Tämä ei ole Hallituksen hyväksymä mielipide!
Määrittele sitten vihapuhe = ?
Ainakin minulle opetettiin jo lapsena, ettei ole pakko hypätä kaivoon, vaikka joku niin kehottaisikin.
Joten ”ne” vihapuheet ovat vain jonkun henkilön mielipiteitä, vain tyhmä a) ottaa todesta b) toteuttaa ne.
Jaah tulipas mieleeni hassu juttu kun pomoni käski / pakotti minun tehdä erään asian ja minä katsoin sen vaarantavan terveyteni ja kieltäydyin niin pomoni sanoi : "kassan kautta"
,,, mutta enpä totellut sadistia, vaikka miten oli esimieheni, pyh, idiootteja mahtuu maailmaan, niitä ei ole pakko seurata / totella. Enkä mennyt kassan kauttakaan.
toinen humanisti30.8.2011 14:24
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10065215/#comment-50995282
väittää : ” että vihapuheet eivät uppoa sivistyneisiin ihmisiin, kailotettiin niitä sitten minareetista tai hallanpanemien höpisijöitten sivuilta ”
Hyvä!! Entä ministeriöt, pannaanko samaan nippuun? Joten onko huolemme turhaa Suomen maineesta, kun poliitikot haukkuu suomalaisia, niin tarpeeksi viisaat eivät korvaansa lotkauttaisi niille (ulkomaillakaan).
Esim kun ulkoministeri herjaa suomalaisia rasisteiksi niin kukaan viisas ei usko sitä maailmalla, paisti idiootit?
Miksi Stubbi sitten perusti brändi-työrähmän Suomen maineen parantamiseksi?
Siksikö että ne ulkomaan-pellet saataisiin uskomaan vai luulemaan ettei Suomi olisi rasistinen? vai että on rasistinen?
Kukaan muu ei ota vihapuheita tosissaan paisti kansanedustajat jotka hakee jopa poliisin turvakseen ja oikeuden päätöksiä vihapuheille, kuten ” olen-valmis-istumaan-Asteriksin-taposta” –keissi osoitti.
Joten onnistuimme määrittelemään myös kansaedustajat tyhmiksi MOT
Ja se kyllä , nyt huudetaan : ”TIEDETÄÄN!, TIEDETÄÄN!, TIEDETÄÄN!”
Kuitenkin on epäreilua että poliitikot saavat herjata ja haukkua omaa kansaa ihan julkisesti, mutta kun se herja käy toisinpäin niin heti haetaan lakiin muutosta : ”ää-ää kansa haukkuu meitä, lakiin pitää saada muutos”, itkupillit vaikeroi eduskunnassa.
Uusi laki lienee jo suunnitteilla : ”Netissä saa puhua vain hallituksen hyväksymiä mielipiteitä.”
”Hallituksen hyväksymiä mielipiteitä”
7
94
Vastaukset
- ainakin
minusta tämä "Olen valmis istumaan vuoden Astrid Thorsin taposta" ylitti hyvän maun rajat... ihminen on semmoinen apina että ei pidä sitä yllyttää tappamaan, aina jostain löytyy se yllytyshullu joka menee ja toimii.
- OmShantiShivaShakti
No kuinka moni "allekirjoittaja" oli oikeasti valmis poistamaan Thorsin kuvioista? Mitä sitten tapahtuikaan? Ei yhtään mitään. Kukaan ei uskaltanut tehdä yhtään mitään. Pelkkää vaahtosuista mölyämistä kirkuvalta apinalaumalta.
Olisipa toisaalta ollut mukavaa seurata sitä massiivista noitajahtia mediapellejen taholta kun joku olisikin pysynyt sanojensa takana, ja tehnyt kaikille palveluksen. Olisi kaikki Thorsia koskaan kritisoineet joutuneet paniikissa irtisanoutumaan kaikesta siitä mitä olivat koskaan sanoneetkaan.
