Suomi-neidon tappajaiset

sydansuomalainen

http://yle.fi/alueet/helsinki/2011/08/helsinki_velkaantuu_huolestuttavalla_vauhdilla_2791787.html

Ottakaa nyt ihmeessä lisää niitä somalialaisia ynnä muita pakolaisia Hellsinkiin.
Somaliassa on 11 miljoonaa ihmistä kärsii kolerasta ja malariasta ja Afrikan sarvessa on 80 miljoonaa ihqu muslimia nälkäkuoleman partaalla. Ottakaa vaan ne Suomeen elämään sossun rahoilla. Onhan sossulla rahaa, ottakaa seinästä lisää.
Kyllä se siitä. Eikös vaan ole hienoa kun olemme monikultturinen maa?

Mikä tämä homman nimi on? Tappaa eka Hellsinki ja sitten Suomi-neito ei kai?

Entäs isänmaallisuus, onko sillä yhtään väliä tämän Suomi-neidon tappajaisissa?

Kun Suomessa on 10 miljoonaa islaminuskoista ja 4 miljoonaa suomalaista niin mitenköhän sitte suu pannaan? Sitten on isänmaallista olla muslimi, vai?

4

183

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ruskea sarvi

      keskustellaan välillä jostain muusta....vaikka ruskeasta talosta?

    • Minä puhun nyt isänmaallisuudesta ja sen tappamisesta eli tuhoomisesta eli palstalle annetusta aiheesta isänmaallisuus.
      ruskeasta talosta voit jutella täällä http://keskustelu.suomi24.fi/debate/4170

      Suomi neitoa viedään ihan urakalla saunan taa.
      Surettaa että 81% ihannoi islamia, vaikka tuhansien suulla on sanottu että sen pyhä tarkoitus on tuhota muut uskonnot ja kulttuurit. Ja mitä kuulenko Moverin huudon : ” ei kaikki!”

      Ei tietenkään kaikki, vaan jokaisella on oma tehtävänsä, yks ruokkii, toinen lisääntyy ja kolmas suunnittelee ja neljäs uhkaa ja viides tappaa. Mutta kokonaisuutena kaikki islaminuskoiset ovat mukana islamistamassa Suomea ja maailmaa ihan vaan vaikka elämällä islamilaisesti. Aivan kuten heidän pyhä tarkoitus on ”Vastustakaa länsimaisuutta”.
      Totta kai vain sotilaat tappaa. Eihän Venäjäkään lähettänyt Suomea vastaan lapsia, vammaisia tai vanhuksia eikä naisiakaan, (ihan kaikista en nyt ole vuorenvarma), mutta niin kuin periaatteellisella tasolla ajateltuna.
      Samaten Suomen puolelta lähetettiin sotaan vain miehisiä sotilaita. (Ja siitä minä olen vuorenvarma!)

      Nyt on tosi synkeät ajat käsillä, kun osa uskoo ettei islam tuhoa Suomen isänmaallisuutta.
      Ja toinen puoli esim minä uskomme että suomalaisuus on vaarassa tuhoutua islamin alle.

      Tuleeko islamista uusi isänmaallisuus Suomelle? Kyllä tulee! Totta kai. Sitähän te ne he haluavat / haluatte
      Se suunta kohti islamilaisuutta on otettu jo. Ja minä en pidä siitä suunnasta ruskealla talolla enkä ilman.
      Viisaammat (Kyösti Tarvainen ) on laskenut (=HS 20.7.2010) että muslimien määrä ylittää kantasuomalaisten määrän vuoteen 2170 mennessä. Okei eihän se meitä siis koske. Joten kannat kattoon ja hyvää tahtoa ja kavereita
      http://www.youtube.com/watch?v=5ZJi8e8kuSU

      Ja ent ulkoministerimme A. Stubbin mielestä (= HS 19.3.2010 s A5)
      Lehdestä lainattua : Stubb puolustaa maahanmuuttoa ja monikulttuurisuutta
      "Suomen pitää olla kansainvälinen ja monikulttuurinen", ulkoministeri Alexander Stubb (kok) sanoo. (lainaus loppu)
      sydänsuomalaisena ihmettelen että miksi PITÄÄ? Hei oikeesti mitä vikaa suomalaisuudessa on? Miksi suomalaisuutta vihataan, parjataan ja poistyönnetään Suomesta?

