Minä suojelen perhosen koteloita

Pidän myös kissoista

hieno kattellla kesällä, ku purkissa talvehtinut ötökkä kuoriutuu upeaksi perhoseksi.

500

457

Äänestä

    Vastaukset

    • viulukotelo

      voi kun itsestäkin joskus kuoriutuisi perhonen.

    • sääläri

      minä suojelen viulukoteloita.

    • sääläri

      Madot!! Missä olette?

    • PN

      madot!!! täällä ollaaan!!!!!!!

    • PN

      Siis tosi rankkoja juttuja. Kauheeta paskaa.

      • saalittava

        Niin ja täysin susta riippumattomista syistä!!


      • PN
        saalittava kirjoitti:

        Niin ja täysin susta riippumattomista syistä!!

        no nimenomaan. täysin musta riippumattomista, älä yritä siellä!! nää on vakavia asioita.


      • saalittava
        PN kirjoitti:

        no nimenomaan. täysin musta riippumattomista, älä yritä siellä!! nää on vakavia asioita.

        varo, kohta koteloidut, tahdot tai et!! hui, pelottaa tää koteloituminen, siellä nökötetään pahimmassa tapauksessa koko kylmä kausi.. millaisiahan perhosia meistä tulee? osataanko me varmasti lentää??

        http://www.youtube.com/watch?v=LaXSkEGogw4


      • PN
        saalittava kirjoitti:

        varo, kohta koteloidut, tahdot tai et!! hui, pelottaa tää koteloituminen, siellä nökötetään pahimmassa tapauksessa koko kylmä kausi.. millaisiahan perhosia meistä tulee? osataanko me varmasti lentää??

        http://www.youtube.com/watch?v=LaXSkEGogw4

        ninín koteloidunkin, mutta mihin? se lienee ongelman ydin. jälkiviisautta, sitä riittää. ja jos joutuu kököttämään kotelossaan koko pitkän ja kylmän kauden, on tarkkaan harkittava mihin koteloitumisen suorittaa. ah suuria mato-- eiku koteloitumiskysymyksiä. hankalaa tää uus termistö :D


      • sääläri
        PN kirjoitti:

        ninín koteloidunkin, mutta mihin? se lienee ongelman ydin. jälkiviisautta, sitä riittää. ja jos joutuu kököttämään kotelossaan koko pitkän ja kylmän kauden, on tarkkaan harkittava mihin koteloitumisen suorittaa. ah suuria mato-- eiku koteloitumiskysymyksiä. hankalaa tää uus termistö :D

        vaikeeta on! muodonmuutos ei käy hetkessä :D missä kaikki matskut? ehkä jälkiviisaus tekee viisaaksi, jos siihen koteloituu.


      • PN
        sääläri kirjoitti:

        vaikeeta on! muodonmuutos ei käy hetkessä :D missä kaikki matskut? ehkä jälkiviisaus tekee viisaaksi, jos siihen koteloituu.

        jo koteloituneena ennaltaehkäisystä on tuskin hyötyä, harkinnasta puhumattakaan. menemme siis jälkiviisaudella, jälleen kerran. tästä muodonmuutoksesta tulee vaikeaa, mutta sitäkin antoisampaa. ikävä sua


      • sääläri
        PN kirjoitti:

        jo koteloituneena ennaltaehkäisystä on tuskin hyötyä, harkinnasta puhumattakaan. menemme siis jälkiviisaudella, jälleen kerran. tästä muodonmuutoksesta tulee vaikeaa, mutta sitäkin antoisampaa. ikävä sua

        joo, siellä on turha mitään voiteita levitellä..


      • sääläri
        sääläri kirjoitti:

        joo, siellä on turha mitään voiteita levitellä..

        Tietenkin me koteloidutaan niihin kymmeneen ominaisuuteen!


      • PN
        sääläri kirjoitti:

        Tietenkin me koteloidutaan niihin kymmeneen ominaisuuteen!

        Voiteet on levitetty !! ja ne kymmenen ominaisuutta, huomenna on matoperjantai (sitä ei ehkä voi sano koteloperjantaiks?) vois vähän kelailla niitä taas. päivittää.


      • sääläri
        PN kirjoitti:

        Voiteet on levitetty !! ja ne kymmenen ominaisuutta, huomenna on matoperjantai (sitä ei ehkä voi sano koteloperjantaiks?) vois vähän kelailla niitä taas. päivittää.

        Matoperjantai


      • PN
        sääläri kirjoitti:

        Matoperjantai

        mennään vaan. pubiin kaljalle ja päivittämään, yhdessä


      • sääläri
        PN kirjoitti:

        mennään vaan. pubiin kaljalle ja päivittämään, yhdessä

        mä tsekkaan, miten mä saan mun liikkumiset junailtua, oon aamulla kolhoosilla ja sit puoliltapäivin pitäis olla jo huudeilla, vapaudun joskus ip, ja sit joko jään sinne tai tuun pyörähtään sun luona, riippuu kaikesta siitä, mistä kotelo roikkuu.


      • PN
        sääläri kirjoitti:

        mä tsekkaan, miten mä saan mun liikkumiset junailtua, oon aamulla kolhoosilla ja sit puoliltapäivin pitäis olla jo huudeilla, vapaudun joskus ip, ja sit joko jään sinne tai tuun pyörähtään sun luona, riippuu kaikesta siitä, mistä kotelo roikkuu.

        mä oon avoinna kaikelle. siis ihan kaikelle. kaikki käy.


    • PN

      mä oon tässä miettiny, et mitä jos hissi nouseekin? sit ollaan pulassa ja pahasti. Yle1: kun hissi jää jumiin.

      • saalittava

        hemmetin hissi!! ja mä vielä kielsin sua senkin toukka!


      • saalittava
        saalittava kirjoitti:

        hemmetin hissi!! ja mä vielä kielsin sua senkin toukka!

        miten susta ikinä saadaan kunnollista koteloa saatika perhosta!


      • PN
        saalittava kirjoitti:

        miten susta ikinä saadaan kunnollista koteloa saatika perhosta!

        no siinä sulle työmaata! sä voit olla sellanen päällysmies, työnjohtaja ja ohjailla mun sotkemista. ehdottomasti palkitseva homma, pääset aina torumaan väärin tehdyistä hommista :D

        ja nää hissihommat, ne on kummallisia.


      • sääläri
        PN kirjoitti:

        no siinä sulle työmaata! sä voit olla sellanen päällysmies, työnjohtaja ja ohjailla mun sotkemista. ehdottomasti palkitseva homma, pääset aina torumaan väärin tehdyistä hommista :D

        ja nää hissihommat, ne on kummallisia.

        hahaa, musta tulee nalkuttava vaimo, vaikka sä oletkin ehkä mun äiti. ei oo muuten näkynyt niitä hedelmäsekotuksia viime aikoina, en siis enää ookaan niin säälittävä? mitä?


      • PN
        sääläri kirjoitti:

        hahaa, musta tulee nalkuttava vaimo, vaikka sä oletkin ehkä mun äiti. ei oo muuten näkynyt niitä hedelmäsekotuksia viime aikoina, en siis enää ookaan niin säälittävä? mitä?

        sä oot mun vaimo, mä oon sun äiti. ja sulla on ollu nalkutettavaa viime päivinä. sä oot ihana, kun sä nalkutat ja silti kuuntelet. annat mun tehdä omat virheeni ja Harkitut valintani,kuitenkaan tuomitsematta, vaikka ne helvetin tyhmiä yleensä onkin. sä oot maailman paras vaimo, ilman sua mä olisin sörsseliä.


      • sääläri
        PN kirjoitti:

        sä oot mun vaimo, mä oon sun äiti. ja sulla on ollu nalkutettavaa viime päivinä. sä oot ihana, kun sä nalkutat ja silti kuuntelet. annat mun tehdä omat virheeni ja Harkitut valintani,kuitenkaan tuomitsematta, vaikka ne helvetin tyhmiä yleensä onkin. sä oot maailman paras vaimo, ilman sua mä olisin sörsseliä.

        onneks me ei olla moralisteja kumpikaan, siitä mä tykkään. ja onneks me ei olla mököttäjiäkään. mieluummin räjähdellään ja sit halataan. sun ystävänä on ihana olla, kepeetä ja syvällistä yhtäaikaa, vähän kyyneleitä ja paljon naurua. sä oot mulle niin tärkee


      • PN
        sääläri kirjoitti:

        onneks me ei olla moralisteja kumpikaan, siitä mä tykkään. ja onneks me ei olla mököttäjiäkään. mieluummin räjähdellään ja sit halataan. sun ystävänä on ihana olla, kepeetä ja syvällistä yhtäaikaa, vähän kyyneleitä ja paljon naurua. sä oot mulle niin tärkee

        Iiiiih. kaunista ja kiitos samoin


    • saalittava
    • PN

      koteloitumisketju

      • saalittava

        viulu soi ja mulla on mato


      • PN
        saalittava kirjoitti:

        viulu soi ja mulla on mato

        mullakin on! ja kaikkea muutakin, kaikki mitä mä haluun- mulla on


      • sääläri
        PN kirjoitti:

        mullakin on! ja kaikkea muutakin, kaikki mitä mä haluun- mulla on

        ei meillä lasketa. enää tarvii yhdistyä :)


      • PN
        sääläri kirjoitti:

        ei meillä lasketa. enää tarvii yhdistyä :)

        :D just niin. yhdistyminen on se mitä tässä tarvitaan. All In !! (ei enää ikinä ja aina :D)


      • sääläri
        PN kirjoitti:

        :D just niin. yhdistyminen on se mitä tässä tarvitaan. All In !! (ei enää ikinä ja aina :D)

        ei vittu! all in! mä hajoan :D me ollaan oltu niin pällejä ja noviiseja, mut ei olla enää.. ei sit muuta ku all in!!


      • PN
        sääläri kirjoitti:

        ei vittu! all in! mä hajoan :D me ollaan oltu niin pällejä ja noviiseja, mut ei olla enää.. ei sit muuta ku all in!!

        :D :D all in. ei vittu mitä touhua. kelaa nyt meitä, noviisimadot tukka putkella ja ihme kun ei mee ihan tuubiin. mut me opitaan koko ajan ja aletaan olla jo aika taitavia!! mieti nyt tätä hissikuviotakin, tää pitää miettiä tarkkaan. yhdessä, tietenkin ;)


      • sääläri
        PN kirjoitti:

        :D :D all in. ei vittu mitä touhua. kelaa nyt meitä, noviisimadot tukka putkella ja ihme kun ei mee ihan tuubiin. mut me opitaan koko ajan ja aletaan olla jo aika taitavia!! mieti nyt tätä hissikuviotakin, tää pitää miettiä tarkkaan. yhdessä, tietenkin ;)

        juu, ihan näin meidän kesken ;)


      • sääläri
        saalittava kirjoitti:

        viulu soi ja mulla on mato

        She looks as if expecting a surprise
        Maybe an encounter that will change her life
        Not knowing hot from cold or good for bad
        If life is just a joke or if it makes her sad

        Crazy love is all around me
        Love is crazy love is kind
        But I know somehow you'll find me
        Love is crazy love is blind

        http://www.youtube.com/watch?v=pisIqsHwbTY&feature=related


    • sääläri

      Tuuli vinkuu nurkissa, voi vanhaa vaahteraa, voi metsän eläimiä, voi läpimärkiä portaita. Ei mahda mitään, pakko kaivaa tumput ja myssyt esiin ja koteloitua villaan.

      • PN

        mä haluan sun portaille


    • sääläri

      Huomenta kotelot! Tästä tulee sadepäivä. Tuulee. Mitenköhän ulkona on pärjäilty? Voi voi. Oikea syksy. Sisälläkin on koleaa. Kahvia villakotelossa

      • PN

        sä oot ihana, kun sä huolehdit siellä. mä rakastan sua just tollasena.


    • evvkoo

      Huomenta kotelot.
      I´m in.
      Eilen oli paska päivä, kotelo ahdisti ja varpaat oli märät. Ehkä tänään parempi.

    • sääläri

      evvkoo -edelläkävijämme koteloiden maailmassa. sinusta tulee ehkä ritariperhonen? kumpparit on hyvät. täällä kolhoosilla eli paratiisissa ne ovat ykköset.

      • PN

        kumpparit. mulla on kahdet, molemmat on tärkeet. aamulla paineltiin metsässä, tuoksu syksy ja mun ongelmat. ja joojoo, mun ihan ite aiheuttamat ongelmat. lauantaina mä meen toimistolle, tuonko sullekin pari post it- lappua? entä evvkoo, tarviiks sä?


      • sääläri
        PN kirjoitti:

        kumpparit. mulla on kahdet, molemmat on tärkeet. aamulla paineltiin metsässä, tuoksu syksy ja mun ongelmat. ja joojoo, mun ihan ite aiheuttamat ongelmat. lauantaina mä meen toimistolle, tuonko sullekin pari post it- lappua? entä evvkoo, tarviiks sä?

        tykkään sun kumppareista! lainaan ehkä niitä keltaisia matoperjantaina


      • PN
        sääläri kirjoitti:

        tykkään sun kumppareista! lainaan ehkä niitä keltaisia matoperjantaina

        mä tuon beibe. saatan ehkä itsekin tarvita muutamaa, ihan näin meidän kesken :D


      • sääläri
        PN kirjoitti:

        mä tuon beibe. saatan ehkä itsekin tarvita muutamaa, ihan näin meidän kesken :D

        hihii, todellakin vain meidän kesken! mä en malta odottaa, mitä lippuset lappuset mulle ehdottelee..


      • PN
        sääläri kirjoitti:

        hihii, todellakin vain meidän kesken! mä en malta odottaa, mitä lippuset lappuset mulle ehdottelee..

        :D :D mä haluun hissiin. (vain meidän kesken). ja mä pahoin pelkään, et tiedän mitä lipukkeilla on mulle annettavaa, mutta niillä sitten mennään taas.


      • sääläri
        PN kirjoitti:

        :D :D mä haluun hissiin. (vain meidän kesken). ja mä pahoin pelkään, et tiedän mitä lipukkeilla on mulle annettavaa, mutta niillä sitten mennään taas.

        ei haluta enää mitään, koska meillä on jo kaikki, you know ;) mut siis universumi, voitko yhdistää, mun libido on kärsimätön.


      • PN
        sääläri kirjoitti:

        ei haluta enää mitään, koska meillä on jo kaikki, you know ;) mut siis universumi, voitko yhdistää, mun libido on kärsimätön.

        totta. mulla ON hissi. emmä uskalla sanoo noin. mä ehkä haluan vaan haluta. tai en mä tiedä. kaikki on sekavaa, vaaleanpunaista, saunoja, syysmyrskyjä ja yllättävää.


      • PN
        PN kirjoitti:

        totta. mulla ON hissi. emmä uskalla sanoo noin. mä ehkä haluan vaan haluta. tai en mä tiedä. kaikki on sekavaa, vaaleanpunaista, saunoja, syysmyrskyjä ja yllättävää.

        beibe. universumi yhdistää, sä voit luottaa siihen. kaikki hoituu ja kaikki järjestyy, sulla on se kaikki


    • PN

      sä et usko! teemapäättellisiä on jo kolme!!!

      • sääläri

        kuka on kolmas?


      • PN
        sääläri kirjoitti:

        kuka on kolmas?

        no ei silleen kukaan. pomppas ystäviin ja meinasin tikahtua. teemapäätteet ja teemasyksy. mikä on meidän teema?


      • säälittävä
        PN kirjoitti:

        no ei silleen kukaan. pomppas ystäviin ja meinasin tikahtua. teemapäätteet ja teemasyksy. mikä on meidän teema?

        ei vittu, mä säikähin!! ihan kreisiä! mäpäs oon saanut hommat tehtyä ja lähen fillaroimaan. missä sä oot PN? onko sulla vapaapäivä vai töitä?


      • PN
        säälittävä kirjoitti:

        ei vittu, mä säikähin!! ihan kreisiä! mäpäs oon saanut hommat tehtyä ja lähen fillaroimaan. missä sä oot PN? onko sulla vapaapäivä vai töitä?

        PN on iltavuorossa :D oon reipas pieni juoksijamato ja huomenna me ollaan taas yhdessä


      • PN
        PN kirjoitti:

        PN on iltavuorossa :D oon reipas pieni juoksijamato ja huomenna me ollaan taas yhdessä

        Freestyle!!


    • evvkoo

      Joo kiitos. Sellaset numeroidut toimintaohjeet niihin.

      • PN

        se varmaan onnistuu. mitä ohjeita sä tarviit? pokaus, dumppaus vai damage control?


    • evvkoo

      Noi Deet vois olla paikallaan, pokaus on jo hoidettu.

      • PN

        Selvä. mä kyselen toimistolta. eiköhän ne järjesty, asioilla on tapana.


    • evvkoo

      Ok kiitsa. Saaksellasen lapun sit otsaan sillee Atlevitmainostyyppisesti? Se vois olla kauheen kätevää, ei tarttis ite sanoo mitään.

      • PN

        se ei toimi noin. post it- laput on vaan sun tukena ja niistä voi luntata, jos tulee tiukka tilanne.


      • sääläri
        PN kirjoitti:

        se ei toimi noin. post it- laput on vaan sun tukena ja niistä voi luntata, jos tulee tiukka tilanne.

        niin, loppupeleissä pallo on kuitenkin sulla. ei kellekään voi iskee nivaskaa keltasia lappuja kouraan. tai siis voi, mut se ois nihkeetä.


      • PN
        sääläri kirjoitti:

        niin, loppupeleissä pallo on kuitenkin sulla. ei kellekään voi iskee nivaskaa keltasia lappuja kouraan. tai siis voi, mut se ois nihkeetä.

        nihkeetä ja epäreilua.


    • evvkoo

      Nii, mä arvasin ton. Ei oo oikotietä onneen eikä omaan koteloon.

      • PN

        ei oo ei.


    • PN

      hirveetä solmua vaan kaikki.

      • sääläri

        kerran kun kaivoin omenapuulle kuoppaa, löysin kastematoja, jotka oli sellasella oudolla solmulla. se oli sellanen ihan oikea ja järjestelmällinen solmu, ei mikään sykkyrä, mul on sitä vähän videolla, kun se yks mato avautuu siitä solmusta mun kädellä. tosi outo juttu. onkohan se yleistä? niitä oli siis useampi sellanen solmumato, ja ne oli siis kaikki itekseen solmussa ei keskenään.


      • PN
        sääläri kirjoitti:

        kerran kun kaivoin omenapuulle kuoppaa, löysin kastematoja, jotka oli sellasella oudolla solmulla. se oli sellanen ihan oikea ja järjestelmällinen solmu, ei mikään sykkyrä, mul on sitä vähän videolla, kun se yks mato avautuu siitä solmusta mun kädellä. tosi outo juttu. onkohan se yleistä? niitä oli siis useampi sellanen solmumato, ja ne oli siis kaikki itekseen solmussa ei keskenään.

        mä luulen et toi on joku viesti. meitä vakoillaan?


      • sääläri
        PN kirjoitti:

        mä luulen et toi on joku viesti. meitä vakoillaan?

        ei vittu!! :D Solmumadoista on aikaa joku kolme vuotta, mut ehkä se oli enne??


      • PN
        sääläri kirjoitti:

        ei vittu!! :D Solmumadoista on aikaa joku kolme vuotta, mut ehkä se oli enne??

        ihan varmasti enne, harmi ku ei tajuttu. ois voinu varautua :D


    • PN

      Säälittävä!! älä yritä väittää et säkin olisit Iltavuorossa?? hophop.

      • sääläri

        oonhan mä ja tykitän täysillä ;)


    • sääläri

      Kotelut on iskussa ;) Hyyywwwä! Hyyywwwä!

      • PN

        hyyyyyyywäää, hyyywäää :D nää iskut on aika pahoja, mut mua hymyilyttää. kumppareissa matoperjantaihin. mä luulen et sotkemisesta huolimatta kaikki menee hyvin, mitenpäin vaan.


      • sääläri
        PN kirjoitti:

        hyyyyyyywäää, hyyywäää :D nää iskut on aika pahoja, mut mua hymyilyttää. kumppareissa matoperjantaihin. mä luulen et sotkemisesta huolimatta kaikki menee hyvin, mitenpäin vaan.

        kumpparit voi tässä tilanteessa toimii myös ennaltaehkäsynä ;)


      • sääläri
        sääläri kirjoitti:

        kumpparit voi tässä tilanteessa toimii myös ennaltaehkäsynä ;)

        vähän niinku mun byysat..


