Kaikkihan aina hokevat ''olen onnelisesti naimisissa'', ''löysin onnen elämääni'' yms. Mutta pitääkö oikeasti paikkansa se, että parisuhde tekisi ihmisen varmasti onnelliseksi? Eikö onni ole mitään muuta kuin toinen ihminen vierellä? Kommentteja
Parisuhde = Onnellisuus ?
8
202
Vastaukset
- täydellinen yksilö
Läheisriippuvaiselle (jollaisia useimmat naiset on) onni on nimenomaan sitä että pääsee vähän kiusaamaan tai tönimään toista ihmistä. Tätä he kutsuvat parisuhteeksi.
- Hah !
Niiih, tai toisin päin.
- Hmm..
Ehkä noiden sanontojen pointti onkin se, että on HYVÄ ihminen vierellä, ja että juuri tämä parisuhde on tehnyt sanojan onnelliseksi. Toiset sopivat keskenään paremmin yhteen kuin toiset, joten ehkä osassa parisuhteista sanonnat kuuluisivat "on ihminen vierellä" ja"olen naimisissa" ja toisissa "on hyvä ihminen vierellä" ja "olen onnellisesti naimisissa". :P
- Onnellinen mies
olen ollut jo jonkin aikaa :) Aikomuksenani ei ole pilata onneani parisuhteella.
- mies pks.
Omassa tuttavapiirissäni ainakin eroja, riitoja ynnä muuta parisuhteiden negatiivista puolta on selvästi enemmän kuin ulospäin onnellisia parisuhteita. Ei parisuhde sinänsä ole tietenkään mikään tae onnelle. Itse en ole oikeassa parisuhteessa koskaan elänyt, mutta haluaisin kokeilla joskus, lukemattomista varoittavista esimerkeistä huolimatta. Mikään kiire tosin ei ole, olen tällä hetkellä tyytyväinen elämääni ilmankin.
- haiseva mies?
Onnellinen parisuhde on onnellinen. Onneton parisuhde ei ole.
Aloittaja on luultavasti mies koska näkee jopa vaihtoehdon (ei parisuhdetta).
- vapaa ja yksin
Onnellinen yksin asuva nainen olen ja pelkään kamalasti sitä päivää kun "tajuan", että yksin ei voikaan olla onnellinen. Siihen asti nautin tästä ihanasta elämästäni, joka on mahdollisuuksia ja vapautta täynnä.
- volomari volotin
Joskus ne puhuvat ihan täyttä p*skaa. Ja kaikissa suhteissa on säröjä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole232269Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi782206Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä422081Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma561464- 741376
Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?66915Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46903Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat9797- 52763
Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi34760