Vieläkin naurattaa. Olin eilen baarissa ja joku ihan mukavan näköinen ja oloinen mies tuli pöytääni juttelemaan minulle. Esittäydyttiin, kysyttiin kohteliaasti kuulumiset ja jotain juteltiin. Sitten tuli pitkä tauko, kun kumpikaan ei sanonut mitään. Yhtäkkiä mies katsoi minua pitkään ja minä kysyin, että mitäs katsot? Mies siihen: "Sinä se yrität olla kaunis meikkaamalla."
Jäin sanattomaksi ja liukenin hämilläni vessaan. Tänään vasta rupesi tuo kommentti naurattamaan kun se tuli taas mieleen.
Mistä tuollainen kommentti edes voi olla peräisin? Halusiko mies loukata vai olla kohtelias? Miksei vain voi sanoa "olet kaunis" tai olla hiljaa, jos ei miellytä?? :D
Ei näin :D
10
847
Vastaukset
- rouvanamu47
Tää oli kiva, muakin naurattaa vaikken tiedä yhtään sua enempää tyypin tarkoitusperää :)
ainakin omaperäistä!
Aika vasta liikennevaloihin pysähty samaan aikaan tämmönen laitapuolen kulkija joka kysäs saman tien "oottako rouva muuten raskaana"
Minä siinä kattelin hämmentyneenä vatsanseutua että josko se ois kovastikin kasvanut, mut tyydyin sitten vastaamaan ettei sitä enää tässä iässä pieniin päin...
Tyyppi oli hetken hiljaa ja sanoi sit että "harmi, ois varmaan ollu söpö vauva" :)- .....
Sain itsekkin kerran omaperäisen kommentin.
Istuttiin terassilla ja kun ystävättäreni lähti käymään naisten huoneessa joku aivan tuntematon tuli siihen pöydän viereen ja sanoin "sä olet niin kaunis homo" tänäkään päivänä tarkoitus on hyvin epäselvä.. - -------
..... kirjoitti:
Sain itsekkin kerran omaperäisen kommentin.
Istuttiin terassilla ja kun ystävättäreni lähti käymään naisten huoneessa joku aivan tuntematon tuli siihen pöydän viereen ja sanoin "sä olet niin kaunis homo" tänäkään päivänä tarkoitus on hyvin epäselvä..Oletko sä siis nainen? Aika oudon kuuloinen repla kyllä. :D Kuulostaa vähän joltakin inside-jutulta, jota ei tajua muut kuin ko. tyyppi ja tyypin kaverit.
- .....
------- kirjoitti:
Oletko sä siis nainen? Aika oudon kuuloinen repla kyllä. :D Kuulostaa vähän joltakin inside-jutulta, jota ei tajua muut kuin ko. tyyppi ja tyypin kaverit.
Joo ihan ehta nainen tässä kyllä ollaan.
- kyllä sitä kaikkea,,
Eräs vähän vanhempi herra tunki tiensä tanssilattian läpi luokseni pöytääni missä istuin ystävättäreni kera..Hän tuli aivan eteeni ja sanoi pokkana: Tämän ikäisenä ymmärrän miksi minun siemeni kehittyvät pussukoissani-sinua varten!...:) Juma kun alkoi naurattaa...Toivotin hänelle ja siemenillensä hyvää illanjatkoa ja toivoin että löytää kohteen johon niitä voi käyttää..
- absoluuttinen_pahuus
käy nyt kuitenkin vastaamassa kyselyyni (joka on tällä palstalla) niin saat paremmin käyttäytyviä miehiä
- hihhiii
Ai muutenko miehet eivät osaa olla sanomatta tuollaisia, ellei heitä erikseen opasta siihen? :D
- 4564568
Loukkaukselta tuo enemmän kuulostaa.
- uskomatontapaskaa
Liekö yritti kohteliaisuutta mutta suustaan pääsikin sammakko.
- castronemius
"On vain kahdenlaisia naisia: rumia, ja niitä jotka osaavat meikata" :D
En itse kyllä ole miehenä todellakaan samaa mieltä, mutta pitihän tuo jonkun kauan sitten yksinäisenä elävän miehen lausahdus laittaa tänne...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k503658On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole382361Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi712308Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä602198Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.271626Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma651550- 761457
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?551003Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?68982Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi40869