Eli mun vasen silmä on pyöreempi kuin oikea..Ja oikea silmä on sitte taas vähä jotenki pidempi mut ei niin pyöreä... Että olisiko mitään meikkausvinkkiä, jotta niistä tulisi edes vähän samanlaiset ? Mutta olisi kiva jos se meikki ei olisi kauhean haastava...
Erilaiset silmät .... ;___;
1
254
Vastaukset
- SAMAISTUN
Mulla on ihan sama ongelma! :) eli mun oikee silmä on vähän niiku isompi ja pidempi ku toinen. Ero ei oo sinänsä kamalan iso mut jos alkaa tuijottaa nii sen kyllä näkee.
Itse meikkaan esim. kouluun silmät että vedän rajaus kynällä(koska tulee "epäselvempi" rajaus) niin että jätän sisä silmä kulman puhtaaks eli siis vedän sen vaa reiluun puolee välii silmää ylhäällä ja alhaalla. Ja pienemmässä silmässä vedän sen vähän pidemmälle ku toisessa. Ja sitten ripsarin niin että pienemmässä silmässä yritän saada reunimmaisiinkin ripsiin sitä väriä kun taas toisessa silmässä huolettomammin.
Mulla se auttaa siis siihen että näyttävät silmät saman pitusilta :)
toivottavasti auttoi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh942274Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1641866- 1761403
- 238869
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol11786- 62779
- 65774
- 55672
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212633Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349601