      • PN
        sääläri kirjoitti:

        vähän niinku mun byysat..

        kumpparit TOIMI ennaltaehkäisynä!! järkyttävä moka, jos se oli se, jos vaan muistais :D


      • sääläri
        PN kirjoitti:

        kumpparit TOIMI ennaltaehkäisynä!! järkyttävä moka, jos se oli se, jos vaan muistais :D

        onneks mä kuitenkin ryssin tänkin jutun, vaik en ihan tarkalleen muista miten ;) mut dumppaus oli mallikelpoinen (kehut tekosyy toivotukset)


    • PN

      Ei vittu, syn byysat! Hirveet. mulla on ikävä sun sammareita. ekana sussa mä rakastuin niihin. mihin sä mussa?

      • sääläri

        sun hulluuteen ja sun tempperamenttiin :D


      • PN
        sääläri kirjoitti:

        sun hulluuteen ja sun tempperamenttiin :D

        ai siihen italialaiseen vai siihen hiukan ujoon, sisäänpäinkääntyneeseen ja arkaan jugoslaavialaiseen? mä rakastan sitä kun sun kanssa voi kikattaa kiinalaiset yrmynaamoiks ja hetkessä keskustella vakavasti vaikka madoista. meidän juttu on maailman paras. huolehditaan ennenkaikkea siitä.


    • sääläri

      tota jugoslaavia mä en oo vielä tavannutkaan, paitsi joskus peilissä, mut ethän se sä ollutkaan :) öitä rakas, aamuun

      • PN

        "Mutta jos heijastat vähän,
        niin saat sen säteen takaisin.
        Jos vain verhoudut mustaan,
        niin näetkö itsekään.
        Heijasta vähän ja saat sen säteen takaisin.
        Ollaan valon säteen peilejä yössä…"

        mä rakastan meidän tätä päivää.


    • sääläri

      Huomenta mat.. ei kun kun kotilot! puolipilvistä, ei sada, ja sataa todennäköisesti kaatamalla. mihinkään ei voi enää luottaa. kotiloidun kahviin ja tupakkaan. aamunkajo on ystävä

    • PN

      puolipilvistä, hymyä, perhosia. all in.

      • PN

        toimii.


      • PN
        PN kirjoitti:

        toimii.

        eikä toimi.


      • PN
        PN kirjoitti:

        eikä toimi.

        ristiinrastiin. plaaplaa. remppahommia.


      • PN
        PN kirjoitti:

        ristiinrastiin. plaaplaa. remppahommia.

        perseestä.


      • PN
        PN kirjoitti:

        perseestä.

        tää toimii :D :D


      • PN
        PN kirjoitti:

        tää toimii :D :D

        mulla ON hissi, vaikka se ei nousiskaan.


    • evvkoo

      PN missä sä oikeen oot? Kotelon seinät on niin paksut että tänne ei kuulu mitään. Sääläri, mennääks kaljalle tänään töiden jälkeen äkkiä salaa ennenku PN tulee paikalle?

      • sääläri

        next time!! (näin meidän kesken)


    • PN

      ette rupee mitään vehtaa mun selän takana :D mä oon pihalla. mä oon sumussa. mä tarviin säälittävän ja paljon kaljaa ja hämyä.

      • sääläri

        sulla on kaikki ja jopa vähän päälle!


    • sääläri

      varsinainen matojen yö.

      • PN

        ja tyrmäystipat. onneks sä otit ilon irti ;)


      • sääläri
        PN kirjoitti:

        ja tyrmäystipat. onneks sä otit ilon irti ;)

        ihanaa rihmaa, jotain täysin uutta ja erilaista.


      • PN
        sääläri kirjoitti:

        ihanaa rihmaa, jotain täysin uutta ja erilaista.

        tai vanhaa ja tuttua ja silti vielä uutta ja ihmeellistä ;)


      • sääläri
        PN kirjoitti:

        tai vanhaa ja tuttua ja silti vielä uutta ja ihmeellistä ;)

        voiks koteloitua ilman rihman kiertämää?


      • sääläri
        sääläri kirjoitti:

        voiks koteloitua ilman rihman kiertämää?

        korsetti hukassa, eikä paluuta pakkopaitaan enää oo


      • PN
        sääläri kirjoitti:

        korsetti hukassa, eikä paluuta pakkopaitaan enää oo

        siis niin hukassa, kaikki. mun elämä. täytyy kerärä rihmastot ja alkaa kutomaan. itsepähän sotkin, sit siivotaan taas.


      • sääläri
        PN kirjoitti:

        siis niin hukassa, kaikki. mun elämä. täytyy kerärä rihmastot ja alkaa kutomaan. itsepähän sotkin, sit siivotaan taas.

        sottapytty! onneks mulla on kuites kaikki tiptop!!


      • PN
        sääläri kirjoitti:

        sottapytty! onneks mulla on kuites kaikki tiptop!!

        :D täytyy ehkä vähän imuroida aamusella. yöllä ei viitti, kiinalaisillakin saattaa olla murtumispiste.


    • sääläri

      rekonstruoitu tilanne, teitä videoidaan. ei vittu! hahmoterapiaa?

    • PN

      :D ei minkäälaista häpyä!! vittu oikeesti. me ollaan räävittömiä.

    • sääläri

      täysin räävittömiä! tai sit vaan pelkkää häpyä :D mitä vittuu? meillä on näköjään kaikki!

      • PN

        oikeesti, helvetin maailmanomistajat :D mä alan uskoa siihen maniaa. vittu oikeesti, hei bossi tsekkaa mun persettä!!

        mua naurattaa ihan sairaasti se mistä ei saa puhua ja se miten sä tilitit sitä bossille :D :D ei vittu!


      • sääläri
        PN kirjoitti:

        oikeesti, helvetin maailmanomistajat :D mä alan uskoa siihen maniaa. vittu oikeesti, hei bossi tsekkaa mun persettä!!

        mua naurattaa ihan sairaasti se mistä ei saa puhua ja se miten sä tilitit sitä bossille :D :D ei vittu!

        Hei söpö, tulit juuri mieleeni :D


    • PN

      all in.

    • evvkoo

      all out.

    • sääläri

      check.

    • saalittava

      mikään ei tunnu enää missään, eikä kukaan räjäytä mun maailmaa. pientä liikettä ylös ja alas ihan keskilinjan tuntumassa. ha, elämä on shittiä, mut osaan reagoida normisti.

      • PN

        kiva et joku osaa.


      • PN
        PN kirjoitti:

        kiva et joku osaa.

        mä en osaa reagoida mihinkään normisti. jos ei oo tunteita, niin sit vittu kehitetään niitä. voisko vaan ottaa asiat asioina ja lopettaa ihmeellisten kehitelmien värkkäämisen?


      • sääläri
        PN kirjoitti:

        mä en osaa reagoida mihinkään normisti. jos ei oo tunteita, niin sit vittu kehitetään niitä. voisko vaan ottaa asiat asioina ja lopettaa ihmeellisten kehitelmien värkkäämisen?

        vois, korsettia kehiin ja pieni ryhdistäytyminen nyt. mul päinvastoin, osaan käyttäytyä normisti vaan jos ei oo tunteita.


    • sääläri
    • sääläri

      ei parisuhteessa voi elää, jos sitä ei oo olemassa. mä en pidä itsestäni tällasena, siks mun pitää mennä.

      • PN

        rohkearohkea tyttö. mä pidän susta huolta.


      • sääläri
        PN kirjoitti:

        rohkearohkea tyttö. mä pidän susta huolta.

        niin pidätki


      • PN
        sääläri kirjoitti:

        niin pidätki


      • sääläri
        PN kirjoitti:

        niin odottaa ja lämmin kaakao


      • PN
        sääläri kirjoitti:

        niin odottaa ja lämmin kaakao

        ei jäädä sureen makaamaan, meidän täytyy liikkua, nähdä ja tehdä. pelottavaa, mut onneks meitä on kaks. ja onneks me osataan kimpassa tehdä helvetin hienoja ratkaisuja :D nyt pidetään toisiamme silmällä eikä lähetä messiin ihan mihin vaan. juostaan tuulessa ja rakastetaan tätä syksyä.

        ja portaat, ne niiin lähtee messiin. meidän messiin


    • PN

      syvissä vedellään. yöt on helvetin pitkiä, kun uni ei tuu ja ahdistus vaanii. en mä tiedä. mitäs läksit.

      • sääläri

        juo teetä -vihreetä teetä


      • sääläri

        iso hali


    • PN

      iso hali takas

    • sääläri

      Tänään ois kauko röyhkä ysiltä, mut mulla tulee siihen ehkä liian hoppu. Ehkä tuun sun luo, juodaan bisset ja poltetaan tupakkaa. Tuunks hakeen sut?

    • ....................

      no ihan jees keikka, mut vaan liian lyhyt. hey, jengi ei joraa tiistaisin. voi mies, et tiedä mitä mulle teit. mun pieni maailma meni ihan sekaisin. surullista, et sä et koskaan ollut mun. mä en koskaan ollut sun. ja mikä hinta.

    • sääläri

      kauniisti pedattu peti, jääkaapissa jäistä suklaata, tiskipöydän nurkasta löytyy suolapähkinöitä ja peeän tuhisee liukuovan takana. sympaattista

      • PN


      • säälittävä
        PN kirjoitti:

        vaikeneminen on vallankäyttöä.


      • PN
        säälittävä kirjoitti:

        vaikeneminen on vallankäyttöä.

        todellakin, typerää sellasta. vittumaista pakoonjuoksemista, mut mitä jos ei oikeesti oo mitään sanottavaa? voiko joku olla sen takia hiljaa? mä en ainakaan :D


      • sääläri
        PN kirjoitti:

        todellakin, typerää sellasta. vittumaista pakoonjuoksemista, mut mitä jos ei oikeesti oo mitään sanottavaa? voiko joku olla sen takia hiljaa? mä en ainakaan :D

        enkä mä :D


    • sääläri

      mun iho on mun kotelo, raja mun ja maailman välillä.

      • sääläri

        tunnekehonkin pitää olla ihon kaltainen, joustava ja huokoinen, jotta kuona voi tihkua ulos, jotta hyvä pääsee sisään


    • PN

      tekniikka toimi viime yönä. mä nukahdin johonkin tyhmään plaaplaaohjelmaan tähän sohvalle, sääliksen peiton alle

      • PN

        niijust. sujuvaa keskustelua remppahommista. jeah.


      • PN
        PN kirjoitti:

        niijust. sujuvaa keskustelua remppahommista. jeah.

        helvetin naurettavaa.


      • PN
        PN kirjoitti:

        helvetin naurettavaa.

        tää ei muuten toimi ei niin yhtään. mä oon täysin edesvastuuton ja pälli. mut annetaan mun olla.


    • PN

      PN

    • sääläri

      Mä oon tosi tosi suloinen

    • sääläri
    • rtujfyjvgf tero

      Ampukaa ny ittenne saatana

    • PN

      :D mieletöntä.

    • sääläri

      fanittaja :D

    • PN

      Fanittaja

      • PN

        mä en kestä kun susta ei kuulu! mä oon huolissani! mä tiiän et sä vihaat kun sulle soitellaan aamulla, mut beibe, nyt ei oo aamu!!


      • sääläri

        :D tietty mä oon jorannu, mutten riittävästi. musat ei ollu ihan kohdillaan, valitettavasti. mut jubailua ja jotain ihan kiinnostavia ihmisiä, ei kuitenkaan ketään sellasta jalat alta tyyppiä, ja sellasen mä haluun. kriteerit vaan kasvaa, mut tarjonta heikkenee? mitä? baarien paras tarjonta koostuu ukkomiehistä tai jostain ihan liian nuorista kolleista, ne on mulle nounou, niihin mä en koske. ja loput, no.. suurin osa on ihan liian lyhyitä tai juntteja tai tylsiä tai jotain pelimiehiä. tosi harvoin siis ketään, jota vois ees harkita. silti mä rakastan kaupungin yötä, jossa yksinäiset etsii ja kaipaa. kaikki on yksin, koska kukaan ei kelpaa kellekään. mitä ihmiset etsii? mitä mä etsin? ja sit kuitenkin, kun se tulee vastaan, niin kaikki kriteerit voi haudata, eikä niillä oo mitään merkitystä. ei ihminen koostu jostain yksittäisistä piirteistä, ihminen on kokonaisuus. jossakin on sitä jotain ja toisissa ei. tietty ois ihanaa olla jonkun sylissä ja olla vaan ihan hiljaa, mikä ois suloista ja tekis mulle varmaan ihan hyvää, mut sit toisaalta mä voin yhtä hyvin odottaa, et tapaan sen, jonka oikeasti haluan, ja joka oikeasti haluaa mut.


      • PN
        sääläri kirjoitti:

        :D tietty mä oon jorannu, mutten riittävästi. musat ei ollu ihan kohdillaan, valitettavasti. mut jubailua ja jotain ihan kiinnostavia ihmisiä, ei kuitenkaan ketään sellasta jalat alta tyyppiä, ja sellasen mä haluun. kriteerit vaan kasvaa, mut tarjonta heikkenee? mitä? baarien paras tarjonta koostuu ukkomiehistä tai jostain ihan liian nuorista kolleista, ne on mulle nounou, niihin mä en koske. ja loput, no.. suurin osa on ihan liian lyhyitä tai juntteja tai tylsiä tai jotain pelimiehiä. tosi harvoin siis ketään, jota vois ees harkita. silti mä rakastan kaupungin yötä, jossa yksinäiset etsii ja kaipaa. kaikki on yksin, koska kukaan ei kelpaa kellekään. mitä ihmiset etsii? mitä mä etsin? ja sit kuitenkin, kun se tulee vastaan, niin kaikki kriteerit voi haudata, eikä niillä oo mitään merkitystä. ei ihminen koostu jostain yksittäisistä piirteistä, ihminen on kokonaisuus. jossakin on sitä jotain ja toisissa ei. tietty ois ihanaa olla jonkun sylissä ja olla vaan ihan hiljaa, mikä ois suloista ja tekis mulle varmaan ihan hyvää, mut sit toisaalta mä voin yhtä hyvin odottaa, et tapaan sen, jonka oikeasti haluan, ja joka oikeasti haluaa mut.

        ongelmia aiheuttaa kriteerien lisäksi meidän luonteet. vaikea löytää kundia, joka jaksais näitä ajatuksia ja tunteita ja osais suhtautua niihin oikein. kaikki on aina liian vakavia tai kattoo vaan putkesta. mut putkinäkö ja omaan itseensäkin tuijottaminen voi olla kiehtovaa. mitä ne kriteerit oikeesti on, jos mikätahansa voi olla kiehtovaa??


      • sääläri
        PN kirjoitti:

        ongelmia aiheuttaa kriteerien lisäksi meidän luonteet. vaikea löytää kundia, joka jaksais näitä ajatuksia ja tunteita ja osais suhtautua niihin oikein. kaikki on aina liian vakavia tai kattoo vaan putkesta. mut putkinäkö ja omaan itseensäkin tuijottaminen voi olla kiehtovaa. mitä ne kriteerit oikeesti on, jos mikätahansa voi olla kiehtovaa??

        :D meillä on haasteelliset luonteet, ainakin alkuun, jos ei tunne. epäloogista käyttäytymistä ja väärinkäsityksiä -niiltä ei voi ehkä välttyä. no se on ihan hyvä seula, eipä tartte katella ketään nihilistiä.


      • PN
        sääläri kirjoitti:

        :D meillä on haasteelliset luonteet, ainakin alkuun, jos ei tunne. epäloogista käyttäytymistä ja väärinkäsityksiä -niiltä ei voi ehkä välttyä. no se on ihan hyvä seula, eipä tartte katella ketään nihilistiä.

        Nimenomaan. nihilistit helvettiin meidän elämästä.

        En liiku! En suostu! Tuu hakee! Sano jotain nättiä! Ei vittu :D :D


      • sääläri
        PN kirjoitti:

        Nimenomaan. nihilistit helvettiin meidän elämästä.

        En liiku! En suostu! Tuu hakee! Sano jotain nättiä! Ei vittu :D :D

        sä oot pälli :) mä oon tapellu sun kaa niin monta kertaa, et mua ei yllätä mikään. ja sä oot just tollanen. sun kaa on ihana riidellä, mä aina tiedän, et sä lepyt ihan pian. sit sä oot söpö, kun sä vähän hymyilet ja tuut halaan :)


      • PN
        sääläri kirjoitti:

        sä oot pälli :) mä oon tapellu sun kaa niin monta kertaa, et mua ei yllätä mikään. ja sä oot just tollanen. sun kaa on ihana riidellä, mä aina tiedän, et sä lepyt ihan pian. sit sä oot söpö, kun sä vähän hymyilet ja tuut halaan :)


    • sääläri

      kahvia ja tupakkaa, ruisleipää ja lämpimiä vaatteita, koleaa ja harmaata.

    • PN

      aamuherätys, lämpöä ja rakkautta, metsässä tupakkaa, kahvia lattialla, omituinen viesti inboksissa. viesti kaukaa maailmalta. täytyy kokoontua ja pitää pieni suunnittelupalaveri.

      mä annan veden virrata.

      • säälittävä

        portailla kahvia ja tupakkaa. maadoittunutta meininkiä. keho on lämmin aamun töistä. navigointia ja virtauksille antautumista. tasapainottelua kontrollin ja heittäytymisen välimaastossa. sitä se kaikki on.


    • PN

      mä oon enemmän virtauksille antautuja ku navigoija ja enemmän heittäytyjä ku kontrolloiva. ei ehkä hyvä juttu. tänään keskityn ajattelemaan navigointia ja kontrollointia, äh emmä jaksa. annan virran viedä ja imuroin sotkut.

    • PN

      arg.

    • sääläri

      no mikäs nyt muru?

      • PN

        niitä samoja, mitä sä et jaksa kuunnella :D liikaa keloja. L oli sitä mieltä, että se haluaa p.suhteen, mut pelkää mua. eikai?? ei muuta.

        ihanaa olla töissä. ilmari makaa sohvalla ja kuorsaa. mä juon kahvia ja vettä. odotan huomista iltaa, musat täysille ja metsään. vaikka todettiinkin, että tuuli läpi ajatusten tekee mulle vaan hallaa, meen silti. meenmeenmeen.

        ihana kun sä oot mun elämässä ja anteeks kun oon näin saatanan raskas.


      • sääläri
        PN kirjoitti:

        niitä samoja, mitä sä et jaksa kuunnella :D liikaa keloja. L oli sitä mieltä, että se haluaa p.suhteen, mut pelkää mua. eikai?? ei muuta.

        ihanaa olla töissä. ilmari makaa sohvalla ja kuorsaa. mä juon kahvia ja vettä. odotan huomista iltaa, musat täysille ja metsään. vaikka todettiinkin, että tuuli läpi ajatusten tekee mulle vaan hallaa, meen silti. meenmeenmeen.

        ihana kun sä oot mun elämässä ja anteeks kun oon näin saatanan raskas.

        muut saa haluu, mitä haluu. sul on omat halut ja oma tahto. haluatko, et se haluu sut vai haluatko sen itsellesi? juokse, juokse lisää ja anna sydämen pamppailla. kehrää sun koteloa, kyl ne vastaukset tulee sun luo.

        ihana oot ja mielettömän tärkee! muista, et mä tykkään susta aina


      • PN
        sääläri kirjoitti:

        muut saa haluu, mitä haluu. sul on omat halut ja oma tahto. haluatko, et se haluu sut vai haluatko sen itsellesi? juokse, juokse lisää ja anna sydämen pamppailla. kehrää sun koteloa, kyl ne vastaukset tulee sun luo.

        ihana oot ja mielettömän tärkee! muista, et mä tykkään susta aina

        Kato ku en tiiä ja nyt päätin lopettaa tän kelaamisen. jos sanoo et antaa vetten virrata, niin sit niiden pitää antaa. ei saa jäädä tuleen makaamaan. maailman on meidän, sille pitää vaan antaa mahdollisuus.


    • sääläri

      se on piilossa, ei näyttäydy mulle.

      • sääläri

        ei vielä.


    • PN

      älä huoli kuomaseni. maljojen ysi venaa sua jossain. nyt sulla on tieto, enää tarvii vaan olla kärsivällinen. rakastetaan yötä ja joraamista, meillä on siihen oikeus. siimat on tuolla meitä varten.

      • sääläri

        onneks mulla on luotettava tieto :D


      • sääläri

    • PN

      aamulla tosi väsy, ilmarikaan ei olis jaksanu pihalle. pakko nousta ja liikkua. ihana työ, ihanat ihmiset, paljon hyvää höpötystä, hymyjä ja ymmärrystä. kahvia ja jugurttia, kyllä tää tästä.

