Miten esittää skitsofreenistä?

hulluksi haluava

Olen kyllästynyt elämääni ja työhöni. Haluaisin pitää hieman taukoa ja saada kokeilla siipiäni muualla. Kyselisin teiltä kokeneilta: Miten saada hullun paperit ja päästä pois tästä oravan pyörästä?

11

554

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AvuliasAli

Kun menet mielenterveystoimistoon esiinny apaattisena elämänhallintasi menettäneenä. Olen poissaoleva ja huolissasi itsestäsi. Ole hämmentynyt kuulemistasi äänistä, jotka vaikuttavat tulevan naapurista. He puhuvat sinusta.

Ole vakuuttunut, että asuntoosi on asennettu kameroita ja jokin vaarallinen ryhmittymä tarkkailee tietokonettasi. Eiköhän näillä hullunpaperit irtoa.

Sairaalareissun se vaatii, joka saattaa kestää pitkään. Jos esiinnyt kerran psykoottisena sairaslomaa irtoaa muutama kuukausi. Jos esiinnyt kolmeen otteeseen psykoottisena parin vuoden aikana, saat eläkkeen skitsofreenikkona.

Vaikeaa huijaaminen kuitenkin, sillä vuosien ajan sinua tarkkaillaan mielenterveystoimistossa, eikä elämäsi saa poiketa normaalista apaattisesta skitsofreenikosta, joka on menettänyt elämänhalusi. Sinun pitäisi myös kapinoida systeemia vastaan, kuten skitsofreenikko tekee.

• työkyvyttömyyseläke

Sanot että psykiatri ja hoitajat haluavat vahingoittaa sinua, se on varmaan nopein tapa.

• Adeleine.Softrikas

Oleko kokeillut hampaidenpesu koheesiota?

• "että semmoista"

Nuoren skitsofreniaa sairastavan lähiomaisena en voi sanoa muuta kuin , että te ette tiedä kuinka VAKAVASTA SAIRAUDESTA SKITSOFRENIASSA ON KYSYMYS!!!
      On oikeastaan LOUKKAAVAA, että joku "haluaa" itselleen em.diagnoosin!!! OK, jos minulla olisi valta, niin antaisin nuoreni skitsofrenia sairauden sinulle, kun sitä niin haluat. Pistää vihaksi teidän kirjoituksenne!!!!!

• 1170

Saahan sitä vihata toisia, jotka ovat päässeet elämässään helpommalla kuin itse... Ihmetyttää vain, kannattaako sitä julkisesti julistaa...

• ifor

Hei tunteeton sheisse,
        kyse kun ei ole mistään helpommalla pääsemisestä. Oletko vanhemman ikäluokan kalkkiksia?

Ja aloittajalle: Ei ole mikään pakko esittää sairasta päästäkseen pois työelämästä. Sen kun vain irtisanot itsesi.

• viha ja viikate

Kouluampujatkin on eräänlaisia julkisia vihanjulistajia.

• typeryksiäriittäää

Hei kuule..Joudut todella "syyniin", että sua alkaa vituttaa kuet terveenä läpäise niitä kaikkia testejä joita ko.sairailla on! Oikeastaan
      kun olet niin tyhmä, että luulet helposti pääseväsi tk-eläkkeelle
      saisit vetää mun puolesta narun kaulaan!

• +?

nimimerkit 1170 ja viha ja viikate te nyt nostitte tuosta edellisestä kirjoituksesta esiin tuon "vihan", se nyt on jokapuolella herkillä.viha on tunne kuten rakkaus, se on vain se ero miten vihan tunteen kanvoi..jokainen meistä tuntee sekä vihaa että rakkautta..tunteiden ääripäitä. kirjoittajan sisältöä te ette näköjään ymmärrä, miksi joku haluaisi itselleen vakavan sairauden diagnoosin, sen on mielestäni sisältö?

• olet jo hullu

Et sinä hullun papereita tarvitse. Irtisanoudut työstäsi, otat karenssin ja kokeilet siipiäsi.

• jj

meet milenntereveystoimiston

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      82
      2005
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      121
      1715
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      180
      1306
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      229
      720
    5. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      698
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      676
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      57
      624
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      205
      580
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      47
      517
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      482
    Aihe