NWO voisi olla hyväkin

AjaTTelia

Olen miettinyt miten maailmasta saataisiin turvallinen ja tasa-arvoinen paikka kaikille ihmisille, missä kukaan ei olisi orjuutettu, riistetty tai muulla tavoin raskaan ikeen alla.
Mikään ideologia ei tähän täydellisen maailman luomiseen ole kyllin vahva tai kyllähän se ideologia voi olla mutta me epätäydelliset vallanhimoiset ihmiset emme kykene mitään sellaista ideologiaa toteuttamaan. Mitkään uskonnot eivät siihen pysty se on nähty, uskonnot ovat vain kurjistaneet ihmisten asemaa. Maan ulkopuoliset alienit eivät meitä tule pelastamaan tai auttamaan.
Se minkä olen nyt hyväksi havainnut on pitkälle kehitetty itse itseään valvova lahjomaton tietokone hallinto, jonka alaisuuteen kaikki kansat alistuvat tai alistetaan. Tämä hallinto vaatii tietystin ihmisten siruttamisen , jotta heitä voidaan seurata ja heidän ajatuksensa voidaan lukea, jotta huonot ajatukset voidaan ajoissa eliminoida, ennenkuin ne muuttuvat teoiksi.
Onhan tuollainen hallinomuoto aika riipaiseva kun ajatellaan, että se rajoittaa ihmisen vapaatatahtoa, ajattelun- ja sananvapautta mutta kun olemme rehellisiä niin se on ainoa mahdollinen tapa hallita puolueettomasti ja tasa-arvoisesti itsekästä ja omahyväistä ihmistä, jolle aina vain oma napa on se paras napa.
Minä ainakin olen valmis luopumaan omasta vapaudestani kun saan tilalle turvallisen ja aidosti tasa-arvoisen yhteiskunnan. En tee vapaudellani mitään kun en kohta uskalla liikkua edes kotikaupunkini kaduilla turvallisella mielellä. Mitä mieltä sinä olet?

12

188

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ysiysiysirhehsdthd

Olen sitä mieltä että tuo on äärimmäisen optimistinen näkemys, ottaen huomioon että ihmiset ovat mitä ovat. Valtaa seuraa korruptio, enkä näe syytä uskoa puhtaisiin motiiveihin kun kyse on valehtelija-poliitikoista jotka kannattavat tälläistä globalisaatiota. Näkemyksesi tuo mieleeni "Venus-projektin" jos et ole kuullut niin hae internetistä, kyseistä projektia vastaan on myös esitetty juuri sitä kritiikkiä, että se olisi uuden maailmanjärjestyksen kaunis juoni, ihmiset saataisiin uskomaan että asia olisi äärimmäisen hyvä, sitten kun massat huomaisivat olevansa vankeja/orjia, olisikin jo liian myöhäistä katua. Ei sillä että vastustaisin venus-projektia, mutta epäilen ettei sellainen voisi tulla toteutumaan niinkuin meille kauniisti uskoteltaisi.

• AjaTTelia

Olet oikeassa, ajatukseni muistuttavat tuota "Venus-projektia", en ollut aikaisemmin siihen tutustunut. Venus-projektissa ei kyllä valtaa ole siirretty täysin lahjomattomalle tietokonejärjestälmälle, eikä ihmisiä ole sirutettu, jotta huonot ajatukset voisi karsia pois, ennenkuin ne kasvavat ja toteutuvat.
        Venus-projektin huonona puolena pidän sitä, että siinä liikaa luotetaan ihmisen hyvään tahtoon ja humaaniin ajatteluun, mikä valitettavasti toteutuu vain hyvin harvan ihmisen kohdalla.
        Olen ehdottoman varma, että ihminen ei kykene itse itseään hallitsemaan, ei edes vapaan demokratian keinoin. Ainoa keino on se lahjomaton tietokonejärjestelmä, johon ensin alustavat tiedot syöttää sellaiset ajattelijat joilla ei ole mitään omanvoiton pyyteitä ja tietokone niiden pohjalta itse rakentaa sen järjestelmän, joka perustuu täydelliseen turvallisuuteen ja todelliseen tasa-arvoon.
        Ja sen että jokin eliittiryhmä voisi tätä järjestelmää käyttää hyväksi eliminoidaan juuri sillä sirutuksella ja lahjomattomalla tietokonejärjestelmällä.