    • PN

      Täytyy muuten oikeesti hankkia Ne. juttelin tyttöjen kanssa ja KAIKKI oli sitä mieltä et niin tapahtuu, jos tätä jatkuu pidempään. voi helvetti :D mitä tilanteita :D

      • sääläri

        Hankitaan NE ja tehdään SE. Yhdessä tietty :D


      • PN
        sääläri kirjoitti:

        Hankitaan NE ja tehdään SE. Yhdessä tietty :D

        teemabileet :D


    • PN

      "Että hajalle saatiin
      Se mikä kauniiksi tarkoitettiin

      Kipu kuolee huutamalla
      alastomana lattialla
      Miten kauan sitä kestää
      ei, sitä ei voi tietää

      Kehen sattuu ja kuinka paljon
      siitä kysymys enää tässä kai on
      Kun on saavuttu siihen pisteeseen
      ettei mikään ole varmaa"
      (apulanta)

    • PN

      "Maailma pyörii ympyrää
      Ei oo suuntaa, ei päätä eikä häntää
      On vaikee elää elämää
      Jonka haaveissani mä nään
      Joo mä tiedän miltä tuntuu sydän hajottaa
      Ja palasista taas uusi rakentaa
      Joka päivä sä venaat vaan
      Että tulis hän ja veis sut pois
      Tää on vaan turhaa unelmaa

      Särkyneiden sydänten kerho
      Saa uuden jäsenen
      Särkyneiden sydänten kerho
      Saa uuden jäsenen

      Liikaa tyhjiä kasvoja
      Jotka joskaan ei jaksa kääntyä
      Sulle rautaverhon takaa
      Ei kukaan koskaan tarjoo enempää
      Nyt sade hakkaa ikkunaan
      Etkä pysty sä edes huutamaan
      Yksin mietit missä vietit yösi
      Et ainakaan vieressä sen
      Ikuisen suuren rakkauden"
      (apulanta, SS-kerho)

    • sääläri

      Voimia pikkuinen! Oot ajatuksissa halauksin.

    • PN

      • 2min

        Eilistä kylmää kahvia. Pimeetä. kylmää. Sadetta. Kerrankin on lavasteet kohillaan. Aamun ainoa valopilkku on pieni ja vihreä, puhelimen ruudulla ratikassa.


      • PN
        2min kirjoitti:

        Eilistä kylmää kahvia. Pimeetä. kylmää. Sadetta. Kerrankin on lavasteet kohillaan. Aamun ainoa valopilkku on pieni ja vihreä, puhelimen ruudulla ratikassa.


    • sääläri

      Kylmä kahvi kaunistaa. Lähtikö takatukka?

      • PN

        lähti ja ei lähteny. nyt on takuton hassu siima, joka tuoksuu ihan kampaamotuotteille. ei niiin yhtään mua, niinku ei mikään muukaan. mikä mä oon?

        mä rakastan pitkiä matkoja yksin bussissa ja ratikassa. musa virtaa mun pään läpi ja mä en ajattele mitään ja ajattelen liikaa. tyhjätäys taulu.


      • sääläri
        PN kirjoitti:

        lähti ja ei lähteny. nyt on takuton hassu siima, joka tuoksuu ihan kampaamotuotteille. ei niiin yhtään mua, niinku ei mikään muukaan. mikä mä oon?

        mä rakastan pitkiä matkoja yksin bussissa ja ratikassa. musa virtaa mun pään läpi ja mä en ajattele mitään ja ajattelen liikaa. tyhjätäys taulu.

        suuria identiteettikysymyksiä. mitä meistä vielä kuoriutuukaan? huh, mikä kesä takana. täytyy myöntää, että vähän hävettää. ihan pikkuisen. mitä helvettiä mä oon kelannu. äsh!! oikeesti. en mä oo sellanen. mä oon tällanen.


      • PN
        sääläri kirjoitti:

        suuria identiteettikysymyksiä. mitä meistä vielä kuoriutuukaan? huh, mikä kesä takana. täytyy myöntää, että vähän hävettää. ihan pikkuisen. mitä helvettiä mä oon kelannu. äsh!! oikeesti. en mä oo sellanen. mä oon tällanen.

        siis todella, himpunverran hävettää. me ollaan oltu niin sekasin ja kelailtu kimpassa täysin päin helvettiä. mut onneks opiks on otettu ;) ei ajatella niitä, ei me olla sellasia. me ollaan jotain ihan muuta.


    • PN

      aurinko paistaa. uus tukka. mieli on ihan tyhjä. apulanta pelastaa.

      "Minussa on ongelma,
      Jokin virhe ohjelmoinnissa.
      Puutteita koodissa
      Korvaan arvaamattomuudella.
      Tuntuu, että tekijä unohti otsaan kirjoittaa:
      Ravistettava ennen käyttöä. "

    • PN

      vittumikäpäivä. mä en pysty syömään ku pelkkiä omppuja. kädet tärisee ja vituttaa. tuhat kuppia kahvia ja aski röökiä. mä tuijotan seinää ja kaikki tuntuu aika turhalta. kohta juoksemaan, jos se ei auta niin kokeilen kännit ja jos sekään ei auta niin ranteet auki. hahhah.

    • sääläri

      Rakas, laita puhelin päälle. Olet tärkeä

    • PN

      mulla ON puhelin päällä?!

      ja juokseminen autto, tultiin aika lujaa.

    • PN

      kaikki on hiljaa.

    • PN

      oletteko viettänyt öitä yhdessä?

      • sääläri

        tohtorilla ei oo kielioppi hallussa ;D mitäs se sille kuuluu??


      • PN
        sääläri kirjoitti:

        tohtorilla ei oo kielioppi hallussa ;D mitäs se sille kuuluu??

        tohtorilla ei oo oikeen mikään hallussa :D

        ja mitä vittua se sille kuuluu. ilmeisesti kuuluu. hänen mielestään. täydellisestä mielestään.


      • sääläri
        PN kirjoitti:

        tohtorilla ei oo oikeen mikään hallussa :D

        ja mitä vittua se sille kuuluu. ilmeisesti kuuluu. hänen mielestään. täydellisestä mielestään.

        se ei missään määrin kuulu hänen arvolleen.


    • sääläri
      • PN

        on se!


    • sääläri

      varmaan eka biisi, josta säki diggailet :D onko?

    • PN

      mahdollisesti :D

    • sääläri

      Lähetäänkö evakkoon?

      • PN

        kai sitä pikkuhiljaa pitäis :D


    • sääläri
    • PN

      tietty

    • PN

      hiljaista.

    • 2min

      Aamun ajatus:
      Kummallista, miten jokin tärkeäksi ajattelemansa, kun sen menettää, edes hetkeksi, voikin tulla vielä niin paljon tärkeämmäksi.

    • PN

      "tulkaa tänne, meillä on vittu lettukestit".

      nyt on taas aamu ja harmaata. mä rakastan syksyä, mut mä en tykkää siitä yksin. liian vähän unta ja kohta taas liikaa kahvia ja liikaa röökiä. mä luotan sinne, et juokseminen pelastaa. kohta mennään taas, follow the reaper.

    • PN
    • sukka!

      rikotte sääntöjä

      • PN

        tähän tulee sellanen kieltänäyttävä hymiö ;)


    • sääläri

      pah! ei madoilla oo maakuntaa. madot on vaeltajia ja matkalla kotonaan.

      mietin taas tätä "saat sen mistä luovut". mutta siis kuinka vaikea on luopua. mun on pakko luopua, jotta se asia ei omista mua. mut mitä mä muka saan? mitä jää? ja miten se saatetaan loppuun? ehkä saan rauhan, saavutan jonkin tyyneyden. tai jotain.

      Sig laulaa, pidä kii sun unelmistas, pidä kii ja usko niihin, et kesken saa luovuttaa. pidetään vielä tänään kiinni unelmista.

      http://www.youtube.com/watch?v=0CTlAJRJvmA

      juon kahvia. kirjoitan, viimeistelen, muokkaan, säädän ja printtaan. tänään pitää saada jotain valmiiksi. puhun puhelimessa, lähetän muutaman meilin. käyn ostamassa tupakkaa. juon lisää kahvia. päivitän kotelot. vielä vähän töitä. illalla hyppytreenit. yöllä tupakkaa ja teetä portailla. nukkumaan valkoisiin lakanoihin. mikä on elämän tarkoitus?

    • PN

      kuulostat angstiselta. hyvä että hoidat hommia, se voi jonain päivänä olla elämän tarkoitus. onko sillä loppujen lopuks mitään väliä mikä se tarkotus on, kai olis vaan hyvä tehdä tästä hetkestä tähti. mun tässä hetkessä ei näy tähtiä. näkyy vaan ankeeta ja väkisin väännettyä hymyä ja läsnäoloa. nyt puuduttaa duunikin. pahaa silmää ihmisiltä, kun olin taas saanu parhaat työvuorot ja pomolta erityishuomiota. miksen mä voi vaan olla taka-alalla, en just nyt jaksa näitä iskuja.

      on välillä saatanan perseestä olla joulumaan lapsi.

    • sääläri

      hetkittäistä innostumista hommista, väliin tunteita ja itkua. tänään on outo päivä, järjetön ikävä ja sydäntäraastava tuska. kohta mä meen tonne ja oon pirtee ja iloinen. mitä vaan. mitä vaan. just just, pomo tsekkaa mun persettä.

    • PN

      mulla on glamrock kynnet, kiitos ihanien teinien. teini sylissä helpottaa kummasti ahdistusta :D Ihanat bussimatkat odottaa ja huomenna pääsee taas juoksemaan ja portaille.

      joka paikassa hiljaista. tylsää ja turhaa. kaikki vesi valuu mun sormien välistä.

    • PN

      "jos puhut vähän, mutta asiaa". ei niinku mitenkään liity muhun.

      • sääläri

        pahempi on, jos puhuu vähän ja se vähäkin on täyttä höttöä. mutta kaikkein pahin on se, että puhuu paljon ja se kaikki on täyttä asiaa. liian raskasta. seukkailin kerran sellasen intellektuellin kanssa, joka aina jakso jauhaa loputtomiin niitä sen teorioita. välillä äkkäsin itseni tuijottamassa tyhjyyteen sanojen soljuessa kauniisti ja jälkiä jättämättä mun läpi. pitää olla molempia, asiaa ja höpötystä. kenelle me täällä maailmassa ollaan todistelemassa omaa nerokkuuttamme? ei kaiken tarvitse olla niin hirveän vakavaa. paljon tärkeämpää kuin se, että saavuttaa jonkin aseman yhteiskunnassa, on se, että saa kokea rakkautta, antaa ja vastaanottaa. se on tärkeintä maailmassa. Rakkaus


      • PN
        sääläri kirjoitti:

        pahempi on, jos puhuu vähän ja se vähäkin on täyttä höttöä. mutta kaikkein pahin on se, että puhuu paljon ja se kaikki on täyttä asiaa. liian raskasta. seukkailin kerran sellasen intellektuellin kanssa, joka aina jakso jauhaa loputtomiin niitä sen teorioita. välillä äkkäsin itseni tuijottamassa tyhjyyteen sanojen soljuessa kauniisti ja jälkiä jättämättä mun läpi. pitää olla molempia, asiaa ja höpötystä. kenelle me täällä maailmassa ollaan todistelemassa omaa nerokkuuttamme? ei kaiken tarvitse olla niin hirveän vakavaa. paljon tärkeämpää kuin se, että saavuttaa jonkin aseman yhteiskunnassa, on se, että saa kokea rakkautta, antaa ja vastaanottaa. se on tärkeintä maailmassa. Rakkaus

        mä puhun helvetisti ja suurimmaks osaks ihan täyttä huttua. mut se saa mut ja muut nauramaan. se tekee mut onnelliseks, nauru, ilo ja hymyt. mä rakastan kikattaa ja hymyillä ja olla olemassa. toisaalta mä rakastan myös itkeä itteni paskaks lattialle, se on vaan saatanan paljon vaikeempaa, mut tunteena hieno.

        mä haluun tehdä elämästä elämistä.


    • 2min

      Yksin himassa. Tunnin päästä Follow the reaper. Tää tekee kipeetä mut hyvää.

      • sääläri

        Hassu nimimerkki! Tarkottaako se, että sä rikot sääntöjä vaan 2 min per päivä? Voimia kuitenkin!


      • PN
        sääläri kirjoitti:

        Hassu nimimerkki! Tarkottaako se, että sä rikot sääntöjä vaan 2 min per päivä? Voimia kuitenkin!

        follow the reaper ja helvetin kovaa


    • PN

      hei oikeesti, AUTS!

      "Minut ympäröin tyhjyydellä
      jotta voisin nähdä
      Jotta oppisin itse mitä tunnen
      Ja tietäisin sen

      Nyt on mentävä yksin
      Kulkee pitää ilman varjoo
      Osan jäätävä taakse
      jotta toinen voi loppuun löytää

      Tätä hetkeä kartoin
      Tätä väistin
      Tätä niin pelkäsin
      Sen on tultava loppuun
      Nyt on aika

      Viimeiseen tiimaan
      Tähän päättyy paljon hyvää
      Paljon kaunista
      Jonka raajat kuolleet on
      Tän täytyy mennä näin
      Vaikka tahtoisin kieltää
      koittaa säilyttää
      Mutta tiedän et on turhaa
      Armoo viivyttää

      Pahat enteet hiljaisuuden
      kaiken täyttää
      Niin tuskaisen läsnä
      joka hetki vaikka pään pois kääntää

      Vaikka sulkisi silmät
      kuva säilyy eikä mee minnekään
      Muttei silti tule luo
      vaan tuijottaa tuijottamistaan

      Tämä tie meidät kaataa
      Ei voi jatkaa
      Ei voi olla näin
      Sen on tultava loppuun
      Nyt on aika

      Viimeiseen tiimaan
      Tähän päättyy paljon hyvää
      Paljon kaunista
      Jonka raajat kuolleet on
      Tän täytyy mennä näin
      Vaikka tahtoisin kieltää
      koittaa säilyttää
      Mutta tiedän et on turhaa
      Armoo viivyttää"

    • sääläri
    • 2min

      Pakko rikkoo sääntöjä kuitenkin.

    • PN

      mä jään kiinni biiseihin, niihin joita ei sais kuunnella. mä jään kiinni tyhjään oloon, unohdan hymyillä. kaikki on hiljaista ja tyhmää, mulla on surulliset silmät.

      mun elämä ei liiku, se polkee. mä en jaksa nyt jatkaa, mä pysyn tässä hetken.

    • 2min

      Musta on vääarallista jäädä kiinni biiseihin, koska sit käy helposti niin, että unohtaa ite ajatella, ja ottaa sen biisin omien ajatusten tilalle. Voi olla, että joku biisi osuu joiltain osin omien ajatusten kanssa yksiin, ja sit ostaakin vahignossa koko paketin.
      Munkin elämä polkee. Mut samalla kyllä kypsyy kaikki asiat. Mä odotan viikonloppua, että pääsis toimimaan.

      • 2min

        Ja siks mä digaaan myös ihan älyttömästi sitä Follow the Reaperia, kun sanoista ei saa mitään selvää, niin jää tilaa omille ajatuksille.


    • PN

      mitä jos ei vaan jaksa ajatella? mitä jos kaikki ajatukset on käyty läpi ja uusia ei halua? sillon on ihanaa ottaa jonkun toisen ajatukset ja upota niihin. antaa jonkun muun ajatella ja ratkaista, leijua vaan.

      mun ajatukset on niin sekasin, ne pyörii ympyrää, pyörtää omat puheensa, keksii uusia, sekottaa ja sotkee. mä yritän tehdä kaiken tyhjäks, tuijottaa seinää ja maalata sit uusiks.

      ja mun mielestä se on ihan okei.

    • 2min

      ok mä hyväksyn ton näkökulman. tänään näköjään ohjelmassa viikatemiehen seurailua vaihteeks sateessa.

    • PN

      jos saat kiinni, sano terveisiä. mä metsästin sitä tänään melkeen puoltoista tuntia, flow.

    • PN

      hyvää yötä maailma

    • sääläri

      aamulla aurinko nousee taas

    • 2min

      Tässä aamussa on jotenkin enemmän sarastusta kuin yleensä.

      • 2min

        Tee suunnitelmasi niin mielikuvituksellisiksi kuin pystyt,
        koska vuosien päästä ihmettelet, miten keskinkertaisilta
        ne jälkikäteen näyttävät. Silloin ihmettelet, mikset tehnyt
        sata kertaa suurempia suunnitelmia.

        -Henry Curtis


    • Bomull

      Mihin tässä maailmassa voi enää luottaa, kun FB näyttää ihmisten statukset 9 tunnin viivellä????

      336 tunnin päästä istun autossa, en omassa. Kuuntelen vitun ärsyttäviä ajo-ohjeita, ihan väärää musiikkia ihan liian lujaa. Rakkaan käsi niskassa. Olen onnellinen. Nyt jo perillä, mutta hetken päästä vielä enemmän. Syksy.

    • PN

      klo 0635-0703 flow. tää päivä on hassua aurinkoa.

      • PN

        sitäpaitsi se oli 0635-0803 :D


      • sääläri
        PN kirjoitti:

        sitäpaitsi se oli 0635-0803 :D

        tärkeetä :D


      • PN
        sääläri kirjoitti:

        tärkeetä :D

        helvetin tärkeetä :D


    • PN

      "noiden retkien leijuvien hetkien
      sumuisen sekoilun verran velkaa jäin
      nyt nöyränä katson kun tuuli
      nostaa kirjavat lehdet ilmaan
      ja puhaltaa ne öisille kaduille tanssimaan

      kaikki nuo päivät kun yhdessä oltiin me leijailtiin
      yöt läpi juhlittiin, maailmalle naurettiin, leijailtiin
      kaikki nuo päivät kun yhdessä oltiin me leijailtiin
      pelätty ei että maa tulis vastaan, me leijailtiin"

      ja tuulee kun minä olen tuuli. ja kaikkee ja yö. ja kaikkee.

    • PN

      ulkona on kaunista. säälittävä matkustaa halki suomen omituisessa autossa, toivottavasti se jaksaa. mun päivä on täynnä kysymysmerkkejä. onneks K:lla on uus ihana koti ja uus työ, terapiaponipikkuinen

      • 2min

        Laput on jo rivissä odottamassa. Terkkuja K:lle


    • sääläri

      sinne ja takaisin.

      • pn

        arg. Mun pää on kipeä ja auto jossain helvetissä. Keltasia lappuja ja kahvia. Elämä on perseestä. Mulla on ikävä.


      • 2min
        pn kirjoitti:

        arg. Mun pää on kipeä ja auto jossain helvetissä. Keltasia lappuja ja kahvia. Elämä on perseestä. Mulla on ikävä.

        Kuinka yksin ihminen voikaan olla kaiken juhlahumun keskellä. Iso ikävä.


    • PN

      kotona on kaunista. riitti reissut taas hetkeks, onneks on ystäviä.

      peukku paskana, vaikee olla. hymyilyttää ja ei. aika menee hitaasti.

      pelkkiä lauseita peräkkäin, sisältö täysin kateissa. hassua kikatusta, tyhmiä juttuja. niin paljon asioita kerrottavana ja niin hiljaista.

    • sääläri

      Oonko mä koskaan ollut näin kokonainen? Tältäkö se tuntuu?

    • PN

      hei kuule, olis vähän palsta-asiaa :D ei vittu! :D

      • säälis

        ens viikolla syyspicnic ja syyspalaveri :D


      • säälis
        säälis kirjoitti:

        ens viikolla syyspicnic ja syyspalaveri :D

        vähän palsta-asiaa!!!!!!!!


    • PN

      missä juna menee? missä lentokoneet menee? mitä lammas sanoo?

      • säälis

        se tarkoittaa, että osaa ihmetellä. ole aina sellainen


      • säälis
        säälis kirjoitti:

        se tarkoittaa, että osaa ihmetellä. ole aina sellainen

        mua ihmetyttää noi käänteiset hurjat kortit. kuka tai ketkä tai mikä se on?


      • PN
        säälis kirjoitti:

        mua ihmetyttää noi käänteiset hurjat kortit. kuka tai ketkä tai mikä se on?

        sä sait hurjat kortit, niihin pitää suhtautua vakavasti! :D mä sain käänteiset ja väärinpäin olevat kortit ja ne hämmentää mua. miks mä kelaan, kun on kuites (sun sana!


