Jumalani

sinne.f

Ihmisiä on liikaa ja vääränlaisia hulluja niin vähän.
Pahat Hullut tahtoo alistaa kaikki tai muuten niiden elämä ei ole rikasta. Suomessa esim liliukset ja nallet

Siksi tarvitaan positiivisia hulluja negatiivisten hullujen tilalle.
Kröhöm minä eka ilmottaudun palvelukseenne!
On pakko uskaltaa sanoa jotta saa muutkin ihmiset uskaltautumaan kuorestaan ulos!
Hyvät Kaappi-ihmiset tulkaa ulos kaapeistanne, Teitä tarvitaan nyt!

Eikö me nyt saada todistaa P- Afrikan diktaattorien alasajoa.
Ja Oi katsokaa miten suuret diktaattorit kansansa alistajat vipeltää kuin rotat koloihinsa, kun ”tyhmä” kansa ajaa niitä takaa.

Kaikki on kiinni vain yhdestä pienestä ihmisestä kuka sen vapauden aloittaa.
Nyt se oli se joku, jonka nimi olisi hyvä muistaa, mutta kait sen vielä minäkin opin.

Se mikä minua kuitenkin huolestuttaa on se että nyt kun ne ihmiset vapautuu ja ne uudet ihmiset tahtoo valitsee uuden johtajan niin miten monta päivää siihen menee kun siitäkin tulee vain uusi diktaattori vanhan tilalle.

Josta pääsemmekin lempiaiheeseeni PILAPIIRTÄJÄT!!

Kun islamistit rupes riehuu pilapiirtäjiä vastaan niin ainakin minulle se vaan osoitti, ettei ne edes yritä olla tottelematta kaikkia islamin määräyksiä, koska on asia erikseen tehdä jotain kuin vaan olla tekemättä mitään.

Ja tuossa p.p-jupakassa islamistit olisivat voineet osoittaa ettei aijo totella koraanin tyhmiä sääntöjä toiveita ja pyyntöjä.
Mutta ei ne voi, koska ne ovat islameja ja muslimeja ja se tarkoittaa alistumista koraanille, joten jos ne alistuu niihin vaatteisiin niin ne alistuu kaikkeen. Niin kauan kun muslimi alistuu se on oman uskonsa orja, ja vain orja, ei muuta!
Orjat ei saa ajatella omilla aivoillaan vaan noudattaa muiden käskyjä!

Siksi vastustan kaapujakin vaikka se on vaan kangasta, koska se TARKOITTAA että ne edelleen alistuu kaikkeen siihen hömppään mitä koraani suoltaa. Ja siksi islam ei ole tervetullut minun puolestani Suomeen.
Me olemme tehneet älyttömän suuren työn vapauden ja sivistyksen eteen ja me tahdomme sen vapauden emme tahdo uutta kamalaa uskontoa, eli islamia Suomeen!

13

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joten tämä lempiaiheeni : Pilapiirtäjät !!

      Pilapiirtäjät ovat sananvapauden symboli. Ilman pilapiirtäjiä ei ole sananvapautta!

      Ja sen länsimaisen vapauden, uskonnon ja kulttuurin kimppuun islamistit hyökkäsi!
      Ja se minua sattuu ylitse kaiken muun.

      Pilapiirtäjät ovat piikki poliitikkojen persiissä ja ilman pilapiirtäjiä ei ole mitään, ei elämää, ei tulevaisuutta, ei mitään.

      Ja yksi Jumalani ylitse muiden KARI, hän joka kertoi koko kansalle mitä suomalainen ajattelee, ennen kuin suomalainen edes osasi pukea sanoiksi sen mitä ajatteli.
      Siksi Kari on minun Jumalani.

      Ja siksi pilapiirtäjiä ei saa loukata eikä satuttaa vaan koko kansan pitää niitä suojella ylitse muiden. Sillä ilman Pilapiirtäjiä meillä länsimaalaisilla ei olisi yhtään mitään.

    • Ja toinen Jumalani mitä arvostan länsimaisessa kulttuurissa, vapaudessa ja viisaudessa on :
      sananvapauden toinen symboli : vapaa lehdistö, ja sen TOIMITTAJAT. Se joka toimittajaa moittii saa minut kimppuunsa.

      Siksi arvostan toimittajia yhteiskunnan tukipilareina, koska toimittajat uskaltaa sanoa.
      ne osaa sanoa, toisin kuin minä joka vaan selitän omia selityksiäni maailman tappiin.
      Mutta jos ” joku ” ihan oikea toimittaja lukee ja näkee, (niitäkin ihmeitä on tapahtunut!) niin silloin maailma paranee.

      Mutta me kolme olemme yhtä kansa toimittajat ja meistä ylimpänä PILAPIIRTÄJÄT. Siinä on se THE SIVISTYS, ja muuta ei tarvíta.

