minulla olisi pari kysymystä tongue webistä ! haluaisin oikeaa tietoa
teen itse tongue webin. minulla on pari kysymystä,vastatkaa kts.
10
486
Vastaukset
- TonguewebBAAjA
ELI SIIS.
1.kuinka paksulla neulalla se täytyy tehdä vai onko sillä väliä ?
2..onko se vaarallista tehdä itse tai onko siinä mtn riskejä laittaa väärään kohtaan josta sitten voi tapahtua jotain vaarallista?
3.mitä korua siinä täytyy piettää ?
4. pitääkö sitä puhdistaa ja millä ?
5.voiko se tulehtua helposti tai mätääntyä?
6.mihin kohtaan se täytyy laittaa?
7. onko siinä lähellä mitään tärkeitä verisuonia tai mitään, mihin neulan työntäminen on vaaraksi?
KIITOS VASTAUKSISTA JO ETUKÄTEEN ! BTW KERROTHAN OIKEAA TIETOA ! - ololop.
no...riskeistä ainakin tulehdus...se voi mennä aivoihin tai sydämeen
makuaisti katoaa
halvaus...se on suurin riski
koko kieli pitää leikata pois kun/jos alkaa iso tulehdus leviämään
kieli turpoaa ja tukahduttaa
ei voi syödä pariin viikkoon
nimim. kokemusta on - TonguewebBAAjA
mut voiko sitä tulehusta ehkäistä jotenki ?
- hyvähyvähyvähygieeni
No jos pikkasen itte mietit niin taidat keksiä yhden konstin. (alkaa Hy-, päättyy -nia ja välissä on -gi- ja -ee-). Mut jos oikeasti pitää tällasta kysyä niin kandee ehkä konsultoida vaiks yleislääkäriä asiassa (tai suunalueen osaajaa)
- TonguewebBAAjA
hyvähyvähyvähygieeni kirjoitti:
No jos pikkasen itte mietit niin taidat keksiä yhden konstin. (alkaa Hy-, päättyy -nia ja välissä on -gi- ja -ee-). Mut jos oikeasti pitää tällasta kysyä niin kandee ehkä konsultoida vaiks yleislääkäriä asiassa (tai suunalueen osaajaa)
nosiis josset aatellu nii saatoin tarkottaa tolla iha et myyäänkö jtn aineita mitä voi vaik purskuttaa tietyn monta kertaa ja sit se niinku puhistais suun tai jtn tommosta ...
- joo'o
Kasvaa tosi helposti ulos se.. mee lävistysliikeeseen
- TonguewebBAAjA
No täällä ei pahemmin mitään lävistys liikettä oo lähellä nii eioo kauheesti muutakaa vaihtoehtoo ku ite pistää ... et sillee (=
- hyvk
itselläni ei ainakaan ollut mtn ongelmia tuon kanssa , ei tulehtunut , turposi vaan aivan vähän , pystyi syömään lähes norm jo ekana pw nä yms
- TonguewebBAAjA
oliko se kauan kipeenä ? ja minkälaisella neulalla pistit sen ?
- kyllläkannattaa
joo älä usko tollast "kieli pitää leikata paskaa" XD koska oon ite tehy ittellaa 3 huulee ja napa ja rusto ja septumin niin kannattaa tehä ite paljo halvempaa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1192665Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J691104Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2111070- 39982
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38941- 47894
- 36886
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke123863- 4859
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35812