Olen alkanut keräilemään erilaisia mustekyniä ihan omaksi iloksi. En yritä saada mitään ennätyksiä, vaan ihan senvuoksi, koska niitä ei vaan raski heittää menemään sen jälkeen kun niissä ei ole enään mustetta. Voisiko joku kertoa mistä erilaisia käytettyjä mustekyniä voisi saada, vieläpä edullisesti. En pysty matkustelemaan kovinkaan paljon opiskeluni vuoksi, joten siltä osin niitä on vaikea saada kerättyä.
Aina kun on mitkä thansa messut tai tapahtumat, niin kannattaa aina mennä niihin. Itse olin juuri kun tuku täytti 775 vuotta siltä irtosi mm. Saksasta, Hollannista, Viro, Pärnu, Bergen.
mulla on yks mustekynä mitä sul ei varmasti oo. Mun mummol oli kahvila, joka suljettiin, niin sen kahvilan kyniä pari kappaletta. mutta enpäs myy, tunnearvoa... =) tai no voisin mä hyvään hintaan... sanotaanko 5 e kpl... sulkemisesta on kyllä vasta kolmisen-nelisen vuotta... ja kyniä ei myyty montaa, useimmat jäivät meille mutta melkein kaikki ovat hävinneet
Näin tällaisen vanhan viestin. Olen itsekin kerännyt kyniä yli 20 vuotta. Jäin äskettäin eläkkeelle ja nyt minulla ei ole "kynäkokoelmalleni" säilytyspaikkaa. Kyniä on joitakin satoja uskoakseni. En ole koskaan niitä laskenut, ovat kasseissa ja salkuissa ynnä muissa pusseissa. Kiinnostaako sinua vielä tällainen? Ota yhteyttä, jos kiinnostaa 0400-800896.
kirpputoreilta
saattaa löytyä isompiakin eriä koska kynäkeräily on aika yleistä!Kannattaa...
..käydä katsomassa huuto.netissä, myyvät aika halvalla erilaisia kyniä.mene
Aina kun on mitkä thansa messut tai tapahtumat, niin kannattaa aina mennä niihin. Itse olin juuri kun tuku täytti 775 vuotta siltä irtosi mm. Saksasta, Hollannista, Viro, Pärnu, Bergen.hmm
mulla on yks mustekynä mitä sul ei varmasti oo. Mun mummol oli kahvila, joka suljettiin, niin sen kahvilan kyniä pari kappaletta. mutta enpäs myy, tunnearvoa... =) tai no voisin mä hyvään hintaan... sanotaanko 5 e kpl... sulkemisesta on kyllä vasta kolmisen-nelisen vuotta... ja kyniä ei myyty montaa, useimmat jäivät meille mutta melkein kaikki ovat hävinneetNäin tällaisen vanhan viestin. Olen itsekin kerännyt kyniä yli 20 vuotta. Jäin äskettäin eläkkeelle ja nyt minulla ei ole "kynäkokoelmalleni" säilytyspaikkaa. Kyniä on joitakin satoja uskoakseni. En ole koskaan niitä laskenut, ovat kasseissa ja salkuissa ynnä muissa pusseissa. Kiinnostaako sinua vielä tällainen? Ota yhteyttä, jos kiinnostaa 0400-800896.