      Mutta siitä olen varma että jonakin päivänä islamistit ymmärtää miten väärässä ne nyt paraikaa ovat.
      Ja samoin kuin meidän kr.kirkko joutui pyörtää Jumalan sanan niin joutuu myös islam pyörtää allahin sanan.

      Se on vaikea pala, mutta vasta siitä voi alkaa ihmisyys islamissa.

      Sitä vapautta teidän islaminuskoisten pitää mennä rakentaa omaan kotimaahanne, täältä käsin te ette sitä saa aikaiseksi.

      Tässä islaminuskoisille vähän menomusaa :

      http://www.youtube.com/watch?v=Mwz3sFe2N-Q

    • OmShantiShivaShakti

      Sananvapaudesta saisi kelpo uskonnon:

      "Olipa kerran Sana, ja Sana oli vapaa. Kaikkialle mihin Sana meni, tuli vapaus ja valkeus. Kaukana, kaukana vapauden tuollapuolen, asusti myös Sensuuri, joka pahoitti mielensä siitä että kaikki vapautetut ylistivät Sanaa, eikä kukaan enää kannattanut Sensuuria. Sensuuri tahtoikin pian vaimentaa Sanan kuoliaaksi, jolloin kaikki jäisivät pimeyden vangiksi..."

      (1000 sivua myöhemmin)

      "... sen pituinen se".

      • Tykkäsitkö menomusasta?
        Eikös tuon tahdissa olisi hyvä pakata ja palata kotiin?


    • Jemenin pääkaupunki on Sanaa, siellä ei sana eikä Sana ole vapaa.

      Ei kukaan viisas kannata sensuuria, vaan eliitti ovat kansan alistajia ja se sensuuri!
      Aina maailman tappiin asti.

      Tahtoohan ne Afrikassakin vapauden, mutta millaisen vapauden?
      Se onkin jo pelottavaa. Tietenkin ne tahtoo mahdollisimman ankaran shri´a-vapauden.

      • Vapaata?

        "Muslimiryhmän juutalaispiirroksesta herjaussyytte Hollannissa

        Järjestö raivostui, kun tanskalaisessa Jyllands-Posten-lehdessä alunperin julkaistut Muhammed-pilakuvat julkaistiin myöhemmin myös belgialaisissa ja hollantilaisissa lehdissä. Poliitikkojen puolustettua kuvien julkaisua sananvapaudella päätti järjestö omien sanojensa mukaan testata sananvapauden rajoja juutalaiskuvillaan.

        Syyttäjänviraston mukaan muslimijärjestö syyllistyi juutalaisten herjaamiseen ja loukkaavan kuvan julkaisemiseen."

        http://yle.fi/uutiset/ulkomaat/2009/09/muslimiryhman_juutalaispiirroksesta_herjaussyytte_hollannissa_972559.html


      • OmShantiShivaShakti
        Vapaata? kirjoitti:

        "Muslimiryhmän juutalaispiirroksesta herjaussyytte Hollannissa

        Järjestö raivostui, kun tanskalaisessa Jyllands-Posten-lehdessä alunperin julkaistut Muhammed-pilakuvat julkaistiin myöhemmin myös belgialaisissa ja hollantilaisissa lehdissä. Poliitikkojen puolustettua kuvien julkaisua sananvapaudella päätti järjestö omien sanojensa mukaan testata sananvapauden rajoja juutalaiskuvillaan.

        Syyttäjänviraston mukaan muslimijärjestö syyllistyi juutalaisten herjaamiseen ja loukkaavan kuvan julkaisemiseen."

        http://yle.fi/uutiset/ulkomaat/2009/09/muslimiryhman_juutalaispiirroksesta_herjaussyytte_hollannissa_972559.html

        Aivan mahtavaa. Niin sitä pitää, että kuva kuvasta ja nauru naurusta. Siinä vaiheessa kun kaikelle voi nauraa, on sananvapaudella hyvä olla.


      • Vapaata? kirjoitti:

        "Muslimiryhmän juutalaispiirroksesta herjaussyytte Hollannissa

        Järjestö raivostui, kun tanskalaisessa Jyllands-Posten-lehdessä alunperin julkaistut Muhammed-pilakuvat julkaistiin myöhemmin myös belgialaisissa ja hollantilaisissa lehdissä. Poliitikkojen puolustettua kuvien julkaisua sananvapaudella päätti järjestö omien sanojensa mukaan testata sananvapauden rajoja juutalaiskuvillaan.

        Syyttäjänviraston mukaan muslimijärjestö syyllistyi juutalaisten herjaamiseen ja loukkaavan kuvan julkaisemiseen."

        http://yle.fi/uutiset/ulkomaat/2009/09/muslimiryhman_juutalaispiirroksesta_herjaussyytte_hollannissa_972559.html

        >>Vapaata?