      • sääläri
        PN kirjoitti:

        sä sait hurjat kortit, niihin pitää suhtautua vakavasti! :D mä sain käänteiset ja väärinpäin olevat kortit ja ne hämmentää mua. miks mä kelaan, kun on kuites (sun sana!

        Haha, tää on joku sormivitsaus! Taustalla on tod.näk salaliitto :D Eiks se menny niin, et sun pitäs nyt ite funaa? Mun oikeesti pitää vaan tuuttaa eteenpäin kohti pääteasemaa, missä se ikinä onkin. Mäkin näin unta. Mulla oli joku kundi, ja sit yhtäkkiä mä tajusin, et se on ihan saatanan lyhyt, ja mut valtas sellanen pakokauhu. Onneks mä tajusin heivaa sen siinä unessa. Mä oon riivattu, ne piinaa mua jopa unissa. Ja mä tunnen itseni pinnalliseksi, kun mä kirjoitan näin. Mutta se on totuus. Tänään mietiskelin tuossa talikon varressa kauneuden ja hyvyyden synkroniaa, jotain antiikin aikaista filosofiaa. Joskus tuntuu, että ihmisen kehosta ja kasvoista voi lukea niin paljon. Mietin, miten voi ihastua johonkin ihmiseen, jota ei vielä tunne. Ja sitten ajattelin, että se liittyy johonkin sanattomaan viestintään ja siihen, miten meidän keho varastoi eletyn elämän. Ilmeet, eleet, ryhti, liike. Mä luotan johonkin kehon viisauteen. Mutta kehokin voi olla erehtyväinen. Nyt mä syön puuroa ja mun keho rakastaa sitä


      • PN
        sääläri kirjoitti:

        Haha, tää on joku sormivitsaus! Taustalla on tod.näk salaliitto :D Eiks se menny niin, et sun pitäs nyt ite funaa? Mun oikeesti pitää vaan tuuttaa eteenpäin kohti pääteasemaa, missä se ikinä onkin. Mäkin näin unta. Mulla oli joku kundi, ja sit yhtäkkiä mä tajusin, et se on ihan saatanan lyhyt, ja mut valtas sellanen pakokauhu. Onneks mä tajusin heivaa sen siinä unessa. Mä oon riivattu, ne piinaa mua jopa unissa. Ja mä tunnen itseni pinnalliseksi, kun mä kirjoitan näin. Mutta se on totuus. Tänään mietiskelin tuossa talikon varressa kauneuden ja hyvyyden synkroniaa, jotain antiikin aikaista filosofiaa. Joskus tuntuu, että ihmisen kehosta ja kasvoista voi lukea niin paljon. Mietin, miten voi ihastua johonkin ihmiseen, jota ei vielä tunne. Ja sitten ajattelin, että se liittyy johonkin sanattomaan viestintään ja siihen, miten meidän keho varastoi eletyn elämän. Ilmeet, eleet, ryhti, liike. Mä luotan johonkin kehon viisauteen. Mutta kehokin voi olla erehtyväinen. Nyt mä syön puuroa ja mun keho rakastaa sitä

        mä jouduin niin pulaan aamulla tän sormivitsauksen kanssa. koulutuksessa: -miten sun sormi on ton näkönen? - entiiä. -mut mitä sä teit kun toi tapahtu? -öö, en muista. :D :D :D meinasin kikattaa itteni hengiltä :D SALALIITTO! VAKOILUA!

        mieti, jos sun maljojenysi onkin kääpiö! mut siinä tapauksessa se ei haittaa. se on täysin okei. mäkin mietin tota kehojuttua. miks joku periaatteessa dorka, voi olla täysin huumaannuttava. eiks sen pitäis mennä niin et keho ja mieli tekee yhteistyötä, vai voiks ne olla tekemättä? mä oon aina digannu ihmisten liikkeistä, ryhdistä ja ilmeistä, mä tykkään tarkkailla kun joku on vaan ja tekee asiotaan. mä luulen et mun keho on erehtyväinen, se ei ees tajuu omaa parastaan. ja voi käydä myös niin päin, että ihastuu ihmiseen, jota ei tunne ja ihan täysillä. ja sit kun sitä oppii tuntemaan, lopputulos on plaah. se on aika vittumaista.

        meen juoksee kaiken tän pois. hymyilyttää.


      • sääläri
        PN kirjoitti:

        mä jouduin niin pulaan aamulla tän sormivitsauksen kanssa. koulutuksessa: -miten sun sormi on ton näkönen? - entiiä. -mut mitä sä teit kun toi tapahtu? -öö, en muista. :D :D :D meinasin kikattaa itteni hengiltä :D SALALIITTO! VAKOILUA!

        mieti, jos sun maljojenysi onkin kääpiö! mut siinä tapauksessa se ei haittaa. se on täysin okei. mäkin mietin tota kehojuttua. miks joku periaatteessa dorka, voi olla täysin huumaannuttava. eiks sen pitäis mennä niin et keho ja mieli tekee yhteistyötä, vai voiks ne olla tekemättä? mä oon aina digannu ihmisten liikkeistä, ryhdistä ja ilmeistä, mä tykkään tarkkailla kun joku on vaan ja tekee asiotaan. mä luulen et mun keho on erehtyväinen, se ei ees tajuu omaa parastaan. ja voi käydä myös niin päin, että ihastuu ihmiseen, jota ei tunne ja ihan täysillä. ja sit kun sitä oppii tuntemaan, lopputulos on plaah. se on aika vittumaista.

        meen juoksee kaiken tän pois. hymyilyttää.

        Mun maljojen ysi ei todellakaan ole mikään pygmi.!!! Maljojen ysi liittyi sen fyysiseen vetovoimaan, ja jos se on yhtä vaille täydellinen, se ei vaan voi olla sellainen. Muilta ominaisuuksilta se on velho. Ja toi pelottaa mua vähän. Onkohan se joku Rasputin-tyyppinen hahmo? :D Iltapäivän aatokset johdatteli mut teemaan tyhmä keho. Kyllä välillä käy niin, että ulkokuori pettää, mut ei läheskään aina, vaan aika harvoin.

        Mua naurattaa, kun mun keskisormi on paketissa. Haistakaa vittu vaan kaikki :D


      • PN
        sääläri kirjoitti:

        Mun maljojen ysi ei todellakaan ole mikään pygmi.!!! Maljojen ysi liittyi sen fyysiseen vetovoimaan, ja jos se on yhtä vaille täydellinen, se ei vaan voi olla sellainen. Muilta ominaisuuksilta se on velho. Ja toi pelottaa mua vähän. Onkohan se joku Rasputin-tyyppinen hahmo? :D Iltapäivän aatokset johdatteli mut teemaan tyhmä keho. Kyllä välillä käy niin, että ulkokuori pettää, mut ei läheskään aina, vaan aika harvoin.

        Mua naurattaa, kun mun keskisormi on paketissa. Haistakaa vittu vaan kaikki :D

        luultavasti just Rasputin-tyyppinen (kääpiö) :D :D mut onko se kuitenkaan ulkokuoren petosta, jos ihastuu puhtaasti kehoon ja johonkin hormoneihin? paitsi et ei se mee ihan niinkään, et muka ihan puhtaasti, mut kuitenkin. hankalia kysymyksiä. paljon pohdittavaa.


      • sääläri
        PN kirjoitti:

        luultavasti just Rasputin-tyyppinen (kääpiö) :D :D mut onko se kuitenkaan ulkokuoren petosta, jos ihastuu puhtaasti kehoon ja johonkin hormoneihin? paitsi et ei se mee ihan niinkään, et muka ihan puhtaasti, mut kuitenkin. hankalia kysymyksiä. paljon pohdittavaa.

        Haist kakka! Se on pitkä ja ihana! Universumi yhdistää. Ei houkutella väärää energiaa paikalle, tota sanaa ei sanota enää!


      • PN
        sääläri kirjoitti:

        Haist kakka! Se on pitkä ja ihana! Universumi yhdistää. Ei houkutella väärää energiaa paikalle, tota sanaa ei sanota enää!

        :D :D vittumitäpaskaa. märakastansua


      • PN
        PN kirjoitti:

        :D :D vittumitäpaskaa. märakastansua

        vielä kerran. kääpiö.

        :D :D


    • 2min
    • PN

      mua nauratti ihan liikaa aamulla bussissa meidän viime yön jutut. meinasin jäädä pois, ku en pystyny oleen. ja sit mua nauratti se ripulijuttu. muistaks sen? :D :D

      käyn netistä ettii NIITÄ, hommaan sullekin. teemabileet!

      • PN

        hommattu :D


      • sääläri
        PN kirjoitti:

        hommattu :D

        kyl kaalet ties, mitä tytöt tarvii, no ei vais, mut sinne päin :) kiitos kaalet :))


      • sääläri

        avaas vähän tota ripulijuttua :) onneks se naurattaa mua kuitenkin, vaikka en edes muista sitä, siihen liitty jotku räjähtävät ääniefektit :D


      • PN
        sääläri kirjoitti:

        kyl kaalet ties, mitä tytöt tarvii, no ei vais, mut sinne päin :) kiitos kaalet :))

        :D tuhannet kiitokset kaaleille. olemme teille paljon velkaa. hei oikeesti, kelaa meidän elämää :D


      • PN
        sääläri kirjoitti:

        avaas vähän tota ripulijuttua :) onneks se naurattaa mua kuitenkin, vaikka en edes muista sitä, siihen liitty jotku räjähtävät ääniefektit :D

        no se liitty hissiin ja sit siihen tautiin. ja sit vois olla silleen et "oho, sori" tai "en se minä ollu". :D :D mitä juttuja.

        ihan sairas juttu äsken lenkillä (sateessa). ilmari bongas samanmerkkisen kaverin, jolla mukanaan nuori dippainsinööriopiskelija (tietty). juoksin sen kanssa ja koirat leikki. en kehannu sanoa, et en ehkä ton vlopun jälkeen oo näin iskussa. meinas lentää laatta, se meni niin lujaa. se oli kohtelias ja huomaavainen. kiitteli seurasta, mä vaan huohotin :D mut se ei onneks sanonu mulle et mitä sä huohotat. sekin on kuultu.


      • sääläri
        PN kirjoitti:

        :D tuhannet kiitokset kaaleille. olemme teille paljon velkaa. hei oikeesti, kelaa meidän elämää :D

        no mähän kelaan, kaikki on vaan ihan sairaan absurdia, missä me oikeesti ollaan ja mihin tää kaikki johtaa?? virta vie ja me ollaan vaan lastuja laineilla. yksi asia johtaa toiseen, miten tätä hemmetin alusta ohjataan??


      • sääläri
        PN kirjoitti:

        no se liitty hissiin ja sit siihen tautiin. ja sit vois olla silleen et "oho, sori" tai "en se minä ollu". :D :D mitä juttuja.

        ihan sairas juttu äsken lenkillä (sateessa). ilmari bongas samanmerkkisen kaverin, jolla mukanaan nuori dippainsinööriopiskelija (tietty). juoksin sen kanssa ja koirat leikki. en kehannu sanoa, et en ehkä ton vlopun jälkeen oo näin iskussa. meinas lentää laatta, se meni niin lujaa. se oli kohtelias ja huomaavainen. kiitteli seurasta, mä vaan huohotin :D mut se ei onneks sanonu mulle et mitä sä huohotat. sekin on kuultu.

        :D :D oliko söpö?


      • PN
        sääläri kirjoitti:

        :D :D oliko söpö?

        ihan sairaaaan söpö. liian nuori, mut lenkkiseuraks mieletön. paitsi et suurin osa mun ajasta meni siihen, et yritin olla pyörtymättä. hei oikeesti, miljoona viinaa ja röökiä ja ihan liian vähän ruokaa ja sit ihan täysillä jossain skutsissa. mut se oli symppis ja söpö. kohtaamisia


      • PN
        sääläri kirjoitti:

        no mähän kelaan, kaikki on vaan ihan sairaan absurdia, missä me oikeesti ollaan ja mihin tää kaikki johtaa?? virta vie ja me ollaan vaan lastuja laineilla. yksi asia johtaa toiseen, miten tätä hemmetin alusta ohjataan??

        en mä tiedä. me vaan tehdään kaikkea omituista ja ollaan silleen et onhan tää vähän outoa, mut aika hauskaa ja tärkeeta :D

        ihana oot, kun elät mun kanssa tätä elämää ja näitä mun "asioita". tosin ei se pahaa tee sullekaan ja olis pitäny alottaa jo kaaaauuaaaan sitten :D


      • sääläri
        PN kirjoitti:

        en mä tiedä. me vaan tehdään kaikkea omituista ja ollaan silleen et onhan tää vähän outoa, mut aika hauskaa ja tärkeeta :D

        ihana oot, kun elät mun kanssa tätä elämää ja näitä mun "asioita". tosin ei se pahaa tee sullekaan ja olis pitäny alottaa jo kaaaauuaaaan sitten :D

        ennen kaikkea tärkeetä :D loppuuks tää koskaan? siinä vaiheessa, kun kuoriudutaan ehkä??

        joskus, joinakin hetkinä, mä vaan rakastan sua niin paljon


      • PN
        sääläri kirjoitti:

        ennen kaikkea tärkeetä :D loppuuks tää koskaan? siinä vaiheessa, kun kuoriudutaan ehkä??

        joskus, joinakin hetkinä, mä vaan rakastan sua niin paljon

        tänä hetkenä ja tässä sä olet se joka antaa sitä kaikkea ja saa mut hymyilemään. ihan mille vaan kiitos siitä et oot olemassa. mieti missä mä olisin ilman sua, ihan oikeesti!


      • sääläri
        PN kirjoitti:

        tänä hetkenä ja tässä sä olet se joka antaa sitä kaikkea ja saa mut hymyilemään. ihan mille vaan kiitos siitä et oot olemassa. mieti missä mä olisin ilman sua, ihan oikeesti!

        et ainakaan palstoilla :)


      • PN
        sääläri kirjoitti:

        et ainakaan palstoilla :)

        :D :D upeeta. kilinkolin.


      • PN
        PN kirjoitti:

        :D :D upeeta. kilinkolin.

        olis vähän palsta-asiaa :D


    • sääläri

      sun huohotus kuuluu tänne asti :D mäki oon huohottanu koko päivän kurassa ja vesisateessa. suihku ja kalja

      • sääläri

        Yks karvanen riiviö istuu mun sylissä kahdella jalalla ja nuolee mun naamaa, toinen tuijottaa lattialta ja ynisee. lenkille. metsään. sinne, missä voi kuulla kavion kopseen ikivihreiltä laitumilta. yksi on joukosta pois :(


      • PN
        sääläri kirjoitti:

        Yks karvanen riiviö istuu mun sylissä kahdella jalalla ja nuolee mun naamaa, toinen tuijottaa lattialta ja ynisee. lenkille. metsään. sinne, missä voi kuulla kavion kopseen ikivihreiltä laitumilta. yksi on joukosta pois :(

        mulla on ikävä sua. voidaaks tehdä teemabileistä tähti?


      • PN
        PN kirjoitti:

        mulla on ikävä sua. voidaaks tehdä teemabileistä tähti?

        mua säälittää se. mitä se nyt tekee. se on aika yksin. kauheeta.


      • sääläri
        PN kirjoitti:

        mua säälittää se. mitä se nyt tekee. se on aika yksin. kauheeta.

        nyt se vaan suree. onneks sillä on koirat. pitää keksiä jotain, ei vielä mutta kun tilanne rauhottuu. voi myös olla, et ton jutun myötä sen elämä menee aikalailla uusiks. se ei välttis ois paha asia.


      • sääläri
        PN kirjoitti:

        mulla on ikävä sua. voidaaks tehdä teemabileistä tähti?

        funaa jos niitä ei saa pois?


      • PN
        sääläri kirjoitti:

        funaa jos niitä ei saa pois?

        no siinä on sit taas kikattamista :D mä autan sua, jos näin pääsee käymään. vuoroin vieraissa ;)


      • sääläri
        PN kirjoitti:

        no siinä on sit taas kikattamista :D mä autan sua, jos näin pääsee käymään. vuoroin vieraissa ;)

        mä en todellakaan halua, et sä autat mua! hullu! mä en ainakaan auta sua! ei vittu, mä kikattelin itekseen saunassa, ku mä ajattelin meidän tulevia teemabileitä. miten meidän käy? kilin kolin ja päälläseisontaa..


      • PN
        sääläri kirjoitti:

        mä en todellakaan halua, et sä autat mua! hullu! mä en ainakaan auta sua! ei vittu, mä kikattelin itekseen saunassa, ku mä ajattelin meidän tulevia teemabileitä. miten meidän käy? kilin kolin ja päälläseisontaa..

        :D tietty autan. oho, tuolla se pyörii nurkissa :D ei vittu!!! huonosti käy ja itsetunto romahtaa pohjalukemiin. mut mä luulen et se on sen arvoista :D


      • sääläri
        PN kirjoitti:

        :D tietty autan. oho, tuolla se pyörii nurkissa :D ei vittu!!! huonosti käy ja itsetunto romahtaa pohjalukemiin. mut mä luulen et se on sen arvoista :D

        itsetunnon romuttaminen on aina sen arvoista :D sehän on nähty, kierre jatkuu!


      • PN
        sääläri kirjoitti:

        itsetunnon romuttaminen on aina sen arvoista :D sehän on nähty, kierre jatkuu!

        ei vittu. antaa kierteen jatkua :D


    • PN

      nyt ja tässä mulla on tosi iso ikävä. mun puhelin ei soi. mä oon ihan yksin. ihan täysin ja totaalisen yksin, se tuntuu tyhmältä. mulla on iso ikävä.ä

      • sääläri

        02:17 ja puhelin ei soi


      • PN
        sääläri kirjoitti:

        02:17 ja puhelin ei soi

        eiks oo rankkaa? kyllä mun puhelin aina normisti soi tohon aikaan. vittu remppahommia :D mua jotenkin naurattaa se, remppamies. miten ne nyt alko? sillä ei oo mitään logiikkaa. olkoon.


      • sääläri
        PN kirjoitti:

        eiks oo rankkaa? kyllä mun puhelin aina normisti soi tohon aikaan. vittu remppahommia :D mua jotenkin naurattaa se, remppamies. miten ne nyt alko? sillä ei oo mitään logiikkaa. olkoon.

        ahkera kaveri. millos se alkaa remppaan sua? tähän asti se on lähinnä laittanu mestoja hajalle..


      • PN
        sääläri kirjoitti:

        ahkera kaveri. millos se alkaa remppaan sua? tähän asti se on lähinnä laittanu mestoja hajalle..

        :D :D ei vittu!!! oot oikeessa. kelaa mikä tyyppi!

        sä ooot sanaseppo. mä rakastan sitä.


    • PN

      kaikenlaista.

      We'll do it all
      Everything
      On our own

      We don't need
      Anything
      Or anyone

      If I lay here
      If I just lay here
      Would you lie with me and just forget the world?

      I don't quite know
      How to say
      How I feel

      Those three words
      Are said too much
      They're not enough

      If I lay here
      If I just lay here
      Would you lie with me and just forget the world?

      Forget what we're told
      Before we get too old
      Show me a garden that's bursting into life

      Let's waste time
      Chasing cars
      Around our heads

      I need your grace
      To remind me
      To find my own

      If I lay here
      If I just lay here
      Would you lie with me and just forget the world?

      Forget what we’re told
      Before we get too old
      Show me a garden that's bursting into life

      All that I am
      All that I ever was
      Is here in your perfect eyes, they're all I can see

      I don't know where
      Confused about how as well
      Just know that these things will never change for us at all

      If I lay here
      If I just lay here
      Would you lie with me and just forget the world?

      mä Vihaan tätä.

      • 2min

        mä vihaan tätä. Onneks ei soitettu, mä en ehkä kestäis sun ääntä. Aika harmaa aamu.


    • PN

      mun mielestä on vähän nihkeetä, että mä en nykypäivänä mahdu mun sänkyyn. toi tyyppi vie koko 180 senttisen sängyn ja yhtäleveen peiton. se ei suostu siirtymään ja heittäytyy vatkuliks. raskasta ja jotenkin söpöä.

    • sääläri

      toisissa saappaissa. päivävuoro hoidettu, aamuvuoro vielä hiukka kesken ja hups keikkaa iltavuoro alkaa parin tunnin päästä. onneks tää ei oo mun elämää.

