Moro,
Kun mies sanoo, että vain minä sytytän häntä siten, että hän haluaa sexiä minulta, niin onko hänellä muuta tunteita minusta?
Olen ihan ihmeissäni kun hänellä seisoo viisari, kun lähestyy minua. Me ei seurusteilla vaan joskus ollaan harrastettu sexiä.
Kysymys miehille!
6
653
Vastaukset
- lover lover
no varmaan on viis..ri ojossa kun oootte sekstaillu...se haluu lisää vaan lisää..normi mies-onnittelen!
- Nainen ihmeissään
Moro,
Mä pistin stopin siihen sexin antamiseen, koska jos mies ei halua rakkaus -suhdetta. Joskus vain tulee mieleen, että hän haluaa vain käyttää minua hyväkseen, vaikka hän väittää toista. Mies kun ei osaa sanoa, mitä tunteita hän tuntee minusta, kuin että viehätän ja sytytän häntä/hänet.
Miksi kuluttaa aikaan tollaseen, kun muu mahdollisuus voi mennä ohitseni tai voihan sitä nauttia "yksinäisyydestäkin" josta en valita.
Tokihan minä hieman ihastuin häneen, mutta olen viilentänyt tunteitani häneen ja mahdollisesti irtaudun hänestä tunteiden vuoksi. Kavereita kuitenkin ollaan kävi miten kävi.
- Jaska-Setä
Olen mies ja voin onnitella siua siitä että olet löytänyt rehellisen miehen. Rakkaus merkitse miehelle hieman eri asiaa kuin naiselle. Olen joskus kuullut sanottavan että mies tarvitsee seksiä rakastuakseen ja nainen tarvitsee rakkautta voidakseen nauttiakseen seksistä.
Rakkaus on miehelle syvimmillään juuri tuota mahtavaa "syttymisen" tunnetta. Ne miehet jotka väittävät muuta ja puhuvat jostain muista tunteista haluavat vain päästä pöksyihisi puhumalla paskaa.- Lynchen
Jes, juuri näin Jaska-setä. Miehet tarvitsevat seksiä tunteakseen rakkautta ja naiset rakkautta voidakseen avautua seksille. Harmittava epäkohta naisten ja miesten valillä. Lukekaa kirja: John Gray: Miehet on Marsista, naiset Venuksesta.
- kolmas mies
Tuskin koko totuus tuokaan. Mies (siis jokainen mies) haluaa takuuvarmasti naisen pöksyihin, mutta tarkoitusperät vaihtelevat miehen mukaan.
Jaska-Sedän kuvailusta en kyllä tunnistanut itseäni: jos itse 'ajaudun' pöksyihin, niin lähtökohtana olisi kyllä yleensä aina vakava suhde - ainakaan se ei olisi poissuljettu.
Tuo panokaverisi sen sijaan näyttäisi edustavan Jaska-Sedän yleistä mieskäsitystä. Näyttäisi siis siltä, että sinun kannattaa etsiä vielä pöksyihisi haluavaa miestä, joka ei halua tyytyä vain siihen. - Nainen ihmeissään
Kiitos Jaska-Setä ja kolmas mies.
Toivottavasti hän pian kertoo enemmän mitä hän ajattelee ja tuntee minusta, sillä muuten kohta minä unohdan hänet kokonaan ja takaisin ei ole paluutta.
Vahinko, sillä hän olisi muuten sopiva kumppani minulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole482529Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742527Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732402Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.672190Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl321897Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma1051749Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko231215Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r71054Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi411035Eläköön kuningas, kuningas on kuollut
Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön59955