      • OmShantiShivaShakti kirjoitti:

        Aivan mahtavaa. Niin sitä pitää, että kuva kuvasta ja nauru naurusta. Siinä vaiheessa kun kaikelle voi nauraa, on sananvapaudella hyvä olla.

        Aina pitää muistaa että on idiootteja jotka käyttää vapautta väärin hyväkseen ja sen takia vapaus kahlitaan. Tiedä sitten milloin kaikista ihmisistä tulee niin viisaita, että kaikki ymmärtäisi miten vapautta käytettään oikein.
        Minulla on vähän sellainen kutina että jostain löytyy sellainenkin totuus jolle herra OSSS ei jaksa nauraa, vai?


      • OmShantiShivaShakti
        sinne.f kirjoitti:

        Aina pitää muistaa että on idiootteja jotka käyttää vapautta väärin hyväkseen ja sen takia vapaus kahlitaan. Tiedä sitten milloin kaikista ihmisistä tulee niin viisaita, että kaikki ymmärtäisi miten vapautta käytettään oikein.
        Minulla on vähän sellainen kutina että jostain löytyy sellainenkin totuus jolle herra OSSS ei jaksa nauraa, vai?

        Niin kauan kuin hymy hyytyy, on mahdollista tulla viisaammaksi.


      • OmShantiShivaShakti

      • OmShantiShivaShakti kirjoitti:

        Niin kauan kuin hymy hyytyy, on mahdollista tulla viisaammaksi.

        OSSSi sinä olet vielä niin nuori että katselet maailmaa vain itsesi tarpeiden kantilta.

        Minä kyllä ymmärrän että on varmaan kamalaa jos julkkisten esim suku lapset tms jotuu kärsimään.
        Riippuu vähän julkkiksesta esin Nykäs Matti joka vehjettään näyttää saa saada myös kommentteja siitä mitä julkisuudessa tekee, ei muut! eikä muista asioista. Jookos?

        Hannele "iso huuli" Lauri saa vastaanottaa kommentteja tekemistään ei muusta. Hänhän veti jonkun lehden oikeuteen ettei ole muka tehnyt mitään kauneusleikkauksia, ja kansa nauroi…

        Minä vedän rajan siihen mitä julkisuuden henkilö itse tekee julkisuudessa niin sitä pitää voida arvostella kovillakin sanoilla. Ihan siltä miltä tuntuu, mutta muut perheen jäsenet ja muut asiat pitää jättää mielipiteen ilmaisun ulkopuolelle.

        Ja varsinkin poliitikkoja kuuluu arvostella kovilla sanoilla, niinhän nekin tekevät; kovia päätöksiä ihmisten elämän pilaamiseksi.

        Valta kuten esim sananvapaus menetetään jos sitä väärin käytetään … Netissä, ja siitäkin olen huolissani.
        Eli jos me itse pilataan sananvapautemme niin sitten syntyy taas joku diktaattori joka panee kuoleman pelolla kansan suut suppuun!
        Suut suputaan = Saadakseen kaikki VALTA RAHA itselleen.

        Liika vapaus mahdollistaa fasismin.
        ( ei oma lause, kuultu ja mukaeltu pyöreänpöydän ritareilta, Yle Radio Suomi )

        Ei anneta hymyn hyytyä!


      • OmShantiShivaShakti kirjoitti:

        Kokeile mitä tahansa natsipropaganda-arkistoa. Siellä on läjäpäin Juden-huumoria. Esimerkiksi:

        http://www.holocaustresearchproject.org/holoprelude/nazprop.html

        PS.
        Mieluummin 100 juutalaista naapuria kuin 1 muslimi.

        Olen tämän kysynyt kerran aiemminkin mutten älyä miksi islamistit vihaa juutalaisia ?
        Luulen niiden vihaavan kristittyjä koska me käsittääkseni puolustamme juutalaisia.
        Siksi WTC räjäytettiin että länsimaalaiset tahdotaan juutalaisten tappamisen tieltä pois.
        Eihän judet ole tehneet mitään pahaa, eikä uhkaa kenenkään henkeä.
        Ei judet räjäyttele taloja, lentokoneita eikä junia.
        Eikä uus-nasutkaan räjäyttele ja uhkaa tappaa ketään!

        Judet vaan on, mutta arabit tahtoo ne hävittää.
        Arabiliitto on sanonut ettei lepää ennekö Israel on työnnetty Välimereen.
        Ole siinä sitten rauhallinen kun miljardi arabia islamistia palestiinalaista ym kaikki siinä ympärillä vihaa niitä pieniä juutalaisparkoja.
        Entä jos otettaisiin juutalaiset Suomeen sillä ehdolla ettei yhtään islaminuskoista saisi olla Suomessa?
        Minulle sopisi.
        Sopisiko sinulle?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1766
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1679
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      14
      1468
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1164
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1153
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      5
      1151
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1106
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1101
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1089
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1074
    Aihe