      • PN

        tyyppi painaa kolmessa vuorossa. hirveetä. mut sä oot ihana, ja tavallaan toi on osa lokakuuta. muista syödä terveellisesti.

        teemabileet pe vai la? onneks on lyhyt toimitusaika ja huomaamaton paketti :D


      • sääläri
        PN kirjoitti:

        tyyppi painaa kolmessa vuorossa. hirveetä. mut sä oot ihana, ja tavallaan toi on osa lokakuuta. muista syödä terveellisesti.

        teemabileet pe vai la? onneks on lyhyt toimitusaika ja huomaamaton paketti :D

        mä oon ollu tänään aika ihana työnarkkis. ehkä siks, et kaikki on ollu ihania täällä. ollu jotenkin sairaan hauskaa, kun kissa on veks. me vaan painetaan ja laitetaan asioita uusiks. ihmetellään meininkejä ja kikatellaan päälle. mä syön aina, mut silti mä vaan siimaudun. onneks mä oon silti pehmeä.

        meidän pitää järkkää päivät vapaaks, tai sit menee alkuviikkoon. mut tiistaihan on ollut se perinteinen ja hyväksi havaittu, heh :)


      • sääläri
        PN kirjoitti:

        tyyppi painaa kolmessa vuorossa. hirveetä. mut sä oot ihana, ja tavallaan toi on osa lokakuuta. muista syödä terveellisesti.

        teemabileet pe vai la? onneks on lyhyt toimitusaika ja huomaamaton paketti :D

        ja vittu, ei varmaan oo huomaamaton. ja muista mitä mä sanoin siitä kaverista, joka iskee sen sulle käteen. sitä odotellessa.


      • PN
        sääläri kirjoitti:

        mä oon ollu tänään aika ihana työnarkkis. ehkä siks, et kaikki on ollu ihania täällä. ollu jotenkin sairaan hauskaa, kun kissa on veks. me vaan painetaan ja laitetaan asioita uusiks. ihmetellään meininkejä ja kikatellaan päälle. mä syön aina, mut silti mä vaan siimaudun. onneks mä oon silti pehmeä.

        meidän pitää järkkää päivät vapaaks, tai sit menee alkuviikkoon. mut tiistaihan on ollut se perinteinen ja hyväksi havaittu, heh :)

        sä oot ihana työnarkkis ja ihana siima


      • PN
        sääläri kirjoitti:

        ja vittu, ei varmaan oo huomaamaton. ja muista mitä mä sanoin siitä kaverista, joka iskee sen sulle käteen. sitä odotellessa.

        HYI! onneks mä kuitenkin haen ne, ehkä jo tänään. mitenköhän maltan olla testaamatta ;)


    • PN

      mitä sammakko sanoo?

      • sääläri

        remppahommia ois :)


      • sääläri
        sääläri kirjoitti:

        remppahommia ois :)

        joskus se sanoo myös, et tyttö :) se on ihan söpöä.


    • PN

      ihan söpöä joo. remppahommat naurattaa edelleen. mua vaivaa se mistä puhuttiin eilen, se mikä menee ohi MUUTAMASSA KUUKAUDESSA.

    • sääläri

      älä huoli se menee kyl ohi, ja sitten et enää muistakaan, et se on joskus ollut osa sun elämää, se sellainen. vittu mitä elämää :D mulla menee huonosti!

    • PN

      :D :D siitä tulee ehkä myös mun elämää. mut mä en suostu siihen vielä. en varmasti.

    • sääläri

      auts, masuun sattuu, sattuu saatanasti. menkat. uh, mä olin päikkäreillä, mua väsyttää. työnteko on raskasta. mun koti näyttää räävittömältä. mun pitäs imuroida. koirat ulos ja hevosen selkään. kohta sä oot täällä

    • PN

    • PN

      huh. tehty ja lähetetty ja 27 min etuajassa :D :D

      hiljaista on, mut onneks mokat on korjattu. taika himmenee, taitaa olla aika päästää irti. mä tein mielessäni plussat ja miinukset listaa ja aika paljon enemmän miinuksia kun plussia, kun sit taas toisessa tapauksessa plussia oli niin paljon et sydämeen sattu.

      alkaa olla ikävä, vaikka aikaa ei oo enää paljon. mä oon kärsimätön ja haluisin aina kaiken heti nyt. se ei oo hyvä piirre, sitä pitää miettiä. mä toivon et kaikki tapahtuis nopeesti ja asiat tulis valmiiks.

      nuku kauniita pieni työläismuurahainen, sä oot tärkee!

    • sääläri

      ajattelen asioita, joita en saisi ajatella, joita ei ole hyvä ajatella, ja jotka ei ole totta. tässä ja nyt olen surullinen ja yksin. en halua elää kotelossa.

    • PN

      voi rakas. syvissä vesissä. iso hali. oot rakas.

    • PN

      omituista keskustelua kuuden jälkeen aamulla. hyvä että taas skitsoilin illalla. sä olit taas oikeessa. kaikki hyvin ja kepeetä, taika himmenee eikä tunnu. piti mennä juoksemaan aamulla, en jaksanu, nukuin vaan. sekin on ihanaa, kun saa itse päättää. illaksi on kai luvattu myrskyä, miltäköhän tuntuisi juosta sen läpi?

      kohta tapaamaan hassuja ihmisiä hassuun puistoon. pitää muistaa pitää suu kiinni ja silmät auki.

    • sääläri

      viluinen yö kolmen täkin alla, unissa sammutettu herätyskello, tihkusadetta, työkaveri avautuu sydänsuruistaan, lyhyitä keskusteluja asiakkaiden kanssa, kahvia ja leipää, tupakkaa, takaisin. syksy.

    • sääläri
    • PN

      rölli

    • sääläri

      onneks me ollaan tyttöjä! en ikinä haluais olla poika, se ois kauheeta. kaikenlaisia odotuksia ja paineita. ole mies tai jotain. en mä tiedä, kai tytöiltäkin jotain vaaditaan. niin, vaikka joutuu joka kuukausi kärsimään, valitsisin aina tän tien.

    • PN

      pahinta olis olla poika. tyttöys on ihanaa ja pimeetä. me voidaan tehdä mitä vaan. otetaaks tää maailma?

    • sääläri

      noooooooooooooooo............. otetaan vaan :)

    • PN

      niin otetaan. mä jorasin eilen tosi paljon, tuli kuuma. oli ihanaa.

      tänään mä haen NE ja sit tehdään SE. naurattaa ihan sairaasti, kissatappelu! :D naurattaa myös: 23 max. Ei vittu! :D

      • sääläri

        ollaan ehkä pulassa :D joku about 23 :D


    • sääläri

      Mimmi oli treffeillä

    • PN

      mä rakastan sua

      • sääläri

        kaupunkiasunto :)


      • PN
        sääläri kirjoitti:

        kaupunkiasunto :)

        Tärkeetä!


    • sääläri

      Miksi?

      • PN

        mitä miksi?


      • sääläri
        PN kirjoitti:

        mitä miksi?

        En kerro :) salaisuuksia.


    • PN

      siinä kohtaa kun homobaarissa on kysyntää, voi lähteä kotiin. ja nukahtaa bussiin ja herätä oikeella pysäkillä. mä rakastan mun musaa ja mun olemista. mulla on ikävä, mut se on vaan isoa plussaa.

      evvkoo sano sulle et kiitos niistä, tiedät kyllä mistä.

    • sääläri

      Markkina-arvossa löytyy :D Hywä! Ihana, et sä pupu olet täällä kohta, tänään tsekataan paikallinen kuppila :) Siel on varmasti huima meininki, ei voi tietää :D Mä syön pullaa :) neljäs menossa.. hyviä. Kyl mun asiat järjestyy vielä. Universumi ei oo koskaan jättäny mua tyhjän päälle.

    • PN

      pulla on tärkeetä. mä oon ollu koko päivän töissä noiden sienten kanssa, aika raskasta. nyt ne on valmiit. ja mä oon valmis siirtymään sun portaille ja paikalliseen. ihanaa

    • sääläri

      Pulla on ihan helkkarin tärkeetä! Sä oot söpö sienten ryöppääjä. Mä oon niin ylpee susta :) Mulla on sulle kaljaa

      • PN

        ja hyvää kaljaa olikin, pimeessä portailla. tulihan taas oltua ja nyt on joka paikka täynnä sieniä. käytiin TAAS.


      • sääläri
        PN kirjoitti:

        ja hyvää kaljaa olikin, pimeessä portailla. tulihan taas oltua ja nyt on joka paikka täynnä sieniä. käytiin TAAS.

        Himosienestäjä!! Tänään mä paistelen sun pienillä kätösillä poimitut suppikset


      • PN
        sääläri kirjoitti:

        Himosienestäjä!! Tänään mä paistelen sun pienillä kätösillä poimitut suppikset

        mä kuitenkin keräsin ne sulle


      • sääläri
        PN kirjoitti:

        mä kuitenkin keräsin ne sulle

        mä paistelin ne riisin kanssa. ne maistui hyvyydelle


    • sääläri

      tyhmä, sä nukut mun sohvalla

      • PN

        tyhmä :D :D

        ole hyvä, mene pois :D

        tietty lohdutin, sä oot rakas


      • sääläri
        PN kirjoitti:

        tyhmä :D :D

        ole hyvä, mene pois :D

        tietty lohdutin, sä oot rakas

        mä oon sanonu sua tyhmäks ja mun naamalla on ollu se känni-ilme :D revi siitä! sä olit kyllä hirveen kohtelias, aika KN!


    • sääläri

      Harittava tyhjä katse ja maailma on mun. Haha!

      Mitä kuuluu??

      • PN

        :D :D hahahah. vittu mitä touhua. onneks käytiin vähän näyttäytymässä. vitun bimbot


      • PN
        PN kirjoitti:

        :D :D hahahah. vittu mitä touhua. onneks käytiin vähän näyttäytymässä. vitun bimbot

        mua naurattaa sun känni-ilme. sä oot jotenkin niiiin söpö


      • sääläri
        PN kirjoitti:

        :D :D hahahah. vittu mitä touhua. onneks käytiin vähän näyttäytymässä. vitun bimbot

        tehtiin lähtemätön vaikutus :D oli ihana jorata sun kaa! mä rakastan tanssia!!


    • PN

      Tästä tulee pitkä yö. en mä mitään nukkunut, valvoin vaan ja hoidin sienihommia. vielä 8 ja puol tuntia kykittävänä eikä huomennakaan saa nukkua. pakko valvoa et säilyy rytmitys.

      paljon kaunista evvk:n kanssa. se on kohta mun. se tuntuu täydelliseltä. mä oon liekeissä, mutta balanssissa. tästä saattaa tulla hyvä juttu. voi olla, et kaikki toi mun sekoilu piti tehdä, että mä voin rauhoittua. jos sitä ei ois ollu, niin mitä olis tullu. ja mä oon ollu rehellinen, siitä mä oon ylpeä. satuttanut helvetisti, mutta puhunut totta. huh.

      mä rakastan olla sun kanssa. me nauretaan ja itketään ja puhutaan vakavia ja ihan kepeitä. onneks mulla on sut

    • PN

      kohta puolessa välissä, enää KUUS jäljellä. silmät menee sumuks ja ajatukset puuroks. tunnelma on jees, mulkkis istuu vastapäätä ja tekee omiaan. mä kikattelen ja luen näitä meidän juttuja. vois elämä nihkeempääki olla. ei ees kauheesti väsytä, silmistä vaan. mulkkis korkkas energiajuoman, ei ollu ostanu mulle. vitun mulkkis :D

      huomenna on jo maanantai. se tarkottaa sitä et tosi pian on perjantai. mä en oo koskaan oottanu perjantaita näin kauaa, funaa, kuukausia! mulla on rauhallinen olo. huomenna mä juoksen ja käyn nykäsee parit sienet. mulle tuli niihin(kin!!) joku pakkomielle, mut vois olla huonomminkin. jollekin mä vaan naureskelen, mieletöntä.

    • PN

      5.44 ja edelleen ikävä :D

      ihan pimee yö, paljon kikatusta. kohta kello on kuus ja linjat aukeaa, sit ei oo enää mitään hätää. mulkkis on ihan dead, mä pärjään hienosti. vielä pari tuntia ja sit taas vapaata. jotenkin helppoa :)

    • sääläri

      taas hommissa. se kysy multa tänään, jos mä haluisin sen duunin, jos/kun se lähtee. mä arvasin. mä sanoin, et ei.

    • PN

      oho. suuria kysymyksiä.

      mä nukuin pikku-unta sohvalla sun peiton alla. imogen on vallannut vuoteen, eikä mulla taida olla sinne menemistä. mä luulen et aika ei riitä, ei mitenkään.

      • sääläri

        kiirettä pitää, nyt tarvitaan tekoja. aika ei oo koskaan oikea, pitää vaan toimia. kohta on jo perjantai ja te ootte siellä. ihan hurjaa! imogenille pitää hankkia oma sänky. oikeesti, kohta sä nukut jossain koiran pedillä lattialla :D :D mä seisoin kolmelta yöllä vesisateessa pikkuisen kanssa, kun sillä oli ruikuli. ei oo helppoa mullakaan.


    • PN

      mitä vittua!

    • ....................
    • det e så synd
    • PN

      sadetta ja pimeetä. unta väärään kohtaan, ei enää väsytä. imelda on muuttanut tonne sänkyyn, mä en ees näe sitä enää. tuleekohan tästä pitkä yö?

    • PN

      missä sä oot? sulla on puhelin kiinni, etkä sä soittanu? toivottavasti nukut

    • sääläri
    • sääläri

      Elämä on jotenkin jännää. Mua hymyilyttää :)

      • PN

        mä tiedän mikä sua hymyilyttää. sä oot niin pimee!


    • sääläri

      hey hey hey hey

      oh oh oh oh

    • PN

      mä oon todella tulilinjalla. ei mitään sieltä suunnasta, mutta selvitystä. mä en ehkä jaksa enää.

      • sääläri

        Haa, ja mä saan osani, en kyllä ihan hiffaa miks, mut ei meillä lasketa. Oot rakas, kyl me tästä selvitään


      • PN
        sääläri kirjoitti:

        Haa, ja mä saan osani, en kyllä ihan hiffaa miks, mut ei meillä lasketa. Oot rakas, kyl me tästä selvitään

        sä oot rakas. kiitos kun oot olemassa. ihana pieni ja säälittävä neljäs pyörä. hienosti järjestetty kosto :D ei vittu!! oikeesti, mitä juttuja. mä en tajua ihmisiä. yhtään. sua mä tajuun, välillä vähemmän, mut yleensä enemmän ;)


      • sääläri
        PN kirjoitti:

        sä oot rakas. kiitos kun oot olemassa. ihana pieni ja säälittävä neljäs pyörä. hienosti järjestetty kosto :D ei vittu!! oikeesti, mitä juttuja. mä en tajua ihmisiä. yhtään. sua mä tajuun, välillä vähemmän, mut yleensä enemmän ;)

        salaliitto :D joillakin on vielä vilkkaampi mielikuvitus. hyvä niin. mä rakastan sua. sä oot ihana, kun sä tajuut. mä pesin mun NE vaatteet tänään, tai no laitoin pyykkikoriin. en laita niitä enää päälle. kaikki ihanat tuoksut on jo haihtuneet ja korvautuneet. mä tajuun sua mun rakas ystävä, mut niitä joitain juttuja mä en haluu kuulla :)


    • sääläri

      palsta on hiljennyt. jotakin on tullut päätökseen. rakastavaiset ovat saaneet toisensa ja yksi yksinäinen yössä myhäilee sydämensä vapautta :)

      • PN

        HHaahahhaha. MIKÄÄN ei ollu totta. mä luulin et olis ollu. ei ollu.


    • sääläri

      • PN

        mua naurattaa toi sydämen vapaus. se on jotenkin kuvaavaa kuitenkin, meille kaikille. mun sydän on nyt kiinni jossain, se tuntuu hyvältä. rakastavaiset saivat toisensa. hinta oli kova, mut eipä tartte enää kattoo kelloja ja vilkuilla sivuilleen. hurjaa kamaa ja tilanteita. mä haluun jo seuraavaan pisteeseen.


      • sääläri
        PN kirjoitti:

        mua naurattaa toi sydämen vapaus. se on jotenkin kuvaavaa kuitenkin, meille kaikille. mun sydän on nyt kiinni jossain, se tuntuu hyvältä. rakastavaiset saivat toisensa. hinta oli kova, mut eipä tartte enää kattoo kelloja ja vilkuilla sivuilleen. hurjaa kamaa ja tilanteita. mä haluun jo seuraavaan pisteeseen.

        se kysyi, oonks mä vapaa ja mä vastasin, et sydämessä. se nauroi. puhalsin tupakan savua sen silmiin ja se sanoi oh no oh. mulla on vielä vähän ikävä sitä. mä haluun, et te ootte te.


      • PN
        sääläri kirjoitti:

        se kysyi, oonks mä vapaa ja mä vastasin, et sydämessä. se nauroi. puhalsin tupakan savua sen silmiin ja se sanoi oh no oh. mulla on vielä vähän ikävä sitä. mä haluun, et te ootte te.

        mä vihaan lukea näitä. miten tässä näin kävi?


    • sääläri

      Yllättäen olen keskellä erikoista tapahtumaa, neljäntenä pyöränä tietenkin. Hämmentävää, olen kuitenkin vain pieni maskotti, viaton ja niin helvetin säälittävä. Ja taas olen menettänyt sydämeni jollekin ohikulkijalle vain unohtaakseni edellisen. Ja taas olen käyttäytynyt täydellisen epäsiveellisesti tuntematta edes häpeää. En ole enää kenenkään, mut miks musta tuntuu siltä? Miks ihmiset mun ympärillä käyttäytyy niinkuin mitään ei ois tapahtunu? Kukaan ei kuule mun ääntä. Kuulenko enää itsekään? Milloin kaikki loppuu oikeasti? Ja tää siunaamaton olotila, onko tästä mitään hyötyä kenellekään? Jotain positiivisia terveysvaikutuksia, kenties? Uuh mä tartten pikkuhiljaa mun elämään vähän muutakin sisältöä kuin nää kimaltavat helmet. Mä haluun vaan sanoa hey hey hey, oh oh oh.

      • PN

        ihanaa kun oot. niin paljon kamaa etten oikein tiedä et miten jaksan. välillä tuntuu, että miks? onko tää kaiken arvoista? mä oon lamaantunut, mä oon poikki, mua väsyttää ja ahdistaa. mä tarviin voimaa itkeä ja huutaa, nyt mä vaan tuijotan seinää. tää meni likaiseks ja epämiellyttäväks. mäkin oon kiltti ja pieni, nyt musta tehdään pelkää mustaa. mä en haluais olla musta.


      • PN
        PN kirjoitti:

        ihanaa kun oot. niin paljon kamaa etten oikein tiedä et miten jaksan. välillä tuntuu, että miks? onko tää kaiken arvoista? mä oon lamaantunut, mä oon poikki, mua väsyttää ja ahdistaa. mä tarviin voimaa itkeä ja huutaa, nyt mä vaan tuijotan seinää. tää meni likaiseks ja epämiellyttäväks. mäkin oon kiltti ja pieni, nyt musta tehdään pelkää mustaa. mä en haluais olla musta.

        on omituista ettei sun ääntä kuulla. miten ihmisen voi ohittaa noin? eikö se välitä? eikö se pysty? eikö se halua myöntää sitä? tosta tulee vaikea juttu. mä lupaan olla sun lähellä ja pitää susta huolta, kun alkaa rytistä.

        L sano mulle eilen, et alkaisko pikkuhiljaa riittää toi värien ilotulitus sun elämässä. et mitä jos pistäis harmaata laaastia pintaan :D tekis gutaa.


      • PN
        PN kirjoitti:

        on omituista ettei sun ääntä kuulla. miten ihmisen voi ohittaa noin? eikö se välitä? eikö se pysty? eikö se halua myöntää sitä? tosta tulee vaikea juttu. mä lupaan olla sun lähellä ja pitää susta huolta, kun alkaa rytistä.

        L sano mulle eilen, et alkaisko pikkuhiljaa riittää toi värien ilotulitus sun elämässä. et mitä jos pistäis harmaata laaastia pintaan :D tekis gutaa.

        siunaamaton olotila :D :D sisältöä elämään!


      • sääläri
        PN kirjoitti:

        siunaamaton olotila :D :D sisältöä elämään!

        voidaanks taas olla hahmoterapiaa? ois uus penkki ja tilanteet. mä kuiskaan sulle replat :D


      • PN
        sääläri kirjoitti:

        voidaanks taas olla hahmoterapiaa? ois uus penkki ja tilanteet. mä kuiskaan sulle replat :D

        todellakin voidaan :D :D


    • sääläri

      Aurinko paistaa kaihdinten läpi. Olen koneella, kirjoitan. Asiat sujuu, vaikkakin printteri teki tyypilliset oharit. Väliin kahvia ja tupakkaa portailla, lämmin syyspäivä. Pieniä hairahduksen hetkiä, mieleen palaa ihania hetkiä, kaipaan hymyä ja tuoksua, taitavasti muotoiltuja kysymyksiä.

