BREIVIKIN VANHEMMAT ON TYÖVÄENPUOLUEEN KANNATTAJIA JA ÄITI LISÄKSI MODERNI FEMINISTI.
Breivik wrote that his parents supported the policies of the Norwegian Labour Party and his mother was a moderate feminist.
http://www.dailymail.co.uk/news/article-2018198/Norway-massacre-Killer-Anders-Behring-Breivik-privileged-son-diplomat.html
BREIVIKIN VANHEMMAT ON DEMAREITA!
20
110
Vastaukset
Se on toi, pitäisikö puhua ydinmurrosiästä, mutta herkkä kausi pojille, kun sitä omaa identiteettiä rakennetaan, paha paikka, jos se tärkein ihminen elämässä ilmoittaa sinulle:
Minä en rakasta sinua.
Sinä et ole minkään arvoinen.
Hylkään sinut.
Millä tuollaisen kompensoi?- nyt se palasi
rkospaikalle.
Taisi olla lapsuudessa useita kertoja saarella, kun tunsi paikat niin hyvin.
Breivik palasi Utöyan saarelle tarkasti vartioituna.
Norjan joukkosurmaaja Anders Behring Breivik palasi lauantaina Utöyan saarelle poliisisaattueessa.
Breivikin tehtävänä oli selvittää poliisille, miten hän tappoi saarella 69 ihmistä heinäkuisessa iskussa työväenpuolueen nuortenleirille.
http://www.mtv3.fi/uutiset/ulkomaat.shtml/2011/08/1373297/breivik-palasi-utoyan-saarelle-tarkasti-vartioituna - jååpajåå..
Ja Leninin (kasvatti) vanhemmat olivat Venäjän aatelisia.
- Sen vuoksihan
Lenin vaihtoi nimensäkin Uljanovista Leniniksi.
Hyi. - Lenin oli
Sen vuoksihan kirjoitti:
Lenin vaihtoi nimensäkin Uljanovista Leniniksi.
Hyi.salanimi(työnimi) Vladimir oli juutaloinen. Uljanovit hänet kasvattivat ja kouluttivat, tuskin terroristiksi.
Adolf Hitler oli juopon poika ja siksi kai ei itse alkoholia käyttänytkään. Huumeita kyllä. - Hitler oli
Lenin oli kirjoitti:
salanimi(työnimi) Vladimir oli juutaloinen. Uljanovit hänet kasvattivat ja kouluttivat, tuskin terroristiksi.
Adolf Hitler oli juopon poika ja siksi kai ei itse alkoholia käyttänytkään. Huumeita kyllä.käytännössä yh-feministin kasvattama.
Lenin, mikä on selölainen salanimi jota kaikki käyttää ja tuntee...
hohoho.. - hohoho..
Hitler oli kirjoitti:
käytännössä yh-feministin kasvattama.
Lenin, mikä on selölainen salanimi jota kaikki käyttää ja tuntee...
hohoho..mikä on selölainen salanimi jota kaikki käyttää ja tuntee...
hohoho.. on selölain hohoho..mikä on selölainen hohoho.. - Piwu tietää..
hohoho.. kirjoitti:
mikä on selölainen salanimi jota kaikki käyttää ja tuntee...
hohoho.. on selölain hohoho..mikä on selölainen hohoho..hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh..
vaan ei kewwo.. - Kynekolooki-1
Piwu tietää.. kirjoitti:
hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh..
vaan ei kewwo..Juuri noin. Sisaresi lähetti kuvansa.
http://bvs.sld.cu/revistas/san/vol13_4_09/f1212409.jpg
Tunnistatko? - piwu vieköön
Kynekolooki-1 kirjoitti:
Juuri noin. Sisaresi lähetti kuvansa.
http://bvs.sld.cu/revistas/san/vol13_4_09/f1212409.jpg
Tunnistatko?ei oo systewiä..
- oli kai kiitollinen
piwu vieköön kirjoitti:
ei oo systewiä..
Se olikin äitisi. Miksi hän tuon minulle lähetti, kun en ole muuta tehnyt kuin, nostin sen kerran viemäsistä kuivalle maalle. Säälitti kun oli sammunut vika paikkaan.
- Kuljetko paljonkin
oli kai kiitollinen kirjoitti:
Se olikin äitisi. Miksi hän tuon minulle lähetti, kun en ole muuta tehnyt kuin, nostin sen kerran viemäsistä kuivalle maalle. Säälitti kun oli sammunut vika paikkaan.
viemäsissä...
Ei silti kiinnosta... hohohohoh... - Kul jen.
Kuljetko paljonkin kirjoitti:
viemäsissä...
Ei silti kiinnosta... hohohohoh...Likaviemärin suulle oli äitisi sammunut.
HOH HOH HOH HOOOO! Nuretaanko yhdessä ?? HOH HOH HOH HOH HOOO!! - Hhahahaa!
Kuljetko paljonkin kirjoitti:
viemäsissä...
Ei silti kiinnosta... hohohohoh...Piwu tietää..
hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh..
vaan ei kewwo.. - wwW WW..w
piwu vieköön kirjoitti:
ei oo systewiä..
Janista Pwesidentti?
Aloita uusi keskustelu
Wewonmaksajain kesku
Minä kyllä antaisin hänelle kaikkeni - Uskallatko kertoa
Hhahahaa! kirjoitti:
Piwu tietää..
hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh.. hohohoh..
vaan ei kewwo..tuon yh-huoraäidillesi ?
- oikeesti noin kovaa,
Uskallatko kertoa kirjoitti:
tuon yh-huoraäidillesi ?
oikeesti noin kovaa,hah, nousta kehaan viela yhtaantuon yh-huoraäidillesi
Ja sina iirohiiriJa sina iirohiiri, Kehaa kehaa gongiituon yh-huoraäidillesi
Kehaa kehaa gongii. Peloittaak kehaa gongii!os noin kovaa,hah, nousta
- Demari on matelija
Anders-poika pääsi aitiopaikalta näkemään sen, miten niljakkaita demarit ovat!
- Muistotilaisuus
meneillään.
- Breivikillä oli
eturivin paikka nähdä minkälaista kaksinaamaista juutalaisvihaa kihisevää sontaa demarit ovat.
Vaikka ihmisten tappamista ei koskaan voikaan hyväksyä, niin breivikin ratkaisua voi ymmärtää ottaen huomioon kasvuympäristön.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921125
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116938- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 76668
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483