• wwwww..

NWO ei ole turvallinen eikä tasapuolinen järjestys, vaan hyötyjänä on hyvin pieni joukko ihmisiä joilla on agenda jota haluavat maanulkopuoliset.
      Itsekäs sieluton ego, joka on luonut tämän maailman päämääränä totalitaarinen maailman valtio jossa ollaan kuin vankilassa.

Tässä voin sanoa että NWO ei tule koskaan toteutumaan jo siitäkin syystä kun muistamme keitä me olemme.
      Tätä muistamista NWO:ssa ei hyväksytä, mutta sille et voi mitään mikä olet.
      Olemme kaikki samasta Lähteestä lähtöisin jonne jokainen palaa omalla ajallaan.
      Ei ole erillisyyttä se on harhaa.

• Hug for you !

NWO tulee tuhoutumaan vain jos SINÄ heräät ympärilläsi olevasta valheellisesta " maailmasta " Välitä oikeaa tietoa eteen päin ! Ota asioista selvää ennen kuin avaat suusi ! RAKKAUTTA, EI VÄKIVALTAA !!!!! Tietosta oikeutesi !!!!

• happis2

NWO on sitä, että kaikki olemme yhtä - oma ego kuvaa sitä, että ihminen on oma persoona...

ei me mistään samasta kyrvästä olla lähtöisin

• Gjeeh
    • -

"uskonnot ovat vain kurjistaneet ihmisten asemaa."

Uskonnot synnyttävät yhteisöjä joissa on tietyt moraaliset arvot. Jos ihmiset toimivat yhtenäisesti tiettyjen periaatteiden mukaan, voi heitä olla vaikeampi hallita kuin niitä jotka toimivat oman pään mukaan tavoitellen omaa etua.

Monet poliittiset tahot ovat käyttäneet "hajoita ja hallitse" -taktiikkaa saadakseen sekasortoa maailmaan jotta he saavat enemmän valtaa ja luotua uudenlaista yhteiskuntaa.

Uskonnot voivat kurjistaa uskovaisten elämää mikäli suurin osa ihmisistä ei toimi kyseisen uskonnon periaatteiden mukaisesti. Tämä kuitenkin riippuu uskonnon periaatteista. Juutalaiset pitävät kiinni Vanhan testamentin opeista jotka toimivat melko hyvin ateistisessa maailmassakin. Ihmisellä tulisi kuitenkin olla yhteisö jossa voi luottaa siihen että tämän yhteisön muut ihmiset sitoutuvat noudattamaan niitä periaatteita joista on sovittu.

Jumal-käsitteistä olisi kuitenkin hyvä luopua koska kaikissa vallitsevissa uskonnollisissa kirjoissa tuntuu olevan niin paljon ristiriitaisuuksia ja epäloogisuuksia ettei mikään oikeudenmukainen jumala sallisi tällaista. Eikä yksikään ihmisistä välittävä jumala hylkäisi meitä antaen meille profeettojen kautta kirjan josta tulisi opiskella miten elämää tulisi elää.

Kaikkea hyvää voidaan käyttää myös pahaan. Hienoja tieteellisiä keksintöjä voidaan käyttää ihmisten vapauttamiseen tai ihmisten orjuuttamiseen. Vaikka ydinvoima on hieno keksintö, eivät ydinpommit välttämättä ole niin hieno keksintö. Se mikä on ollut Raamatun alkuperäinen sana, sitä ovat valtioiden kirkot vääristelleet kautta historian. Muinoin lähinnä papisto osasi lukea ja he lukivat Raamatusta niitä lauseita jotka hyödyntävät valtiota. Käsittääkseni talvisodassakin voideltiin sotilaita niin että papit sanoivat sotilaille että he pääsevät Taivaaseen mikäli kaatuvat koska vihollisleirissä on "pahoja ihmisiä". Uusi testamentti kuitenkin kieltää tappamisen vaikka oma henki lähtisi. Uusi testamentti myös käskee rakastamaan vihollista.

Olen monilta osin Uuden testamentin kannalla, mutta Uudesta testamentista löytyy kohtia joissa Jeesus ei itse toiminut oppiensa mukaan ja kokonaisuudessaan Raamatussa on liikaa ristiriitaisuuksia ollakseen toimiva ohjekirja ihmisille.