      • PN

        sö oot ihana ja tuskissas. ihana kun olit ja oot, sä oot mun maailman paras ystävä. mä oon sippi, en saa nukuttua. tää kaikki saattaa olla liikaa.


      • sääläri
        PN kirjoitti:

        sö oot ihana ja tuskissas. ihana kun olit ja oot, sä oot mun maailman paras ystävä. mä oon sippi, en saa nukuttua. tää kaikki saattaa olla liikaa.

        mun paras ystävä


      • sääläri
        sääläri kirjoitti:

        mun paras ystävä

        Helo :D


    • sääläri

      Do you believe in God?

    • sääläri

      En osaa sanoa sulle mitään järkevää muru, mut mä oon tässä.

      • PN

        mäkään en osaa sanoa mitään. mä oon rikki. tulis itku ja auttais.


    • sääläri
    • sääläri

      Peeän nukahti sohvalle sukkapuikkojen kilinään. Se näyttää söpöltä. Hyvä, et se nukkuu. Huomenna pitää taas herätä.

      • PN

        joskus mä mietin miten ihanaa olis, jos huomenna ei tarttis herätä. nukahtais vaiks sun sukkapuikkojen kilinään eikä ikinä heräis tai hissiin tai mihin vaan missä olis ees hetken hyvä olla.


      • sääläri
        PN kirjoitti:

        joskus mä mietin miten ihanaa olis, jos huomenna ei tarttis herätä. nukahtais vaiks sun sukkapuikkojen kilinään eikä ikinä heräis tai hissiin tai mihin vaan missä olis ees hetken hyvä olla.

        musta tuntuu pahalta, et sä sanot noin. kenen kaa mä sit kikattaisin keskellä yötä saunassa?


      • PN
        sääläri kirjoitti:

        musta tuntuu pahalta, et sä sanot noin. kenen kaa mä sit kikattaisin keskellä yötä saunassa?

        no okei. mä haluan, et sä herätät mut sun kanssa saunaan. tehdään susta yhden hengen annoksella jokeri, jonka suu näyttää .... :D :D se oli ihan pimee reissu


      • sääläri
        PN kirjoitti:

        no okei. mä haluan, et sä herätät mut sun kanssa saunaan. tehdään susta yhden hengen annoksella jokeri, jonka suu näyttää .... :D :D se oli ihan pimee reissu

        :D :D Mua vähän pelotti!


    • PN

      Sammakko sanoo: tyttö

      • PN

        mä en tajuu miten joku noi olla noi kusipää. narsistista vitunpaskaa. 48000 pelkkää paskaa. ihan kauheeta ja mä olin niin vitun tyhmä et uskoin sen kaiken. tosi kauheeta, kun tajuaa olleensa kultaa ja kimallusta täynnä ollu lelulehmä.


      • sääläri
        PN kirjoitti:

        mä en tajuu miten joku noi olla noi kusipää. narsistista vitunpaskaa. 48000 pelkkää paskaa. ihan kauheeta ja mä olin niin vitun tyhmä et uskoin sen kaiken. tosi kauheeta, kun tajuaa olleensa kultaa ja kimallusta täynnä ollu lelulehmä.

        onneks sä et kuitenkaan näytä lehmältä.


      • PN
        sääläri kirjoitti:

        onneks sä et kuitenkaan näytä lehmältä.

        niii. mut mieti et joku valitsee lehmän. se on aika rajua. joku haluaa olla mieluummin lehmän kanssa. aika paha. sille itelleen. sammakot rulettaa. ja mulla on ehkä SE. liikaa max. 23sta.


      • sääläri
        PN kirjoitti:

        niii. mut mieti et joku valitsee lehmän. se on aika rajua. joku haluaa olla mieluummin lehmän kanssa. aika paha. sille itelleen. sammakot rulettaa. ja mulla on ehkä SE. liikaa max. 23sta.

        about 23 :)


      • sääläri
        sääläri kirjoitti:

        about 23 :)

        siis onko sulla taas SE?? mitä muuta voi odottaa kolmen perättäisen yön jälkeen? tavallaan huojentavaa, et oo ihan totaalisen siedättyny. sit mä oisin jo huolissani..


      • PN
        sääläri kirjoitti:

        siis onko sulla taas SE?? mitä muuta voi odottaa kolmen perättäisen yön jälkeen? tavallaan huojentavaa, et oo ihan totaalisen siedättyny. sit mä oisin jo huolissani..

        mulla ei oo sitä, vaan SE. se kaikista pahin. valvoin ja kittasin vettä. hyi. vähän helpottaa. sumusilmillä töihin. oot rakas.


      • sääläri
        PN kirjoitti:

        mulla ei oo sitä, vaan SE. se kaikista pahin. valvoin ja kittasin vettä. hyi. vähän helpottaa. sumusilmillä töihin. oot rakas.

        ai SE! Hirveetä, mullekin meinas tulla se, outoa.


      • PN
        sääläri kirjoitti:

        ai SE! Hirveetä, mullekin meinas tulla se, outoa.

        sulla on meinannut tulla myös Se toinen, kun mullakin on ollu. onks meidän kehot jotenkin synkassa? onneks mä sain sen juotua pois. mä haluun syliin.


      • sääläri
        PN kirjoitti:

        sulla on meinannut tulla myös Se toinen, kun mullakin on ollu. onks meidän kehot jotenkin synkassa? onneks mä sain sen juotua pois. mä haluun syliin.

        mun keho tuntee sympatiaa


      • PN
        sääläri kirjoitti:

        mun keho tuntee sympatiaa

        liikkistä


    • sääläri
      • sääläri

        kuuntele toi biisi. se on alessi´s ark - maybe I know. se on söpö tyttö. se laulaa tunteista. sä et ikinä kuuntele mun biisejä. mä tiedän sen kyllä.


      • PN
        sääläri kirjoitti:

        kuuntele toi biisi. se on alessi´s ark - maybe I know. se on söpö tyttö. se laulaa tunteista. sä et ikinä kuuntele mun biisejä. mä tiedän sen kyllä.

        mä kuuntelin sen


    • sääläri

      Hyvin tehty :D

    • PN

      huomenna tehdään juttuja ja matkataan jalanjäljissä. ihana tehdä juttuja sun kanssa, ne jeesaa.

      mä vaan kökin ja luen noita ja vaivun johonkin. välillä mä vihaan ja välillä mulla on saatanallinen ikävä. ja välillä mä ajattelen, et mä oisin oikeesti halunnu et toi kaikki olis ollu totta. se viha on hyvä, sillon mikään ei oo musta kiinni. kun tulee ikävä ja suru, niin mä tajuan etten kelvannu enkä riittäny, olin pelkkää kultaa ja kimallusta. musta sai ottaa just sen mitä mihinkin tilanteeseen halus ja tarvis. musta ei tarvinnu pitää huolta eikä tuntea vastuuta ja sit kun olis tarvinnu mut laitettiin pois. tuntuupa kivalta.

      • PN

        mut onneks on jou-mies ja sun nauru


      • sääläri
        PN kirjoitti:

        mut onneks on jou-mies ja sun nauru

        Yo mies! About tunti ja oon siellä! Näillä mennään! Moikka!


      • sääläri

        Mun pieni röllipeikko, oot ihana ja sun kaa on maailman ihaninta nauraa itsensä infarktiin. Se on tässä se, joka menetti jotain todella arvokasta. Ehkä se joskus tajuu sen. En mä usko, et on kyse siitä, ettet sä kelvannu, aika ja tilanne oli väärä, ja sit se meni noin. Pääasia, et sun piina on ohi, ja sä voit jatkaa matkaa. Unelmien ukkomies ja ruususeremonia.. ehkä sä ansaitset kuitenkin jotain vähän parempaa.


      • PN
        sääläri kirjoitti:

        Yo mies! About tunti ja oon siellä! Näillä mennään! Moikka!

        hei jou-mies. saatto jäädä jotain sun kamoja taskuun.


      • PN
        sääläri kirjoitti:

        Mun pieni röllipeikko, oot ihana ja sun kaa on maailman ihaninta nauraa itsensä infarktiin. Se on tässä se, joka menetti jotain todella arvokasta. Ehkä se joskus tajuu sen. En mä usko, et on kyse siitä, ettet sä kelvannu, aika ja tilanne oli väärä, ja sit se meni noin. Pääasia, et sun piina on ohi, ja sä voit jatkaa matkaa. Unelmien ukkomies ja ruususeremonia.. ehkä sä ansaitset kuitenkin jotain vähän parempaa.

        mä rakastan sua.


      • sääläri
        PN kirjoitti:

        mä rakastan sua.

        ja mä rakastan sua pieni pupu


      • PN
        PN kirjoitti:

        hei jou-mies. saatto jäädä jotain sun kamoja taskuun.

        kato, rakensin ite tälläsen, ihan samanlainen kun se, mikä sulta pöllittiin :D


      • PN
        PN kirjoitti:

        kato, rakensin ite tälläsen, ihan samanlainen kun se, mikä sulta pöllittiin :D

        jou mies.


    • PN

      koko päivä kaupungissa ja seikkailua evvk:n hoodeilla. ikävä. jos se olis tullut vastaan, mä olisin juossut sen kiinni. mä olisin halannut sitä ja pyytänyt et se tulee takas. mua surettaa. onneks sä oot tässä.

      "matkalla kotiin keskiyön kaupungin läpi
      sieraimissa syksyn kirpeä tuoksu
      askelten kaiku tyhjissä porttikongeissa

      matkalla nukkuvan keskiyön kaupungin läpi
      pudonneet lehdet värinä asfaltissa
      tän sykkivän hiljaisuuden keskellä kuulen
      tuulen huokauksen
      tervetuloa takaisin maan pinnalle

      kaikki nuo päivät kun yhdessä oltiin me leijailtiin
      utuisin silmin ja sumuisin sydämin
      hidastetuin liikkein, tuulessa leijailtiin

      noiden retkien leijuvien hetkien
      sumuisen sekoilun verran velkaa jäin
      nyt nöyränä katson kun tuuli
      nostaa kirjavat lehdet ilmaan
      ja puhaltaa ne öisille kaduille tanssimaan

      kaikki nuo päivät kun yhdessä oltiin me leijailtiin
      yöt läpi juhlittiin, maailmalle naurettiin, leijailtiin
      kaikki nuo päivät kun yhdessä oltiin me leijailtiin
      pelätty ei että maa tulis vastaan, me leijailtiin

      kaikki nuo päivät kun yhdessä oltiin me leijailtiin
      utuisin silmin ja sumuisin sydämin, leijailtiin
      kaikki nuo päivät kun yhdessä oltiin me leijailtiin
      pelätty ei että maa tulis vastaan, me leijailtiin

      kaikki nuo päivät kun yhdessä oltiin me leijailtiin"
      (don huonot)

    • PN

      viha ja epäusko ja se ettei mikään oo totta alkaa väistyä. tilalle tulee hillitön ikävä, suru ja se että se olikin totta. mielessä ei oo nyt niitä sanoja, vaan tilanteita, hetkiä ja tunteita. niin paljon kaunista.

      mä ajattelen sitä hetkeä siellä kalliolla. oli vähän kylmä ja pilvistä. se oli siinä ihan helvetin lähellä, piti musta kiinni ja katto mua silleen, kun vaan se on kattonu. mä en muista mitä me puhuttiin, mä muistan sen hymyn ja ne ilmeet ja sen miten se oli helvetin lähellä. mä muistan, kun mä mietin et mä oon täydellisen onnellinen.

      mä muistan, kun me istuttiin takan edessä patjalla. kateltiin toisiamme silmiin tunteja ja puhuttiin meistä ja siitä mitä kaikkea me halutaan tehdä yhdessä. mua surettaa, et niitä asioita et koskaan tuu. mua harmittaa, et me oltais haluttu niin paljon yhdessä ja yksin ne ei tunnu miltään. mua vituttaa se, et mä en koskaan saa niitä joululauluja sen kanssa. mä haluan juoda sen kanssa punkkua ja kuunnella niitä. se ei naurais, kun ne itkettää mua. se ei koskaan nauranu mun ajatuksille, oli ne miten tyhmiä tahansa. se arvosti mun tapaa ajatella ja olla olemassa. se rakasti mua ja mulla on sitä helvetillinen ikävä.

    • PN

      mä oon tottunut kertomaan sille kaikki mun jutut. mun sydän menee ruttuun, kun mä vahingossa mietin, et tää mun täytyy kertoa sille ja tajuun etten mä voikaan. mä oon tottunu odottamaan, että mun puhelin soi tai piippaa tai et tsätti huutaa sitä et mä oon maailman parasta. nyt joka puolella on ihan hiljaista ja mä en oo mitään.

      nää tunteet on pahoja. mä oon vähän epätoivoinen ja maassa. mä en oo vihainen nyt. mä en edelleenkään ymmärrä, miten ja miks se teki noin. kaikki oli valmista, sovittu ja mietitty. se sano et mä oon tärkeintä ja et se on mun. sit se katos.

      nää kuuluis toiselle palstalle, mut en mä tiedä onko se niin justiinsa. eihän meillä lasketa, paitsi et jatkossa lasketaan ja niin vitusti.

      • sääläri

        raastava ikävä. mä tiedän miltä se tuntuu. se on kamalaa, mut siitäki selviää. mä oon sun kaa, ja mä kuuntelen sun juttui, ei meillä vielä lasketa. mulla ei oo ikävä ketään, paitsi ehkä vähän musafaa ja sitäkin sillai hallitulla tavalla. mä oon niin onnellinen, et mä pääsin yli siitä kesäihastuksesta, joka oli täyttä oman päänsisäistä hömppää ja feromonien ilotulitusta. jos se tulis mua vastaan, mä ehkä piiloutuisin, ehkä kääntäisin pään pois, ehkä kävelisin vaan ohi, ehkä tuntisin oloni kiusaantuneeks, hankalaks, vaivautuneeks. vittu, et mä oli tuskissani, koko helvetin kesän, ja nyt mä vaan mietin, et mitä helvettiä mä oon ajatellu. se on varmaan ihan söpö mies tai jotain, ja hyvää syksyä sille, mut tunnekäyrä on pelkkää suoraa viivaa ja sanoo piip. helpottavaa varmasti kaikille osapuolille. kaikenlaista. tää on ollut niin opettavaista.


      • sääläri
        sääläri kirjoitti:

        raastava ikävä. mä tiedän miltä se tuntuu. se on kamalaa, mut siitäki selviää. mä oon sun kaa, ja mä kuuntelen sun juttui, ei meillä vielä lasketa. mulla ei oo ikävä ketään, paitsi ehkä vähän musafaa ja sitäkin sillai hallitulla tavalla. mä oon niin onnellinen, et mä pääsin yli siitä kesäihastuksesta, joka oli täyttä oman päänsisäistä hömppää ja feromonien ilotulitusta. jos se tulis mua vastaan, mä ehkä piiloutuisin, ehkä kääntäisin pään pois, ehkä kävelisin vaan ohi, ehkä tuntisin oloni kiusaantuneeks, hankalaks, vaivautuneeks. vittu, et mä oli tuskissani, koko helvetin kesän, ja nyt mä vaan mietin, et mitä helvettiä mä oon ajatellu. se on varmaan ihan söpö mies tai jotain, ja hyvää syksyä sille, mut tunnekäyrä on pelkkää suoraa viivaa ja sanoo piip. helpottavaa varmasti kaikille osapuolille. kaikenlaista. tää on ollut niin opettavaista.

        ja se, et se vastas mulle hiljaisuudella, oli pahinta. mä jäin sellaseen epätietoisuuteen, ja siinä vaiheessa, kun se juttu muuttu todella omituiseks, mua ahdisti ihan hirveesti. mul ei ollu mitään käsitystä siitä, missä mennään. enkä mä tiedä vieläkään, mikä se kuvio oli, eikä sillä oikeestaan oo enää mitään väliä. se oli mulle triggeri, joka sai aikaan tapahtumien tulvan. se oli sen tehtävä, ei muuta. elämä meni ihan sekasin, hyvä niin. nyt kun ne tunteet on kuollut ja kuopattu, mä voin ehkä keskittyä niihin oikeisiin kysymyksiin, mitkä mun pitää ratkaista, eikä nekään oo ihan helppoja. tää talvi tulee oleen kylmä ja ankara.


      • PN
        sääläri kirjoitti:

        ja se, et se vastas mulle hiljaisuudella, oli pahinta. mä jäin sellaseen epätietoisuuteen, ja siinä vaiheessa, kun se juttu muuttu todella omituiseks, mua ahdisti ihan hirveesti. mul ei ollu mitään käsitystä siitä, missä mennään. enkä mä tiedä vieläkään, mikä se kuvio oli, eikä sillä oikeestaan oo enää mitään väliä. se oli mulle triggeri, joka sai aikaan tapahtumien tulvan. se oli sen tehtävä, ei muuta. elämä meni ihan sekasin, hyvä niin. nyt kun ne tunteet on kuollut ja kuopattu, mä voin ehkä keskittyä niihin oikeisiin kysymyksiin, mitkä mun pitää ratkaista, eikä nekään oo ihan helppoja. tää talvi tulee oleen kylmä ja ankara.

        omituisia juttuja. me selvitään, meidän on pakko.


    • PN

      Ihan vitun kylmä ja ankara.

      mulla on epätoivoinen olo. kun oltiin jäähyllä, niin oli jtn mitä odottaa ja mä sain pikkuviestejä tänne. mä tiesin, et mä voin millon vaan soittaa ja se vastaa. nyt se ei vastais tai sit vastais ja olis ilkeä. sanois et "etsä tajuu et mä jätin sut" ja naurais päälle.

      toisaalta se, et se sanoo rakastanrakastan sattuu kans. jos se kerran rakastaa, niin miksei se tuu. luuleekohan se, et se rakastaa? onks sen kuitenkin helpompi jäädä sinne, kun se rakastaa? sen ei tarvii olla läsnä, kun mä oon sen päässä. mä kysyin siltä joskus, et riittääks sille se, et mä oon sen päässä. et sen on helppoa olla siellä kotona, kun se voi olla sen päässä mun kanssa ja kuvitella mut ihan minkälaiseks haluaa. se vastas sillon, et ei riitä. nyt kun kaikesta tuli totta, mä luulen et se huomas, et se riittääkin. nyt se on siellä ja rakastaarakastaa mua sen päässä. helppoa vai kuinka?

    • sääläri

      Onneks me ollaan kohta lastuja laineilla, ou jee

      • PN

        mä mietin tänään, kun istuttiin siinä kiasman edessä röökillä, et sun kanssa on hyvä olla. ja sit mä mietin sitä, kun sä nukuit sohvalla ja mä siivosin, et me voidaan olla miten vaan eikä tarvii esittää. se on helvetin tärkeetä. seuraavaks tiistai-kierros (mun piikkiin) jalanjäljissä. seurataan ikkunasta ihmisvilinää, jutellaan, kikatellaan ja humallutaan hitaasti.

        ja sit lastuiks laineille.

        sun kanssa on tärkeetä. sä pidät mut pinnalla, yksin mä en nyt pysyis.


      • sääläri

      • sääläri
        PN kirjoitti:

        mä mietin tänään, kun istuttiin siinä kiasman edessä röökillä, et sun kanssa on hyvä olla. ja sit mä mietin sitä, kun sä nukuit sohvalla ja mä siivosin, et me voidaan olla miten vaan eikä tarvii esittää. se on helvetin tärkeetä. seuraavaks tiistai-kierros (mun piikkiin) jalanjäljissä. seurataan ikkunasta ihmisvilinää, jutellaan, kikatellaan ja humallutaan hitaasti.

        ja sit lastuiks laineille.

        sun kanssa on tärkeetä. sä pidät mut pinnalla, yksin mä en nyt pysyis.

        mun ihana ystävä


      • PN
        sääläri kirjoitti:

        mun ihana ystävä


      • PN
        PN kirjoitti:

        ja kello on 5.55. takana unta tasan nolla enkä mä oo sitä kaivannutkaan. yö täynnä mietteitä, uusia ja vanhoja. päällimmäisenä paha mieli.


    • PN

      voi tsiisus sun kanssa. tuu huomenna illalla, juodaan punkkua ja leikitään intellektuelleja?

