivät tue. mutta: aivan ihanat yöliiveiksi ja joskus jos vielä toisen lapsen saan, niin imetysliiveinä toimivat varmasti hyvin.

    • minä

      Itselläni tvinsin yksilöt s koossa. Nyt viikon verran käyttänyt ja täysin rakastunut näihin. Itse olen AA/A kokoa rintaliiveissä joten tuesta en voi kovinkaan paljon sanoa kun en sitä niinkään tarvitse. Normaalisti vihaan rintaliivejä ja ellei nännit näkyisi paidan läpi olisin ilman. Töissä sitä en kuitenkaan viitsi tehdä. Nyt olen huomannut että käytän air brata jopa viikonloppuisin kun normaalisti rintaliivit lentävät tuolille perjantai iltaisin ja pääsevät taas käyttöön maanantai aamuisin. Pienirintaisille/ muuten pienikokoisille suosittelen näitä.

    • epe

      älää ostako TV SHOPISTA se on hujariliike

      • Jotain ostanut

        En tiedä onko tuonTV Shopin taustalla muitakin firmoja kuin Tvins. Itse ainakin olen ollut tyytyväinen Tvinsin kanssa tekemiini kauppoihin. Kunhan ei innostu niistä mainoksista ja ajattelee järjellä tarjouksia, jotain hyvääkin voi löytyä. Tavara on tullut kuten on luvattu ja maksukin on laskutettu vasta kuukauden kuluttua jona aikana tuotteen voisi palauttaa. Olen ostanut vain jonkun todella tarvitsemani tuotteen Tvinsiltä eikä ainakaan minulla ole moitittavaa. Noita rintsikoita en osta, pikkutoppeja saa halvemmalla tavarataloista.


    • Tyytyväine

      Minä löysin edullisesti genie bra liivit jonkun pienen firman sivuilta. Olivat äärimmäisen edulliset. Nyt olen niitä käyttänyt jo jonkin aikaa ja olen erittäin tyytyväinen. En tiedä ovatko aidot vai ei mutta tyytyväinen olen! Liiveissä on lisäksi irrotettavat pehmusteet, ei näy läpi...

    • myös tyytyväinen

      Myös osoitteesta SEKAMAN Saa edullisesti "genie bra" merkkisiä liivejä.
      Ei se hinta aina tarkoita että tuote olisi huono. Voihan se olla että pienet verkkokaupat ei mainosta tuotteitaan televisiossa. Ja näin hinta on alhaisempi.

      • 75C

        Kiitos vinkistä, tein juuri tilauksen SEKAMAN-verkkokaupasta. Nyt vain odottelen push up Genie bra liivejäni :)

        HUUTONETissäkin näyttäisi olevan niitä myynnissä, jos ei halua ostaa kuin yhtä väriä.

        TOKAMANNIlta ostin aikaisemmin mustat ja valkoiset, kokoa M (vaikka muuten mun koko olisi 36 tai S), ovat mukavat ja irrotettavat lisätoppaukset ovat ehdottomat. Mutta viiimeksi siellä käydessäni ne oli sieltä loppu :(

        Normaali liivikokoni on 75B/C riippuen mallista. Näissä Genie bra liiveissä kokoni on M.


    • pikku orava

      Itse olen tilannut tv-shopsta ja tvinsiltä nuo liivit. Tvinsin liivit eivät tue ja eivät tunnu hyiltä. Tv-shopin alkuperäiset aidot genie bra liivit ovat olleet käytössä jo vuoden....käytän vain niitä ja enää ei laske olkaimet alas ja kaarituet paina. Lisäksi rinnan muoto on hyvä ja silti liivejä ei huomaa. Jos paita on avonaisempi näkyy liivien reuna kuin olisi toppi päällä. Itse nakkaan vaan pesukoneeseen muun pyykin kanssa ja ovat olleet joskus vahingossa kuivausrummussakin ja miksikään ei ole mennyt.....ainut miinus että nuo liiveihin laitettavat irto tyynyt pitää poistaa konepesun ajaksi....ne meni yksissä liiveissä huonoksi koneessa. Muuten tykkään!

      • Mainostetaan väärin

        Nuo Genie Brat ovatkin toppi eikä rintaliivit. Kun tämän ottaa huomioon käytössä niin asia on selvä. Monelle riittääkin toppi, itse käytän mieluummin rintaliivejä.


    • Tiinu94
    • help desk

      Novenet

    • Kyllä kiitos

      Nimenomaan Genie Bra liivit/toppi ovat mielestäni todella hyvät, rintojen kohdalta kaksinkertainen kangas (eli taskut joihin irtotuet pujotetaan) on napakka myös ILMAN kyseistä tukea, eikä mitään näy läpi. Kangas ei veltostu eikä veny käytössä. Itselläni on ollut kyseisen liivin kolmen setti jokapäiväisessä käytössä jo lähes pari vuotta ja voin sanoa, että olen todella tyytyväinen. Huomautuksena: EN ole nuori ja malli-mittainen, vaan hieman ylipainoinen, 55-vuotias nainen, kuppikoko B.

      Muilla tuotemerkeillä myytävät liivit ovat yksinkertaista, liian ohutta neulosta joiden tuki on olematon. Helppo verrata, sillä erehdyin ostamaan myös "Aire Bra" merkkiset... Näitä muita en suosittele, halvan kopion oloiset "liivit".

    • ellukka55

      Mulla on useampi pakkaus comfortisse bra koossa xl ja xxl. Kympillä lähtee postikulut

    Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1831
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      1749
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      108
      1662
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      69
      1541
    5. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      72
      1528
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      23
      1426
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1405
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1222
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1150
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1145
    Aihe