Nyt kun ihmiset ovat eroamassa kirkoista, olisi hyvä luoda uudenlainen maallinen yhteisö jossa noudatettaisiin tiettyjä moraalisia periaatteita.

"Minä ainakin olen valmis luopumaan omasta vapaudestani kun saan tilalle turvallisen ja aidosti tasa-arvoisen yhteiskunnan. En tee vapaudellani mitään kun en kohta uskalla liikkua edes kotikaupunkini kaduilla turvallisella mielellä. Mitä mieltä sinä olet?"

Olemmeko tasa-arvoisia jos saamme erilaiset geenit, erilaiset vanhemmat ja erilaisen kasvuympäristön? Emme ikinä ole tasa-arvoisia. Tasa-arvoa voitaisiin lisätä auttamalla heikkoja jotka eivät ole saaneet samanlaisia geenejä, yhtä viisaita vanhempia tai yhtä viisaita kavereita. Jeesus yritti luoda järjestelmää mikä auttaisi heikkoja. Uuteen testamenttiin perustuva järjestelmä sallii myös sen että ihmiset voivat olla yhteiskunnassa eriarvoisessa asemassa perustuen työtehtäviin. Jos ihmiset toimivat tiettyjen periaatteiden mukaan, on hallitsijoidenkin helppo mukautua ja heidän on helppo luottaa siihen että yhteiskunta on sitoutunut tiettyyn järjestelmään. Jos järjestelmässä monet toimivat oman pään mukaan, ei järjestelmä toimi.

Jos pelkäät kaduilla väkivaltaa niin ihmisen väkivalta johtuu ihmisten turhautumisesta kun järjestelmä ei toimi. Ihmismieli laantuu jos sille tarjotaan jotain turvallista. Jos pelkäät katujengejä ja jengiläiset huomaavat pelkosi, ymmärtävät jengiläiset alitajuisesti sen ettet välitä heistä ja että tuet järjestelmää joka on ajanut heidät jengielämään. Pelkojen sijaan olisi hyvä auttaa heitä jollain tapaa jotta heidän ei tarvitsisi osoittaa aggressiivisuutta sinua kohtaan. Aggressiivisuus johtuu siitä että he pelkäävät jäävänsä yksin eikä kukaan yhteiskunnassa välitä heistä. Sen takia he ovat muodostaneet jengin joka yhdessä toimii järjestelmää vastaan. Tätä tietty eliitti luonnollisestikin haluaa koska sekasorto tuo heille järjestelmän jolla he saavat hallittua ihmisiä ja näin he saavat lisää valtaa.

• herää jo

Kyllähän hitler ja stalinkin varmaan uskoivat olevansa hyvällä asialla.

• AjaTTelia

Idean ideahan on siinä, että hallitsija ei olisikaan ihminen vaan lahjomaton ja luotettava tietokoneohjelma, joka mahdollistaisi täydellisen turvallisuuden ja aidon tasa-arvon.

• matrix...
        AjaTTelia kirjoitti:

Idean ideahan on siinä, että hallitsija ei olisikaan ihminen vaan lahjomaton ja luotettava tietokoneohjelma, joka mahdollistaisi täydellisen turvallisuuden ja aidon tasa-arvon.

Tavallaan me jo elämme sellaisessa tietokoneohjelmassa.

• Valitettavasti ihminen ei ole luotettava eikä lahjomaton. Eikä todellakaan erehtymätön. Eli ihmisen luoma kone ei voi olla luotettava, lahjomaton eikä takuulla erehtymätön.

• againstnwo

Lukekaa "Salainen Asiakirja No:1"
      Siinä ennakoidaan muun muassa suureen valtaan nouseva 12 jäseninen ryhmä jonka 13. jäseneksi nousee johtaja.

Nyt kesällä luotiin USA:ssa "Velkakomissio" johon kuuluu juurikin 12 jäsentä, 6 molemmista puolueista ja sen johtajaksi liittyy 13. jäsen, USA:n presidentti.

Lukekaa ja muodostakaa oma mielipiteenne. Löytynee kirjastoista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      40
      6973
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3938
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3320
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2929
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2706
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2196
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2143
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2067
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      39
      2020
    Aihe