Usein saatuani katsekontaktin naiseen, nainen sukii hiuksiaan. KOen sen positiivisena signaalina.
Entä tämä: ohi käveltyään sama nainen vetää pyllyn päälle paitansa. Nainen kyllä tietää että katse on suunnattu miehellä juuri sinne ahteriin.
Onko tämä rohkaiseva, neutraali vai torjuva signaali miehelle ?
Paidan vetäminen pyllyn päälle-kuinka tulkita
16
1302
Vastaukset
- putkiaivo-tane
Paikassa vetää ja stingit tiukoilla..? en tajua miksi singnaalia?
- nainen tietää
Nainen on jollain asteella kiinnostunut sinusta, koska on kiinnostunut siitä mitä mieltä olet hänen takamuksestaan. Ja nainen arvaa, että katsot sitä. Suurin osa naisista on kuitenkin epävarmoja omasta takamuksestaan, ja siksi se on automaattinen reaktio, että haluaa peittää sen, koska pelkää ettei se ole tarpeeksi täydellinen miehen katseelle.
- Toinen nainen
No eo tod. Nainen ajattelee, että lakkaa kyyläämästä pervo...
- onpas taas vaikeeta
Torjuva signaali
- Samsungki
Se peittää sen, ettet saa otettua puhelimen kameralla runqkuvaa
- Mölssi könö
Voi olla torjuva, itsekriittisellä tavalla suosiollinen ele tai ihan vain yleinen neuroottinen suhtautuminen omaan pärssiisseen..
Sama juttu jotakuinkin hiusten sukimisen kanssa, go figure. - rotta81
itse törmää tähän asiaan lähes päivittäin kaupassa,baarissa,kadulla tms.eli nainen peittelee takamustaan...olen miettinyt samaa että mitähän tuo meinaa.
- rueiwsyuh
En pidä siitä, että mun persettä katsellaan, koska jotenkin ajattelen, että se kuuluu mun poikaystävälle (mitä ei kyllä ole) eikä näin muut miehet saa siitä "nauttia"
Joten usein vetäisen paidan hieman alemmas, jos tiedän miehen kulkevan takanani tai jos tunnen että mun persettä töllätään.- KuolaanPerääsi
Pysy kotona neljän seinän sisällä omahyvänen paska, perse näkyviin!
- njamss
Njaa, ite tykkään pitkistä paidoista sen takia koska ne on mukavimman tuntuset eikä tartte kokoajan vetästä paidan helmaa alas. Se on vaan niin inhottavan tuntusta jos lyhyt paita nousee aina korviin.
mutta en kyllä pidä siitä että pyllyä kyylätään -.- se on sellanen signaali että älä kyylää ku haluun peitellä persettäni. tai sitten sillä on liian pieni paita joka nousee.
- Voiapuataas
No voi h... Suomalaisissa kaupois myydään 99% huonosti istuvia ja liian lyhyitä paitoja, eli paidat nousee helposti ylös et selkä pilkottaa. Ihmisen ohi kulkies paidan kohoamisen muistaa ja sitä tulee nykäistyä alas, ettei iho vilku tai matalalantioisten housujen tapauksessa alushousut vilku. Pitääkö kaikista luonnollisista asioista tehdä joku ihme signaali??
- That's it
Nainen tietää, että katse tarkoittaa arviointia, kukaan ei halua eikä tahdo tulla arvioiduksi sellaisten paikkojen perusteella, joista on epävarma olo; kelpaako vaiko eikö. Nainen, joka tietää, että peppu on hyvä, veisaa viis vaikka et saisi silmiäsi irti takamuksesta laisinkaan.
- Make1979
Valitettavasti teidän pyllyänne katsellaan, turhaan sitä peittelette, ei se auta.
- Hah !
Mitäs valittamista siinä on ?
- Hugfdsa
Mielenkiintoinen ilmiö.
Olen varsin hyvännäköinen "saamamies" ja huomannut kanssa, että jos pyöräilen hissukseen ja joku sporttinen kimuli ohittaa mut, se hyvin pian eteeni siiryttyään alkaa tsekkaileen kädellään paidanhelmaansa.
Ja onhan siinä helmässä kieltämättä usein korjattavaa, eli kiinteän ison pepun yläpuolella pilkistää usein ihanaa maidonvalkeaa hipiää, joka on varsin kaunis ja kiihottava näky.
No joo, on sitten torjuva signaali tai ei, niin kyllä minä sitä peppua ja paljasta ihonkaistaletta katselen joka tapauksessa. Se kuitenkin selvää, että viimeistään se paidanvetely-ele saa miehen siirtämään katseensa sinne peppuun. Eli jos tarkoitus on saada mies huomaamaan se herkkupeppu, niin ele on varsin toimiva.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole192186Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi392075Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä281980Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma471386- 741326
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46873Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?56802Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat8741- 52723
Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi32708