Foorumilla opitut asiat - kokoelma

;´)

Kasasin kaikkien ratoksi ja opiksi Suomi24 - Narsismi foorumin opetuksista ja vinkeistä kokoelman siitä mitä narsismi ja narisisti on:
- voi olla suulas tai vain olla hiljaa
- voi valehdella tai olla valehtelematta
- voi kieroilla tai olla kieroilematta
- voi manipuloida tai vaikuttaa sinuun huomaamattaan
- voi olla seksuaalisesti yliaktiivinen tai aseksuaalinen, täysin seksitön
- voi olla viisas tai tyhmä
- on murhanhimoinen tai voi olla murhaamatta
- alkoholisoitunut tai raitis
- käyttäytyminen liioitellun korostunutta tai vähäeleistä
- voi pettää sinua paljon tai olla pettämättä
- antaa paljon huomioita tai ei anna ollenkaan
- voi esittää rakastunutta tai olla aivan kylmä
- voi arvostella ulkonäköä tai olla arvostelematta
- saa minut tuntemaan itseni tyhmäksi tai rakastetuksi tai täydeksi nollaksi
- harrastaa mykkäkoulua tai saa sitä uhriltaan
- vittuilee tai voi olla vittuilematta
- tarvitsee narsismin lähteitä tai ei tarvitse jos ei sovi tapaukseen
- narsistia ärsyttää keppostelu ja hyväntuulisuus tai sitten hänestä ei saa irti mitään reaktioita
- on ilkeä lapsille tai voi olla hyvin rakastava lapsille (jos hyötyy jotenkin)
- jättää jatkuvasti ja toistuvasti kokeillakseen koukkua tai itkee ettei saa häntä jättää
- narsisti on psykopaatti paitsi jos hän rakastaakin minua
- narsistilla ei ole saman sukupuolisia ystäviä, tai niitä voi olla paljon
- lojaalius ei merkitse mitään tai sitten sitä peräänkuulutetaan
- ystävät ovat jonkinlaista pintaliitoporukkaa ja muuten pinnallista tai sitten niitä ihanimpia maailman sympaattisimpia superuhreja
- uhrit ovat fiksuja, sympaattisia tasapainoisia ja ihania ihmisiä jotka on tuhottu eivätkä he ole enää mitään
- narsisti voi kärsiä, itkee tai ei itke ja saattaa osoittaa irvistyksellä jotakin kärsimyksen tapaista
- narsisti ei tunne häpeää paitsi jatkuvasti, jota kompensoi
- narsisti on alkoholisti ja narkkari tai ei käytä ollenkaan (voi olla mitä vaan)
- narsisti voi tajuta olevansa narsisti tai ei voi tajuta olevansa narsisti
- narsisti voi käyttäytyä kuin uhmaikäinen lapsi tai olla viekas ja älykäs kuin tuhat vuotta elänyt
- narsismin tunnusmerkit ovat olemassa mutta niitä pitää sovitella aina tapauskohtaisesti sopimaan kuhunkin tapaukseen sen toteamiseksi
- narsisti on hyvin harhainen tai hän on niin yliälykäs että tajuaa jokaisen asian "tuntosarvillaan"
- exä on narsisti lähes aina, ellei itse ole exä, jolloin on uhri
- jos tulee jätetyksi on narsistin uhri, jos jättää ilkeästi, on itse
- narsismia ei voi kuvata ja tavoittaa YouTube videoilla, paitsi modernilla pop-musiikilla jonka voi yhdistää mihin tahansa elämän tilanteeseen
- narsisti on rikollisesti sairas tai sitten niin ovela ettei jää vain kiinni
- naristit toimivat monilla rinnakkaisnikeillä ja kirjoittavat 5min ekan kommenttinsa jälkeen itseään tukevia ajatuksia - myös uhrit tekevät niin
- narsisti tarvitsee hovia, paitsi jos on mulkku ja epäsosiaalinen, jolloin nauttii vaan itse ittuilusta
- narsisti suuttuu tulisesti jos häntä arvostellaan, tai sitten hän ei välitä siitä ollenkaan
jne
jne
jne

Hyvää työtä, foorumi.

13

280

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huomentaaa

oma suosikki:
      - jos voittaa väittelyt epäilyttävän usein, on narsisti ja toisaalta narsisti vain tökkii muita sivusta tai on hiljaa sivussa

• ----------------

No eipä tuo nyt muuta osoita kuin täydellistä ymmärtämättömyyttä siitä miten psyykkisesti ihminen alistetaan ja aivopestään. Toisille sopii toiset konstit kuin toisille kun ei olla kaikki samanlaisia.

Ei, en mä odota, että aloittaja tajuaisi, mutta kummasti on jaksanut turhaa työtä tehdä.

• kjhklkjhlkjlkjhlkjhl

"No eipä tuo nyt muuta osoita kuin täydellistä ymmärtämättömyyttä siitä miten psyykkisesti ihminen alistetaan ja aivopestään. Toisille sopii toiset konstit kuin toisille kun ei olla kaikki samanlaisia."

