BREIVIKIN VANHEMMAT ON DEMAREITA!

OMA KOIRA PURI!

20

110

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Se on toi, pitäisikö puhua ydinmurrosiästä, mutta herkkä kausi pojille, kun sitä omaa identiteettiä rakennetaan, paha paikka, jos se tärkein ihminen elämässä ilmoittaa sinulle:

      Minä en rakasta sinua.
      Sinä et ole minkään arvoinen.
      Hylkään sinut.

      Millä tuollaisen kompensoi?

    • nyt se palasi
    • jååpajåå..

      Ja Leninin (kasvatti) vanhemmat olivat Venäjän aatelisia.

      • Sen vuoksihan

        Lenin vaihtoi nimensäkin Uljanovista Leniniksi.

        Hyi.


      • Lenin oli
        Sen vuoksihan kirjoitti:

        Lenin vaihtoi nimensäkin Uljanovista Leniniksi.

        Hyi.

        salanimi(työnimi) Vladimir oli juutaloinen. Uljanovit hänet kasvattivat ja kouluttivat, tuskin terroristiksi.

        Adolf Hitler oli juopon poika ja siksi kai ei itse alkoholia käyttänytkään. Huumeita kyllä.


      • Hitler oli
        Lenin oli kirjoitti:

        salanimi(työnimi) Vladimir oli juutaloinen. Uljanovit hänet kasvattivat ja kouluttivat, tuskin terroristiksi.

        Adolf Hitler oli juopon poika ja siksi kai ei itse alkoholia käyttänytkään. Huumeita kyllä.

        käytännössä yh-feministin kasvattama.


        Lenin, mikä on selölainen salanimi jota kaikki käyttää ja tuntee...

        hohoho..


      • hohoho..
        Hitler oli kirjoitti:

        käytännössä yh-feministin kasvattama.


        Lenin, mikä on selölainen salanimi jota kaikki käyttää ja tuntee...

        hohoho..

        mikä on selölainen salanimi jota kaikki käyttää ja tuntee...

        hohoho.. on selölain hohoho..mikä on selölainen hohoho..


      • Piwu tietää..
        hohoho.. kirjoitti:

        mikä on selölainen salanimi jota kaikki käyttää ja tuntee...

        hohoho.. on selölain hohoho..mikä on selölainen hohoho..

        hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh..

        vaan ei kewwo..


      • Kynekolooki-1
        Piwu tietää.. kirjoitti:

        hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh..

        vaan ei kewwo..

        Juuri noin. Sisaresi lähetti kuvansa.
        http://bvs.sld.cu/revistas/san/vol13_4_09/f1212409.jpg
        Tunnistatko?


      • piwu vieköön

      • oli kai kiitollinen
        piwu vieköön kirjoitti:

        ei oo systewiä..

        Se olikin äitisi. Miksi hän tuon minulle lähetti, kun en ole muuta tehnyt kuin, nostin sen kerran viemäsistä kuivalle maalle. Säälitti kun oli sammunut vika paikkaan.


      • Kuljetko paljonkin
        oli kai kiitollinen kirjoitti:

        Se olikin äitisi. Miksi hän tuon minulle lähetti, kun en ole muuta tehnyt kuin, nostin sen kerran viemäsistä kuivalle maalle. Säälitti kun oli sammunut vika paikkaan.

        viemäsissä...

        Ei silti kiinnosta... hohohohoh...


      • Kul jen.
        Kuljetko paljonkin kirjoitti:

        viemäsissä...

        Ei silti kiinnosta... hohohohoh...

        Likaviemärin suulle oli äitisi sammunut.

        HOH HOH HOH HOOOO! Nuretaanko yhdessä ?? HOH HOH HOH HOH HOOO!!


      • Hhahahaa!
        Kuljetko paljonkin kirjoitti:

        viemäsissä...

        Ei silti kiinnosta... hohohohoh...

        Piwu tietää..
        hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh..

        vaan ei kewwo..


      • wwW WW..w
        piwu vieköön kirjoitti:

        ei oo systewiä..

        Janista Pwesidentti?

        Aloita uusi keskustelu

        Wewonmaksajain kesku
        Minä kyllä antaisin hänelle kaikkeni


      • Uskallatko kertoa
        Hhahahaa! kirjoitti:

        Piwu tietää..
        hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh..

        vaan ei kewwo..

        tuon yh-huoraäidillesi ?


      • oikeesti noin kovaa,
        Uskallatko kertoa kirjoitti:

        tuon yh-huoraäidillesi ?

        oikeesti noin kovaa,hah, nousta kehaan viela yhtaantuon yh-huoraäidillesi
        Ja sina iirohiiriJa sina iirohiiri, Kehaa kehaa gongiituon yh-huoraäidillesi
        Kehaa kehaa gongii. Peloittaak kehaa gongii!os noin kovaa,hah, nousta


    • Demari on matelija

      Anders-poika pääsi aitiopaikalta näkemään sen, miten niljakkaita demarit ovat!

    • Muistotilaisuus

      meneillään.

    • Breivikillä oli

      eturivin paikka nähdä minkälaista kaksinaamaista juutalaisvihaa kihisevää sontaa demarit ovat.

      Vaikka ihmisten tappamista ei koskaan voikaan hyväksyä, niin breivikin ratkaisua voi ymmärtää ottaen huomioon kasvuympäristön.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      938
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      668
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe