scene tyyli

moimoimoimoimoimomim

Voisiko joku kertoa mitä kuuluu scene tyyliin?Millaiset vaatteet,meikit,hiukset yms..?Mitä bändejä ne tyypit kuuntele jne..? Ei mitään haukkuma kommentteja ynnä muuta sellaista turhaa kiitos. (:

10

1779

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mun mielipide sit!

      Jos haluu olla scene niin no, pukeutumisessa ei niin erikoista juttua ole vaan saat pukeutua omalla persoonallisella tyylilläsi mutta usein he pukeutuvat kyllä värikkäästi. Meikkiin myös voi käyttää omaa luovuutta esim jotain kivoja kuvioita, värejä, paljon tai vähän eyelineriä yms mitä ikinä keksit :)) Ylensä hiukset voi olla luonnollisen väriset tai tosi värikkäät. Ylensä hiukset tupeerataan ja jos on kiharat hiukset tai hiaman laineikkaat niin ne suoristetaan. Jos hiukset ovat liian paksut ne voi leikkauttaa takaa lyhyet ja eestä pitkät eli pitenevään malliin. Myös etuhiukset voivat olla normaalit tai sitten leikata jotenkin kivasti. Hiuksissa heillä on ylensä raitalisäkkeitä, mantoja tai rusetteja ja koruja käsissä ja kaulassa. Useasti lävistyksiä. ei ole mitään tiettyä bändiä vaan voit kuunnella mistä itse tykkäät. Scene on vain tyyli ei luonne vaikka jotkut ovat senkin päähään jostain saanut. :DD

    • jomb4

      Mielestäni ei pidä pukeutua joksikin jos ei itse tiedä minkälainen se tyyli on; pukeudu vain miten itse tykkäät sehän se sinun tyylisi on? Ei millään pahalla??

      • tikruhh

        jos tuo on se tyyli johon se haluaa pukeutua:D


    • Masseee

      No itte oon Scene, ja mua kiusataan siitä. En oieken suosittelis sitä tyyliä, mutta Yleensä niillä on kirkkaita raitoja hiuksissa, pohjalta Mustat, hyvin vaalet taikak tummanruskeat hiukset. ( voit kirjottaa kuvahakuun '' Scene '' niin sieltä tulee kuvia )
      Käyttää yleensä tummia vaatteita, ja neonvärisiä. Nää neonhiusvärit on Sceneillä ja emoilla suositut, ittelläni on pinkkiä ja mustaa hiuksissa. Niitä hiusvärejä voi ostaa mm Cybershopista. Mutta se väri ei oo kestoväri.

    • Joo, no tota...

      Mä olin joskus 6kk sitten tällänen scenehörhelö. Mulla oli aina iso rusetti tukassa ja paljon näitä raitalisäkkeitä, yleensä sokkivärisiä, joskus jopa valkoisia joissa on mustia raitoja. Niitä saa kyllä mun mielestlä lähes kaikkialta, ihan kampaamoistakin (?) (itse olen ainakin ostanut). Käytin tosi värikkäitä vaatteita, joita ostin ihan peruskaupoista. Ginasta saa tosi kivat farkut, ja ideoita paitoihin. H&M on kanssa mun mielestä hyvä. Ei niitä vaatteita tarvii sen enempää ettiä, ostaa sen tyylisiä mitä etsii. Mutta en tosiaan suosittele, ei millään pahalla. Mua koulukiusattiin ala-asteella tyylin takia todella paljon, että päätyin siirtyä "taviksien" joukkoon. Ja haha, muistan sen yhen pävän kun linkussa istuin ja pari mummoa tuli ottamaan mua koruista kiinni ja sanomaan "Sä olet haitaksi yhteiskunnalle, tommonen pois ja heti!" se kyllä loukkasi mua tosi paljon. Mutta kaikkea kannattaa kokeilla.

    • Jeeih

      Pukeudu niin miten tykkäät. Jos sua kiusataan haistata paskat. Kiusaajat on kateellisia ku ei ite uskalla toteuttaa itseään.

    • moiiiiiiiiiiiiiiiiii

      Minä olen ollut emo ja nyt sitten scene olen on oma persoonallinen tyylini josta saan tietty kuulla pajon että olen erikoinen pakkaus mutta joo. Käytän lempi värejäni tyylissäni ja minulla on oma desing joten persoonallinen tottakai se mikä mulla on niin ei oo muilla. Mutta katseita tosiaan saan paljon kun kaupungilla kävelen.

    • jupsis

      musta on paras ku ottaa vaikutteita kaikista tyyleistä ja tekee oman tyylin niiin saa parhaan lopputuloksen

    • DumbAwesomeBadass123

      Voi harmi kun olen nyt lukenut teidän kommentteja. Kun itse aloin myös sceneksi, sain vain useita kavereita. Monet alkoivat värjäilemään hiuksiaan shokkiväreillä, pukeutumaan scenesti yms. Nyt sitten olen siirtynyt vähän erinlaiseen tyyliin sillä miltei kaikki luokkani tytöistä haluavat olla ernuja.

      • TulevaScene

        Hei!

        Te jotka olette tai olette olleet scenejä niin minkä merkkisiä hius värejä käytitte ja osaavatko parturit/kampaajat leikata sceneä jos olette kilttejä vastatka.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      52
      2824
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      526
      2671
    3. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      48
      1855
    4. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      32
      1787
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      117
      1733
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      301
      1679
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1282
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      87
      1116
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      58
      1099
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1092
    Aihe