Gosu ja lapset

eräs-äityli

Olen kuullut, että jotkut lapset ovat sopineet tapaavnsa nimimerkin takana olevan henkilön 'kaupungilla' tms. (Helsingissä)

Varoittakaa tästä lapsianne, kyseessä alaikäiset lapset, jotka eivät tiedä kuka on nimimerkin takana!Vaikka jonkun kohdalla olisi oikeasti samanikäinen Gosu tms. kaveri, ei se aina näin ole, tästä saamem lukea lehtien palstoilta.

Kuulin tämän oman tyttäreni kautta, joka käy silloin tällöin Gosussa.

Tämä ilmiö tietty koskee muuallakin netissä liikkuvia! Eikä ole todellakaan turvallista!

17

596

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihmettelevä?

      Mikä on Gosu..?

      • vastaaja14

        gosupermodel.fi
        where girls rule ;)


      • Dr Oz White Kidney B

        I had bookmarked this. You should keep posting this type of knowledgeable information. I am happy with the given information and new learning.

        Dr Oz White Kidney Bean Extract


    • oisko,,,

      varmaa jtn uutta huumetta

      • nea havana

        moi jouluhyvä


    • huoooooooh....

      Gosu on Gosupermodel, yks peli.

    • gosuttaja

      Gosupermodel on tyttöjen sivusto :)

    • ~ Liar Liar ~

      Nettikavereiden tapaaminen IRL (= In Real Life) on kyllä ihan turvallista, kunhan käyttää tervettä järkeä! : ) Minä olen netin kautta tutustunut moniin tyyppeihin, joista on tullut minulle erittäin läheisiä ystäviä. Kertaakaan en ole vielä törmännyt pedofiilipapparaiseen, mutta en kuitenkaan ole turhan sinisilmäinen: olen aina varovainen, enkä koskaan lähde tapaamiseen ilman vanhempia ja aina sovitaan tapaaminen yleiselle paikalle. Lisäksi puhutaan yleensä kaverin kanssa puhelimessa ennen tapaamista - vaikka se ei aina välttämättä ole 100 % konsti, se auttaa yleensä selvittämään, onko toinen osapuoli varmasti samanikäinen ja sitä sukupuolta, mitä väittää olevansa. : )

      • recaptcha

        ~ Liar Liar ~, tekstisi oli niin selkeästi kirjoitettu että epäilen sinun olevan aikuinen tervehenkinen ihminen.


    • GosuTyyppi

      Olen itse gosussa ja kavereinani on vain niitä joita tunnen ja en íkinä kyllä lähtis tapaan jtn tuntematonta jonnekki keskustaan -.-

      • GosuTyyppidahs

        GosuTyyppiA.dhmjzöudmhdmyh
        YdmmdymfU
        /ts


    • moi vaa täs vastaus

      No yleensä ne on kyl ihan turvallisii juttui kuhan käyttää järkee eikä lähe kenenkää täysin tuntemattoman kaa "miitille"

    • 12-vuotias

      Itekkin oon pari kertaa siellä mittejä(tapaamisia useiden henkilöiden kanssa) järjestänyt. Sinne vaan foorumille menin ja ilmotin ajan ja paikan(paikkana oli koskikeskus jossa sitten shoppailtiin). Ekalla kerralla oli 5 ihmistä, toisella kerralla oli 14. Oli tosi kivaa meillä, eikä ketään pedareita tullu

    • jlukeadan

      No content is comparable and admirable then this mentioned for the explanations, a must one to read for everyone.
      [ where to buy garcinia cambogia ][ where can I buy garcinia cambogia ][ stores that sell garcinia cambogia ]

    • slendera garcinia ca

      Its a great masterpiece written up here i wish to have a more brief reading of it now and in future.
      slendera garcinia cambogia

    • Dr Oz Forskolin

      In the digital world, one can have advantage of easy access to valuable knowledge. You are putting effort to provide your visitors as much as possible and this should be appreciated via comments.


      Dr Oz Forskolin

    • YerahaLuis

      The product label ought to state the chlorogenic acid level see above since chlorogenic acid is that the inhibitor gifts in raw
      pure green coffee bean plus

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      0
      7937
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      177
      1755
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1114
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1113
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      62
      1031
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      193
      945
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      182
      920
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      886
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      823
    10. Itkisikö onnesta

      Jos panisin sua kunnolla?
      Ikävä
      86
      707
    Aihe