tällänenkö on bodari?

ei oo helppoo 976

14

269

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sama keskustelu pyörii tällä hetkellä tiuhaan useammallakin body foorumilla! ;D
      Melko kärkevää tekstiä, mutta on siellä kieltämättä montaa hyvää pointtia ja asiaa seassa. Tosin en kyllä syyllistäisi vain naisia kirjoituksen kuvailemalla tapaa. Kyllä ne miespuoliset mätisäkit ovat siellä yhtälailla mukana.
      Tämä mielipide siis mieheltä, joka EI ole itse bodari. ;)

    • Treenaaja82

      Ihan typerää tekstiä, jossa pointtinsa kyllä, mutta tuo maailmanviha on huolestuttava piirre. En kyllä itse haluais olla tuon näköinen mutantti mitä mies on. Liian isot lihakset on rumat ja turhat. Tosin en kyllä haluais olla läskikään ja siksi syön 80% järkevästi ja käyn salilla. Se riittää! Oma vika se lihavuus, poislukien sairaudet.

      • Ihan mielenkiinnosta:
        -miten voi syödä 80% järkevästi..?!


      • Treenaaja82
        TheOne kirjoitti:

        Ihan mielenkiinnosta:
        -miten voi syödä 80% järkevästi..?!

        Kyllä hyvin mielenkiintoista. Pointti tuossa oli se, että syön pääsääntöisesti terveellisesti ja treenien edellyttämällä tavalla, mutta koska olen kuitenkin vaan ns.kuntobodaaja enkä halua kieltäytyä mistään elämässäni syön myös täysin vapaasti herkkuja ym paskaa ja käytän harkiten alkoholia. Siis tuo ~20% on se cheattisapuskan ym scheissen osuus päivittäisestä ruokavaliosta. Eikä se niin kiveen kirjoitettu ole, toisina päivinä syön enemmän herkkuja ja toisaalta joinakin en ollenkaan.

        Sellanen filosofia!


    • MILLÄ FOORUMEILLA??

      Millä foorumeilla pyörii??KERRO THE ONE?? En löytäny pakkikselta keskustelua tuosta. Onko Musklella? Missä kerro hei! Tottahan jätkä puhuu. Ketä jätkää oikeesti sytyttää pullukat? Hyi helvetti, halut katoais heti jos joutuis kosketella semmosta ihrahyytelöä.

      • TheOne kerroppas

        Niin ja kyllähän sä bodari selvästi olet. Eikä noin isoksi kasva pelkästään kaurapuurolla, kun katselen sun kuvaa The One. Todella harvat mitään myöntää ikinä, parempi niin. EIhän se lääkkeiden käyttö muille kuulu. Jokaisella on omat paheensa. Toisella on rööki, alkoholi, horkat. Jokainen vie hautaan joskus. Suurella käytöllä 50-60v, fiksulla käytöllä myöhemmin.


      • TheOne kerroppas kirjoitti:

        Niin ja kyllähän sä bodari selvästi olet. Eikä noin isoksi kasva pelkästään kaurapuurolla, kun katselen sun kuvaa The One. Todella harvat mitään myöntää ikinä, parempi niin. EIhän se lääkkeiden käyttö muille kuulu. Jokaisella on omat paheensa. Toisella on rööki, alkoholi, horkat. Jokainen vie hautaan joskus. Suurella käytöllä 50-60v, fiksulla käytöllä myöhemmin.

        Enköhän itse paremmin tiedä kuka ja mikä olen, kuin sinä joka et minusta tiedä yhtään mitään. ;)
        Mutta selvennetään vähän: olen voimannostaja ja kamppailu-urheilija. Kehonrakennus on ihan eri laji...mikäli et tiennyt.
        Ja massiiviseen kokooni ja voimatasooni ei varmaankaan vaikuta yhtään se, että alotin treenin kamppailulajien parissa jo 7 vuotiaana ja voimannosto tuli mukaan kuvioihin 15 vuotiaana. Ja kumpaakin jatkanu aktiivisesti tähän päivään asti, ja nykyään jopa työkseni. Mutta tämähän ei tietenkään voi vaikuttaa asiaan, eihän?! Pakko se on olla että roinaa yötä päivää?! Muuta selitystähän ei voi olla?! XD ...teikäläiset jaksaa kyllä aina kerta kerran jälkeen huvittaa mua! X)


    • TheOnille

      Hurjat massat olet kerännyt jos natuna tosiaan veivaat. Toki fläsää on päällä, mutta kyllä selästä ja olkapäistä näkee, että laatulihaa löytyy ja paljon. Teetkö ikinä pidempiä sarjoja, vai onko massat kasvatettu periaattessa 1-5 toistovälin sarjoilla ruokaa ja lepoa helvetisti?? Jos sulle tulisi kaveri ketä haluaisi kasvaa helvetin isoksi, ei pysyä missään kireässä kunnossa eikä' kilpailla ikinä, mutta ei mikään porsaskaan, niin minkä tyylisen ohjelman hänelle antaisit? Lyhyesti? Paljon sarjoja 3-8 toiston sarjoilla ja reilut plussakalorit? Vai maksimi intensiteetti ja matala volyymi? Moni hakee tuollaista isoa kondista mutta treenaa sitten ei niin voimatyylisesti kovalla volyymilla ja pidemmillä toistoilla joka kulmasta, hypertrofia mielessä. Olisikohan sitten parempi keskittyä muutamaan liikkeeseen ja kasvattaa niissä sarjapainoja hyvällä tuntumalla ruoka lepo?