Mutta hei, ainahan toi nykyinen vastaava "Hän Josta Mamu-Kriitikot Ei Tykkää", kuka hän nyt onkaan? ainakin31.8.2011 19:20 sanoo :
... ihminen on semmoinen apina että ei pidä sitä yllyttää tappamaan, aina jostain löytyy se yllytyshullu joka menee ja toimii.
Ja minä sanon että sekopäät tekee syyn mistä tahansa, vaikka poliisin toiminnasta - eikös se yleisin syy ole - niin pitääkö sitten lakkautta poliisit ettei kukaan päätä ryhtyä tappajaksi koska poliisi-setä on niin epäoikeuden mukainen.
Esim minua ei päästänyt tien ylitte suojatien kohdalta vaan piti mennä ei-suojatienkohdalta - Ei se poliisi suostunut edes kuuntelemaan että olen saattamassa lastani metroasemalle ... ei edes kuunnellut ... olisin voinut tuostakin riehaantua ja tehdä pari murhaa, sen verta vítuuttaa vieläkin!No kiitos että kerroit minulle! ♥ ♥ ♥ Mielenkiintoista !
Yritä vielä uudestaan ja sano että fennis tulee juttelemaan jos eivät anna sun muokata Otavan suuri ensyklopedia vuodelta 1982 tietoja wiki wikipediaan - oletko yrittänyt hikipediaan -sielläkin on jotain erikoista tietoutta?
On kyllä ihan omituista toi kummallinen suhtautuminen juutalaisiin, mitään niistä ei saa sanoa, saako niitä kohta edes katsoa ettei sekin lueta rikolliseksi toiminnaksi.
Jos itäjuutalaiset polveutuu kasaareista - niin mitä haittaa tai rikollista siinä on ?- Jokainen polveutuu jostain ja rikollisilla niitä lapsia vasta olikin, varsin kun aikojen alussa kaikki oli jotenkin rikollisia.
Mitäs pahaa ne kaasarit sitten oli tehnyt?
Onko ne joku sukupuuttoon kuollu rotu niinkuin suomalaisetkin on kohta?
- kirkasotsa
Onko se pahan puhuminen ja ilkeily toisia ihmisiä kohtaan lainkaan tarpeellista, oltiin tosissaan tai ei ?
Kyllä se oli aika hölmö juttu ja itse ainakin hermostuttuani ajattelen ettei niitä kannata tappaa niistä saisi kuitenkin saman kuin ihmisestä ja kuten Ile Kanervan kohdalla huomasimme että pois-potkitun tilalle tuli vaan huonompi, niin ei niiden meidän k.edustajien poistaminen auta yhtään vaan menemme ojasta allikkoon ! Se on se sanoma jota olen yrittänyt jankuttaa täälläkin.
Mutta eihän tuo "olen valmis..."-lause kehoita tappaa?
Mutta oletteko ajatelleet miten paljon juuri kun saamme netin kautta puheyhteyden toisiimme ja ehkä noihin typeryksiinkin sinne Arkadianmäjelle, niin nyt kun meidän suumme sitten tukitaan, miten paljon se panee raivostuttamaan ihmisiä? Tai tämän meidän viestiemme poistaminen?
Ja se jos mikä saa minussakin, suht rauhallisessa, en ikinä ole tappanut ketään ja poliisin kaveri –tyyppin käämit kiehumaan niin paljon etten enää pysty edes katsomaan somaleita ym mamuja.
Ja kolmas että noi edustajat haukkuu herja aja loukkaa mietä ihan suvereenisti, nyt kun annamme takasin niin sitten tulee poru!
Katsokaa nyt niitä itkuiitoja ja pillittäjiä kun niiden ”sädekehä” on tyhjää täynnä ja valuu vaan...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663422Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463242Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1423058- 502663
- 311983
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271870- 481646
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871545Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k391431- 391350