Mustekyniä

Kynäilijä

Olen alkanut keräilemään erilaisia mustekyniä ihan omaksi iloksi. En yritä saada mitään ennätyksiä, vaan ihan senvuoksi, koska niitä ei vaan raski heittää menemään sen jälkeen kun niissä ei ole enään mustetta. Voisiko joku kertoa mistä erilaisia käytettyjä mustekyniä voisi saada, vieläpä edullisesti. En pysty matkustelemaan kovinkaan paljon opiskeluni vuoksi, joten siltä osin niitä on vaikea saada kerättyä.

9

819

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • keräilijä

saattaa löytyä isompiakin eriä koska kynäkeräily on aika yleistä!

• Vinkki

..käydä katsomassa huuto.netissä, myyvät aika halvalla erilaisia kyniä.

• Olli

Aina kun on mitkä thansa messut tai tapahtumat, niin kannattaa aina mennä niihin. Itse olin juuri kun tuku täytti 775 vuotta siltä irtosi mm. Saksasta, Hollannista, Viro, Pärnu, Bergen.

• tyttö13w

mulla on yks mustekynä mitä sul ei varmasti oo. Mun mummol oli kahvila, joka suljettiin, niin sen kahvilan kyniä pari kappaletta. mutta enpäs myy, tunnearvoa... =) tai no voisin mä hyvään hintaan... sanotaanko 5 e kpl... sulkemisesta on kyllä vasta kolmisen-nelisen vuotta... ja kyniä ei myyty montaa, useimmat jäivät meille mutta melkein kaikki ovat hävinneet

• kynäfani

Hei!

Näin tällaisen vanhan viestin. Olen itsekin kerännyt kyniä yli 20 vuotta. Jäin äskettäin eläkkeelle ja nyt minulla ei ole "kynäkokoelmalleni" säilytyspaikkaa. Kyniä on joitakin satoja uskoakseni. En ole koskaan niitä laskenut, ovat kasseissa ja salkuissa ynnä muissa pusseissa. Kiinnostaako sinua vielä tällainen? Ota yhteyttä, jos kiinnostaa 0400-800896.

• pate 67

ois muutama tuhat erilaista myytävänä..

• myyntis
    • Esko 13

Ei kannata ostaa ainakaan. Ala keräileen jotain sellaista mitä harvempi hoksaa. Tavaraa on siten saatavilla ja pääset parempiin tuloksiin.,,esim.valtamerilaivoja tai nappeja. Siltä väliltä,kukkaron mukaan...

• Great pens

Terve, laitoin tehtaalle kyselyn muutamasta kynästä, alla vastaus. Olis myynnissä.

Great pens!

They are most probably genuine Montblanc pens. The bottom one is most probably from the 30’s and the one above I would estimate to be 40-50’s as the rounded shape came a little later.

A good way to learn more about the pens would probably be to visit the
      Montblanc facebook page and make an inquiry there. There are also fountain pen enthusiasts blogs which you can find via google.

Wonderful historic pjeces.

Sincerely,
      Carina B. Christensen

Montblanc Customer Service
      Phone: 45 7023 4040
      E-Mail: [email protected]

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      19
      2136
    2. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      35
      2016
    3. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      16
      1899
    4. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      46
      1347
    5. Mitä kirjainta haluaisit

Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      73
      1277
    6. Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?

Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?
      Ikävä
      46
      853
    7. Kaunein nimi

Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?
      Ikävä
      51
      721
    8. Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?

Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      8
      711
    9. Arvaa sattuuko se

Että teen töitä siihen että unohdan sinut. Mitä muutakaan voin
      Ikävä
      49
      661
    10. Rakastan sinua hiljaisuudessa

Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi
      Rakkaus ja rakastaminen
      32
      658
    Aihe