      • Itse pyrin pitämään painot raskaina (siis omaan voimatasooni nähden) ja toistot 4-10 välillä ja sarjoja 3-4. Toki joissain liikkeissä tässä tulee joitain poikkeuksia. Ykkösiä ja kakkosia max painoilla vältän kuin ruttoa! Koska en kisaa voimannostossa, niin turhaan riskeeraan paikkojen hajottamista max ykkösillä. Mielummin se 4-10 toistoa paremmalla tekniikalla ja mahdollisimman räjähtävästi.

        Itsellä toki tulee tehtyä myös paljon aerobista. Vähintään tunti päivässä. Joskus jopa 4 tuntia päivässä! Ryhmäliikuntatuntien ja kamppailulajien ohjaajana tältä ei voi välttyä. ;)
        Tietenkään tämä ei ole järkevää jos se ainoa tavoite on mahdollisimman suuri lihasmassa. Mutta koska omiin tavoitteisiini kuuluu olennaisesti myös nopeus ja kestävyys, niin homma toimii. =)

        En lähde netissä rakentamaan kenellekkään treeniohjelmia näkemättä ko hlö ja juttelematta ensin tämän kanssa. Se olisi varsin epäammattimaista. Ja kannattaa muutenkin suhtautua varauksella jokaiseen netissä tehtyyn treeniohjelmaan, joka ei ole vartavasten räätälöity sinulle.

        Ravinnosta sen verran, että itse karsastan bulkkausta. Tiedän, että se kyllä toimii joillekin. Homman juju onkin siinä, että pitää opetella tuntemaan se oma elimistö ja tankkaamaan sitä oikein. Jälleen kerran: ei kannata netistä kopioida mitään ravinto-ohjelmia vaan mielummin yhteys pätevään personal traineriin. Saa näin samalla sekä treeni, että ravintopuolen kuntoon. =)
        Itsellä menee tällä hetkellä melko tarkalleen 4500 kcal/vrk. Mutta painoakin on se 127kg(pituus 182cm). ;) ..ja tällaisella treenimäärällä kutistuisin hetkessä ilman riittävää ja laadukasta tankkausta. Pyrin yleensä pitämään kalorit plussan puolella. Mutta ei enempää kuin 100-300 kcal/vrk. Tämä tuntuu toimivan parhaiten minulle.

        Toivottavasti tämä vastasi edes osaan kysymyksiäsi?
        Ei muuta kuin kovaa tsemppiä sulle treeneihin!! =D


    • Joose lähti

      Heh, Joosen profiili ja kirjotukset poistettiin tuolta sivustolta. :D Taisi olla ylläpitäjille liikaa. Tai sitten läskiperseiset mammat lähettivät raskasta palautetta, että ei heitä saa haukkua. Lenkille porsaat!

    • spectaattort

      myös kaikki sen youtube videot hävisivät. veikkaanpa että kaveri tajusi tehneensä typeryyksiä

    • totuusonkylmä

      Muija laitto sen kuriin. Sanoi että kaverinsa häpeävät jos ei poista ja jättää ukon, joten pakkohan se oli poistaa... Hän kyllä kommentoi tuolla jukan kommenteissa badd ass sivulla..

    • ohan se varma

      ei kommentoikaan..... joose osuus on nyt kokonaan pois ja kommentit poistettu. ilmeisesti kaveri häviää kokonaan internetistä alkta aikayksikön..

    • Ottamatta sen enempää kantaa Joosen kirjoitusten puolesta tai vastaan, ni mielestäni tollanen omien kirjoitusten poistaminen on ala-arvoista. Jokaisen pitäisi uskaltaa seistä mielipiteidensä takana. Vaikka sitten yksin!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      256
      2432
    2. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      73
      1836
    3. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      334
      1559
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      175
      1539
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      41
      1085
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      86
      978
    7. Oho! Niko Saarinen saa melko persoonattomaan kotiinsa luksus faceliftin - Katso ennen-jälkeen kuvat!

      Niko Saarinen ja aika näyttävä face lift! Palkitun radiojuontajan koti sai aivan uutta lämpöä ja hehkua tv-ohjelmassa.
      Suomalaiset julkkikset
      5
      805
    8. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      177
      800
    9. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      216
      773
    10. Ettet vaan pety niin

      Varoitan etukäteen kaiken kokemamme jälkeen että en tule laittamaan viestiä enää (ensin) enkä lähestymään (ensin) enää.
      Ikävä
      50
      730
    Aihe