BIN LADEN OLI KANNABIS-NARKKI!

SAIRAS PÖHÖPÄÄ!

KANNABIS SELITTÄÄ OSAMAN SAIRAAN MIELENLAADUN!
BIN LADENILLA OLI OMAT VILJELMÄT LUXUS-HUVILAN VIERESSÄ!
LISÄKSI SILLÄ OLI RUNSAASTI COCA-COLAA JA PEPSIÄ!
OIKEA LÄNNEN VIHAAJA!!

Bin Laden's HIGH security compound: Marijuana plants grew near hideout as servants made trips for 'lots' of VERY western Coke and Pepsi

High-strength marijuana plants have been found just yards from the luxury home of slain terror chief Osama Bin Laden.
Hundreds of the exotic green flower have flourished for a number of years on the border of the war lord's secret compound in Abbottabad, Pakistan.
Despite being a short walk from a military training academy dubbed 'Pakistan's Sandhurst', the illegal crop had remained undiscovered.

http://www.dailymail.co.uk/news/article-1383429/Osama-Bin-Laden-dead-Marijuana-grew-near-luxury-compound-Abbottabad.html

7

149

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sdfsdf

      Eikai kuolleitakaan saa herjata? Ylläpito voisi poistaa tämmöisen asiattoman viestin

    • gklahgah

      bin Laden oli CIA-agentti, joka taisteli Neuvostoliittoa vastaan, aseisti bosniakkeja ja kääntyi sitten työnantajaansa vastaan uskonnollisista syistä, vaikka hänen suvullaan oli tiivit kauppayhteydet Bushin suvun kanssa.

      http://en.wikipedia.org/wiki/CIA_–_Osama_bin_Laden_controversy

    • selittää bin Ladenin

      hulluuden.

    • KAIKKI ..

      KANNABISNARKIT OVAT HULLUJA.

      KIITOS APLODEISTA KIITOS !!

    • RAAKKUNA.

      Silla, kaikki, perustuu, "Raamatussa, ilmaistuun, Universaaliin, Lakiin" Ja, sieltahan, se, on, "Tutkittavissa" Kuin, onkin, ollut, "Kautta, suku, polvien" Niin, mikas, "LOPPU, HATA!" On, ihmisilla, jotka, eivat, "Raamatusta, piitanneetkaan" Joop. Olkaa, vaan, "Vakavasti, tutkimassa, asioita" Silla, ollaan, todella, jo, "Asialla, eika, kuutamolla"

      Ja, kaikki, "Tiedoitukseni, on punnittu, Suomen, Professuurin, taholta" Ja, kuten, tiedatte, niin, "Poliisitkin, on, jo, mukana, eri, tavalla" Ja, eikos, "Raakkuna" sen, "Cannabis, Vallankumouksen, luvannutkin, toteutuvan" NIIN, TOTTA, SE ON, JO TANAAN, SAATTE OMAAN, KAYTTOON, KASVATTAA. AAMEN

      • luttisal

        Vaikutat taas tosi terveeltä.


    • laaden pin

      isäs oli osama bin laadeni

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      141
      1359
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      289
      966
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      855
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      641
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      145
      633
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      597
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      528
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      511
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      107
      498
    Aihe