      • sääläri

        pakko leikkii, koska espanjan tilanne on niin haastava, haha :D mist sä tiedät vaik musafa lukis näitä. se on kuitenkin todennäköistä.


    • PN

      ERITTÄIN todennäköistä. mä toivon et evvk lukee näitä. mä toivon, et se on kiinnostunut siitä mitä mä teen ja mitä mä ajattelen ja mitä mulle kuuluu. mä toivon, et se sanois mulle jotain. mut se on ihan hiljaa.

      tuu huomenna? punkkua

    • PN

      mua itkettää, kun kaikki mun biisit on myrkytetty. ennen niissä laulettiin sellasesta ikävästä, joka päättyy kauniisti. nyt ne laulaa sitä, et mä oon yksin eikä kukaan kierrä mun kanssa tätä huuhaa-maata. ne listat, missä on mulle tärkeet, oli mukana mökillä. me myrkytettiin ne kaikki siellä. me kuunneltiin niitä ja pidettiin kädestä ja katottiin silmiin.

      niistä biiseistä tulee muutenkin mieleen kaikenlaista. hetket, joissa ne soi taustalla, kun mä istun sohvalla ja puhun puhelimessa. ne miljoonat hetket, kun mä tsättään ja ne soi. ne hetket kun mä meikkaan ja ne soi ja mun vatsa on täynnä perhosia, kun mä tiedän et mä nään sen kohta. ne hetket, kun mä istun bussissa matkalla tapaamaan sitä ja ne soi mun korvissa ja mä hymyilen. ne hetket, kun mä istun autossa matkalla ihan minne vaan ja ajattelen sitä ja hymyilen. ne hetket kun mä imuroin mun kotona ja tanssin ja ne soi ihan liian kovaa ja mä mietin et miten se naurais, jos näkis mut. ne hetket, kun me ollaan ihan hiljaa ja kuunnellaan. ne hetket, kun me lauletaan mukana ja hymyillään. ne hetket kun se on lähdössä pois ja ne soi ja se sanoo ettei kestä mun surumielistä hymyä. ne hetket, kun mulla on joku uus biisi tai bändi ja mä kerron sille siitä ja se rakastaa sitä tai ees sitä et mä oon siitä kikseissä. ne hetket kun sekin juoksee follow the reaperilla ja ajattelee mua.

      mä en tiedä missä se nyt juoksee ja millä biiseillä. ehkä jollain sen omilla tai ehkä jollain niiden yhteisillä.

      • PN

        ja noi kaikki hetket on ollu totta.


      • PN
        PN kirjoitti:

        ja noi kaikki hetket on ollu totta.

        "Mä huudan mä valvon
        mä huonoa palvon
        mä uuvun mä luovun
        en tee mitä pitää
        ja mitään en muista
        sovituista
        turtua haluan
        valua pois hämärään"

        "Niin mä olen monta yötä levotonta
        tahtonut sun kainaloon
        päättänyt mä juoksen vielä sinun luokse
        sanon vain mä tässä oon
        ja että oon kuin luulet aivan kuten tuulet
        rauhoitu en mihinkään
        mä väännyn ja mä murrun öihini mä turrun
        hukuttaudun ikävään"
        (maija vilkkumaa)


      • PN
        PN kirjoitti:

        "Mä huudan mä valvon
        mä huonoa palvon
        mä uuvun mä luovun
        en tee mitä pitää
        ja mitään en muista
        sovituista
        turtua haluan
        valua pois hämärään"

        "Niin mä olen monta yötä levotonta
        tahtonut sun kainaloon
        päättänyt mä juoksen vielä sinun luokse
        sanon vain mä tässä oon
        ja että oon kuin luulet aivan kuten tuulet
        rauhoitu en mihinkään
        mä väännyn ja mä murrun öihini mä turrun
        hukuttaudun ikävään"
        (maija vilkkumaa)

        nyt ne biisit on mustaa ja itkua. mä tuijotan seinää, mä en nuku. mä kuuntelen niitä enkä osaa lopettaa. mä en pysty päästämään irti niistä hetkistä, kun se oli lähellä. nyt se on jossain kaukana ja nää biisit repii mut auki ja tappaa. välillä mun kyyneleet valuu niin etten mä huomaakaan, välillä mä itken mun silmät rikki. mä oon rikki. palasina. murskana. itkuinen ja katatoninen. mä en oo olemassa.


    • PN

      ulkona on lämmin. mä katoin itteeni peilistä ja huomasin, et mun silmiin on taas muuttanut suru. hetken niissä asui viha ja epäusko, nyt niissä asuu suru ja epätoivo. ne täyttyy kyynelistä, jotka ei tuu ulos, ne täyttyy ajatuksesta, et miks helvetissä tää meni näin. ne sanoo mulle, et tee saatana jotain. mitä mä tekisin, en mä saa sitä takaisin. mä haluan sen takaisin. mun silmät haluaa sen takaisin. mä oon onnellinen sen sylissä. miksei se yhtäkkiä ollukaan onnellinen mun sylissä?

      mun silmissä asuu suru. mun sisällä asuu suru. mä rakastan sitä.

      ja nyt kun mä en osaa muuta, kun rakastaa ja ikävöidä sitä, tää on ihan helvettiä. mä en tajuu miten se heitti mut pois. "tää oli nyt tässä", miten se voi sanoa mulle niin? mä odotin sitä niin pitkään ja mä tiedän et me oltais oltu yhdessä kaunista. jostain syystä se ei enää uskonut siihen. teiks mä jotain väärin? piinasiks mä sitä liikaa? pakotinko mä sitä siihen?

      mä olin sille aika paska. mä luin niitä juttuja ja huomasin, et mä heitin sammakkoa sen päälle tosi ilkeesti. ehkä se ei kestäny sitä, ehkä se ajatteli et mä tekisin niin silloinkin, kun me oltaisiin yhdessä. pakenisin sammakon syliin, kun tulis vaikeeta. en mä ois tehny, mä olisin rakastanu sitä niin paljon ja tehny siitä onnellisen. se ei antanu mun näyttää, et mä oon kiltti. mua harmittaa, et mä pilasin kaiken. mä olin ehkä liian ehdoton, liian villi ja liian sekaisin. mulla oli sitä niin ikävä kokoajan. mä sain sitä fyysisesti niin vähän, et yritin ehkä korvata sitä toisella. ja sit mä halusin vaan vittuilla sille, satuttaa sitä sammakolla. mä halusin mun ajatukset pois siitä, et se on mulle niin tärkee, koska mä tiesin koko ajan et se on jonkun muun. ja niin se olikin, loppuun asti.

    • PN

      "pure sun huulet yhteen
      ota taas se ilme
      kuin jotakin oisin velkaa
      maksanko pois nyt

      olen onnellinen mitä sä luulit
      olen onnellinen mitä sä luulit
      paina taas kaasu pohjaan
      anna elämän mennä
      huuda sun äänihuulet
      rikki ja poikki
      olen onnellinen mitä sä luulit
      olen onnellinen mitä sä luulit

      olet nuori ja kaunis
      mutta kuka se on kun huutaa
      keksinyt ruudin
      mutta kuka se on kun ampuu
      koivun oksa hiljaa hakkaa ikkunaan tuuliko
      se on kun huutaa vai onko se joku muu"

    • PN

      mä mietin hetkiä sen toimistolla. mä mietin, kun se oli mun luona tekemässä sen töitä. mä olisin voinut tuijottaa maailman loppuun asti sitä sen ilmettä, kun se teki sen tärkeitä. välillä se koski mua vähän ja välillä se hymyili. välillä se vähän pussas ja välillä enemmän. se rakasti, kun mä olin siinä sen lähellä.

      mä muistan sen yhden omituisen illan. me oltiin mun luona ja juotiin punkkua. mä en oo varma juteltiinko me oikein mistään. mä muistan vaan et me kuunneltiin imogen heappia ja maattiin lattialla. meillä oli kynttilöitä ja tuntu hassulta, kun oli ekoja kertoja pimeetä yöllä. siinä illassa oli jotain taikaa, mä en melkein uskaltanu hengittää. me oltiin jotenkin tosi rauhassa ja hiljaa, hengitettiin vaan. sillon mä meinasin kai ekan kerran oikeesti luhistua, kun se lähti siihen taksiin. mä taisin itkeä itseni uneen. me oltiin sen jälkeen molemmat ihan pihalla siitä, et mitä oikein tapahtu. se sano: miten tollasta voi olla olemassa?

    • PN

      mua ahdistaa, kun tää palsta loppuu kohta. meidän piti kuoriutua, meistä piti tulla perhosia. evvk:sta tuli kai se ritariperhonen, se pelasti kaiken sille tärkeen. musta kuoriutuu koppakuoriainen. sellanen joka on jäänyt selälleen eikä pääse ylös. sellanen joka heiluttaa vielä sen jalkoja, räpiköi ja haluis nähdä maailman. pikkuhiljaa se kuitenkin väsyy eikä enää jaksa, silloin se nukahtaa eikä siitä ikinä tullu mitään.

      mä en oo sekaisin, mä en oo pihalla. mä oon suru.

    • sääläri
    • sääläri

      Mun mieli on täynnä ihanaa innostusta ja tulevaisuudenuskoa

      • PN

        kaiken tän keskellä ne pikkupöksyt naurattaa mua :D


      • PN

        mä oon innoissani meidän tulevasta jutusta. makeeta. siitä tulee hienoa ja tärkeetä. sä oot tärkee.


    • sääläri

      Huomenta! Toivottavasti sä oot kasassa. Mä syöksyn aamun pimeyteen. Siellä on hiljaista ja kaikki nukkuu. Mäkin haluisin nukkua, en oo niitä aamuihmisiä sanan varsinaisessa merkityksessä. Aina pitää herätä ja puuhastella sitä sun tätä. Maailmassa on kaikenlaisia ihmisiä. Unisilmät.

    • PN

      mä en oo kasassa ollenkaan. mä oon ollu niitä varsinaisia aamuihmisiä. mä oon ennen herännyt siihen, että mitä kaikkea tänään voikaan tapahtua. nyt mä vihaan aamuja. mä herään, sekuntiin mä en vielä tajua mitään ja sit se iskee. kun mä avaan mun silmät ekan kerran aamulla, niissä on jo kyyneleitä. mä heräilen ihmisten sohvilta ja sängyiltä, koska mä en pysty olemaan kotona. kun mä herään ja tajuun et mun maailma on ihan tyhjä, tuntuu kun joku ihan konkreettisesti löis tikarin mun sydämen läpi.

    • PN

      mä kävelin eilen illalla syksyn läpi. tuuli ja satoi ja lehdet lens mun päälle. kuuntelin musaa ihan täysillä, lauloin mukana ja itkin. eikä se auttanu yhtään.

    • sääläri

      Voi rakas. Meidän pitää siivota se pois sun kodista. Jynssätään mestat läpikotaisin, siirrellään huonekaluja, heitetään suolaa nurkkiin, poltetaan suitsukkeita ja heitetään mantrat kehiin.

      • PN

        me voidaan kokeilla tota. mä en halua päästää siitä irti.


      • PN
        PN kirjoitti:

        me voidaan kokeilla tota. mä en halua päästää siitä irti.

        mut ajatus meistä jynssäämässä, siirtelemässä ja heittelemässä suolaa naurattaa mua. toi pitää sisällyttää viikko-ohjelmaan. me tarvitaan meille oma kalenteri


      • sääläri
        PN kirjoitti:

        mut ajatus meistä jynssäämässä, siirtelemässä ja heittelemässä suolaa naurattaa mua. toi pitää sisällyttää viikko-ohjelmaan. me tarvitaan meille oma kalenteri

        Tottakai naurattaa ja sit sua vasta naurattaa, ku sä kasaat kiviä kukkulan huipulla ja yhtäkkiä alkaa tuuleen :D :D


      • PN
        sääläri kirjoitti:

        Tottakai naurattaa ja sit sua vasta naurattaa, ku sä kasaat kiviä kukkulan huipulla ja yhtäkkiä alkaa tuuleen :D :D

        ei vittu! :D ja nyt just musta tuntuu, et mä haluisin tehdä sen.


    • PN

      siitä on viikko, kun mä näin sen viimeks. sen ei ollu tarkoituskaan enää ajatella. se tuli hyvästelemään mut. se sano about tuhat kertaa, et mä oon ihana ja et se rakastaa mua. siitä mä tiesin et se ei tuu takas, kun se meni mun selän taakse ja sano ettei kestä kattoa mun surumielistä hymyä.

      kaks viikkoa sitten tähän aikaan me oltiin mökillä. me oltiin ehkä laiturilla aamukahvilla. ne hetket oli jotenkin pysähtyneitä. me istuttiin eikä puhuttu juuri mitään. juotiin kahvia ja mä poltin tupakkaa. välillä se otti mua kädestä ja välillä hymyili, mä hymyilin sille takas. se oli sellasta rauhallista ja turvallista onnellisuutta. mä uskoin, et se on siinä. et me ollaan siinä. et me ollaan totta ja olemassa. ei me oltu ja oltiin.

    • PN

      mä muistan miltä ne myrskylyhdyt tuoksu, kun me istuttiin siinä saunan kuistilla. siihen tuoksuun sekottu mun rööki, sen iho, sauna ja täyskuu. se kuu oli saatanan hieno. mulla oli hyvä olla.

    • sääläri

      http://www.youtube.com/watch?v=LtV7mIMXB2E&feature=related

      Läheinen on mulle ystävä murheineen
      Olla mä suon vihamiehen myös itsekseen
      Jokaisella täällä
      Oikeus maan päällä
      Nyt olla täytyy kuinka tiensä valitsee

      On vain sydän, vain sydän, vain sydän
      Se kaiken kyllä sanoo, se sanoo, se sanoo
      On vain sydän, vain sydän, vain sydän
      Ja elämää se janoo, se janoo, se janoo
      Aina toivon, mä toivon, mä toivon
      Nyt ystäville hyvää, vain hyvää, vain hyvää
      On vain sydän, vain sydän, vain sydän
      Sen tunne on niin syvää, niin syvää, niin syvää

      • PN


    • PN

      omituista. sammakko tekee mulle hyvää. mä tajusin, et se on ollu tossa koko ajan eikä oo menny minnekään, vaiks mä oon helvetin omituinen. kaikesta säätämisestä ja remppahommista huolimatta se on ollu. harmi, et mä en rakasta sitä, koska mä ehkä vähän luotan siihen. välillä tuntuu, et se jotenkin tietäis millon mä tarviin sitä. ehkä se tietääkin, joko salaliitto tai sit se on oikeesti whitelighter. mun valontuoja, kiitos kun pidät musta kiinni ja oot olemassa.

    • sääläri

      مصطفى‎ Muṣṭafā‎. The name is an epithet of Muhammad that means, Chosen One.

      • PN

        Oikeesti?? pimeetä. mä tajusin just senkin, et sammakon tehtävä oli olla Chosen One. hyvin hoitaa hommaansa tuo remonttireiska. Arg, liikaa about 23sta ja mä käyn hitaalla.


      • sääläri
        PN kirjoitti:

        Oikeesti?? pimeetä. mä tajusin just senkin, et sammakon tehtävä oli olla Chosen One. hyvin hoitaa hommaansa tuo remonttireiska. Arg, liikaa about 23sta ja mä käyn hitaalla.

        Niin!! Aika hullua! Hyi, mä en vois kuvitellakaan altistavani itseäni VTT:lle. Oon tälleen ehkä vuoden :D


      • PN
        sääläri kirjoitti:

        Niin!! Aika hullua! Hyi, mä en vois kuvitellakaan altistavani itseäni VTT:lle. Oon tälleen ehkä vuoden :D

        se onkin hyi. mut mä sain toimistolta vinkkejä siihenkin, burana auttaa. otin monta ja nyt on helpompi olla.

        mä mietin tossa vähän sammakkoa (ylläri). ooks sä huomannu, et tilanne on oikeesti vähän muuttunut. ennen me aina mietittiin, et ei oo mitään järkeä, kun mulle tulee sieltä vaan kurja mieli. nyt ei tuu, nyt sen kanssa on kivaa. mut onks se muuttunut vai oonks mä muuttunut vai ollaaks me muututtu yhdessä? mielenkiintoinen matka, mä en jätä sitä vielä kesken.


      • sääläri
        PN kirjoitti:

        se onkin hyi. mut mä sain toimistolta vinkkejä siihenkin, burana auttaa. otin monta ja nyt on helpompi olla.

        mä mietin tossa vähän sammakkoa (ylläri). ooks sä huomannu, et tilanne on oikeesti vähän muuttunut. ennen me aina mietittiin, et ei oo mitään järkeä, kun mulle tulee sieltä vaan kurja mieli. nyt ei tuu, nyt sen kanssa on kivaa. mut onks se muuttunut vai oonks mä muuttunut vai ollaaks me muututtu yhdessä? mielenkiintoinen matka, mä en jätä sitä vielä kesken.

        kaikki on muuttunu täysin. ehkä se oli vaan ujo. maailman paras terapiapoikaystävä. älä vahingossa riko sen sydäntä.


      • PN
        sääläri kirjoitti:

        kaikki on muuttunu täysin. ehkä se oli vaan ujo. maailman paras terapiapoikaystävä. älä vahingossa riko sen sydäntä.

        terapiapoikaystävä


      • sääläri
        PN kirjoitti:

        terapiapoikaystävä

        siis kaikille ja ketään poislukematta.


      • sääläri
        sääläri kirjoitti:

        siis kaikille ja ketään poislukematta.

        sano L:lle, et mä ymmärrän HYWÄN päälle


      • PN
        sääläri kirjoitti:

        sano L:lle, et mä ymmärrän HYWÄN päälle

        vitut se mitään on muuttunu. mä keksin kaiken.


    • sääläri

      Mä en kestä sitä sun unta :D Sun fantasiat on hupaisia. Kato nyt tää ihana tuutu. Tää on ihana

      • PN

        mäkään en kestä sitä mun unta. kikattelen sille täällä itekseni. viiksivallu. heräsin muuten piiitkästä aikaa mun omaan nauruun ja siihen et maailmassa on jotain. mä oon nukkunut monissa eri paikoissa, mut jos sais valita niin mä menisin hissiin tai sun sohvalle. ens yö täytyy nukkua kotona, mitäköhän siitäkin tulee. mä en voi enää valvoa.

        Hah, sama kortti! tulkitse!

        Sauvojen kakkonen

        Loistava mahdollisuus, jonka myötä asiat kehittyvät kohti jännittävää tapahtumaa. Energia kaipaa oikeaa kohdetta, jotta tuli pääsee kunnolla syttymään. Rakastettu kaipaa rakastettuaan ja seikkailija seikkailuaan.

        mä oon kyllä saanu täysin tarpeekseni näistä "jännittävistä tapahtumista".


    • sääläri

      Jännittävät tapahtumat totta tosiaan :D Elämän virtaa ei voi pysäyttää. Elämä on ihanaa, se ei oo koskaan valmis, se on ikuista matkallaoloa, keskeneräisyyden sietämätöntä ja haurasta kauneutta.

      Mutta voiko sammakko todella olla sulle loistava mahdollisuus? Uskomatonta, mutta sitä kohti asiat tuntuu kehittyvän. Onko se oikea kohde vai joku muu, joku aivan uus? Antaako roihu vielä odottaa? Hmm, vaikeita kotelokysymyksiä. Mitä itse mietit?

      Mitä luulet, mikä mun taustalla olevista unelmista tulee toteutumaan? Mulla ei oo mitään aavistusta?

    • PN

      mä en tiedä mitä sammakko on. nyt se on ihana ja se hymyilee ja juttelee ja pussaa ja sanoo tyttö. hämmentävää, ihan kun se tietäis mitä on tapahtunut. yhtäkkiä sillä on mulle paljon aikaa ja ihanaa et se osaa sanoa ei. ollaankohan me ylitulkittu sitä? mä yritän olla ajattelematta yhtään eteenpäin. mä sain turpaani, kun ajattelin eteenpäin. nyt mä meen tässä hetkessä enkä mieti millä mielellä sammakko on huomenna. tästä viikosta ja näistä öistä se saa kaikki maailman boonukset. okei, tää saatanan Se on täysin perseestä, mut on se ollu sen arvosta ;)

      mä luulen et sun taustalla olevista unelmista toteutuu ainakin se, et sä löydät ihanan siiman, joka on sulle just oikee. sä löydät sun maljojen ysin, mut ensin sun pitää riuhtoa ittes irti sieltä. helvetin helppoa, eikös vaan? sun unelmista toteutuu kaikki muutkin, sä saat kaiken mitä sä haluat. sulla on kaikki.

