Oon 13v ja just täyttäny ja 41-42 jalaka! HUOM oon tyttö. Kuka pistää paremmaksi?
sUPERJALKA tyttö! Kuka pistää paremmaksi?
22
1022
Vastaukset
- Longgg
Kuinka pitkä oot?
- kengänkoko 40
Aina joku panee paremmaksi, mutta tiedän sinulla olevan paljon kengänkoko tovereita. Tiedän myös aikuisia naisia joilla isompi jalka. Et ole laisinkaan ainoa maailmassa. Toivottavasti saat asiallisia vastauksia. terkuin kengänkoko 40.
- tiitulii
mulla oli kans ala-asteella 40 koon jalka, kerran olin käyny kurkkaan ikkunasta onko kaveri kotona.. olivat sitten kauhistelleet että kuka mies on ikkunoista lastenkamariin kurkistellut :,D
poikien osastolta monesti löyty vasta kengät jotka ei puristannu varpaita, hyvä etten oo koskaan ollu kovin glitter tyttö. - ...
Mulla oli varmaan jo 11-12 vuotiaana saman kokoinen jalka kuin nyt, eli tuo 41-42. Pidin itteäni ihan friikkinä kun kellään muulla luokkalaisella ollut saman kokoista jalkaa. Inhosin kenkien ostoa ja ajattelin, etten koskaan saa jalkaani mahtumaan korkokenkiä. Nyt olen täysin hurahtanut kenkiin, eikä mitään ongelmia löytää. Aika monella naisella on tänä päivänä yli 40 jalka. :)
- räpylät ruotuun
Mulla ei ole kovin pitkä jalkaterä, koko 38 riittäisi, mutta jestas miten leveät ne on. Kengät täytyy olla 39 tai 40 sen takia. Ja tosi harvat kauniit kengät käy mun jalkaan. Siis jotkut sirot korkkarit taii ballerinat. Vaikka ne mahtuis, näyttää rumalta, kun kenkä venyy leveän jalan takia. Syys/talvikenkien kanssa on vähän helpompaa.
- jibhvnkd
Ihan normaalia tuo aloittajan koko nykyisin on, itellä oli sama juttu ja ei jäänyt siihen.
- 12 vuotias
oon 12-vuotias tyttö 140-cm kengänkoko n38
- .......
Jalan koko voi korreloida pituuden kanssa tai sitten ei. Tyttäreni on 14, hänen jalkansa n. 39,5 eikä varmaan kasva siitä enää, on jo pitkään ollut tuota kokoa. Hän on 168 cm pitkä.
Itse olen 178 cm ja jalkani 40,5, en muista milloin aloin hankkia 40-numeroisia kenkiä mutta jossakin seiskaluokalla meni vielä 39, tosin siihen aikaan kärjet ei olleet kovin kapeita. Itselläni on isovarvas kaikkein pisin, joten kapeakärkiset kengät ei ole mun suosikkeja. Jalkani on kapea eikä kovin rintava, joten haastavaa silti löytää istuva malli.
Ystäväni on mua ainakin 5 cm lyhyempi ja on aina käyttänyt numeroa isompia kenkiä kuin minä. Toinen ystävä on 185 cm, hänen kengännumeronsa oli 41 silloin kun mä käytin 39-40, nykyisin aloitan sovittamisen koosta 41, osassa koko 40 on sopiva. - Fit for shoes
http://yle.fi/vintti/yle.fi/akuutti/arkisto2008/290108_d.htm
Monella pojalla on tuossa iässä jo 46 kokoa...
Jalkojeen koot tuntuvat kasvavan nykyaikana.- V.Hiuopo
Niin. Se johtuu myös siitä, että ollaan niin lihavia eikä harrasteta liikuntaa. Jalat siinä läskien alla leviää.
- Siro ja pienijalkain
V.Hiuopo kirjoitti:
Niin. Se johtuu myös siitä, että ollaan niin lihavia eikä harrasteta liikuntaa. Jalat siinä läskien alla leviää.
Sulle V.Hiuopo,ei välttämättä olla niin lihavia ja harrastetaan kyllä liikuntaa.Jalat
ei todellakaan leviä läskien alla.Pienikokoisella,hoikalla voi olla isot jalat ja isokokoisella,lihavalla voi olla pienet jalat.Voi se olla niinkinpäin että pienikokoisella
on pienet jalat ja isokokoisella isot jalat ja liikuntaa jokainen harrastaa tarpeensa
mukaan,mikä sitten tuntuu kenestäkin mukavalta ja sopivimmalta,tuskin kukaan on
täysin harrastamatta mitään liikuntaa.
- asdfghjklj
hei :D nolottaa puhuu tääl ko miu jalan koko on 34 vaikka oon ite 13vuotias ja normaalin pitune
- Nakkihiiri
Mulle ostettiin tossa iässä koon 43 kenkiä... ja hävetti niin että itkin. vihasin kyllä jalkojani enemmän kuin mitään. ja kaikki tuntui huomauttelevan kenkien (kanoottien) koosta ilkeään sävyyn, vaikka enhän tietysti asialle minkään mahtanut.
--
ja näin aika meni eteenpäin kunnes opin olemaan ylpeä jaloistani ja kävelemään itsevarmasti pää pystyssä. nykyään kukaan ei enää loukkaa minua jalkojeni koosta ivaillen, koska epäitsevarmat loukkaajat ja kiusaajat eivät mahda mitään itsevarmalle ja kauniille ihmiselle. Olen siis nainen itsekin ja nyt 20 vuotta.
Kaikella rakkaudella Nakkihiiri- KorkojenHerrasMies
Olis niin ihanaa että naisella olis samankokoinen jalka (44), mrrrr :) Palvoisin sun jalkoja. Tai jos naine olisi tosi pitkä, ahhhh!
Ladyt kauniit, pitkät ja upeet: Kun erotutte tuosta massasta niin elämänne lähtee huikeaan nousuun. Rinta rottingille ja kohti uusia seikkailuja, niitä riittää. PUS!!
- heha
oon 12 ja mul on 42-43 jalka :P
- Nvd hkl ö mk hvvbnfd sfa
Mä pistän paremmaks! Oon 11-vuotias tyttö, jalannumero 43-44. :)
- gg
Oon 18v nainen ja kengänkoko 47
- TROLOLOlooo
OON 2000CM PITKÄ JA KENKÄ ON 76 !
TROLOLOLOLLLOO Meikäläisen pikkusisko täytti just 13v, 170cm pitkä ja jalankoko on 41-42 :) kasvaa vielä....
- mietteläs
ei tossa kyllä hirveesti kehuskelimista. Isot jalat ovat aina rumempia!
- Mietipä vielä
ei= Ei
mietteläs= mietteliäs
kehuskelimista= kehuskelemista
- jaska vaan
Nykyään en tiedä, mutta aikanaan eli ruotsalainen, maailmankuulu näyttelijä Ingrid Bergman (1915-1982) ja hänen jalkansa vaati 45 numeron kengän. Senpä vuoksi hänen filmeissään ei koskaan näytetty hänen jalkojaan polven alapuolelta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191170
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 77697
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276665- 88653
- 107604
- 27537
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet107477