      Ja mietipä niitä Sinun nyt nuorimmaisen lapsen lapsen lapsen lapsen lapsen lapsen lapsen ajatuksia että miksi ne (=siis me) teki meille tämän 2000 luvun alussa? Onkohan ne sitten tyytyväisiä kun taistelevat vähemmistönä olemassa olostaan islamin puristuksessa ?
      Pieni hiljaisuus sille. ( )

      Mietipä omalle kohdallesi jos nyt Suomeen tulisi ne 80 tai vaikka vain 11 miljoonaa kärsivää somalialaista niin mitä ne vaatisi kun nämä muutamat tuhannet vaatii jo minareetteja ja sharia-lakia. http://www.hs.fi/politiikka/artikkeli/Perustuslakivaliokunnan johtaja Sasi Kotimaa24ss%C3%A4 Sharia-lain soveltaminen mahdollista/1135261937004
      Niin totta kai humanistit sen heille suo.

      Kyllä minä en nuku rauhassa islamin uhan alla, kun ihan voimme kastoa mallia Afganistanista Metro-lehti 13.7.2011
      Afganistanin presidentin Hamid Karzain velipuoli ammuttiin. Syylliseksi epäillään hänen pitkäaikaista ja uskottua Moveria äsh eikun henkivartijaansa. Siis nämä Karzaithan ovat niitä lällyjä islamisteja joita ne ääri-islamistit vaan tahtoo tappaa, koska ää-ää-islmistit tahtoo Afganistaniin ää-ää-islamin.

      Milläköhän todennäköisyydellä ne ää-ää-islamistit eivät sikiäisi Suomessa? Tai tulisi jostain Suomeen?

      Luotatteko te 81% nyt oikeisiin aatoksiin?

      En minä tahdo tällasta riitelyä, tuleeko minareetit vinkumaan tänne vai ei, mutta ihan varmasti tulee koska 81% Suomen kansasta on niin päättänyt. Minä olen suruissani koska olen vähemmistönä ja minusta on kurjaa katsella kun Suomi ei ole enää suomalainen eikä isänmaallinen, niin kuin se meille opetettiin, että miehet asemiin mamuja vastaan. Nyt kun edes piipitetään ettei me haluttais mamuja niin heti sivistyneistö karjuu :” Turpa kii rikolliset-rasistit!”

      Kyllä se pahalta tuntuu, eikö siitä sitten saisi voivotella? Edes isänmaallisella höpinä-palstalla?

    • Ruskea Taho

      Minusta Ruskea Autuus ajaa tämän kaiken ohi!

    • eli te siis tahdotte Suomeen isänmaallisuuden islamista.
      Noo onhan sekin näemmä jotain… paino sanalle jotain ….

      Ihan muuten vaan ihmiset pakenee henkensä hädässä islamistisista maista ja sitten kun pääsee Länteen niin tahtoo islamistaa Lännen, miksiköhän?
      Te siis haluatte kuitenkin sen kaiken kauheen tännekin, miksi ihmeessä te sitten ylipäätään lähditte pois sieltä kamalasta Islamista kun tahdotte sen Länteenkin? Ai niin se allahin käsky: käännyttäkää ei-muslimit islamiin ja tappakaa vääräuskoiset. Ettehän te ole sitä täällä toteuttamassa, ettehän? Meille on luvattu ettei islamia tule, tuleeko se siis noista miinuksista päätellen se tulee.

      Mutta kun puhumme suomalaisesta elämäntyylistä niin sitä ei sitten meidän jälkeen enää ole.
      ”Hirttohuvia Stadikalla” tervemenoa katsomaan, sitä se tulevaisuus sitten on.

      Hesarissa 20.7.2010 Vieraskynä : Kyösti Tarvainen matematiikan yli-opettaja on laskenut että vuoteen 2170 mennessä muslimien määrä tulee ylittämään kantasuomalaisten määrään. No okei eihän se koske meitä (ehkä) , mutta koskee teidänkin lapsen lapsen … lapsen lapsianne, ai ette tahdo lapsia …. jotenkin uskon.

      Juu en minä yhtään epäile ettettekö te islaminuskoiset tahdo Suomen isänmaallisuudeksi islamia shariaa muodossa tai toisessa. Totta kai te tahdotte sitä, sen tähdenhän te tänne tulittekin.
      Kiitos vaan mutta on meitä vielä muutamia jotka emme tahdo.

      Kuka päästi teidänkin vanhemmat Suomeen?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      336
      3794
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1689
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1510
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      57
      1458
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1308
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1292
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      57
      1264
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      194
      1221
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1157
    Aihe