vajaa viikko sitten keksin että kytken skannerin hammasrautoihini. nyt kun olen tutkinut niin skanneri on tallentanut useita megatavuja lähetystä josta en saa tolkkua
Hammasrautani toimii ulkoavaruuden vastaanottimena
18
263
Vastaukset
- Porcule.
Kytkepä hammasrautoihin vielä tulostin niin saat satavarmaa tietoa vaikkapa Norjan tapahtumista.
Ne tulosteet kun sitten tuot julkisuuteen niin jopas on Porculeen Heirottikin kateudesta vihränä! - jakinboas11
Laita ittses käsirautoihin ja pakkopaitaan ja kävele lähimpään terkkariin ja kerro sama niin saat vielä parempaa singnaalia.
- Munskis ländäri
Sanoo mies joka ei usko kuuhun laskeutumiseen..
- #¤E
Munskis ländäri kirjoitti:
Sanoo mies joka ei usko kuuhun laskeutumiseen..
Hän ilmeisesti laskeutuu vai Islantiin koska se lienee hänen koko maailmankuvansa.
Niin ja tietysti eri valtioiden taloudellinen tilanne.. - hgchgcmhcf
#¤E kirjoitti:
Hän ilmeisesti laskeutuu vai Islantiin koska se lienee hänen koko maailmankuvansa.
Niin ja tietysti eri valtioiden taloudellinen tilanne..Ja fysiikkapalstalla täysin uuden fysiikan luominen, jossa aikaakin mitataan metreinä.
- hyviä pointteja
hgchgcmhcf kirjoitti:
Ja fysiikkapalstalla täysin uuden fysiikan luominen, jossa aikaakin mitataan metreinä.
Jakinboas haastaa tuolla hyvin nuo fundamentalistiset ateistit. Hänellä on monta hyvää pointtia ja noista keskusteluista ei todellakaan jää se kuva, että hän olisi "hävinnyt" _keskustelun_, joka näille fundamentalisti skepoille on kaikki kaikessa.
- ,m,nm,m.
tee jakinboas samoin ja kerro kuu salaliitostq..
Lähetä tämä tärkeä info heti hommafoorumille, ei keskustelun taso siellä ainakaan siitä laske. Esim. Halla-ahon jurinoihin verrattuna sekavat viestit hammasraudoista voivat olla ihan täyspäisiä.
- ZoomTsangping..
Nyt ei kannata mennä lähellekään etäluettavaa sähkömittaria siksi,että sieltä sinkoaa välittömästi sähköinen mielenhallinta pulssi..zoooom.!
Ja sitten tämä pulssi osuu hammarautaasi..tsängggg!
Ja tästä taas on seurauksena se,että se sähköinen mielenhallintapulssi suhahtaa tajukoppaasi..doingggg!
Ja sitten pingg!,olet illujen orja!
Jos näin käy,älä missään nimessä lähde ulkomaille.Eikä varsinkaan Norjaan!
- pasi rauteinen
tänään loppui tallentaminen, hammasraudat otettiin pois.
- sdsdööå
toihan on vanhanajan kidekone mutta koska hampaita on useita on kyseessä taajuusskanneri
- abc.321
kansa on puhunut ...
ansaitsee noston ...
...
ABC
ABC
BCA
CBA
123
231
321
(3x3)x3
nousee ...
SINÄ!
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10079151- miksi olet
postannut tämän useaan ketjuun, jossa kaikissa olen kirjoittanut?
- 0ABC
0123
1
2
3- mitä tää ny selitti?
Eipä tästä nyt ollut mitään apua, tässä ei ole mitään järkeä.
- ????
mitä tää ny selitti? kirjoitti:
Eipä tästä nyt ollut mitään apua, tässä ei ole mitään järkeä.
- asdfhjkl
Olisit huutakaupannut tuollaiset!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 654170
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺463929Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭333426Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli162763Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342689En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142502Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102014IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm81139Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1451107- 80986