      • sääläri

        ai niin mä unohdin, mullahan on jo kaikki. hei, mä en tiedä uskonko mä tohon. eihän mul oo mitään ja sit taas toisaalta. kohta mä riisun mun kotelon ja kirmaan pimeän läpi kuumaan huoneeseen, jossa on hohkaavia kiviä. mä makaan siellä lämmössä ja muistelen sen nauravia silmiä, heitän ehkä savea naamaan (yhden hengen annoksen), juon bissen ja nautin olemisesta.. ja sit mä pistän luurin äänettömälle, vältän facea ja kirjotan aamuyöhön.


    • PN

      en mäkään usko tohon. ei kenelläkään oo kaikkea mitä haluu eikä kuulukaan olla. kaikkea ei voi saada, se on nähty. toivottavasti mä saisin ees pienen osan siitä mitä mä haluun. tästä talvesta voi kylmyyden lisäks tulla lämmin, se olis kiva.

      voisit kyllä mulla röökipuhelun soittaa kirjoittamises keskeltä, yöllä. mulla on ikävä sun ääntä.

    • sääläri

      soukka tuoksuu saippualle ja on pukeutunut lilaan pitsiin ja mustaan mekkoon, vähän niinkuin treffeille menossa, mate hautuu kupissa, kaks nurin, kaks oikein, silleen se syntyy, se joustava kotelo. eniten mä inhoon purkamista ja sitä kun silmukat tippuu. lapsena se oli kauheeta, kun ne silmukat oli niin löysiä, et ne vaan purkautu ja purkautu, syvemmälle ja syvemmälle. silloin oli vaikeaa myös erottaa nurjaa oikeasta. nyt sen näkee heti.

      kaikenlaista porukkaa on virrannut näidenkin käsien läpi. siinä mä en erota nurjaa oikeasta. mä en enää tiedä mikä on oikein. mies narikkajonossa sanoi, että elämässä tärkeintä on se, että on joku, jota rakastaa. se on varmasti tärkeetä. mä en voisi nyt sanoa kellekään, mä rakastan sua, silleen romanttisessa mielessä. on vaan ohimeneviä ihastuksia, ihania kohtaamisia. joskus sitten mä sanon, syvemmälle avaan itseni sinulle. kuunnellaan taas se biisi.

      http://www.youtube.com/watch?v=LOyhEjrUqXw

      mua nauratti ihan hirveesti kun mä luin tota suomi24:n viiksijuttua. funaa, et mun mutsi sano kesällä, et noista sun täytyy päästä eroon. ihme, et se ei oo onnistunu traumatisoimaan mun kehosuhdetta. mua naurattaa myös se, mitä sä sanoit mulle saunassa. sä oot maailman suloisin

    • PN

      ihanaa, kun sä olet olemassa. sä saat mut nauramaan ja annat mun itkeä

    • sääläri

      EIKU MUN JALOISTA!

      • sääläri

        sun äiti on ihana, musta oli ehkä huikeinta, että sitä harmitti, et me ei olla sellasii :) onneks ei olla, koska tää säilyy ehkä läpi elämän. mä toivon niin. pitää olla tarkkana, ettei anneta silmää samalle kundille, se ois kohtalokasta. onneks meillä on kuitenkin aika erilaiset mieltymykset niissä jutuissa. vaikka kerran meni ehkä ristiin, mut sit se on se, joka ekana kerkee, hah. mä en kyl vieläkään tajua, mitä sä näät siinä sammakossa, ja joo oli aika ällösti sanottu :D, mut ihana, et se on ja pitää susta huolta. sun neulomisessa on ehkä jotain samaa mitä sä touhuat niiden sienten kanssa, en mä tiedä. sullekin pitää saada puikot. tai ehkä sulla on jossain? mä pirraan sulle


    • PN

      todellakin, tarkkuutta peliin. joka ekana ehtii, saa potin. ja mitä sammakkoon tulee, sun pitää antaa sille mahdollisuus. ja onneks sun ei kuitenkaan tarvii olla sen kanssa silleen, olis todellla outoa jos tarvis. se on mun oma remppasammakko, outo ja hankala ja söpö ja ihana. mä tykkään ku se on niin siima. mä tykkään, kun se soittaa. se on aika lähellä jotain taivasta, varsinkin se piano.

      ja mä luulen, et rempat alkaa taas. mut ihan sama. se pelasti mut. ehkä.

      äiti haluaa tavata sut. se haluaa juottaa sulle viiniä. haluaakohan se pölliä sut multa :D :D mua ei väsytä. mä en tykkää olla täällä, mut pakko opetella. ens viikonloppuna kuurataan, eiks jeah?

      samaa mitä sä touhuat niiden sienten kanssa :D toi naurattaa mua

    • sääläri

      joo samaa sienitouhua.. yritin, mutta en osannu sanallistaa sitä sen enempää. mä niin haluan tavata sun äidin, se kuulostaa ihanalta! ja sä tiedät miten mä tykkään viinistä

    • PN

      se oli se sama kerta, kun mä pyysin leipää ja valmisruokaa. mä olin mukakipee ja me oltiin ihan paniikissa tuolla pihalla kun luultin et se tulee etuovesta. mitä touhua :D

      mä näin viime yönä jotain ihan kauheeta painajaista evvkoosta. en muista miten se meni, mut mä muistan et se oli siinä ja oli varmaan joku ruususeremonia tai jotain. mä heräsin ihan paniikissa ja sit mua itketti. mulle tuli ikävä sitä ja mä en tajuu miks se rikko mut. se lupas et se ei tee niin.

      niin se pelastikin sut, onneks. etkä sä menny siitä liian sekaisin. pikkuikävä ja muistelu on vaan jees. maailma on täynnä jengiä

    • sääläri

      apua, sun mutsi tulee :D :D me ollaan ihan kakaroita.

      mulla on ihana pikkuikävä. sitä on jotenkin vitsikästä ajatella, ei liian vakavaa, ja se jätti muhun vaan suloisia muistoja. vähän harmi, et sen piti asua niin kaukana, mä oisin mielelläni pitänyt sen täällä.

      kauheeta, et se tunkee sun uniinkin, jotain rajaa hei. se oli just sitä, mitä niistä sanotaan. mä en ikinä koske varattuun. etkä säkään enää ton jälkeen. mä en ymmärrä miten sen vaimo otti sen takasin. ehkä vaan kostaakseen sulle? jos sillä muijalla on mitään itsetunnonrippeitä jäljellä, se heivaa sen äijän. oikeesti. ei ketään vittu kohdella tolleen.

    • PN

      sitä jotenkin aatteli, et se kaikki mitä puhutaan on vaan kliseetä ja et tää on jotenkin enemmän totta. ja vitut. ihan sitä itteensä. ja vaimot itkee ja kaikki on aina toisen naisen vika. pettäjät senku porskuttaa ja saa kaikkien sympatiat. saatananvitun perseestä. miten se, että ne pettää ja valehtelee, tekee niistä jotain vitun jumalolentoja, joista tapellaan verissäpäin? mun mielestä se "yritetään yhdessä" oli aika säälittävää ja jotenkin tosi surullista. mulleko se viesti sillä? ole hyvä vaan ja yritä sen kanssa. helvetin onnellista avioliittoa vaan teillekin. melkeen tekis mieli laittaa 48000 lentoon, vaan siks et se raukkaparka sais tietää millanen kusipää sillä onkaan siellä himassa.

      • PN

        mut kuinka vitun säälittävä on pettävä toinen nainen?


    • PN

      sammakkosammakkosammakko

    • sääläri

      uuh, mä oon otettu

    • PN

      mä ajattelin leijua vähän aikaa. en takerru mihinkään, ihmiseen, tunteeseen, mihinkään. mä leijun, otan vastaan mitä tulee ja koitan säilyttää itseni. mä en halua jäädä kiinni vääristä syistä, mun pitää muistaa et mä paikkaan ja laastaroin. voi olla muutakin, mut siihen ei voi luottaa, se ei ehkä oo totta. mä leijun hetken.

    • PN

      mulla on ikävä sitä, evvkoota. eiliset retket toi sen jotenkin lähelle taas. mulla on sitä ikävä ja mä haluisin sen syliin. se on ihan hiljaa ja jossain kaukana. onkohan se onnellinen nyt? miksei se sano mulle mitään?

    • PN

      mä haluisin näyttää sille mun uudet kengät, se tykkäis niistä molemmista. se tykkäis kans mun pipoista, se varmaan sanois et mä näytän lumilautailijalta. mä huomaan et tää menee nyt niin, et sammakon taika ei riitä kauheen pitkään. mun on helppo olla kun mä oon siellä ja jos hyvin käy, niin pari päivää sen jälkeen. sit mä taas havahdun tähän, et mitä vittua. mä oon ihan rikki ja mulla on ihan saatanan ikävä. ja sit mun tekee taas mieli lähteä sammakolle näitä fiiliksiä karkuun. mut ei niin voi tehdä loputtomiin ja mihin tää loppuu. mä haluisin sen syliin. piste.

    • sääläri

      mä oon nukkunu tosi paljon, kellon ympäri, mun pää tuntuu tahmeelta.

      annan niiden tunteiden tulla ja elä ne, mitä muuta sä voit. et sä pääse niitä pakoon, etkä sä voi niitä torjua. aika hoitaa ja haalistaa.

    • PN

      se sano aina et mä oon sen hipsu. se oli mun mielestä liikkistä. pieni hipsu ja mini. se sano et se laittaa mut sen taskuun. se piti mua kokoajan sen mukana. se sano et mä oon kokoajan sen ajatuksissa ja sen lähellä. se sano et se näkee musta unia ja ajattelee mua ekana ja vikana. mitäköhän se nyt ajattelee? onkohan se unohtanut mut? nauraakohan se mulle?

      mä en kestä kun mä en kuule sen ääntä. mä totuin heräämään sen ääneen, siihen kun se sano mulle et rakas. se sano mulle et se rakastaa mua ja se on totta. vikan kerran kun mä näin sen, se sano vikaks et se rakastaa mua. mä jäin itkemään tohon eteisen lattialle. mä tiesin, et se rakastaa mua ja et se ei oo ikinä mun. mulla on sitä ikävä.

      "Mä luulin että viha väsyy
      suru sammuu tai himmentyy
      mä luulin että kipu häipyy
      menee kadoksiin
      mut se ei olekaan niin

      Mä luulin että hallitsen tän
      mun mielen ja mun elämän
      joo, mä luulin että sinä ja hän
      jäätte unohduksiin
      mut se ei olekaan niin"

    • PN

      "Oltiin vain hiljaa eikä kuiskattu
      Vain hellästi lupasit et lähde pois luotani
      Olin niin hiljaa kuin uskalsin.
      Mikset sanonut vasten ihoasi
      on niin kylmä olla.

      Ulkona satoi lunta ja enkeleitä
      Hiuksiini sulaa mun kyyneleitä.
      Ulkona satoi lunta ja enkeleitä.
      Mikset sanonut laita silmät kii,
      ja suutele mua."
      (jippu)

      • PN

        sä sanoi eilen ajatellees, et mä ja evvkoo ollaan yhdessä, kun ensilumi sataa. Ei oo lunta ikä oo meitä ja mä luulen ettei se lumi ikinä sadakaan. Maailman loppuun asti tätä vitun syksyä. Itkin bussissa.


      • sääläri
        PN kirjoitti:

        sä sanoi eilen ajatellees, et mä ja evvkoo ollaan yhdessä, kun ensilumi sataa. Ei oo lunta ikä oo meitä ja mä luulen ettei se lumi ikinä sadakaan. Maailman loppuun asti tätä vitun syksyä. Itkin bussissa.

        niin, mä jotenkin näin teidät yhdessä sellasessa puhtaanvalkosessa maisemassa, silleesti, et lumi oli just tullu maahan, sitä oli sellanen harso maan päällä ja siel oli hiljasta. se oli sellanen näky. ne ei aina pidä paikkaansa. ne on vain mielen kujeita. miksei tuu lunta? mä en kestä. mä haluun mun talven ja valoa. mä haluun kuoriutua hangelle.


      • PN
        sääläri kirjoitti:

        niin, mä jotenkin näin teidät yhdessä sellasessa puhtaanvalkosessa maisemassa, silleesti, et lumi oli just tullu maahan, sitä oli sellanen harso maan päällä ja siel oli hiljasta. se oli sellanen näky. ne ei aina pidä paikkaansa. ne on vain mielen kujeita. miksei tuu lunta? mä en kestä. mä haluun mun talven ja valoa. mä haluun kuoriutua hangelle.

        mielen kujeita. koko juttu tais olla mielen kujeita, ja mä uskoin niitä.

        mulla on jotenkin sellanen olo, et sitä lunta ei tuu. mä en tiiä et miks. musta ei oo koskaan tuntunu siltä. tiiäks, et me puhuttiin sen kanssa paljon lumesta ja siitä miten se on kaunista ja ihanaa ja miten se pistää sitä mun takin sisään ja sen kylmät kädet mun paidan alle. me puhuttiin, et sit ku on lunta, me ollaaan yhdessä. mielen kujeita.


    • PN

      mua vituttaa et sä et kirjota tänne.

    • sääläri

      joo joo kirjotan, kirjotan, älä nyt hermostu. äsh, ei oo mitään sanottavaa. oon kotelossa. mun kotelo on tehty turkista, vokaaleista ja konsonaateista, erilaisista päätteistä ja vokaaliharmoniasta. miksei?

    • PN

      ei vittu!! Liv D: Deittipalvelu muslimeille :D

      mä juon punkkua ja yritän kehittää elämääni sisältöä. miksei? en mä enää jaksakaan, tekis mieli laittaa kynttilät palamaan ja kuunnella joululauluja. mä en uskalla. sit olis punkkua, kynttilöitä ja joululauluja, mut yks aika helvetin tärkee puuttuis, ihminen.

    • sääläri

      :D meneeks se nyt?? kaikkee sä bongaat! hitsi, pitääköhän sen ottaa joku kiva muslimityttö? varmaan tai tuskin, koska se on liberaali. se kuitenkin luuli, et mä oon ortodoksi. outoa. mä en tajuu tota joululaulufetissiä, mut ei se haittaa, mä lähen sun messiin kauneimpiin. ojentelen sulle sit nenäliinoja. pääasia, et pääsee kirkkoon. mä jotenkin tykkään kirkoista, kaikista erilaisista, mä ehkä tykkään käydä niissä. nyt sun pitää vähän ryhdistäytyä byybs, sä vaan kiskot sitä punkkuu ja ryvet itsesäälissä. repertuaarin laajennus voi olla ihan hyvä idea. mut et sä kuitenkaan lähe mun kaa baanalle, ku mä kuitenkin sk...

    • PN

      mä niin lähen sun kanssa baanalle, koska munkin täytyy sk.. vittu oikeesti. mä en uskaltanu joululauluja, mut menee nää musikaalitkin, ja punkkua. s sano etten mä depppaa oikeesti, koska mä tiedostan et kaikki on päin helvettiä ja mua ahdistaa.

      mä rakastan kirkkoja ja hautausmaita ja joululauluja. ja ihana et sä tuut mun kanssa, sä et naura mulle, tai ehkä vähän mut se ei haittaa

    • PN

      ei saatanan masennusexpertti-S, vaan ystävä. onneks niitä on, onneks sä oot. kiitos. mua pelottaa ettet sä enää jaksa mua. kuka vittu jaksaa tällästa. en mä ainakaan jaksa itteeni, yhtään. sano sit, jos sä et enää jaksa. älä katoo.

      • sääläri

        no en tietenkään katoo, tyhmä idiootti!


    • sääläri

      kuoriutuminen ahistaa mua, mä en tiedä haluanko ja oonko valmis, enkä mä tiedä mikä musta tulee, ehkä joku rusehtava perhonen, jolla on sinistä hohdetta siivissä. sellanen, jonka siivet vapisee pienessäkin tuulessa.. sellanen mikä mä oon ollu, sellanen musta taas tulee. niinkö se menee. mä viihdyn mun kotelossa. täällä on turvallista. ei oo tunteita. turkki suojaa mua ja vaimentaa kaikki maailman pahat äänet. mä vaan oon.

      • PN

        muakin ahdistaa kuoriutuminen. mä en todellakaan oo valmis. musta ei tullu mitään, kotelon sisällä pelkkää tyhjää ja kukaantaimikään ei kuoriudu. mua jotenkin vituttaa, kiitti vaan kaikesta, tätäkö tää elämä onkin. ei voi olla.

        toisaalta edelleenkin, kun mä mietin, et jos herra vitun professori olis täällä niin mä olisin eri tavalla helvetin onneton. tää on jotenkin kuitenkin jotenkin reilumpaa. mä oon paskana ihan ite ja ihan yksin, mun elämä. niin paska ja vittumainen ja kuinka paljon mä vihaan elää sitä, mut kuitenkin mun oma. mun ei tarvii selitellä kenellekään, mä saan olla paskana ja rikki ja itkuinen ja katatoninen ja ihmiset mun ympärillä pitää mua pystyssä ja antaa mun olla just tätä. kukaa ei sano mulle, et toi ei oo sun tunne.


    • PN

      "jag älskar dig min lilla hipsu"

      "Du kan berätta fär alla dina vänner att du har en svenskspråkig pojkvän"

      "mikään ei tunnu miltään, mutta aina on asioita jotka merkkaa" -S

      • sääläri

        sålde sålde själ Så smärta smärtar säg stolthet sålde sålde sålde som sålde sålde sålde sålde sålde sålde sålde Så Så sålde som säg sa svårt smärtar

        hjärta hemlighet har har här här hjärtan hjärtan hjärtan hjärtan hjärtan hjärtan hjärtan hjärta, hjärta hjärtlös har har hjärta, hjärta hjärtlös hur har har
        realisation

        Och och och
        på på

        min min mitt måste min Men man man, mitt Men man Men mitt man,
        ingenting ingenting innersta inte inte Inget ingenting ingenting ingenting ingenting inte inte inget
        Av allt auktion aldrig, aldrig, aldrig Av allt allt Av allt
        det
        du Du Du dig du du dig du Du Du Du du du Du du din du du du ditt det du du Du du du du du det det
        gav ger ger
        jag Jag jag Jag Jag Ja jag jag Ja, Ja, jag jag Jag jag Jag jag jag jag jag Jag
        gav ger ger gå gav ger ger


        vad värdighet vill våra våra våra våra våra våra våra vad vad var vårt vad var vad


        tillbaks tar tillbaks tillbaks
        kvar känner kan kan kvar kunde, kvar





        nu närmaste när Nej,

        lämnar lämnar lämnar ..lämnar ...

        För För farväl .För

        bli



        utan utan undrar



        en en en en





        än


    • sääläri

      durme durme

    • PN

      "ja sä hymyilet mulle takas. ja sun etuhampaat on ihan vinossa. sun silmissä on kultaa."

      " mä oon onnellinen susta"

      "sellanen että sun kanssa kaikki on mahdollista"
      "sellanen että mustavalkoseen elokuvaan tulee värit kun sitä katsoo sun kanssa"

      pumpulia kiitos. aamu alko itkulla.

    • PN

      mulla on sitä ihan helvetin ikävä. ja mua vituttaa et mä en voi tehdä mitään, mä haluun ees hippusen sitä. mä haluun, et se kuiskaa mulle et se rakastaa mua. musta jotenkin tuntuu, et se vihaa mua nyt. sekin on ihan jees. pahinta on, jos mä oon sille ihan sama. jos se ei tunne mitään. sitä mä en kestä.

      ja mä tajusin, et mä taas keksin sammakon. tein siitä jotain sellasta, mitä mä haluun et se on. ei se oo, se ei oo ees kultaa ja kimallusta. se on jotain ihme höttöä, josta ei saa kiinni ja johon ei voi tarttua. siks mä maalaan sen sen värikseks, kun millonki tarviin ja se pelaa sitä ihan hyvin. se ei missään tapauksessa oo totta, mun mieli keksii sen ja se suostuu siihen. sen mieli keksii mut ja mä suostun siihen. me vaan leijutaan täysin irrallisina samassa paikassa, mikään ei kosketa meitä, kun meillä ei oo mitään yhteistä.

      kumpaan me vaihdetaan? puput? se toinen olis hiljasempi. jos vaan suojeltais.

    • sääläri

      Düsler mi gerçek, gerçekler mi bir düs yoksa
      Gerçeklesir belki bir gün, bitmesin, düs bile olsa


      suojellaan vaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      0
      7897
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      176
      1724
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1104
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1103
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      57
      977
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      187
      915
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      182
      900
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      876
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      803
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      704
    Aihe