No tuo ei taas osoita kuin sen, että olet jumissa itsesi kanssa ja että olet melko huono tarkkailija sekä huumorintajutonkin.

• MuksaMetkuMix

Loistava aloitus mikä kuvastaa just oikein narskutinta,vastataan kierosavolaisittain voipi ollakin voipi olla olemattakin:D
      Se ratkaisee miten narsku tulee ulos omasta kuplastaan ja sitten taas hetkisen jälkeen sulkeutuu takaisin omaan kuplaansa.

• _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

=D mainio lista. Tuohan on sama, kuin raamatun lukeminen: jokainen löytää sieltä perustelut omalle asialleen, vaikka asiat olisivat aivan päinvastaisia :)

Herääkin kysymys, onko kyseessä aina sen ihmisen ongelma, jota kirjoittaja kuvailee vai kirjoittajan oma ongelma =o

• 15-1

Joku haluaa olla taas "kansan kynttilä". Kyllä näitä tarinoita lukiessa osaa jokainen suodattaa ne oikeat ja myös ne väärät kirjoitukset. Todellisuudessa narsistin alistetuksi joutuneet ovat kokeneet hyvin samantapaisia asioita, ja tarinoista voi lukea sen vääristyneen luonteen aiheuttamat vahingot,ja sen miten ihminen voi käyttäytyä ovelasti, kierosti,alistavasti.Tuo lista oli halventava niitä kohtaan jotka ovat kärsineet elämänsä ja menettäneet kaiken. Olisi hyvä jos palsta pysyisi vain oikeiden asioiden kenttänä. Mieti ennenkuin kirjoitat.

• LK

"Kyllä näitä tarinoita lukiessa osaa jokainen suodattaa ne oikeat ja myös ne väärät kirjoitukset."

No joku voisi sanoa että siitähän tässä oli vähän kysekkin että niitä suodatettiin.

"Tuo lista oli halventava niitä kohtaan jotka ovat kärsineet elämänsä ja menettäneet kaiken. Olisi hyvä jos palsta pysyisi vain oikeiden asioiden kenttänä. Mieti ennenkuin kirjoitat."

Ei ole hyvä jos palsta kieltää kritiikin tai kyseenalaistamisen itseään tai kirjoittajiaan kohtaan. Kyllä se reality check on ihan aiheellista, vaikka se ei kaikista kivaa oisikaan aina.

• Äly jää kun suuttuu

Juuri näin.

Tämä foorumi on aivan turha oman käden tuomareiden paikka, kun kaikki tietävät varsin hyvin että vain ammattilainen voi tehdä diagnoosin..

sitä vasten on sitten turha kysyä "harrastaako narsisti mykkäkoulua ja vonkaako se seksiä"... ai saattaa? No on se munkin sitten narsisti! :D

• henna...

Foorumilla opitut asiat: narsisti on narsisti tällä foorumillakin kuten todellisessakin elämässä ja sekin on itsestäänselvyys. Eipä juuri muuta.

• Miamore

Luulin että olen kahdesti 'seurustellut' narsistin kanssa ja nyt kun olen tätä palstaa lukenut huomaankin että olenkin itse narsisti =|:-O

• "- narsisti voi kärsiä, itkee tai ei itke ja saattaa osoittaa irvistyksellä jotakin kärsimyksen tapaista"

Paras. :D

• LK

"- narsismia ei voi kuvata ja tavoittaa YouTube videoilla, paitsi modernilla pop-musiikilla jonka voi yhdistää mihin tahansa elämän tilanteeseen"

Suosikki.

Oon joskus ite meinannu kanssa tehä tuollaisen listan, oisin ehottomasti tahtonu siihen mukaan näitä tosi yksityiskohtaisia määrittelyjä niinkun 'ostaa viinaa 13 vuotiaille' tms.

Mut joo. Ihan hyvä että joku joskus näyttää peiliä että mitä kaikkea sitä on tullut väitettyä.

• Niin että se siittä "narsistin tunnistaa aurinkolaseista" tai pystytukasta -ajatuksesta =)

"- narsisti on psykopaatti paitsi jos hän rakastaakin minua"

= D

"- vittuilee tai voi olla vittuilematta"

Voi olla, voi olla että en ;) Fifty-sixty.

"- narsisti ei tunne häpeää paitsi jatkuvasti, jota kompensoi"

??? Wtf ? Hih...

"-tarvitsee narsismin lähteitä tai ei tarvitse jos ei sovi tapaukseen"

Tämä aikuisten oikeasti unohtuu monilta... että kuspää ei ole sama kuin narsisti jonka olemukseen olennaisena osana kuuluu lähteen (ärsyttää toi sana...) kuluttaminen.

"- narsisti on hyvin harhainen tai hän on niin yliälykäs että tajuaa jokaisen asian "tuntosarvillaan"

Totta kai ! Tai yhtäkkiä tyhmä... :)

"-exä on narsisti lähes aina, ellei itse ole exä, jolloin on uhri"

Henk koht suosikkini !

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      80
      1965
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1683
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      158
      1270
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      698
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      225
      697
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      656
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      56
      600
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      199
      566
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      472
    Aihe